M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 lipca 2015

Firma O-I promuje szklane opakowania

Wystartowały niestandardowe działania promocyjne w kanale YouTube realizowane z zespołem The Bottle Boys.

7 lipca 2015

Zmiana na stanowisku CMO MillerCoors

David Kroll zastępuje Andy'ego Englanda.

7 lipca 2015

Lucky Generals zatrudnia Pete'a Lewisa

Były szef londyńskiego oddziału projektowego Fallon wygrał dwa ważne przetargi i otrzymał propozycję nowej pracy.

7 lipca 2015

Asda wraca w kampanii do koncepcji "pocket tap"

Wa Wyspach sieć handlowa startuje z działaniami w telewizji.

7 lipca 2015

Linie Emirates otworzyły sklep internetowy

Linie oferują gadżety fanom sportu i swego brandu.

7 lipca 2015

Wlk. Brytania: dobra sprzedaż nowych aut w pierwszej poł. roku

Na Wyspach odnotowano dobre sześć miesięcy dla sprzedaży nowych aut, które znalazły 1,3 mln nabywców. To wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedzającego o 7 proc.

8 lipca 2015

Katie Price i Piers Morgan w nowej kampanii Lotto

Na Wyspach wystartowały przekorne działania reklamowe marki.

8 lipca 2015

DLKW Lowe wygrywa przetarg Samaritans

Zadaniem agencji będzie opracowanie wielokanałowej kampanii zapobiegającej samobójstwom.

8 lipca 2015

Axel Springer coraz bliższy połączenia z ProSiebenSat.1

Koncern wydawniczy chciałby, aby połączoną strukturą kierowała wdowa po założycielu Axel Springer.

9 lipca 2015

Arya Stark ambasadorką kampanii "Like a Girl"

Startuje kolejna globalna odsłona kampanii marki Always.

9 lipca 2015

Anna Godek-Biniasz zostaje CEO Zetha Media

Dotychczasowa new media manager awansuje w Wielkiej Brytanii.

9 lipca 2015

Coca-Cola z rozległymi działaniami w Afryce

Wystartowała kampania "Billion Reasons to Believe".

9 lipca 2015

Dyrektor europejskiego marketingu Hondy przechodzi do Nissana

Martin Moll, dotychczasowy szef marketingu europejskiego firmy Honda, przechodzi do konkurencyjnego Nissana, gdzie obejmie funkcję general manager/marketing communications Europe.

10 lipca 2015

MEC otwiera biuro w Ghanie

Podmiot dołącza do siostrzanej spółki WPP - Mindshare.

10 lipca 2015

MTG przejmie większość udziałów w ESL

Firma ESL ogłosiła porozumienie z międzynarodową grupą MTG, która przejmie większość udziałów w Turtle Entertainment GmbH, spółce holdingowej dla ESL i spółek zależnych.

10 lipca 2015

Adidas zaprezentował trampki wytworzone z odpadów oceanicznych

Przy tym projekcie działa z organizacją charytatywną Parley for the Oceans.

10 lipca 2015

Sieć Olive Garden ogłasza przetarg na kreację

Po trzech dekadach współpracy z agencją Grey sieć zaprasza do przetargu inne agencje.

13 lipca 2015

P&G sprzedaje Coty 43 swoje marki z segmentu beauty

W ręce Coty przejdą m.in. Max Factor i Wella - wartość transakcji szacowana jest na 12,5 mld dolarów.

13 lipca 2015

MEC: Peter Vogel będzie zarządzał Azją i Pacyfikiem

Przedstawiciele MEC oświadczyli, że Peter Vogel, dotychczas pełniący funkcję CEO Australia, będzie zarządzał całym regionem Azji i Pacyfiku.

13 lipca 2015

Kleenex z viralowym wyciskaczem łez

Marka na Wyspach opowiada historię niepełnosprawnego psa.

13 lipca 2015

Coca-Cola chce walczyć z wpływem pierwszego wrażenia

Na rynku Bliskiego Wschodu firma usunęła logotyp z puszki i przeprowadziła socjologiczny eksperyment.

14 lipca 2015

MediaCom i PHD walczą o budżet Glaxo Consumer Health Care

Wartość budżetu mediowego firmy to miliard funtów, a w ostatniej fazie z gry wypada Starcom.

14 lipca 2015

Dentsu Aegis Group wygrywa globalny przetarg Eurostar

Firma wygrywa skonsolidowany budżet globalny również na media cyfrowe.

14 lipca 2015

Carlsberg zaprezentował pierwszą całkowicie biodegradowalną butelkę

Nowe opakowanie piwa nosi nazwę Green Fiber Bottle.

