M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 lipca 2015

Maxus wygrywa budżet "Daily Mail"

Dom mediowy obsłuży budżet mediowy i marketingowy na terenie Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych.

24 lipca 2015

Discovery jedynym właścicielem Eurosportu

Wartość transakcji to 491 mln euro.

24 lipca 2015

Pringles stawia na millenialsów

Marka Kelloga zamieściła w sieci wideo, na którym młodzi ludzie śpiewają karaoke na Ibizie i rzekomo nie wiedzą, że są w ukrytej kamerze.

24 lipca 2015

Papierowy "Financial Times" na sprzedaż

Rozmowy wydawcy z nabywcą są już na zaawansowanym etapie.

24 lipca 2015

Słabe wyniki McDonald's w USA

Sieć planuje m.in wprowadzenie całodziennego serwowania śniadań.

27 lipca 2015

Keds i Taylor Swift zaczynają obchody 100-lecia marki

Marka obuwia startuje z działaniami promocyjnymi w USA.

27 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa budżet Nurofenu

Przetarg na globalną obsługę marki z portfolio Reckitt Benckiser rozstrzygnięty.

27 lipca 2015

Sztuczna inteligencja na outdoorze

M&C Saatchi wystartowało z nowoczesną technologią OOH.

27 lipca 2015

Kolorowe konie w kampanii Hondy

Nowa kampania autorstwa Leo Burnett Melbourne pokazuje, na co stać rodziców, którzy chcą uszczęśliwić swoje dzieci.

27 lipca 2015

"Financial Times" sprzedany japońskiemu gigantowi

Nikkei przejmuje flagowy tytuł ekonomiczny za 844 mln dolarów.

28 lipca 2015

McDonald's nie zabrania

Na Wyspach wystartowała nowa kampania McDonald's, która ma pokazywać, że placówki sieci są przyjazne dziecięcym psotom.

28 lipca 2015

Oreo na Wyspach zachęca do poszukiwania w sobie wewnętrznego dziecka

The Martin Agency przygotowała kolejne działania promocyjne dla marki ciasteczek Mondeleza.

28 lipca 2015

Pearson prowadzi rozmowy o sprzedaży 50 proc. udziałów w The Economist

Wydawca ponownie zaskakuje po zbyciu "The Financial Times" japońskiemu koncernowi.

29 lipca 2015

BBDO zabiera M&M'sy do łóżka

W USA startują kolejne działania dla marki - inspirowane tasiemcami komediowymi.

29 lipca 2015

Marmite z hippisowską kampanią

W USA wystartowały działania promocyjne marki utrzymane w duchu hippie i boho, inspirowane Woodstockiem.

29 lipca 2015

Najwyższy wzrost wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii

Wydatki na reklamę na Wyspach w pierwszym kwartale osiągnęły 4,7 mld funtów.

30 lipca 2015

Super-Pharm dokonuje ojcowskiej transformacji

Izraelski oddział Saatchi & Saatchi z kampanią promującą maszynki do golenia.

30 lipca 2015

Katy Perry promuje swoje nowe perfumy przez Twittera

Zapach można kupić za pośrednictwem portalu społecznościowego.

30 lipca 2015

Clarks zapowiada niezwykły powrót do szkoły

Na Wyspach wystartowała telewizyjna kampania autorstwa BBH London.

30 lipca 2015

David Taylor będzie nowym CEO P&G

Zastąpi on AG Lafleya po jego przejściu na emeryturę jeszcze w tym roku.

31 lipca 2015

Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May podpisują globalną umowę z Amazonem

Dawni prezenterzy BBC wystąpią w programie telewizyjnym poświęconym samochodom.

31 lipca 2015

Etihad rozstrzyga przetarg na obsługę digital i social media

Cheil wygrywa globalny budżet kreatywny na działania w obszarze digitalu i social mediów.

31 lipca 2015

Sainsbury's sprzedaje swój biznes farmaceutyczny

Sieć aptek zostaje sprzedana Celesio za 125 mln funtów.

3 sierpnia 2015

Nokia w wirtualnej rzeczywistości

Marka wchodzi w nowy segment.

3 sierpnia 2015

NGR Energy pozwala wybierać

Wystartowały niestandardowe działania marki realizowane przez Droga5 promujące alternatywne źródła energii.

