M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 października 2015

AB InBev z kolejną, trzecią ofertą przejęcia SABMiller

Anheuser-Busch InBev NV potwierdził zamiar złożenia trzeciej oferty przejęcia swojego największego rywala - koncernu SABMiller PLC za kwotę około 68,24 mld funtów (104 mld dolarów).

8 października 2015

Reklama Clairolu zbanowana

W kampanii Greya, której twarzą została aktorka z "Mad Men", ASA dopatrzyła się nieścisłości mogących wprowadzać odbiorcę w błąd.

8 października 2015

Mondelez chce nauczyć ludzi smakowania

Firma chce czerpać z dokonań nauk behawioralnych przy zachęcaniu konsumentów do delektowania się produktami.

9 października 2015

Tesco: zysk operacyjny za półrocze spadł o 55,1 proc.

Za pierwsze półrocze roku fiskalnego w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego globalny zysk operacyjny Grupy Tesco spadł o 55,1 proc. Globalne przychody ze sprzedaży były niższe o 0,8 proc.

9 października 2015

Wlk. Brytania: reklama cyfrowa wzrosła w pierwszym półroczu br. o 13,4 proc.

Według ostatniego raportu Digital Adspend przygotowywanego przez PwC wydatki na reklamę digitalową na Wyspach w pierwszym półroczu br. w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r. wzrosły o 13,4 proc. do rekordowego pułapu 3,98 mld funtów.

9 października 2015

Wrigley's zapisuje historię miłosną na papierkach po gumie

Energy BBDO z kampanią z Elvisem w tle.

9 października 2015

Antyseksistowska reklama France 3 zbannowana

Reklama została odczytana zupełnie odwrotnie, niż życzyli sobie tego twórcy.

12 października 2015

Twitter udoskonalił program Amplify

Korzystający z tego programu marketerzy w bezpośredni sposób mogą teraz umieszczać swoje sześciosekundowe reklamy typu pre-roll przed profesjonalnie wyprodukowanym kontentem wideo.

12 października 2015

Facebook uruchamia przyciski wyrażające emocje

Można wyrazić smutek, gniew i złość, ale nie ma zapowiadanego przycisku "dislike".

12 października 2015

Ojcowie w reklamie zup Campbell's

Startuje kampania autorstwa BBDO inspirowana zbliżającą się premierą "Star wars".

12 października 2015

Cadbury ze spotem w duchu przygód Bonda

Milk Tray Man powraca w brytyjskiej kampanii czekoladek.

13 października 2015

Koci koledż Whiskasa

Marka wystartowała w Wielkiej Brytanii z rozczulającą kampanią.

13 października 2015

Carat obsłuży Mondelez na Wyspach i w USA

Budżet Mondelez International na Wyspach i w USA wynosi odpowiednio 40 i 131 mln funtów.

13 października 2015

Gilette w duchu Bonda

Startuje filmowa kampania marki P&G.

14 października 2015

AB InBev i SABMiller porozumiały się w sprawie fuzji

Nie jest to jeszcze wiążąca oferta, ale zarządy obu piwowarskich koncernów ogłosiły porozumienie w zasadniczych kwestiach.

14 października 2015

Droga5 dla Clerasilu

"Teacher Truths" to nowa kampania, która w Stanach promuje produkty przeciw trądzikowi.

14 października 2015

Cracker Barrell z największą kampanią w historią swojej marki

"Szkatułkowa" kampania autorstwa agencji Havas startuje w Wielkiej Brytanii.

14 października 2015

Marka zup Glorious! startuje z globalną kampanią

Wartość kampanii realizowanej przez The Brick Road wynosi milion funtów.

15 października 2015

Facebook prezentuje nowe narzędzie do zakupów

Projekt ma charakter testowy, na razie działa w USA.

15 października 2015

Tommy John z myślą o zdrowiu i komforcie mężczyzn

W Australii startuje kampania autorstwa Preacher poświęcona wsparciu prozdrowotnej bielizny.

15 października 2015

Na Wyspach startuje konkurencja dla Apple i Spotify

Electric Jukebox chce rozgościć się w brytyjskich salonach za 180 funtów rocznie.

16 października 2015

Była CMO Microsoftu odchodzi do Facebooka

Philippa Snare po 16 latach odchodzi z Microsoft UK.

16 października 2015

Powstaje Fox Media - globalna struktura sprzedaży reklam

Jednostka ma umożliwić oferowanie innowacyjnych rozwiązań reklamowych, w tym związanych z reklamą natywną i branded content.

16 października 2015

Duńczycy chą podnieść dzietność

W związku z coraz niższym przyrostem naturalnym w Danii kampanię społeczną zorganizowała organizacja turystyczna.

16 października 2015

Peugeot startuje z globalną kampanią "Push the limits"

W roli głównej wystąpiła małpiatka jako pasażer.

19 października 2015

Mother globalnie obsłuży Baileysa

Agencja zostaje globalną wiodącą agencją strategiczną i kreatywną marki z portfolio Diageo.

