M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 października 2001

COCA-COLA ROZPOCZYNA PRZETASOWANIA AGENCYJNE

Coca-Cola rozpoczęła przetasowania wśród agencji obsługujących jej sztandarowe brandy w USA. Wieden & Kennedy stracił już budżet Diet Coke, a...

2 października 2001

QUEBECOR KUPUJE DRUKARNIE HACHETTE W EUROPIE

Quebecor World, firma o zasięgu globalnym świadcząca usługi drukarskie, zdecydowała o zakupie drukarni wydawnictwa Hachette Filipacchi Medias we Francji i...

2 października 2001

TOTALFINAELF KONSOLIDUJE BUDŻET MEDIOWY I MARKETINGOWY

Francuski koncern paliwowy TotaFinaElf rozpoczął konsolidację budżetów usług marketingowych i planowania mediów. Decyzja o konsolidacji portfolio i rozpoczęciu przetargów jest...

2 października 2001

PREMIER WŁOCH I MEDIOWY POTENTAT BERLUSCONI PONAD PRAWEM

Po tygodniach oczekiwań włoski rząd ogłosił plan, który miałby kontrolować mediowego giganta Silvia Berlusconiego pełniącego obowiązki premiera Włoch. Przedstawiona propozycja...

2 października 2001

MEDIACOM ZDOBYŁ CZĘŚĆ PORTFOLIO CAMPBELL SOUP

Dywizja Campbell Soup, Erasco, przekazała niemiecką część budżetu mediowego szacowaną na 15 mln dol. domowi mediowemu MediaCom należącemu do grupy...

3 października 2001

NIEMIECKI CZERWONY KRZYŻ ROZPOCZNIE KAMPANIĘ W EUROPIE

Niemiecki Czerwony Krzyż wejdzie na rynki europejskie z kampanią, której celem jest zebranie środków finansowych przeznaczonych dla dzieci, bezdomnych i...

3 października 2001

BENETTON OTWIERA MEGASTORY NA TERENIE EUROPY

Włoski dom mody Benetton zamierza otworzyć 20 megastorów w Europie. Jest to jedna z pierwszych strategicznych decyzji, jakie podjęła firma...

3 października 2001

HENKEL DECYDUJE O ZMIANIE AGENCJI OBSŁUGUJĄCEJ MARKĘ SIL

Odplamiacz Sil, marka z portfolio niemieckiego Henkla, decyzją właściciela została przekazana w ręce agencji BMZ/FCA. Chociaż budżet Sila jest niewielki,...

3 października 2001

BCOM3 TWORZY GLOBALNĄ DYWIZJĘ INTERAKTYWNĄ

Bcom3 Group powołał do życia strukturę Spring Communications, która będzie świadczyć usługi w zakresie komunikacji brandu na platformach telewizyjnych i...

4 października 2001

NADAL WAŻĄ SIĘ LOSY PRZEJĘCIA UDZIAŁÓW TEMPUSA PRZEZ WPP

Pomimo że ponad 90 proc. akcjonariuszy Tempus Group zaakceptowało ofertę WPP, to potencjalny nabywca zdecydował się na przedłużenie swojej oferty...

4 października 2001

HAVAS RESTRUKTURYZUJE GRUPĘ, ABY POWSTRZYMAĆ SŁABNĄCE WYNIKI FINANSOWE

Havas Advertising podjął akcję restrukturyzacyjną, której celem jest poprawienie wyników finansowych grupy w drugiej połowie 2001 r. Obecnie cena akcji...

4 października 2001

FIAT STILO ROZPOCZYNA WARTĄ 50 MLN DOL. EUROPEJSKĄ KAMPANIĘ

Fiat przeznaczy 50 mln dol. na europejską promocję swojej marki Stilo. Pierwsze reklamy nowego auta zostały przygotowane przez Leo Burnett...

