M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

12 sierpnia 2015

Tam dom twój, gdzie gaz twój

Na Wyspach British Gas startuje z kampanią autorstwa CHI, która podkreśla, że Wielka Brytania ma dużo wysokojakościowego gazu.

12 sierpnia 2015

IPG tworzy specjalny zespół do promocji nowej marki przewoźników lotniczych

Launch marki LATAM będą koordynowały McCann Worldgroup oraz IPG Mediabrands.

13 sierpnia 2015

Skodzie blisko do Chin

Od momentu wejścia na chiński rynek producent sprzedał tam 1,5 mln pojazdów.

13 sierpnia 2015

Dell pozwala wyrazić siebie

W USA wystartowała kampania "The New Experts" adresowana do pokolenia X.

13 sierpnia 2015

Pearson sprzedaje udziały w "The Economist"

Wartość transakcji wynosi 469 mln funtów.

13 sierpnia 2015

Levi's promuje model 501 CT

Wystartowała kampania autorstwa FCB West.

13 sierpnia 2015

Marka Barbour w Wielkiej Brytanii prezentuje kolekcję na Twitterze

Brand premium uruchamia "shopping window" w portalu społecznościowym.

14 sierpnia 2015

Unilever szuka start-upów do współpracy

Firma w ramach kolejnej edycji projektu konkursowego Next Big Thing oferuje w ramach współpracy zwycięskim spółkom 50 tys. dolarów.

14 sierpnia 2015

Kraft Heinz zwalnia w Ameryce Północnej

Gigant FMCG zwolni 2,5 tys. osób.

14 sierpnia 2015

Ludzie jako emotikony we francuskiej kampanii McDonald's

BETC Paris z nową kampanią McDonald's.

17 sierpnia 2015

Amazon gra na uczuciach

W nowej kampanii sklepu występuje pies ze złamaną nogą.

17 sierpnia 2015

Nawiedzona agencja z Connecticut wyzionęła ducha

Keiler & Company zakończyła pracę po 42 latach.

17 sierpnia 2015

Jameson w kropelkach

Agencja Pearlfisher zaprojektowała opakowanie specjalnych kropli z wyciągiem z ziół przygotowanych na bazie whisky Jameson.

17 sierpnia 2015

Coca-Cola wybrała trzy agencje WPP do obsługi przyszłorocznej kampanii

Za kreację przyszłorocznych globalnych działań odpowiedzą Ogilvy New York, SRA Rushmore i Santo.

18 sierpnia 2015

Gwiazdy w amerykańskiej reklamie sieci Domino's

W reklamie zagrała m.in. Eva Longoria, a sieć promuje różne formy zamawiania jedzenia do domu.

18 sierpnia 2015

Heineken wprowadza na rynek limitowaną serię odzieży

We współpracy z Kith NYC na rynek trafia linia casualowych ubrań utrzymanych w dresowych szarościach.

18 sierpnia 2015

Startuje Project Titan Apple

Apple chce wprowadzić na rynek własne samochody bez kierowcy.

18 sierpnia 2015

Wystartowała "kosmiczna" kampania Hondy

Wieden & Kennedy z komunikatem o niezwykłych możliwościach technologii Hondy.

18 sierpnia 2015

Linie Emirates otworzą najdłuższe połączenie lotnicze na świecie

Panama będzie pierwszym środkowoamerykańskim miastem w sieci Emirates i zapewni dogodne połączenia do Ameryki Łacińskiej, Ameryki Południowej i innych regionów świata.

19 sierpnia 2015

Linie Emirates podpisują umowę z Arabian Gulf League

Umowa jest warta 25 mln zł.

19 sierpnia 2015

W aplikacjach związanych z Facebookiem pojawią się nowe typy reklam

Facebook wprowadza nowe funkcje w Audience Network.

19 sierpnia 2015

McCann pokazuje, gdzie młodzi rodzice powinni mieć wszystkie dobre rady o wychowywaniu dzieci

McCann New York z przewrotną kampanią adresowaną do rodziców zachęcającą do słuchania intuicji.

19 sierpnia 2015

Liczba użytkowników internetu w Chinach rośnie

Chiny mają 668 mln użytkowników internetu, z czego z social mediów korzysta 659 mln użytkowników.

20 sierpnia 2015

Łazienka jako miejsce wielkiej wagi

Na Wyspach wystartowała kampania sieci Bathstore autorstwa Saatchi & Saatchi.

20 sierpnia 2015

Unilever rozstrzygnął przetarg digitalowy dla marki Signal

Globalnie markę obsłuży agencja R/GA London.

20 sierpnia 2015

NBC Universal inwestuje w BuzzFeed

Po inwestycji w Vox podmiot wydaje 200 mln dol. na zakup amerykańskiego serwisu.

