M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

31 sierpnia 2015

Ciężarny mężczyzna w reklamie Fiber One

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię, w której wykorzystano piosenkę Michaela Boltona "Expecting".

31 sierpnia 2015

Xerox z elegancką kampanią na U.S. Open

Komunikacja zrealizowana z lekkością ma odciąć firmę od wizerunku siermiężnego giganta korporacyjnego.

31 sierpnia 2015

Użytkownicy Androida chętniej otwierają e-maile

Badania przeprowadzone na Wyspach wykazały także, że użytkownikom smartfonów lepiej ściąga się pocztę na urządzeniach z Androidem.

1 września 2015

The Martin Agency przygotowała kampanię dla produktu, który... nie istnieje

Na Wyspach wystartowała komunikacja marki Total Wireless.

1 września 2015

72andSunny pokazuje, gdzie jest ściema

Wystartowała oryginalna kampania adresowana do młodych sięgających po papierosy.

1 września 2015

Charles Schwab Corporation w baśniowej konwencji

Dom maklerski prezentuje nowy rodzaj baśni i namawia do ciągłego stawiania pytań.

1 września 2015

Ströer kupił T-Online.de oraz agencję marketingu internetowego Interactive Media

Jeden z najpopularniejszych portali internetowych w Niemczech zmienia właściciela.

2 września 2015

Nesquick dokumentuje poranki

McCann w Buenos Aires startuje z oryginalnym projektem dokumentalno-fotograficznym.

2 września 2015

Starcom wygrywa skonsolidowany budżet Kraft Heinz USA

Starcom zgarnia 600 mln dolarów giganta FMCG.

2 września 2015

Anne Leibovitz odpowie za globalne odświeżenie marki UBS

Gigant finansowy inwestuje w wizerunek.

3 września 2015

Bloomberg zwolni 90 redaktorów

Bloomberg zwolni ok. 90 redaktorów - jak podają nieoficjalne źródła. Na ich miejsce mają zostać zatrudnieni dziennikarze specjalizujący się w komentarzach i generowaniu szybkich informacji biznesowych.

3 września 2015

Listerine pomaga niewidomym doświadczyć, czym jest uśmiech

Marka płynu do płukania ust z niestandardowymi działaniami adresowanymi do niewidomych.

3 września 2015

Saatchi & Saatchi zaprasza pracowników JWT do zawodowej emigracji

W odpowiedzi na wygrany przez JWT przetarg węgierskiego rządu na obsługę kampanii odradzającej emigrację do Węgier agencja Saatchi zaprasza pracowników JWT do pracy u siebie.

3 września 2015

Google prezentuje nowe logo

Firma postawiła na zdecydowaną zmianę logotypu po raz pierwszy od 2013 r.

4 września 2015

Asos z nowym CEO

Nick Robertson po 15 latach pracy dla firmy ustępuje miejsca Nickowi Beightonowi.

4 września 2015

Dior pokazuje spot z Johnnym Deppem

Wystartowała kampania nowego zapachu męskiego marki Dior.

4 września 2015

L'Oreal rozsyła zintegrowane briefy

W Wielkiej Brytanii L'Oreal poszukuje agencji. Za udział w przetargu deklaruje zwrot kosztów do wysokości 5 tys. funtów.

4 września 2015

Mcgarrybowen z kampanią dla Hondy

Agencja przygotowała zaskakujący wizualnie i rytmicznie spot na potrzeby kampanii w Wielkiej Brytanii.

7 września 2015

Ogilvy & Mather przeciwko wolnemu dostępowi do kwasu solnego

Wystartowała kampania, w której poparzona kobieta uruchamia tutorial, w którym uczy, jak się malować.

7 września 2015

Pedigree chce podwoić globalne obroty

Mars mocno inwestuje w rosnące rynki kampanią "Feed the Good".

7 września 2015

IBM ma wielkie plany wobec Watsona

IBM we współpracy z Ogilvy & Mather ma w planach w ciągu najbliższego roku stanąć w wizerunkowe szranki z takimi gigantami jak Microsoft i Google.

8 września 2015

Tesco sprzedaje swój biznes w Korei Płd.

Transakcja, która ma się zamknąć kwotą ponad 6 mld dolarów, będzie jedną z największych w historii azjatyckiej przedsiębiorczości detalicznej.

8 września 2015

Producent lodów Ben & Jerry chce uratować świat

Launch nowego wariantu lodów ma zbiec się ze zbieraniem podpisów za unowocześnieniem gospodarki energetycznej.

8 września 2015

Lidl chce być bliżej mam

Sieć na Wyspach wchodzi w buty Asdy.

8 września 2015

Google planuje powrót do Chin?

Internetowy gigant pracuje nad specjalną wersją sklepu z aplikacjami Play Store - wynika z nieoficjalnych informacji.

