M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 września 2016

Sainsbury kibicuje paraolimpijczykom

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania outdoorowa.

8 września 2016

Nike celebruje nowe pokolenia sportowców

Startuje kampania autorstwa R/Ga z udziałem włoskiego piłkarza Federico Bernardeschiego.

9 września 2016

Bentley dokonuje przeglądu globalnego budżetu reklamowego

Producent samochodów bada rozkład swoich wydatków na reklamę na świecie.

9 września 2016

Humor niepełnosprawnych w reklamie Maltesers

Mars łamie tabu.

9 września 2016

Carrefour we Francji wykorzystuje wirtualną rzeczywistość

W związku z obchodami rocznicy na rodzimym rynku sieć wprowadza specjalną aplikację i wykorzystuje okulary VR, aby ułatwić zakupy konsumentom.

9 września 2016

Marki Lidla obok Ferragamo i Jill Sandler

W Niemczech sieć utworzyła popupowy butik z ekspozycją marki Esmara w jednym z najbardziej ekskluzywnych centrów handlowych.

9 września 2016

Liberty Media kupuje Formułę 1 za 8 mld dol.

Po sfinalizowaniu transakcji zmieni nazwę na Formula One Group.

9 września 2016

Ralph Riviera managing directorem Eurosport Digital

To nowe stanowisko w firmie.

12 września 2016

Poszerzanie oferty takeout hipermarketów rodzi coraz większe problemy

W Stanach gotowe do spożycia posiłki oferowane przez sieci detaliczne cieszą się coraz większą popularnością - na ich zakup w br. Amerykanie wydadzą 30,8 mld dol. Z drugiej strony coraz więcej wysiłku i kosztów generuje zabezpieczenie świeżości i higieny oferowanych tzw. dań gotowych.

12 września 2016

Nowa identyfikacja wizualna i nowe marki Kantara

Zmiany są efektem strategii zacieśniania współpracy między spółkami tej grupy.

12 września 2016

Reklama Diora z Natalie Portman najchętniej udostępnianą kampanią w ubiegłym tygodniu

Dior ogłasza jesień sezonem czerwonej pomadki i w ciągu tygodnia doczekał się ponad 90 tys. udostępnień reklamy.

12 września 2016

Marki własne we Włoszech zyskują dzięki produktom eko i premium

Segment private label w pierwszej połowie roku urósł o 1,8 proc.

13 września 2016

Time wiąże coraz większe nadzieje ze streamingiem

Time Inc. od dzisiaj uruchamia lifestyle'owy serwis streamingowy People/Entertainment Weekly Network. Będzie w nim emitować m.in. kilkudziesięciominutowe odcinki ekskluzywnych seriali i liczy na znaczne zainteresowanie reklamodawców.

13 września 2016

Aldi z pierwszą kampanią telewizyjną w historii

W Niemczech startuje pierwsza w historii sieci kampania telewizyjna na rodzimym rynku o charakterze wizerunkowym.

13 września 2016

Zalando rozważa wprowadzenie marki własnej

Gigant w kategorii mody internetowej chce rzucić wyzwanie konkurencji i znaleźć sposób na popularność na niedostępnych dotychczas rynkach.

13 września 2016

Dzieci wszechmogące w kampanii Virgin Media

W Anglii wystartowała kampania oferty telewizyjnej firmy.

14 września 2016

Lego otworzy w Londynie swój największy sklep

Na londyńskim Leicester Square w drugiej poł. listopada zostanie otwarty największy na świecie sklep duńskiego potentata produkcji zabawek.

14 września 2016

Morrisons we współpracy z Amazonem

Gigant e-commerce utworzy specjalne skrzynki do odbioru zamówień w placówkach sieci.

14 września 2016

W Azji Starbucks postawi na herbatę

Sieć Starbucks chce się rozwijać zwłaszcza w Chinach - postawi zatem na rozwój herbat w portfolio.

14 września 2016

Waitrose ogłasza zmiany personalne i strategiczne

Rupert Thomas, dotychczasowy dyrektor marketingu sieci, zostanie commercial directorem.

14 września 2016

Instagram walczy z hejtem

Użytkownicy Instagrama mogą blokować obraźliwe komentarze.

14 września 2016

Jeronimo Martins chce przejąć rumuńską sieć Profi

Wartość ewentualnej transakcji szacuje się na ok. 500 mln euro.

14 września 2016

Kenzo z kolejnym surrealistycznym spotem

Po mocnym spocie Spike'a Jonze'a Kenzo prezentuje film w reżyserii Carrie Brownstein.

15 września 2016

W Stanach Walmart wprowadzi samojeżdżące wózki zakupowe

Mają uwolnić ręce klientów i samodzielnie odstawiać się na miejsce.

