M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 września 2001

PARLAMENT EUROPEJSKI ZASTANAWIA SIĘ NAD DELEGALIZACJĄ SPAMMINGU

Parlament Europejski obradujący w Strasburgu nie zdołał podjąć decyzji dotyczącej delegalizacji tzw. spammingu. Po pierwszym czytaniu propozycja ustawy została przesłana...

11 września 2001

PREZES YOUNG & RUBICAM LINDA SRERE REZYGNUJE ZE STANOWISKA

Linda Srere, prezes i chief client officer należącej do grupy WPP agencji reklamowej Young & Rubicam Advertising, zrezygnowała z pełnionych...

12 września 2001

WPP PREZENTUJE SWOJĄ OFERTĘ UDZIAŁOWCOM TEMPUS GROUP

Holding WPP Group poinformował londyńską giełdę, iż przesłał swoją ofertę zakupu wszystkim udziałowcom Tempus Group (należy do niej sieć domów...

12 września 2001

RENAULT SPÓŹNIA SIĘ Z WPROWADZENIEM NA RYNEK NOWEGO AVANTIME

Francuski koncern motoryzacyjny Renault nie zdołał wprowadzić na rynek nowego modelu Avantime w zapowiadanym przez siebie terminie - na początku...

12 września 2001

P&G ODŚWIEŻA WIZERUNEK ŁYSEGO MR. CLEAN'A

Koncern FMCG Procter & Gamble wprowadzi na rynek europejski odnowiony wizerunek marki Mr. Clean, serii produktów czyszczących. Agencje reklamowe Grey...

12 września 2001

FRANCUSKIE NASTOLATKI MAJĄ NOWY MAGAZYN - "LOLIE"

Lokalny wydawca francuski Milan Presse wprowadził na rynek nowy tytuł dla dziewcząt "Lolie". Grupą celową magazynu są nastolatki w wieku...

12 września 2001

W NIEMCZECH NOWY MAGAZYN DLA MĘŻCZYZN

Wydawca Motor-Presse wejdzie na niemiecki rynek prasowy z magazynem "Best Life", skierowanym do mężczyzn w wieku 40-64 lat. W tym...

13 września 2001

FORD EXPLORER I BRIDGESTONE/FIRESTONE TRACĄ ZAUFANIE KLIENTÓW

Wyniki badań Gallupa pokazują, że marka Explorer, auta produkowanego przez Ford Motor Co., oraz opony Bridgestone/Firestone cieszą się złą opinią...

13 września 2001

PARYSKI "METROBUS" PODPISUJE KOTRAKT WART 125 MLN DOL.

Władze paryskiego transportu publicznego (RATP) odnowiły kontrakt z firmą Metrobus zajmującą się reklamą zewnętrzną. Wartość podpisanej umowy szacowana jest na...

13 września 2001

SPORTOWY MEGASTORE WE FRANCJI ZMIENIA AGENCJĘ

Francuska firma Citadium, zajmująca się produkcją oraz sprzedażą sprzętu i odzieży sportowej, przekazała swój budżet reklamowy agencji Enjoy należacej do...

14 września 2001

BERTELSMANN PRZEKAZUJE POMOC FINANSOWĄ DLA NOWEGO JORKU

Niemieckie grupa medialna Bertelsmann zdecydowała się na przekazanie 2 mln dol. oddziałom policji i straży pożarnej w Nowym Jorku. "Jako...

14 września 2001

TARGI SAMOCHODOWE WE FRANKFURCIE REAGUJĄ NA TRAGEDIĘ W USA

Organizacja międzynarodowych targów samochodowch we Frankfurcie uległa poważnym zmianom po otrzymaniu wiadomości o atakach terrorystycznych w USA. Na gigantycznym ekranie,...

14 września 2001

AGENCJA FALLON ODNALAZŁA ZAGINIONYCH PRACOWNIKÓW

Po całonocnych poszukiwaniach dziesięciu zaginionych pracowników agencji reklamowej Fallon dotarło do jej biura. Nowojorska siedziba Fallon, agencji należącej do struktur...