4 października 2001

GILLETTE WPROWADZI NA RYNEK LINIĘ SZCZOTECZEK DZIECIĘCYCH

Gillette Co. z Bostonu wprowadzi na rynek amerykański szczoteczki dla dzieci Oral-B Stages, które dostosowane są do kolejnych faz rozwoju...

5 października 2001

WÓDKA STOLICZNAJA POSZUKUJE PO 10-LETNIEJ PRZERWIE AGENCJI

Producent wódki Stolicznaja, wiodącego rosyjskego brandu alkoholowego, zdecydował się po dziesięciu latach nawiązać współpracę z agencją reklamową. Powodem decyzji są...

5 października 2001

JAMES BOND REKLAMUJE PRALINKI

Włoski producent słodyczy Ferrero Rocher wykorzysta w spotach reklamowych swoich wyrobów wizerunek aktora Pierce'a Brosnana znanego z roli legendarnego Jamesa...

5 października 2001

LEGENDARNY JUVENTUS SPRZEDAJE SWOJE UDZIAŁY

Juventus, legendarny klub piłkarski z Turynu, wybrał cztery agencje reklamowe, które w finale przetargu będą walczyć o budżet drużyny. Celem...

5 października 2001

BUDŻET REKLAMOWY SZYBKIEJ KOLEI THALYS DO WZIĘCIA

Thalys, szybka kolej łącząca stolice Belgii, Francji, Niemiec, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, ujawniła nazwy agencji, które ubiegają się o jej...

8 października 2001

MPG ZDOBYŁ WART 300 MLN DOL. BUDŻET PSA PEUGEOT CITROEN

Francuski producent samochodów PSA Peugeot Citroen przekazał swój budżet na planowanie mediów we Francji, Belgii i Hiszpanii należącemu do Havas...

8 października 2001

CONTRAPUNTO MA BUDŻET DRUŻYNY REAL MADRID

Hiszpańska drużyna futbolowa Real Madrid przekazała swój budżet reklamowy należącej do sieci BBDO Worldwide agencji reklamowej Contrapunto. Wysokość budżetu szacowana...

8 października 2001

COCA-COLA ROZPOCZĘŁA PRZETARG NA FANTĘ W NIEMCZECH

Coca-Cola w Niemczech zaprosiła do przetargu na budżet swojej marki Fanta cztery agencje reklamowe. Jednym z uczestników przetargu jest dotychczas...

8 października 2001

FIRMA INTERNETOWA Z HONGKONGU PRZEJĘŁA PIĘĆ CHIŃSKICH FIRM OUTDOOROWYCH

Tom.com z Hongkongu przejęła ponad 50-proc. udział w pięciu chińskich wiodących firmach reklamy zewnętrznej. Wysokość transakcji szacowana jest na 30...

9 października 2001

BUDŻET SONY ERICSSON W RĘKACH BARTLE BOGLE HEGARTY

Spółka Sony Ericsson Mobile Communication, powstała z połączenia działów Sony i Ericsson zajmujących się telefonią komórkową, ogłosiła, że jej globalną...

9 października 2001

D'ARCY TRACI EUROPEJSKI BIZNES UNCLE BEN'S NA RZECZ BBDO

Masterfoods, będący oddziałem koncernu Mars, przekazał swój oceniany na 36 mln dol. europejski budżet marki Uncle Ben's do należącej do...

9 października 2001

ROSYJSCY WYDAWCY PORZUCAJĄ "PLAYBOYA" DLA BRYTYJSKIEGO "FHM"

Brytyjski magazyn dla mężczyzn "FHM" pojawił się na rosyjskim rynku, wydawany przez Independent Media na licencji kupionej od brytyjskiego Emap....

9 października 2001

DEBIUT NATIONAL GEOGRAPHIC WE FRANCUSKIEJ TELEWIZJI

National Geographic wystartował z pierwszym własnym telewizyjnym programem we francuskiej telewizji. Jego emisja możliwa jest dzięki umowie, jaką National Geographic...

