M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 października 2015

American Airlines zmienia agencje

Zakończył się globalny przetarg linii lotniczych. Po ponad 20 latach budżet tracą McCann Worldgroup i TM.

28 października 2015

Time Warner kupuje xoJane.com i xoVain.com

Koncern przejmuje dwa serwis dla kobiet.

29 października 2015

Anheuser-Busch InBev ma więcej czasu na przejęcie SABMillera

Brytyjski urząd odpowiedzialny za transakcje przejęć i akwizycji przedłużył czas sfinalizowania przejęcia przez Anheuser-Busch InBev koncernu SABMiller do 4 listopada br.

29 października 2015

Twitter: słabe prognozy na czwarty kwartał

Chief executive serwisu Twitter Jack Dorsey przedstawił dość pesymistyczne prognozy na IV kwartał br. Akcje firmy spadły natychmiast o 13 proc.

29 października 2015

Cristiano Ronaldo rozwija markę CR7

Gwiazda Realu Madryt współpracuje z Nike, ale także prezentuje nową kolekcję wspólnie z Portugal Footwear.

30 października 2015

Paul Hutchinson awansuje w MEC

Były deputy managing director zostaje chief operating officerem.

30 października 2015

Huawei ogłasza przetarg na media

Chiński gigant technologiczny ogłasza przetarg na globalną obsługę w mediach, pięć miesięcy po tym jak wybrał OMD do obsługi w Wielkiej Brytanii.

30 października 2015

Energizer ogłasza przetarg na obsługę kreatywną

Marka rozstaje się z agencją TBWA.

2 listopada 2015

Starbucks: w trzecim kwartale zysk wzrósł o 11 proc.

Zysk w omawianym kwartale wyniósł 652,5 mln dol. (rok wcześniej 587,9 mln dol.). To nieco poniżej oczekiwań rynkowych analityków. Globalny wzrost został osiągnięty przede wszystkim dzięki rynkowi amerykańskiemu - tutaj osiągnął 9 proc.

2 listopada 2015

Facebook wprowadza usługę w wersji "light"

Serwis wprowadza ułatwienia reklamowe dla mniej zaawansowanych technologicznie rynków.

2 listopada 2015

Apple: rekordowe wydatki reklamowe w 2015 r.

Wydatki reklamowe technologicznego potentata mają w tym roku osiągnąć rekordowy pułap 1,8 mld dolarów. Oznacza to wzrost o 50 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

2 listopada 2015

Prawnicy wydają w USA coraz więcej na reklamę swoich usług

Prawdopodobnie wydatki na reklamę usług prawniczych w mediach w Stanach osiągną w 2015 r. ok. 900 mln dolarów.

2 listopada 2015

Duracell w stylu "Gwiezdnych wojen"

Za kreację nowej kampanii dla marki baterii odpowiada Anomaly.

3 listopada 2015

Rosja: kara za zbyt głośne reklamy

Stacja TV-3 może zostać ukarana za emitowanie zbyt głośnych reklam.

3 listopada 2015

L’Oreal: wyniki trzeciego kwartału nieco słabsze od oczekiwań

Francuski potentat kosmetyczny osiągnął w trzecim kwartale br. przychody ze sprzedaży na pułapie 5,94 mld dol. Oznacza to w porównaniu z analogicznym okresem ub. roku wzrost o 10,1 proc. W omawianym okresie wzrost organiczny wyniósł 3,7 proc.

3 listopada 2015

Nissan znacznie podnosi prognozy zysku

Przedstawiciele japońskiego producenta podnieśli prognozę rocznego zysku o 10,3 proc. Ma być to wynikiem poprawy koniunktury w St. Zjednoczonych i słabego jena.

3 listopada 2015

Lidl uczy na Wyspach, jak przygotować się do świąt

W Anglii ruszają przygotowania świątecznej komunikacji marketingowej.

3 listopada 2015

Torba Mulberry zamiast Jezuska w żłóbku

Na Wyspach startuje kampania luksusowych toreb wyprodukowana z przymrużeniem oka.

4 listopada 2015

Startuje pierwsza od 10 lat multibrandowa kampania Marsa

Głównymi bohaterami są choinkowe zabawki, które pod nieobecność ludzi łowią słodkie łupy.

4 listopada 2015

Skoda szuka agencji do aktywności kontentowych

Przetarg dotyczy działań globalnych.

4 listopada 2015

Plejada gwiazd w świątecznej kampanii Burberry

Do Romeo Beckhama dołączają Naomi Campbell i Elton John.

4 listopada 2015

Starbucks pachnie na King's Cross

Wystartowały przedświąteczne działania marketera w Wielkiej Brytanii.

4 listopada 2015

"The Wall Street Journal" ze specjalną aplikacją dla londyńczyków

Dziennik dzięki nowemu narzędziu będzie dostarczał najświeższe informacje z sektora finansów i bankowości do Wielkiej Brytanii.

5 listopada 2015

Waitrose kusi przygotowaniami do świąt

Adam & Eve/DDB w dobrej formie na Wyspach.