9 września 2015

Amazon chce zrobić rewolucję w tabletach

Firma zapowiada wprowadzenie na rynek 6-calowych tabletów w cenie 50 dolarów, czyli o połowę tańszych niż najtańsze tablety na amerykańskim rynku marki Fire.

9 września 2015

Apoteoza łóżka w kampanii Dreams

W minutowym spocie marka pokazuje, jakie znaczenie w naszym życiu odgrywa łóżko.

9 września 2015

Nowe Apple TV dla graczy?

Przystawka TV firmy z Cupertino ma zostać zaprezentowana dziś,

10 września 2015

Instagram otwiera się na marki

Pod koniec miesiąca Instagram otwiera platformę dla wszystkich reklamodawców i wprowadza format 30-sekundowych reklam.

10 września 2015

Initiative ma nowego global chief creative officera

Nick Childs dołącza do zespołu agencji.

10 września 2015

Heineken kupuje połowę udziałów amerykańskiego browaru Lagustinas

Holenderski producent inwestuje w amerykański browar.

11 września 2015

Axel Springer i Samsung zawierają strategiczne partnerstwo

Dostawca treści i producent urządzeń przetestują współpracę, zaczynając od Niemiec i Polski.

11 września 2015

BBDO Warszawa przygotowała kampanię dla Mercedesa

Przy produkcji nowego spotu pracowały trzy polskie firmy.

11 września 2015

Arla Foods planuje przegląd mediowy w Europie

Właściciel marek Lurpak i Anchor chce rozdysponować swój budżet w wysokości 100 mln funtów.

14 września 2015

Avon chce sprzedać część biznesu

Jak podaje dziennik "The Wall Street Journal", firmacoraz intensywniej poszukuje potencjalnych udziałowców.

14 września 2015

Toyota dla fanów sportu

Wystartowała jesienna odsłona kampanii dla Toyoty autorstwa Saatchi & Saatchi.

14 września 2015

Isaiah Mustafa i Terry Crews w jednym spocie dla Old Spice

Wystartowała kolejna kampania dla marki z portfela P&G.

15 września 2015

CMO opuszcza Yahoo!

Kathy Savitt pełniąca od 2012 r. funkcję media and marketing chiefa w Yahoo! zrezygnowała z tego stanowiska i przeniosła się do hollywoodzkiego STX Entertainment, gdzie obejmie pozycję president of digital.

15 września 2015

ZenithOptimedia: w 2018 r. reklamodawcy na internet przeznaczą więcej niż na TV

Według prognoz ZenithOptimedia w skali globalnej już w przyszłym roku udział reklamy digitalowej i cyfrowej osiągnie poziom 12,4 proc., wyprzedzając reklamę drukowaną - tutaj wydatki mają osiągnąć 11,9 proc. Według tych szacunków w 2018 r. reklamodawcy na internet przeznaczą więcej niż na TV.

15 września 2015

Sanofi i Google Life Sciences podejmują współpracę

Wspólny projekt ma na celu opracowanie nowych technologii cyfrowych oraz narzędzi dla diabetyków.

15 września 2015

Cadbury stawia na zdrową żywność

W Wielkiej Brytanii spółka zamierza o 50 proc. zwiększyć portfolio ze zdrową żywnością.

16 września 2015

NSPCC z emocjonalną kampanią o tym, że warto walczyć o dzieciństwo

National Society for the Prevention of Cruelty to Children startuje z kampanią po rebrandingu.

16 września 2015

PHD i MediaCom obroniły budżet GSK

GlaxoSmithKline rozstrzygnęło przetarg na globalne media. Budżet jest wart 1,1 mld funtów.

16 września 2015

Jimmy Graham w kampanii Powerade

Amerykański futbolista w kampanii napoju izotonicznego.

17 września 2015

AB InBev chce przejąć SABMillera

Jeśli dojdzie do fuzji, to powstanie megakoncern browarniczy o wartości 250 mld dol., niemający sobie równego w świecie.

17 września 2015

Jose Cuervo świętuje ze Stonesami

Wystartowała kampania trunku autorstwa agencji McCann.

17 września 2015

ZenithOptimedia przejmuje budżet Singapore Airlines

Globalny budżet mediowy singapurskiego przewoźnika szacowany jest na 40 mln dol.

18 września 2015

Adidas rozgląda się za nową agencją CRM

Producent odzieży sportowej przygląda się ofertom.

18 września 2015

Johnnie Walker z największą kampanią w swojej historii

Twarzą kampanii został Jude Law, a działania będą realizowane na 50 rynkach.

18 września 2015

Jedzenie jako lifestyle w kampanii IKEA

W nowych spotach autorstwa Ogilvy NY sposoby jedzenia odzwierciedlają ludzkie relacje.