10 października 2001

OMD ZDOBYŁ BUDŻET MEDIOWY PEUGEOT-CITROEN W EUROPIE

Dom mediowy OMD należący do grupy Omnicom zdobył budżet mediowy koncernu PSA Peugeot-Citroen w wysokości 450 mln dol. w Niemczech,...

10 października 2001

CLEAR CHANNEL PRZEJMUJE ACKERLEY GROUP ZA 800 MLN DOL.

Clear Channel Worldwide przejął koncern mediowy Ackerley Group z Seattle za 800 mln dol. w akcjach. W skład tej kwoty...

10 października 2001

COCA-COLA ROZPOCZYNA DZIAŁANIA Z WIZERUNKIEM HARRY'EGO POTTERA

W przyszłym tygodniu koncern Coca-Cola rozpocznie wspólną akcję promocyjną związaną z filmem "Harry Potter i kamień filozoficzny". Kontrakt wart jest...

10 października 2001

TRWA PRZETARG NA KREACJĘ DLA AUDI W ROSJI

Lokalny rosyjski oddział należącego do Volkswagena brandu Audi podał, że trwa przetarg na kreację. Rzeczniczka Audi powiedziała, że zwycięska agencja...

10 października 2001

UNILEVER ORAZ PROCTER & GAMBLE WPROWADZAJĄ KONKURENCYJNE PRODUKTY W NIEMCZECH

Po wejściu na rynki Francji, Portugalii i Grecji z płatkami do zmywania twarzy Dove Unilever wprowadzi swój nowy produkt również...

10 października 2001

NESTLE, FRANCE TELECOM ORAZ WARNER BROS ORGANIZUJĄ WSPÓLNĄ PROMOCJĘ

Trzy giganty - Nestle, France Telecom oraz Warner Bross - zjednoczyły siły we wspólnej promocji. Kampania reklamowa, której autorem jest...

11 października 2001

FESTIWAL REKLAMOWY POZOSTAJE W CANNES

Przyszłoroczny Międzynarodowy Festiwal Reklamy Lions mimo wcześniejszych obaw będzie nadal gościł w Cannes. W sierpniu br. okazało się, że organizatorzy...

11 października 2001

HENKEL WPROWADZA NA RYNEK TABLETKI DO ZMYWAREK

Henkel wprowadził na rynek niemiecki tabletki do zmywarek Somat 3 in 1 Plus. Trzy kolory wykorzystane w tabletkach zdaniem producenta...

11 października 2001

PASAŻEROWIE FRANCUSKICH KOLEI LUBIĄ REKLAMY NA DWORCACH

Aż 64 proc. pasażerów francuskich kolei stwierdziło w ostatnio przeprowadzonej ankiecie, że ma pozytywne zdanie na temat reklam umieszczanych na...

11 października 2001

CARLSBERG SPRZEDAJE LITEWSKI BROWAR

Duński browar Bryggerigruppen kupił 87-proc. udział w litewskim browarze Lithuanian Kalnapilis od Baltic Beverages Holding (BBH) za kwotę 37 mln...

12 października 2001

WPP CHCE WYCOFAĆ SIĘ Z TRANSAKCJI Z TEMPUS GROUP

WPP Group poinformowała londyńską giełdę o tym, iż zamierza starać się w komisji zajmującej się przejęciami o zgodę na anulowanie...

12 października 2001

FRANCE TELECOM NIE REZYGNUJE Z POMOCJI SWOICH CYBERBIZNESÓW

Pomimo wciąż niestabilnej sytuacji przedsięwzięć internetowych koncern telekomunikacyjny France Telecom wprowadza na rynek kampanie wspierające jego nowe przedsięwzięcia w Internecie....

12 października 2001

INTERPUBLIC KUPUJE AGENCJĘ MARKETINGOWĄ W USA

Interpublic Group of Cos. przejęła agencję marketingową Trans World Marketing. Kupiona firma stanie się częścią In-Store Marketing Group, która będzie...