19 października 2015

Tesco rusza z nową kampanią na Wyspach

Głową nowej "rodziny Tesco" została aktorka Ruth Jones, a za kreację odpowiada agencja BBH wybrana do zadania bez przetargu.

19 października 2015

Grey London wygrywa przetarg Jacob's

Marka z portfolio United Biscuits rozstrzyga przetarg.

20 października 2015

Danone - dobre wyniki III kwartału

Grupa Danone ogłosiła korzystne wyniki finansowe III kwartału, które zawdzięcza przede wszystkim rynkom europejskim.

20 października 2015

Seamless z kampanią "Bigger heroes"

Firma zajmująca się dostarczaniem jedzenia nowojorczykom podkreśla ich wielkie ambicje.

20 października 2015

Ojciec, syn i "Star Wars" w kampanii przekąsek Krafta

Kraft w Stanach zapowiada styczniowy launch marki.

21 października 2015

Apple Music: 15 mln osób korzysta z naszej oferty muzycznej

CEO firmy Apple Tim Cook oświadczył, że z platformy muzycznej jego firmy korzysta obecnie 15 mln osób, w tym 6,5 mln płatnych subskrybentów.

21 października 2015

SC Johnson z największą kampanią wizerunkową w historii

Minutowy spot rozpoczynają słowa założyciela firmy, a przekaz skupia się na powinnościach wobec pokoleń.

21 października 2015

Tesco w Irlandii podkreśla, jak bardzo stara się dla swoich klientów

Za kreację minutowego spotu odpowiada agencja Rothco.

21 października 2015

Rekordowe wydatki na reklamę mobile na Wyspach

W pierwszej połowie roku wartość rynku reklamy mobile na Wyspach wyniosła rekordowe 9,424 mld funtów i zanotowała wzrost na poziomie 5,8 proc. w porównaniu z analogicznym czasem w roku ubiegłym.

22 października 2015

Google będzie śledził zakupowe zwyczaje klientów

Google wprowadza oficjalnie narzędzie Shopping Insights. W początkowej fazie pozwoli ono na śledzenie zakupowych zwyczajów w ponad 16 tys. amerykańskich miastach. Metodologią znacznie odbiega od dotychczasowych rozwiązań oferowanych przez tę firmę.

22 października 2015

Alibaba otworzy hub w Londynie

Chiński gigant e-commerce chce umożliwić europejskim firmom sprzedaż w Azji.

22 października 2015

Dyniowy rzeźbiarz w kampanii Snickersa

BBDO NY proponuje nową odsłonę kampanii "Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny".

22 października 2015

Dentsu Aegis Network rozszerza globalną sieć marek o agencję marketingu lifestyle MKTG

Grupa ogłosiła powstanie dziewiątej globalnej marki wchodzącej w skład sieci.

23 października 2015

Lepsze wyniki McDonald's w USA

Sieć odnotowała po raz pierwszy od dwóch lat wzrost sprzedaży typu like for like.

23 października 2015

ESPN zwolni blisko 300 pracowników

Zwalnianym firma ma zapewnić odprawy i pomoc w poszukiwaniu nowej pracy.

23 października 2015

YouTube Red - płatny kontent w YouTube

Google wprowadza w USA płatny dostęp do treści, ale za to bez reklam.

26 października 2015

Rekordowy kwartał Amazona

Po raz drugi z rzędu kwartalne wyniki Amazona były znacznie lepsze od oczekiwań analityków. Do bardzo dobrego rezultatu przyczynił się głównie rynek amerykański.

26 października 2015

Adam & Eve/DDB z tytułem Agencji Roku OOH

Podczas ceremonii Campaign Big Awards, która odbyła się w Londynie, agencja ta zwyciężyła w kategorii retail oraz zdobyła trzy srebrne statuetki w kategoriach: fashion, clothing, footwear & accessories.

26 października 2015

Skoda szuka agencji strategicznej

Skoda rozpoczęła proces przetargowy celem wyłonienia agencji, z którą zamierza nawiązać strategiczną współpracę przy tworzeniu globalnego kontentu.

26 października 2015

Publicis: nieznaczny wzrost organiczny w III kwartale

Grupa Publicis zanotowała w III kwartale wzrost organiczny na poziomie 0,7 proc. Najlepsze wyniki raportuje Daleki i Środkowy Wschód oraz Afryka. Najsłabiej wypada Ameryka Płn.

27 października 2015

Amerykański sąd oddala pozew zbiorowy w sprawie śledzenia użytkowników przez Facebooka

Pozywający żądali aż 15 mld dol. odszkodowania.

27 października 2015

Organiczne przychody WPP wzrosły o 3,3 proc.

Holding zaprezentował wyniki za III kwartał.

27 października 2015

Powrót Blackberry?

Przeżywająca trudności kanadyjska firma zaprezentuje telefon z systemem Android firmy Google.

28 października 2015

Aplikacja Bentleya rozpoznaje emocje

Za projekt odpowiada VML London.