M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 sierpnia 2016

Brytyjski rząd chce obniżyć zawartość cukru o jedną piątą

Apel do producentów żywności dotyczy kilku kluczowych "słodkich" kategorii. Władze będą monitorować postępy producentów w tym zakresie co pół roku.

19 sierpnia 2016

Sony szuka agencji dla marki Bravia

Marketer szykuje się do europejskiego przetargu.

19 sierpnia 2016

Droga5 dołącza do agencji pracujących dla InBev

Agencja wcześniej rozstała się z Heinekenem.

22 sierpnia 2016

Gap nadal notuje spadki sprzedaży

Największy amerykański detalista odzieżowy cierpi z powodu konkurencji m.in. ze strony H&M.

22 sierpnia 2016

Victoria’s Secret: słabe wzrosty sprzedaży wymogły zmianę strategii marketingowej

Nowe założenia sprzedażowe zakładają koncentrację wysiłków marketingowych na modelach trzykrotnie tańszych od standardowej oferty.

22 sierpnia 2016

CEO Viacomu Philippe Dauman odejdzie

Jego odprawa wyniesie 72 mln dolarów.

23 sierpnia 2016

Otwarcie "Ben Hura" słabsze od oczekiwań

Kosztujący ok. 100 mln dol. remake "Ben Hura" zarobił w ub. weekend w Stanach i Kanadzie tylko 11,4 mln dol.

23 sierpnia 2016

Sharp chce wrócić na rynek konsumencki

Nowy CEO firmy zapowiedział, że rozważy możliwość anulowania umów licencyjnych, na podstawie których domowa elektronika i AGD Sharp są obecnie sprzedawane przez inne firmy.

23 sierpnia 2016

Chiny wyprzedzą w tym roku USA pod względem sprzedaży detalicznej

Głównym motorem wzrostu jest e-commerce.

24 sierpnia 2016

Marks & Spencer przenosi budżet do Grey London

Po 16 latach marketer kończy współpracę z Rainey Kelly Campbell Roalfe / Y&R.

24 sierpnia 2016

L'Occitane planuje kampanię digitalową w Azji

Sprzedaż na tym kontynencie stanowi połowę światowych przychodów marki.

24 sierpnia 2016

Burberry sponsoruje po raz pierwszy specjalne filtry w Snapchacie

Na potrzeby relaunchu zapachu Burberry Black marka luksusowa wprowadza specjalnie dla niej zaprojektowane filtry.

25 sierpnia 2016

Barilla eliminuje olej palmowy ze składu 50 produktów marki Mulino Bianco

Producent makaronów i ciastek kontynuuje strategię "uzdrawiania" produktów.

25 sierpnia 2016

Carrefour w Turynie z szewcem i pocztą

We Włoszech firma otworzyła placówkę działającą całodobowo, oferującą produkty i usługi dla zabieganych.

25 sierpnia 2016

Czekolada Dove przy dźwiękach piosenki Piaf

W USA wystartowała kampania autorstwa BBDO New York.

25 sierpnia 2016

Przychody WPP wzrosły o 13 proc., Martin Sorrell ostrożnie o perspektywach

Holding zaprezentował wyniki za drugi kwartał.

25 sierpnia 2016

KFC wprowadza balsam do opalania o zapachu kurczaka

Sieć drobiowa wspiera swój produkt kampanią.

26 sierpnia 2016

Nestlé rozważa uruchomienie lokalnej uprawy kawy w Angoli

Szwajcarski gigant zastanawia się nad inwestycją, która umożliwiłaby produkcję lokalnej kawy z dodatkowym przeznaczeniem na eksport.

26 sierpnia 2016

Lidl najszybciej rozwijającą się siecią na Wyspach

W okresie trzech miesięcy do 14 sierpnia sprzedaż Lidla na Wyspach wzrosła o 12,2 proc.

26 sierpnia 2016

Abercrombie & Fitch będzie udostępniał swoje produkty przez platformę Zalando

Ubrania marki będą dostępne na platformie obecnej w 15 krajach z 18 milionami aktywnych użytkowników.

29 sierpnia 2016

72andSunny rusza z akcją wzywającą millenialsów do rzucenia palenia

Agencja tym razem używa argumentu finansowego.

29 sierpnia 2016

Statyści gwiazdorzą w katalogu IKEA

W Brukseli bohaterami kampanii wspierającej wprowadzenie nowego katalogu zostali statyści.

29 sierpnia 2016

Pizza Hut dla didżejów

W Wielkiej Brytanii sieć wymyśliła opakowanie do pizzy, za pomocą którego można miksować muzykę.

30 sierpnia 2016

Coca-Cola z nowym szefem marketingu w Wielkiej Brytanii

Bobby Brittain opuścił firmę po 12 latach pracy, zastąpi go Aedamar Howlett.