5 listopada 2015

Diageo pójdzie w kulturę

Leila Fataar zajmuje nowo utworzone w spółce stanowisko, na którym odpowie za relacje marki z przedstawicielami kultury.

5 listopada 2015

IKEA zaprasza na domówkę

W Malezji wystartowała roztańczona kampania szwedzkiej sieci.

6 listopada 2015

Pierwsza kampania Grupy Volkswagena po skandalu

Startuje spot promujący model Audi R8 przygotowany przez BBH.

6 listopada 2015

Robot marzy o lataniu w nowej kampanii IKEA

Startuje kampania autorstwa Mother, która ma zachęcać dzieci i rodziców do wspólnych zabaw w domu.

6 listopada 2015

Sebastian Vettel w niemieckiej kampanii opon

Grey Berlin przygotowało kampanię dla opon Tirendo, w której wystąpił znany kierowca rajdowy.

6 listopada 2015

Cornetto ogłasza przetarg na digital

Marka Unilevera czeka na propozycje agencji w Wielkiej Brytanii.

6 listopada 2015

McDonald's stawia na burgery premium

W Wielkiej Brytanii sieć testuje burgery premium, co może wpłynąć na globalny kształt menu.

9 listopada 2015

John Lewis wzrusza człowiekiem na Księżycu

Wystartowała długo oczekiwana kampania sieci John Lewis o wartości 7 mln funtów.

9 listopada 2015

Startuje największa świąteczna kampania w historii marki Cadbury

Na ulice wyjeżdżają ciężarówki ze słodyczami firmy.

9 listopada 2015

Świąteczna kampania Boots w stylu glamour

Agencja Mother zaprosiła do współpracy przy produkcji spotu piosenkarkę Jessie J.

10 listopada 2015

Imponujący debiut najnowszego Bonda

Film "Spectre", czyli najnowszy Bond, zarobił podczas debiutanckiego weekendu w St. Zjednoczonych i Kanadzie ponad 73 mln dolarów. To doskonały rezultat, tym bardziej że w tym samym czasie zadebiutował w tych krajach inny kinowy hit pt. "The Peanuts Movie".

10 listopada 2015

Alibaba za ok. 3,7 mld dolarów kupił chiński YouTube

Chiński serwis o nazwie Youku Tudou może pochwalić się ponad 500 milionami unikalnych użytkowników miesięcznie.

10 listopada 2015

IKEA chce podwoić liczbę sklepów w Kanadzie

Szwedzki potentat jest obecny w Kanadzie od 40 lat, ale do tej pory uruchomił tylkob 12 sklepów.

10 listopada 2015

Pierwsza reklama Marks & Spencer w mobile'u

Sieć skupia się na krótkich momentach "sztuki" reklamy.

12 listopada 2015

Volkswagen reaktywuje się reklamowo na Wyspach

Kampania ma na celu podniesienie sprzedaży po kryzysie wizerunkowym.

12 listopada 2015

Kocie przysmaki przepraszają za święta

W Stanach ruszyła kampania marki Temptations autorstwa Adam & Eve/DDB.

12 listopada 2015

"Telegraph" pierwszym brytyjskim dziennikiem z reklamą natywną

Projekt reklamy natywnej w aplikacji Apple News zdecydował się uruchomić Nikon.

13 listopada 2015

Isobar: Nick Bailey nowym CCO w regionie EMEA

Bailey do tej pory pełnił funkcję chief executive and executive creative director of Isobar UK. Teraz jako chief creative officer będzie zarządzał całym regionem EMEA.

13 listopada 2015

Lidl planuje na Wyspach inwestycje rzędu 1,5 mld funtów

Lidl zapowiedział w Wlk. Brytanii na przestrzeni najbliższych trzech lat, inwestycje rzędu 1,5 mld funtów w modernizację swoich istniejących placówek i otwieranie nowych.

13 listopada 2015

One Direction w reklamie Hondy

Boysband promuje nowy model Hondy Civic.

13 listopada 2015

Lenovo ponosi dotkliwe koszty restrukturyzacji

Największy na świecie producent pecetów, chińska firma Lenovo, która w sierpniu br. zwolniła ponad 3200 pracowników, poniosła w III kw. stratę w wysokości 714 mln dol.

16 listopada 2015

Office Depot proponuje odgryźć się na święta

Startuje kampania sarkastycznych podarków.

16 listopada 2015

Kot w opałach w kampanii Sainsbury

Na Wyspach kolejna sieć startuje z długo oczekiwaną kampanią świąteczną.

16 listopada 2015

ODD wygrywa przetarg marki Benefit

Marka kosmetyków stylizowanych na produkty vintage rozstrzyga przetarg na obsługę kreatywną.

17 listopada 2015

Wlk. Brytania: ekspansja niemieckich sieci przybiera na sile

Niemieckie sieci detaliczne Aldi i Lidl planują łącznie na Wyspach otwarcie 172 nowych placówek. To pięciokrotnie więcej niż deklarują ich najwięksi konkurenci.

17 listopada 2015

Maxus przejął holenderską agencję marketingową Helder

Maxus (GroupM) za nieujawnioną kwotę przejął holenderską agencję Helder Marketing & Communicatie.