21 sierpnia 2015

Visa Europe ogłasza przetarg kreatywny

Visa poszukuje podmiotu, który obsłuży ją podczas olimpiady w Rio w 2016 r.

21 sierpnia 2015

JWT wygrywa przetarg kreatywny KPMG

Agencja obsłuży globalny budżet kreatywny giganta.

21 sierpnia 2015

Leo Messi odradza kopiowanie

Czterokrotny zdobywca Złotej Piłki zachęca młodych sportowców wraz z marką Adidas, aby tworzyli własny styl, a nie tylko naśladowali.

21 sierpnia 2015

Bank Central Asia najbardziej wartościową marką w Azji

W Indonezji zadebiutował raport BrandZ i ranking wygrała marka banku.

24 sierpnia 2015

Pepsi znajdzie na festiwalu zaginionego kumpla

AMV BBDO proponuje nowe wykorzystanie dronów.

24 sierpnia 2015

John Lewis reklamuje ubezpieczenia

W spocie wystąpiła pulchna balerina.

24 sierpnia 2015

Konsumenci częściej przeglądają strony w sieci za pośrednictwem smartfonu, ale mniej kupują

W porównaniu z rokiem ubiegłym wartość koszyka zakupowego spada, a właściciele sklepów internetowych muszą poprawić optymalizację swoich witryn.

24 sierpnia 2015

Nescafe chce poprawić dzień przyjacielowi

Marka Nestle na Wyspach wystartowała z rozległą akcją, która ma na celu zaangażowanie szerokiej rzeszy internautów.

24 sierpnia 2015

Toyota tankuje lemoniadę

Droga5 przygotowała dla marki specjalny spot promujący ekologiczne samochody.

25 sierpnia 2015

Coca-Cola zainwestuje w Chinach

W ciągu najbliższych trzech lat marketer chce zainwestować na terenie Chin 4 mld dol. i sprawić, żeby kraj ten stał się trzecim co do wielkości rynkiem marki na świecie.

25 sierpnia 2015

Z Havas Media do IPG Mediabrands

Stuart Clark jako client managing partner regionu APAC.

25 sierpnia 2015

British Heart Foundation z emocjonalną kampanią

DLKW Lowe przygotowało dwa spoty na potrzeby kampanii na Wyspach Brytyjskich.

25 sierpnia 2015

BBC szuka agencji do obsługi kampanii przed świętami Bożego Narodzenia

Stacja BBC One przygotowuje się do działań promocyjnych przed świętami Bożego Narodzenia w social mediach.

26 sierpnia 2015

JCDeacaux z kontraktem reklamowym na obsługę wiat przystankowych w Londynie

Szacuje się, że jest to obecnie największy kontrakt tego typu na świecie. Jego wartość wyniesie ponad 700 mln euro.

26 sierpnia 2015

Pochwała perfekcjonizmu w nowej kampanii Under Armour

Wystartowała kampania "Rule Yourself" autorstwa agencji Droga5 NY.

26 sierpnia 2015

Lavazza w bajkowym stylu "Amelii"

W spocie promującym kawę autorstwa Y&R Italia wystąpił reżyser "Amelii".

26 sierpnia 2015

Marka McCoy na Wyspach łamie męskie stereotypy

Brand słonych przekąsek namawia mężczyzn m.in. do śpiewania na głos piosenek pop i szalonego tańca na stacji benzynowej.

27 sierpnia 2015

Kampania psiej karmy udowadnia, że psy nie umieją czytać

W USA wystartowała kampania z dystansem dla marki Castor & Pollux Natural Petwork.

27 sierpnia 2015

Starcom obsłuży globalny budżet mediowy Visy

Marketer rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę w mediach o wartości 200 mln dolarów.

27 sierpnia 2015

Orangina z zabawną kampanią w windzie

Nowa kampania wizerunkowa brandu napoju jest inspirowana Francją.

28 sierpnia 2015

BBR Saatchi & Saatchi pokazuje dziecięcą reakcję na gorzką czekoladę

Marka Splendid pokazuje, że jest adresowana do dorosłych.

28 sierpnia 2015

JWT przejmuje australijską agencję Weblink

Agencja będąca częścią WPP dokonała przejęcia większościowego pakietu firmy digital.

28 sierpnia 2015

McDonald's daje kosza Burger Kingowi

"Oświadczyny" marketera bezlitośnie odrzucone przez McDonald's.

31 sierpnia 2015

Grey New York z akcją na 11 września

Agencja stworzyła kampanię o charakterze pro bono, której bohaterami są nastolatki urodzone w dniu zamachu na World Trade Center.