14 września 2001

ALLIANZ WYPŁACI PONAD 700 MLN EURO ODSZKODOWAŃ

Według wstępnych szacunków wysokość odszkodowań, jakie wypłaci grupa ubezpieczeniowa Allianz w związku z atakami terrorystycznymi na Nowy Jork i Waszyngton,...

14 września 2001

AEGIS PUBLIKUJE WYNIKI FINANSOWE ZA PIERWSZE PÓŁROCZE

Aegis Group, niezależna grupa marketingowa i mediowa, odnotowała niższe zyski w pierwszej połowie bieżącego roku w porównaniu z rokiem ubiegłym....

14 września 2001

SCHOLZ & FRIENDS STWORZY KAMPANIĘ DLA NOWEGO TYTUŁU AXEL SPRINGER

Niemiecki wydawca Axel Springer Verlag zdecydował, że obsługą budżetu reklamowego jego nowego tytułu zajmie się agencja Scholz & Friends. Agencja...

17 września 2001

BADANIA CZYTELNICTWA W AUSTRALII PRZEPROWADZI AC NIELSEN

Australijski Związek Czasopism Podmiejskich (ASNA) podpisał kontrakt, na mocy którego firma badawcza AC Nielsen Media International przez dwa lata będzie...

19 września 2001

BERTELSMANN ROZPOCZĄŁ PANEUROPEJSKĄ KAMPANIĘ PRZECIWKO TERROROWI

Koncern Bertelsmann Media rozpoczął społeczną kampanię reklamową w proteście przeciwko terrorowi. Kampania będzie przebiegać w należących do Bertelsmanna lokalnych i...

19 września 2001

KAMPANIA POMOCY RODZINOM OFIAR ATAKU NA WTC

Na prośbę New York City Tourism The Advertising Council rozpoczyna kampanię, której celem będzie zbieranie funduszy dla rodzin ofiar ataku...

19 września 2001

PROCTER & GAMBLE SPRZEDAJE LIMITOWANĄ SERIĘ PRODUKTÓW DO PRALEK

Koncern Procter & Gamble rozpoczął wspólnie z francuskim producentem Stella Cadente promocję wprowadzanego właśnie na rynek nowego produktu do pralek...

20 września 2001

NOWA AGENCJA ZAJMIE SIĘ OBSŁUGĄ BUDŻETU TOYOTY COROLLA

Londyńska agencja reklamowa Magellan należąca do holdingu Bcom3 została wybrana przez firmę motoryzacyjną Toyota Motor Europe Marketing & Engineering do...

20 września 2001

HAVAS OPÓŹNIA, WPP KUPUJE WIĘCEJ UDZIAŁÓW TEMPUSA

Francuski holding Havas Advertising zmienił z 17 na 24 września datę dotyczącą zakupu udziałów w Tempus Group. Havas chce przejąć...

21 września 2001

EUROSPORTNEWS PRZEKAZUJE BUDŻET EUROPEJSKI DO LEAGAS DELANEY

Agencja Leagas Delaney została wybrana przez kanał sportowy Eurosportnews do obsługi budżetu reklamowego europejskiej kampanii reklamowej wprowadzającej ten kanał na...

21 września 2001

ALFA ROMEO SPRZEDA SWOJE PIERWSZE AUTO W 2002 R. NA AUKCJI

Włoski producent samochodów Alfa Romeo podał, że sprzeda swój pierwszy samochód w 2002 r., sportowy Alfa 156 GTA na internetowej...

21 września 2001

WRIGLEY PRZEKAZUJE 30-MLN BUDŻET MEDIOWY DO CARATA

Koncern Wrigley Germany przekazał swój oceniany na 30 mln dol. budżet mediowy do domu mediowego Carat, będącego częścią Aegis Group....