12 października 2001

AMERYKAŃSKIE LINIE LOTNICZE WALCZĄ O SWÓJ WIZERUNEK W PARYSKIM SĄDZIE

Linie lotnicze American Airlines wniosły pozew do sądu przeciwko francuskiemu magazynowi "Entrevue", który zamieścił fotomontaż przedstawiający jeden z samolotów linii...

15 października 2001

WPP OTWARCIE WYCOFUJE SIĘ Z OFERTY ZAKUPU TEMPUS GROUP

WPP Group czeka trudne zadanie, jakim jest przekonanie komisji, zajmującej się przejęciami i fuzjami do akceptacji wycofania oferty zakupu, jaką...

15 października 2001

NESTLE WYNAGRADZA EFEKTY PRACY

Koncern Nestle dołączył do grupy reklamodawców, którzy wynagradzają agencje reklamowe według kryterium rezultatów ich pracy. Nestle przeznaczy 2 mld dol....

15 października 2001

HEINEKEN KONSOLIDUJE FRANCUSKI BUDŻET W RĘKACH PUBLICIS CONSEIL

Holenderski browar Heineken przekazał francuską część swojego budżetu reklamowego w ręce agencji reklamowej Publicis Conseil z Paryża. Decyzja ta oznacza,...

15 października 2001

FRANCUSKI BANK CREDIT AGRICOLE PRZYGOTOWUJE SIĘ DO WEJŚCIA NA GIEŁDĘ

Jeden z największych banków we Francji Credit Agricole wkrótce rozpocznie kampanie reklamową, promującą jego debiut giełdowy. Kampanię przygotowuje należąca do...

15 października 2001

WŁOSKI ODDZIAŁ D'ARCY PROMUJE SPRZEDAŻ AKCJI JUVENTUSU

Legendarna drużyna piłkarska Juventus Turyn przekazała swój budżet reklamowy na promocję akcji prywatyzacyjnej drużyny agencji Bgs D'Arcy z Mediolanu. W...

16 października 2001

COCA-COLA ROZDYSPONOWAŁA BUDŻETY REKLAMOWE

Po trwających miesiąc negocjacjach koncern Coca-Cola zakończył w USA proces zmian dotyczący obsługi jej budżetów reklamowych. Wielkimi zwycięzcami są grupy...

16 października 2001

PIŁKARSKIE MISTRZOSTWA ŚWIATA TRACĄ UBEZPIECZYCIELA

Niemiecka firma ubezpieczeniowa Axa Colonia Versicherung zdecydowała wycofać się z umowy z FIFA, dotyczącej ubezpieczenia piłkarskich mistrzostw świata 2002, które...

16 października 2001

AMERYKAŃSKA SIEĆ KAWIARNI STARBUCKS ATAKUJE NIEMCY

Trzy lata po debiucie na rynku w Wielkiej Brytanii amerykańska sieć kawiarni Starbucks wejdzie na rynek niemiecki. Pierwsza placówka sieci...

16 października 2001

WIODĄCY NIEMIECKI DZIENNIK PRZEKAZUJE BUDŻET AGENCJI SCHOLZ & FRIENDS

"Sueddeutsche Zeitung", wiodący tytuł w Niemczech, przekazał swój budżet reklamowy agencji Scholz & Friends z Berlina, kończąc tym samym współpracę...

17 października 2001

MARKETING BEZPOŚREDNI W USA ZAGROŻONY WĄGLIKIEM

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w USA (The Direct Marketing Association) przygotowało wskazówki dla swoich członków, które rozstrzygają dylematy związane z przesyłkami...

17 października 2001

DAIMLERCHRYSLER ROZPOCZYNA GLOBALNĄ KAMPANIĘ

DaimlerChrysler rozpoczął w Stutgarcie globalną kampanię przygotowaną przez londyński oddział agencji Springer & Jacoby. "Just call us Daimler-Chrysler" - głosi...