M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 czerwca 2015

Publicis Worldwide wprowadza logo inspirowane tradycją

Agencja sieciowa chce się odróżnić od Publicis Groupe.

15 czerwca 2015

Apple pozwoli blokować reklamy

Użytkownicy systemu iOS 9 będą mieli możliwość zablokowania reklam.

16 czerwca 2015

Pizza Hut z nowym pozycjonowaniem

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania "Taste Freedom".

16 czerwca 2015

PepsiCo wprowadza zdrowsze wersje napojów

Marketer proponuje nową, alternatywną linię Stubborn dla swoich napojów.

16 czerwca 2015

Twitter rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Twitter wybiera Lucky Generals - przetarg został ogłoszony w kwietniu br. i był realizowany bez pośrednika.

16 czerwca 2015

Kanadyjczycy przejmują Galerię Kaufhof

Kanadyjska firma Hudson's Bay Co. za kwotę 2,9 mld euro przejmie część niemieckiej sieci Metro AG.

17 czerwca 2015

Alibaba uruchomi serwis video streamingu

Chiński gigant e-commerce w ciągu najbliższych dwóch miesięcy uruchomi specjalny serwis streamingu video.

17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

17 czerwca 2015

Dove Men+Care zbiera pierwsze momenty w życiu ojców

W YouTube rusza kampania związana z Dniem Ojca.

18 czerwca 2015

McDonald's zaczyna działania na Snapchacie

Sieć wprowadza specjalne geofiltry i pozwala na dodawanie zdjęć z markowym oznaczeniem.

18 czerwca 2015

Lucozade Energy z największą zrealizowaną dotychczas kampanią marketingową

Producent energetyka zainwestował w działania marketingowe 14 mln funtów.

18 czerwca 2015

Od repelentu na owady do promocji oddawania krwi

BBDO Russia startuje z niestandardowymi działaniami w celu promocji produktu przeciw komarom.

19 czerwca 2015

Lego zainwestuje 150 mln dolarów w ekologiczne materiały

W tym celu duńska firma wybuduje specjalne centrum badawcze.

19 czerwca 2015

Arianna Huffington będzie kierować The Huffington Post do 2019 r.

Sytuacja w tytule była niepewna po ogłoszeniu akwizycji AOL przez Verizon.

19 czerwca 2015

Carslberg wprowadza linię kosmetyków dla mężczyzn

Produkty zawierające jęczmień, drożdże i chmiel mają podkreślić wartość tych składników oraz ekspertyzę Carslebrga.

22 czerwca 2015

Harley Davidson chce przyciągnąć młodszych konsumentów

Nowy CEO Matt Levatich myśli o tańszych modelach motocykli do jazdy miejskiej.

22 czerwca 2015

Kod QR na butelkach Heinza poprowadził do strony porno

Marka w obliczu niecodziennego wyzwania.

22 czerwca 2015

Twitter wprowadza reklamy wideo, które same rozpoczynają odtwarzanie

Serwis che powiększyć swoje przychody, które ostatnio rozczarowują inwestorów.

23 czerwca 2015

Ferrero przejmie brytyjski Thorntons za 178 mln dol.

To posunięcie ma być oznaką szukania przez włoską rodzinną firmę "nowych, obiecujących dróg rozwoju".

23 czerwca 2015

Nescafe rozwesela zmierzających do pracy

W stolicy Niemiec OgilvyOne zaproponowało specjalną akcję experientialmarketingową.

24 czerwca 2015

Unilever i Vice stworzyli specjalny kanał dla millenialsów

"Broadly" ma docierać głównie do żeńskiego targetu pokoleniowego.

24 czerwca 2015

Krem, który pozwala doczekać zmarszczek

W Nowej Zelandii wystartowały niestandardowe działania promujące profilaktykę zachorowań na raka piersi.

24 czerwca 2015

Wysyłkowa sprzedaż maszynek odbiera coraz więcej Gillette

W USA w ciągu roku wartość sprzedaży maszynek do golenia w subskrypcji online wzrosła dwukrotnie.

25 czerwca 2015

Lexus w nowej kampanii wykorzystuje lewitujący hoverboard

Marka samochodów chce przesuwać granice tego, co niemożliwe.

25 czerwca 2015

Snapchat, WPP i Daily Mail tworzą wspólną agencję Truffle Pig

Podmiot ma działać jako agencja kontentowa.

25 czerwca 2015

Cyfrowe plakaty podpowiedzą, gdzie można napić się piwa

Na Wyspach wystartowała kampania marki Pimm's.