3 sierpnia 2015

Virgin Media w nowej kampanii wykorzystuje zwierzęce wcielenia charakterów

W nowej kampanii fani sportu porównani są do zwierząt.

4 sierpnia 2015

McDonald's w stylu fine dining

Otwarta tylko na jeden wieczór restauracja w Tokio miała pokazać inne oblicze sieci.

4 sierpnia 2015

Piłkarze FC Liverpoolu promują Nivea

Autorem kreacji jest FCB Inferno.

4 sierpnia 2015

P&G redukuje liczbę agencji o 40 proc.

Działania mają przynieść oszczędności rzędu 300 mln dolarów.

4 sierpnia 2015

Catherine Newman na czele marketingu i sprzedaży News UK

Była dyrektor finansowa Financial Times na nowym stanowisku.

5 sierpnia 2015

"Vice" chce zwrócić uwagę kobiet

Redakcja stworzyła specjalny kontentowy hub nastawiony na zainteresowania kobiet.

5 sierpnia 2015

Julia Louis-Dreyfus w reklamie Old Navy

Startuje kampania telewizyjna marki Old Navy w ramach sezonu back to school.

5 sierpnia 2015

Walker i De Souza odchodzą z Karmaramy

Group executive creative directors opuszczają agencję.

5 sierpnia 2015

Cynthia McFarlane opuszcza Saatchi & Saatchi

Cheif executive for Latin America and US żegna się ze strukturą.

6 sierpnia 2015

Grey London dla Lucozade

Na Wyspach w ramach kampanii repozycjonującej napój agencja pokazała minutowy spot "Find Your Flow".

6 sierpnia 2015

Diageo szuka agencji interaktywnej

Producent alkoholi chce zwiększyć sprzedaż w kanale e-commerce.

6 sierpnia 2015

Starcom MediaVest wygrywa przetarg Lidla

Dom mediowy wygrywa na Wyspach przetarg wart 70 mln funtów.

7 sierpnia 2015

W Stanach wystartowała kampania repozycjonująca SodaStream

Teraz produkt komunikowany jest jako "Factory of one"

7 sierpnia 2015

Australia testuje psie pocałunki na ludziach

Dla Ceva Animal Health agencja Affinity z Sydney opracowała kampanię outdoorową.

7 sierpnia 2015

Malibu z globalną kampanią z udziałem Redfoo

Marka Pernod Ricard we współpracy z muzykiem.

10 sierpnia 2015

Ribena teraz komunikuje do dorosłych

Na Wyspach wystartowała surrealistyczna kampania dotycząca produktów o obniżonej zawartości cukru.

10 sierpnia 2015

Droga5 dla Motoroli

Wystartowała kampania podkreślająca wytrzymałość baterii Motoroli.

10 sierpnia 2015

Oreo z odą do zapomnianego palca

Marka Mondeleza promuje wariant odchudzonych ciasteczek.

11 sierpnia 2015

5 mln dol. za 30-sekundowy spot podczas SuperBowl 2016

Cena czasu reklamowego podczas 50. rozgrywek w lutym przyszłego roku będzie o 11 proc. wyższa niż w tym roku.

11 sierpnia 2015

IKEA wymienia oświetlenie w całym asortymencie na LED

Marketer chce umożliwić klientom sieci zrównoważone życie w domu.

11 sierpnia 2015

Bic chce uratować świat goleniem

McCann Melbourne podnosi głos w sprawie lumberseksualnych.

11 sierpnia 2015

W Brazylii można zetrzeć makijaż okładkowy

Neutrogena wystartowała z oryginalną kampanią w Ameryce Południowej.

12 sierpnia 2015

Prawie 40 proc. amerykańskich konsumentów nie wierzy w opakowania eko

Badania Mintel pokazują, że ludzie uważają większość działań ekologicznych za chwyt marketingowy.

12 sierpnia 2015

Powstaje Alphabet, którego częścią stanie się Google

Jedna z największych korporacji na świecie ogłasza, że staje się częścią jeszcze większej.

12 sierpnia 2015

Volkswagen pokazuje nowoczesną technologię dla dziecięcych wózków

Fan nowoczesnych technologii i Facebooka udowadnia, że w dziecięcym wózku można zainstalować automatyczne hamulce.