M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 września 2015

McDonald’s kontynuuje zmiany managementu

Jak podaje "The Wall Street Journal", chief executive firmy McDonald's Steve Easterbrook rozpoczął intensywne poszukiwania nowego chief strategy officera.

21 września 2015

Kampania eBay w rytmie hitów

Goodby, Silverstein & Partners przygotowała muzyczną kampanię portalu aukcyjnego.

21 września 2015

Oliver obsłuży budżet digitalowy BMW na Wyspach

Producent samochodów rozstrzygnął przetarg.

22 września 2015

Carat: w 2016 r. wydatki na reklamę wzrosną o 4,7 proc.

Wydatki na reklamę w CEE wzrosną w przyszłym roku o 1,6 proc.

22 września 2015

Heineken rekrutuje do pierwszego na świecie selfie z komosu [wideo]

Marka przedstawia nową reklamę z Danielem Craigiem w roli Jamesa Bonda.

22 września 2015

Nestle ogłasza przetarg na digital

Gigant FMCG poszukuje podmiotu do obsługi cyfrowej na terenie Wielkiej Brytanii.

22 września 2015

Warner Bros. będzie produkować po chińsku

Wkrótce pojawią się produkcje filmowe jednej z największych wytwórni w języku chińskim. Warner Bros. nawiązał w tym celu współpracę z chińskim funduszem inwestycyjnym China Media Capital.

23 września 2015

Marka Doritos ze wsparciem środowisk LGBQT

Seria kolorowych chipsów trafia na Wyspach do sprzedaży w związku ze zbliżającym się międzynarodowym Coming Out Day.

23 września 2015

David Beckham i Kevin Hurt w kampanii dla H&M

Startują działania autorstwa Adam & Eve/DDB.

23 września 2015

Wrangler podkreśla gotowość

Startuje holenderska kampania dla marki dżinsów, która ma podkreślać tradycje marki i jej wytrzymałość.

24 września 2015

Niemiecki Axel Springer rozważa przejęcie Business Insidera

Wartość potencjalnej transakcji wynosi ponad 500 mln dol.

24 września 2015

Snickers, tak jak wcześniej Coca-Cola i Kit-Kat, usuwa logo z opakowania

W ramach kampanii "Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny" Snickers umieszcza na opakowaniach określenia cech charakteru głodomora.

24 września 2015

Washington Post w całości w Facebooku

The Washington Post zapowiedział publikowanie wszystkich swoich artykułów w Facebooku w sekcji Instant Articles. Zapowiedź wydawcy Freda Ryana oznacza, że czytelnicy dziennika uzyskają dostęp do około 1200 publikacji dziennie.

24 września 2015

Interactions Europe otwiera kolejne zagraniczne biuro

Pokieruje nim Iztok Malačič.

24 września 2015

Spotify wprowadza Galileo

Nowe narzędzie ma pomóc w planowaniu mediów.

25 września 2015

Volkswagen ma problem komunikacyjny - nacisk kładł na reklamy ekologiczne

W świetle ostatniego skandalu wokół niemieckiego producenta na ironię zakrawa to, że w ostatnich miesiącach główny nacisk w komunikacji marketingowej VW kładł na reklamy "proekologiczne".

25 września 2015

Saatchi & Saatchi obsłuży globalnie Häagen-Dazs

Ostatnia kampania autorstwa tej agencji była realizowana w 2013 r.

25 września 2015

Unilever przygotowuje się do relaunchu marki Pears

Przetarg Unilevera na globalną obsługę kreatywną marki wygrywa Adam & Eve/DDB.

25 września 2015

Rośnie liczba użytkowników Instagrama

Obecnie Instagram globalnie ma 400 mln użytkowników miesięcznie.

25 września 2015

Uber planuje na Wyspach nową kampanię

Firma Uber - mobilny system zamawiania taksówek - planuje na Wyspach rozległe działania komunikacyjne. Wysłała właśnie zapytania ofertowe do czołowych domów mediowych.

28 września 2015

Nestle świętuje swoją stuletnią obecność na rynku indyjskim

Wystartowała kampania autorstwa McCann Erickson świętująca obchody okrągłej rocznicy.

28 września 2015

Publicis Worldwide wygrywa globalny przetarg Citibanku

Gigant usług finansowych powierza swój budżet medialny Publicis Worldwide.

28 września 2015

AMV BBDO dla marki Tena Men

Wystartowała kampania promująca produkty dla osób z problemem nietrzymania moczu.

29 września 2015

Costa Coffee wykorzystuje Periscope

Aplikacja Twittera ma pozwolić obserwować bitwę najlepszych baristów.

29 września 2015

Nike pokazuje, że ostatni będą pierwszymi

Nowy spot W+K dla Nike motywuje maratończyków.