25 czerwca 2015

Ahold może połączyć się z Delhaize

Holenderski detalista grupa Ahold może utworzyć wraz z belgijską siecią Delhaize podmiot będący właścicielem ponad 6500 supermarketów, zlokalizowanych głównie w Europie i USA.

26 czerwca 2015

Luksusowe hotele wykorzystują zdjęcia gości z Instagrama w celach promocyjnych

Sieć Loews Travel and Resorts realizuje kampanię "Travel for Real".

26 czerwca 2015

McCoy ogłasza przetarg na kreację

Na Wyspach producent przekąsek poszukuje agencji kreatywnej.

26 czerwca 2015

Unilever kupuje Dermalogikę

Brand jest dostępny na 80 rynkach, a wpływy ze sprzedaży marki w 2014 r. wyniosły 240 mln dolarów.

29 czerwca 2015

Nestlé jeszcze bardziej ekologiczne

Firma zobowiązuje się oficjalnie do dalszych działań na rzecz niemarnowania żywności.

29 czerwca 2015

Aston Martin powierza budżet reklamowy WPP

Firma swoją decyzję ogłosiła w Cannes.

29 czerwca 2015

Lambrini z wakacyjnym relaunchem

Kampania realizowana jest pod hasłem "Bring the Brini".

29 czerwca 2015

Mondelez odnawia globalne partnerstwo z Facebookiem

Markter przez dostarczanie kreatywnego kontentu wideo chce zwiększać sprzedaż impulsową słodyczy.

30 czerwca 2015

MKOI przyznaje Discovery i Eurosportowi wszelkie prawa do transmisji igrzysk olimpijskich 2018-2024

Zgodnie z wymaganiami MKOl Discovery zobowiązało się zapewnić transmisję minimum 200 godzin letnich i 100 godzin zimowych igrzysk olimpijskich w ogólnodostępnej telewizji w czasie trwania zawodów.

30 czerwca 2015

Barclaycard BPay z nowymi urządzeniami do płatności mobilnych

W Wielkiej Brytanii można zapłacić np. brelokiem.

30 czerwca 2015

Czarny koń powraca w kampanii Lloyds Bank

Wystartowała kampania na 250-lecie banku autorstwa Adam & Eve/DDB.

1 lipca 2015

Sadoun będzie zarządzał MSL Group

Arthur Sadoun, prezes Publicis Worldwide, przejmie od września zarządzanie strukturą PR-ową grupy MSL Group.

1 lipca 2015

Oasis z przewrotną kampanią

Marka napoju z portfolio Coca-Coli wystartowała z działaniami komunikacyjnymi na lato.

1 lipca 2015

Heineken sponsorem Rugby World Cup

Przy okazji wydarzenia browar odświeża strategię marketingową.

1 lipca 2015

Facebook wchodzi do Afryki

Otworzono pierwszą siedzibę serwisu na Czarnym Lądzie.

2 lipca 2015

Stella Artois z niestandardowymi działaniami z okazji Wimbledonu

Marketer podzieli się z fanami specjalnym wideokontentem w Twitterze.

2 lipca 2015

Publicis Worldwide będzie wiodącą agencją kreatywną dla Heinekena

Marka wybrała nową agencję po rozstaniu z Wieden & Kennedy.

2 lipca 2015

Havas Media wygrywa paneuropejski przetarg Ubisoftu

Za zakup mediów w Polsce odpowiada agencja mediowa Arena Media.

3 lipca 2015

Sony Mobile ogłasza globalny przetarg na kreację

Do tej pory budżet kreatywny spoczywał w rękach Adam & Eve/DDB.

3 lipca 2015

Mondelez uwspółcześnia czasy Rockefellera

Na Wyspach wystartowała kampania marki Ritz, która od 30 lat nie otrzymała wsparcia w mediach.

3 lipca 2015

Disneyowscy bohaterowie "Frozen" zachęcają dzieci do ćwiczeń

Disney wraz z Change4Life startują z kampanią promującą ruch wśród dzieci.

6 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa globalny budżet Bud Light i Corony

Niespełna dwa tygodnie po rozstaniu z Heinekenem agencja zdobywa budżet dwóch marek z portfolio Anheuser-Busch InBev.

6 lipca 2015

Facebook testuje nowe formaty wideo

Portal chce w ten sposób częściowo uniezależnić się od YouTube.

6 lipca 2015

Ballantine's szuka sposobu dotarcia na chiński rynek

Marka zdecydowała się na wykorzystanie talentu fotograficznego, wierzeń Majów i kodów azjatyckiej kultury.