24 września 2001

ANHEUSER-BUSH PROSI NIEMCÓW O WYMYŚLENIE NOWEJ NAZWY DLA PIWA BUD

Amerykański gigant browarniczy Anheuser-Busch Cos (A-B) przeprowadza testy podobnej do piwa Bud, marki której sprzedaż jest zakazana na tych rynkach...

24 września 2001

EKSTREMALNY REALITY SHOW NORWEGÓW BUDZI ZAINTERESOWANIE

Prawa do ekstremalnego reality show zatytułowanego "71 Degrees North", produkowanego wspólnie przez Nordisk Film i TVNorge, zostały sprzedane sieciom w...

24 września 2001

WOJCIECH SZUMOWSKI WYJEŻDŻA DO MCCANNA W USA

Agencja McCann-Erickson w Troy w stanie Michigan nominowała na stanowisko wiceprezesa ds. planowania strategicznego Wojciecha Szumowskiego. Szumowski poprzednio pracował w...

24 września 2001

SIEĆ DYSKONTOWA NETTO WCHODZI NA RYNKI SKANDYNAWSKIE

Na rynki skandynawskie zamierza wejść sieć sklepów dyskontowych Netto, stworzona z połączonych sił duńskiej sieci Dansk Supermarked i skandynawskiego ramienia...

25 września 2001

OMNICOM GROUP DLA PEPSICO I QUAKER OATS COM

PepsiCo i Quaker Oats Com ogłosiły 21 września, że przekażą budżet ponad 350 mln dol. Omnicom Group. Do tej pory...

25 września 2001

HAVAS ADVERTISING NIE ZAKUPI AKCJI W TEMPUS GROUP

Koncern reklamowy Havas Advertising wycofał swoją ofertę przejęcia akcji w giełdowej Tempus Group, właścicielu m.in. domu mediowego CIA Media. W...

25 września 2001

FORD ZASTOPOWAŁ KAMPANIE W EUROPIE

Ford Motor Co., najbardziej popularna amerykańska marka samochodowa w Europie, w odpowiedzi na atak terrorystów w USA wstrzymał korporacyjne działania...

25 września 2001

EUROPEJSKA KAMPANIA MERLONIEGO ZACZYNA SIĘ WE WŁOSZECH

Włoski producent sprzętu AGD - Merloni przeprowadzi ogólnoeuropejską kampanię najnowocześniejszej linii pieców kuchennych marki Ariston. Kreację przygotowała Leo Burnett -...

25 września 2001

INTER-CONTINENTAL CHCE WZMOCNIĆ SWÓJ WIZERUNEK

Sieć hoteli Inter-Continental poszukuje agencji do przeprowadzenia globalnej kampanii image'owej. Wysokości budżetu nie ujawniono. Koncern nie prowadził tego typu działań...

25 września 2001

"NATIONAL GEOGRAPHIC" UKAŻE SIĘ NA WĘGRZECH

Gruner & Jahr (część koncernu Bertelsmanna) zamierza wprowadzić na Węgrzech "National Geographic" latem przyszłego roku. Ten niemiecki wydawca zawiązuje spółkę...

26 września 2001

INFINITI ROZPOCZYNA KAMPANIĘ NOWEGO AUTA - SEDAN 135

Dywizja Infiniti, należąca do koncernu Nissan North America, rozpoczęła w USA kampanię reklamową szacowaną na 40 mln dol. Nowy model...

26 września 2001

WEJŚCIE KONSOLI XBOX NA RYNEK USA OPÓŹNIONE

Microsoft Corp. zdecydował, że wprowadzi na rynek swoją konsolę do gier wideo Xbox tydzień później, niż planowano. Koncern stwierdził, że...

26 września 2001

REKLAMODAWCY ZASTANAWIAJĄ SIĘ NAD SPOSOBEM WYNAGRODZEŃ AGENCYJNYCH

Niemalże połowa międzynarodowych gigantów reklamowych, która zdecydowała się wynagradzać agencje w zależności od uzyskanych rezultatów (Payment by Results - PBR),...