15 lipca 2015

Clinique z kampanią dla millenialsów

Marka uruchamia bloga i współpracuje z serwisem Yahoo!, żeby dotrzeć skuteczniej do młodych kobiet.

15 lipca 2015

American Airlines ogłaszają przetarg na kompleksową obsługę reklamową

Globalny przetarg obejmuje kreację i zakup oraz planowanie mediów.

15 lipca 2015

Starbucks debiutuje w RPA

W przyszłym roku w Johannesburgu sieć kawiarni rozpocznie swoją afrykańską ekspansję.

15 lipca 2015

Grupa Bauer Media dokonuje akwizycji SBS Discovery Radio

Grupa przekonuje, że obecnie jest największą grupą radiową w Europie pod względem liczby słuchaczy.

16 lipca 2015

Reklama filmu "Poltergeist" na Wyspach uniknęła zbannowania

Do ASA wpłynęły 74 skargi na reklamę.

16 lipca 2015

James Thompson nowym CMO Diageo w Ameryce Północnej

Diageo w Stanach ma nowego dyrektora ds. marketingu i innowacji.

16 lipca 2015

Marka Fa ma nowych ambasadorów

Produkty marki z portfolio Henkla będą promować Maya Gabeira i Thomas Vilaceca.

16 lipca 2015

Unilever wybrał PHD do obsługi w Australii i Nowej Zelandii

Jednocześnie nadal trwa globalny przetarg mediowy tego marketera.

17 lipca 2015

Netflix rośnie równomiernie na wszystkich rynkach

Firma odważnie planuje międzynarodową ekspansję.

17 lipca 2015

UNICEF poszukuje agencji kreatywnej

Organizacja poszukuje globalnej agencji kreatywnej, która pomoże uspójnić branding i komunikację na całym świecie.

17 lipca 2015

Peter Horst CMO marki Hershey

Współzałożyciel Capital One zostaje dyrektorem marketingu czekoladowego giganta.

17 lipca 2015

MediaCom i OMD mają najwięcej nominacji na tegorocznym M&M Global Awards

Gala rozdania nagród odbędzie się 3 września w Londynie.

20 lipca 2015

McDonald's w Hiszpanii z teledyskiem w stylu "Glee"

Agencja Alma z Miami produkuje teledysk, w którym wystąpiła aktorka serialowa Leslie Grace.

20 lipca 2015

Virgin Active przegląda oferty domów mediowych

Do wzięcia budżet o wartości ok. 3 mln funtów.

20 lipca 2015

Lucky Generals obsłużą Popchips

Agencja wygrała przetarg kreatywny na obsługę komunikacyjną angielskich przysmaków.

20 lipca 2015

Facebook testuje e-commerce

Gigant po raz kolejny chce zachęcić firmy do zakładania sklepów na stronach portalu.

21 lipca 2015

Chris Pyne odchodzi z OMD

Chief security officer żegna się z firmą.

21 lipca 2015

BBDO New York z kolejną odsłoną kampanii "It can wait?

Szokujący prawie trzyminutowy film ma uświadamiać odbiorcom, czym grozi obsługa smartfonu podczas prowadzenia samochodu.

21 lipca 2015

Coca-Cola sponsoruje Rugby World Cup

Na pierwszym planie jest marka Coke Zero.

21 lipca 2015

Unilever chce dotrzeć pod chińskie strzechy

W Azji Unilever zacieśnia współpracę z Alibabą.

22 lipca 2015

Globalny CMO żegna się z Subwayem

Tony Pace zakłada własną firmę konsultingową Cerebral Graffiti.

22 lipca 2015

Ośmioletnia dziewczynka promuje Persil

W ciągu tygodnia spot z kilkuletnią b-girl uzyskał 3 mln odsłon.

22 lipca 2015

Mondelez odchudza Oreo

The Martin Agency przygotowuje kampanię dla nowego wariantu ciasteczek.

23 lipca 2015

BBH obsłuży Heinza

Firma rozstrzygnęła paneuropejski przetarg na obsługę kreatywną marki w Europie.

23 lipca 2015

Andrew Dimitriou na czele europejskiego Y&R

Menedżer dotychczas odpowiedzialny za obsługę Colgate-Palmolive staje na czele europejskich oddziałów Young & Rubicam.

23 lipca 2015

Microsoft wybiega w przyszłość

Po rozstaniu z agencją Razorfish firma pokazuje pierwszą kampanię zrealizowaną we współpracy z IPG i Dentsu.