29 września 2015

Dzięki ręcznikom papierowym będziesz gigantem

W USA wystartowała kampania autorstwa Cutwater dla brandu z portfolio Georgia-Pacific.

30 września 2015

Publicis Groupe i Verizon Communications zawiązują długofalowe partnerstwo strategiczne

Grupa Publicis i mobilna platforma go90 należąca do Verizon Communications podpisały długofalową umowę o partnerstwie strategicznym. Wartość kontraktu szacuje się na 50 mln dol.

30 września 2015

Aldi rozpoczyna sprzedaż online na Wyspach

Szósta w Wielkiej Brytanii pod względem przychodów ze sprzedaży niemiecka sieć Aldi rozpocznie od przyszłego roku sprzedaż online. Pierwsze artykuły angielscy konsumenci będą mogli nabyć w ten sposób, począwszy od wiosny 2016 r.

30 września 2015

Rihanna w reklamie Pumy

Nowy spot telewizyjny ma pokazywać, że trening ciała to preludium do dalszych działań artystycznych.

1 października 2015

Tesco spróbuje zmienić układ sklepów

W najbliższych tygodniach detalista w 50 lokalizacjach w Wlk. Brytanii rozpocznie testy nowego układu półek i ekspozycji towarów.

1 października 2015

Saatchi Thailand z projektem człowieka przyszłości

W Tajlandii startuje kampania Grabtaxi - odpowiednika europejskiego Ubera.

1 października 2015

Coca-Cola odpowiada na wynalazek Soda Stream

Wystartowała długo oczekiwana kampania produktu Keurig Kold. Za kreację kampanii odpowiada Havas Worldwide New York.

1 października 2015

Dove stawia na Pinterest jako kanał komunikacyjny dla najmłodszych "małych kobietek"

Startuje kolejna kampania marki Unilevera "Change One Thing".

1 października 2015

1208 zgłoszeń z 25 krajów na Golden Drum Awards 2015

W 22. edycji festiwalu w Portorożu znalazło się 86 zgłoszeń z Polski.

2 października 2015

Honda ogłasza globalny przetarg na media

Do tej pory budżet spoczywa w rękach Starcomu.

2 października 2015

Agencja Mekanism przygotowała motywującą kampanię dla North Face

Wystartowały globalne działania marki sportowej.

2 października 2015

Michael Karg odchodzi z Razorfish International

Karg zastępuje Michaela Greenleesa na stanowisku chief executive w Ebiquity.

2 października 2015

FCB Inferno wygrywa przetarg Pearsona

Wydawca zorganizuje kampanię informacyjną przeciwko analfabetyzmowi.

2 października 2015

Axel Springer kupuje udziały w Thrillist

Transakcja jest warta ok. 54 mln dolarów.

5 października 2015

Na Wyspach wystartowała kampania antytytoniowa

Kolejna odsłona działań autorstwa 72andSunny.

5 października 2015

Nescafe, Google i Ogilvy pokazują, jak się uprawia kawę

Wystartowały digitalowe działania flagowej marki Nestle.

5 października 2015

W+K Sao Paulo przestrzega, czego nie robić po czekoladzie

Brazylijski odpowiednik Twiksa pokazuje, czym grozi "kop" glukozowy.

5 października 2015

Luca de Meo nowym prezesem Seata

Dotychczasowy wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Audi od listopada na nowym stanowisku.

6 października 2015

Lidl otwiera modelowy i największy sklep w Irlandii

Lidl po prawie półrocznych przygotowaniach otworzył swój debiutancki "new concept" sklep w miejscowości Gorey.

6 października 2015

Disneyland ma być elastyczny cenowo

Po raz pierwszy od otwarcia 60 lat temu pierwszego parku zabaw Walt Disney Co. zamierza wprowadzić elastyczne ceny w swoich Disneylandach. Ceny biletów mają być kształtowane wg sezonowego popytu, ma też pojawić się więcej atrakcji wliczonych w ich cenę.

6 października 2015

Jennifer Aniston twarzą kampanii Emirates

Luksusowe usługi przewoźnika promuje znana amerykańska aktorka.

6 października 2015

Avon na Wyspach z kampanią z udziałem blogerek

W Wielkiej Brytanii Avon startuje z rozległymi działaniami online.

7 października 2015

Hovis z nową kampanią na Wyspach

Marka oddaje hołd poprzedniej kampanii i mistrzostwu reżyserii Ridleya Scotta.

7 października 2015

Saatchi & Saatchi z kampanią dla Cheerios

Agencja z Nowego Jorku przygotowała kolejny wzruszający spot dla bezglutenowego wariantu płatków.

7 października 2015

Na rynku brytyjskim debiutuje "Coach"

Dennis Publishing wprowadza na rynek darmowy magazyn lifestyle'owy dla mężczyzn.