26 września 2001

CNBC W HONGKOŃSKICH AUTOBUSACH

Sieć telewizyjna CNBC Asia/Pacific powiększyła swój zasięg w Hongkongu, nadając swoje programy w lokalnych autobusach. Ze środków transportu miejskiego w...

27 września 2001

TEMPUS GROUP PO WYCOFANIU SIĘ HAVASA W RĘKACH WPP GROUP

Po dwumiesięcznej walce o przejęcie Tempus Group, właściciela domu mediowego CIA, akcje zakupi WPP Group. 21 września Havas Advertising oficjalnie...

27 września 2001

TBWA, MCCANN ORAZ JWT ZDOBYWAJĄ ZŁOTO W EURO EFFIE

Najwyższe nagrody w tegoroczym konkursie skuteczności reklamy Euro Effie zdobyły TBWA Worldwide z Hamburga za pracę Nivea Sun Spray, Mccann-Erickson...

27 września 2001

HENKEL SPRZEDAJE DYWIZJĘ COGNIS AMERYKAŃSKIM INWESTOROM

Niemiecki koncern Henkel zdecydował się na sprzedaż swojej chemicznej dywizji Cognis amerykańskim domom inwestycyjnym Schroders Ventures i Goledman Sachs Capital...

28 września 2001

PROCTER & GAMBLE ORAZ COCA-COLA NIE BĘDĄ WSPÓŁPRACOWAĆ

Koncerny Procter & Gamble oraz Coca-Cola Co. oświadczyły, iż nie dojdzie jednak do planowanego wcześniej porozumienia dotyczącego wspólnej dystrybucji i...

28 września 2001

CZESKA TELEWIZJA NOVA KONKURUJE ZE SWOIM BYŁYM PARTNEREM

Czeska telewizja Nova przejęła 70-proc. udział w regionalnej sieci telewizyjnej na Słowacji TV Global, zwyciężając swojego byłego partnera Central European...

28 września 2001

YAHOO! REKLAMUJE SIĘ W KANADZIE NA KOŁACH TAKSÓWEK

Yahoo! w Kanadzie nie tylko związało się z nową agencją, ale również z nowym medium reklamowym - deklami kół taksówek...

1 października 2001

MCDONALD'S KUSI SWOICH FRANCUSKICH KLIENTÓW KAMPANIĄ "SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH"

McDonald's Corp. we Francji rozwinął swoją najnowszą promocją wokół tematu "grzesznych pokus", oferując francuskim klientom siedem nowych kanapek w nowym...

1 października 2001

HEWLETT-PACKARD ROZPOCZĄŁ SWOJĄ GLOBALNĄ KAMPANIĘ W NOWYM JORKU

Globalna kampania koncernu Hewlett-Packard rozpoczęła się 27 września reklamami w "The Wall Street Journal". Kampania kierowana jest bezpośrednio do menedżerów...

1 października 2001

DENTSU ŁĄCZY DWIE BRYTYJSKIE AGENCJE

Próbując zmaksymalizować rezultaty swoich dwóch brytyjskich agencji CDP oraz travissully, Dentsu zdecydowała o ich połączeniu. Nowa jednostka o nazwie cdp-travissully,...

1 października 2001

RITZ-CARLTON BĘDZIE OBSŁUGIWANY PRZEZ LOKALNĄ AGENCJĘ W TURCJI

Nowy pięciogwiazdkowy hotel Ritz-Carlton w Stambule, należący do sieci Ritz-Carlton Hotel Co., przekazał swój budżet reklamowy i mediowy niezależnej agencji...

1 października 2001

PREZES SAATCHI & SAATCHI NA REGION EUROPY REZYGNUJE ZE STANOWISKA

Derek Bowden, prezes Saatchi & Saatchi na region Europy, zrezygnował z pełnionej przez siebie funkcji. Bowden związany był z agencją...