30 sierpnia 2016

Oreo z kampanią telewizyjną na Wyspach

Marka z portfolio Mondeleza promuje nowe smaki ciasteczek.

30 sierpnia 2016

Tesco sprzedaje sieć piekarni Euphorium

Dave Lewis kontynuuje działania mające zahamować spadki sprzedaży i rosnące koszty utrzymania sieci.

31 sierpnia 2016

Mondelez rezygnuje z przejęcia Hersheya

W reakcji inwestorów na wycofanie się Mondeleza z rozmów akcje Hersheya spadły o 12 proc.

31 sierpnia 2016

L'Oreal po raz pierwszy wykorzystuje obecność mężczyzny w reklamie podkładu

Marka startuje na Wyspach z kampanią różnych odcieni podkładu.

31 sierpnia 2016

Kenzo łamie stereotypy w reklamie nowych perfum

Zdaniem strategów nowa reklama zapachu Kenzo World ma szansę stać się kamieniem milowym w historii obrazowania zapachu.

31 sierpnia 2016

Apple ma zapłacić najwyższą karę w historii UE

Firma została ukarana za niepłacenie podatków kwotą w wysokości 13 mld euro.

1 września 2016

IKEA w Londynie otwiera miejsce, w którym można po swojemu nakarmić przyjaciół

W Shoreditch we wschodnim Londynie w przestrzeni spotkań będzie można podjąć 20 znajomych.

1 września 2016

Coca-Cola promuje czary-mary

Iluzjonista Justin Flom daje odpocząć od tematu dzielenia się radością.

1 września 2016

Barry Williams stanie na czele Morrisons

Były former chief customer Asdy zostaje dyrektorem handlowym innej brytyjskiej sieci.

2 września 2016

Zalando zamyka biuro w Paryżu

Sklep z odzieżą online kontynuuje jednak francuskie inwestycje.

2 września 2016

CEO P&G otrzyma bonus 2,5 mln dol. za "transformation factor"

David Taylor razem dostanie za ub.r. 14,4 mld dol., mimo że P&G nie zrealizowało celów sprzedażowych.

2 września 2016

Tim Hortons wkroczy na rynek brytyjski

Sieć z Kanady w przyszłym roku otworzy pierwsze placówki na Wyspach.

5 września 2016

Unilever zapewnia, że buduje lepszy świat

W nowych działaniach marketer pokazuje, ile robi dla dobra wspólnego, podkreślając zasługi poszczególnych marek.

5 września 2016

Marka Nexus zniknie z rynku

Jesienią Google ma wprowadzić dwie nowe marki smartfonów.

5 września 2016

Nike wystawia Serenie Williams pomnik

W nowej kampanii tenisistka określona jest jako najlepszy sportowiec wszech czasów.

5 września 2016

PepsiCo wprowadza organiczny Gatorade

Firma w Stanach kontunuuje strategię "uzdrawiania" swojego portfolio.

6 września 2016

Sainsbury wprowadza linię ubrań premium

Na Wyspach sieć idzie w ślady Tesco, Aldi i Lidla.

6 września 2016

Aldi Süd promuje kolekcję ubrań przygotowaną z Jette Joop

Pomysłem na promocję jest tour po kraju samochodem z showroomem.

6 września 2016

Liberty Media kupiło prawa do transmisji F1

Dzisiaj ma zostać ogłoszone oficjalne nabycie praw do transmisji wyścigów Formuły 1 przez Liberty Media. Szacowna kwota transakcji to 8,5 mld dol.

6 września 2016

Marks & Spencer planuje zwolnienia

Brytyjska sieć wdraża strategię oszczędności - pracę może stracić ok. 500 osób w biurze w centrali.

6 września 2016

Zalando wprowadza multimedialny magazyn

Na rynek trafia "All about Z: The September Issue".

7 września 2016

Bayer AG oferuje 65 mld dol. za Monsanto

Niemiecki potentat farmaceutyczny i chemiczny jest bliski przejęcia światowego lidera w produkcji pestycydów i nasion.

7 września 2016

Morrisons startuje z cięciem cen

Brytyjska sieć redukuje ceny o 12 proc. i startuje z akcją Price Crunch.

7 września 2016

Heineken prezentuje kampanię związaną z Formułą I

Marka w humorystyczny sposób rozprawia się z zarzutami, że nie powinna angażować się w wyścigi samochodowe.

7 września 2016

Starbucks otwiera pierwszy sklep w Medellin

Sieć kawowa ma ambitne plany wzrostu na rynku kolumbijskim.

8 września 2016

Sieć John Lewis utworzy 500 nowych miejsc pracy

W związku z inwestycją w rozwój usług przez internet John Lewis zwiększy zatrudnienie w centrach logistycznych.