15 września 2016

Sprzedaż online opłaca się Ikei

Szwedzki gigant odnotował wzrost całkowitej, rocznej sprzedaży o 7 proc.

15 września 2016

Lidl rośnie w Bułgarii

Niemiecka sieć dyskontowa otworzyła w Sofii swoją jedenastą placówkę.

15 września 2016

Etsy startuje z pierwszą globalną kampanią

Portal dla ludzi kreatywnych w swojej komunikacji akcentuje różnorodność.

15 września 2016

Bayer jednak przejmie Monsanto

Transakcja jest warta 66 mld dol. - o 4 mld dol. więcej od ceny pierwotnej.

16 września 2016

KFC zyskuje na Tmallu w Chinach

Platforma B2C należąca do Alibaby pomaga zwiększyć sprzedaż KFC.

16 września 2016

EasyJet próbuje walczyć ze strachem przed lataniem

Przewoźnik chce oswajać obawy podróżujących związane z Brexitem i globalnymi zamachami terrorystycznymi.

16 września 2016

Brytyjscy rodzice mają dość stereotypizacji

Badanie na Wyspach wykazało, że rodzice sprzeciwiają się pogłębianiu stereotypów płciowych w reklamach.

16 września 2016

P&G zatrudnia global media directora z Mondeleza

Gerry D'Angelo ma zapoczątkować w firmie erę nowych talentów pozyskanych "z zewnątrz".

19 września 2016

Audi ratuje Tyranozaura w depresji

Za kreację spotu promującego funkcję Piloted Driving odpowiada Razorfish.

19 września 2016

John Lewis i Waitrose tracą na wzmocnieniu Morrisons

Zyski brutto u John Lewis i Waitrose spadły o ok. 15 proc. przed opodatkowaniem.

19 września 2016

"Cosmopolitan" pomaga we wprowadzeniu na rynek nowego modelu Seata

Model M II zaprojektowany został zgodnie z potrzebami kobiet.

19 września 2016

Tchórzofretka pod koszulą w reklamie Tommy John

W Wielkiej Brytanii startuje zabawna kampania autorstwa agencji Preachers.

19 września 2016

Unilever chce przejąć Honest Co.

Według niepotwierdzonych informacji Unilever zainicjował proces przejęcia firmy Honest Co., której współzałożycielką pełniącą obecnie stanowisko chief creative officera jest znana aktorka Jessica Alba.

20 września 2016

Burberry uruchamia live streaming z London Fashion Week

Marka luksusowa nadaje na żywo przez Facebooka i WeChat z serca Londynu.

20 września 2016

British Ariways rozpoczyna współpracę z Marks & Spencer

Współpraca ma poprawić jakość i smak posiłków na pokładzie samolotów przewoźnika, ale od teraz będzie trzeba za nie płacić.

20 września 2016

Microsoft zamknie biuro Skype'a w Londynie

Decyzja podyktowana jest Brexitem, pracę straci prawdopodobnie ok. 400 osób.

20 września 2016

Gillette przez trzy lata globalnym sponsorem FC Barcelony

Neymar Jr., Andrés Iniesta, Luis Suárez, Jordi Alba i Ter Stegen w nowym spocie reklamowym marki.

21 września 2016

Lidl rozpoczyna ekspansję w Stanach

W ciągu najbliższego roku sieć chce otworzyć w Stanach 150 sklepów.

21 września 2016

Zmarł twórca marki Brita

W wieku 84 lat odszedł Heinz Hankammer.

21 września 2016

Netflix podkreśla siłę kobiet w swojej kampanii

Kampania promująca produkcje z udziałem niezwykłych kobiecych temperamentów miała premierę podczas wręczania nagród Emmy.

22 września 2016

Unilever pracuje nad byciem bardziej eko

Gigant FMCG dokonał akwizycji amerykańskiej firmy Seventh Generation, która produkuje ekologiczne środki czystości.

22 września 2016

Lidl rezygnuje z plastikowych toreb

Poszerzona będzie oferta toreb ekologicznych.

22 września 2016

Google tworzy nową aplikację do komunikacji

Allo będzie podpowiadać jak odpowiedzieć na wiadomości znajomych.

22 września 2016

Facebook udostępnia dynamiczne reklamy dla sklepów

Portal społecznościowy chce pomóc zwiększać sprzedaż online i w tradycyjnych sklepach.

23 września 2016

Feeria kolorów w reklamie telewizorów Sony

Spektakularny spot z tonami brokatu został nagrany w starym kasynie w Rumunii.

23 września 2016

Morrisons daje zniżki studentom

Brytyjska sieć we współpracy z twórcami programu UniDays wprowadza zniżkę dla studentów w wysokości 10 proc.