M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 września 2016

Unilever konsoliduje lokalne i globalne oddziały marketingowe

Marki z poszczególnych rynków będą raportować bezpośrednio do swoich szefów w centrali.

23 września 2016

Agencja Joan z pierwszą kampanią dla Netfliksa

W USA wystartowała kampania tłumacząca, kim jest współczesna kobieta i jakie ma potrzeby.

26 września 2016

Facebook zawyżał średni czas oglądania reklam wideo

Portal w statystykach uwzględniał jedynie obejrzenia trwające powyżej 3 s.

26 września 2016

Norwegian Airlines przypomina, że Brad Pitt ponownie jest singlem

Norweski przewoźnik zachęca do latania do Los Angeles.

26 września 2016

Norwegia obcina drastycznie budżet na reklamę swoich regionów turystycznych

Kraj nie radzi sobie z nadmiarem turystów - popularność fiordów podnosi m.in. film "Frozen".

26 września 2016

Wrangler redefiniuje feminizm

Startują globalne działania z udziałem gwiazd i polskiej dziennikarki - Gabi Drzewieckiej.

26 września 2016

Rodzice milenialsi najbardziej "organiczni"

W Stanach Zjednoczonych milenialsi, którzy mają dzieci, częściej wybierają produkty organiczne z myślą o zdrowiu i kondycji rodziny.

27 września 2016

BandLab przejmuje 49 proc. udziałów w "Rolling Stone"

Transakcja nie obejmuje udziałów w Wenner Media - dotychczasowym właścicielu magazynu.

27 września 2016

Benetton startuje z kampanią "Clothes for humans"

Marka pokazuje swoich konsumentów w nietypowych sytuacjach życiowych.

27 września 2016

Pornhub wspiera kobiety nauki

Portal z treściami porno już po raz drugi ufundował nagrody dla kobiet zajmujących się nauką i techniką.

27 września 2016

Apple na Wyspach nadal na czele rankingu Cool Brands

Marce udało się to po raz trzeci z rzędu.

28 września 2016

Sainsbury z dostawą w godzinę

Oferta dostępna jest na razie tylko w Londynie.

28 września 2016

Aldi ogłoszone "dojrzałym graczem" na rynku brytyjskim

Analitycy podkreślają, że wyniki finansowe sieci stanowią wciąż powód do zazdrości dla konkurencji.

28 września 2016

Bot promuje nowy serial w Channel 4

Fałszywe CV, syntezatory i roboty w kampanii serialu "Humans".

29 września 2016

Sieć Penny chce być bliżej klienta

Niemiecka sieć dyskontów w nowej kampanii marketingowej podkreśla bliskość i znaczenie sąsiedztwa.

29 września 2016

Johnnie Walker i Anomaly w sprawie uchodźców

"Oda do Lesbos" sławi ludzką solidarność ponad podziałami.

29 września 2016

Niemiecki regulator zakazał Facebookowi gromadzenia danych użytkowników WhatsApp

Urząd stwierdził. że Facebook nie dotrzymał obietnicy z roku 2014 kiedy przejmował komunikator.

29 września 2016

Kevin Hart i David Beckham w kampanii dla H&M

Adam & Eve/DDB zrealizowało kilkuminutowy film z udziałem gwiazd promujący markę odzieżową.

29 września 2016

Milka zachęca do czynienia dobra

Marka z portfolio Mondeleza wchodzi na rynek chiński ze spotem, będącym kontynuacją strategii "Delikatność w środku".

30 września 2016

Amazon Fashion promuje dostawę ubrań

Gigant stawia zarówno na USA, jak i na Europę.

30 września 2016

Western Union konsoliduje budżet mediowy w MullenLowe

Western Union zacieśnia współpracę ze spółką z siedzibą w Londynie.

30 września 2016

Xiaomi z ambitnymi planami w Chinach

Spółka do 2020 r. chce otworzyć na terenie kraju tysiąc sklepów.

3 października 2016

Dunkin' Donuts stawia na kawę

Będzie konkurować przede wszystkim ze Starbucksem.

3 października 2016

Philip Morris chce zarabiać na substytutach papierosów

Gigant tytoniowy ocenia ten biznes na 1,2 mld dolarów.

3 października 2016

Dyskonty cieszą się rosnącą popularnością we Włoszech

W lipcu liczba placówek dyskontowych we Włoszech wyniosła 5,065 tys. - to o 165 więcej niż w roku poprzednim.

3 października 2016

John Lewis otwiera flagowy sklep w Essex

Inwestycja jest warta 18 mld dolarów.

4 października 2016

Ruth Stubbs objęła funkcję global president w iProspect

Przedstawiciele Dentsu Aegis Network oświadczyli, że w iProspect ze skutkiem natychmiastowym funkcję global president objęła Ruth Stubbs. Zastąpiła na tym stanowisku Bena Wooda, który rozstał się z tą strukturą we wrześniu br.

4 października 2016

Mars prowadzi przetarg mediowy na kluczowych rynkach

Ważny klient MediaComu z budżetem 500 mln dol. sprawdza agencje mediowe.

4 października 2016

Kasper Rorsted nowym CEO Adidasa

Były szef Henkla na czele sportowego giganta.

5 października 2016

W 22 krajach pojawi się potężny gracz w segmencie lodów

Froneri - nowa struktura powstała po połączeniu sił przez Nestle i brytyjskiej firmy R&R Ice Cream, rozpoczyna oficjalną działalność. Na razie w 22 krajach na całym świecie, z przychodami ze sprzedaży szacowanymi na 2,6 mld euro.

5 października 2016

Aldi z impetem wchodzi w segment win premium

Niemiecka sieć dyskontów znacznie podnosi poprzeczkę supermarketom i konkurencyjnym dyskontom.

5 października 2016

Jennifer Aniston ponownie dla Emirates

Dziś startuje kolejna odsłona globalnej kampanii podniebnego przewoźnika z Dubaju.

5 października 2016

Episerver przejmuje Optivo

Firma ogłosiła przejęcie dostawcy usług wykorzystujących customer intelligence i umożliwiających zarządzanie kampaniami wielokanałowymi.

5 października 2016

George Clooney ponownie w kampanii Nespresso

Tym razem agencja McCann stawia na gangsterskie ujęcie tematu kawy.

6 października 2016

Best Buy zapłaci karę za sprzedaż wycofanych przez producentów urządzeń

Amerykańska Consumer Product Safety Comission wyznaczyła karę 3,8 mln dolarów.

6 października 2016

Droga5 przygotowała kampanię pierwszego telefonu Google

Gigant z Mountain View na serio wszedł w biznes sprzętowy.

6 października 2016

Małysz nadaje w Rosji

W Rosji uruchomiono nowy kanał TV dla dzieci.

6 października 2016

Coty finalizuje przejęcie działu Speciality Beauty Business od P&G

Camillo Pane oficjalnie obejmuje stanowisko CEO.

7 października 2016

Jennifer Aniston chce podróżować Emirates dłużej

Linia lotnicza zaprezentowała całościowy spot w jesiennej kampanii z udziałem amerykańskiej aktorki.

7 października 2016

MasterCard debiutuje z aplikacją biometryczną

Przedstawiciele płatniczego potentata oświadczyli, że zakończyli fazę testów nowej usługi, które miały miejsce w Stanach i Kanadzie.

7 października 2016

Przewoźnik S7 wciąż uważa, że Ziemia to najpiękniejsza z możliwych planet

W Rosji wystartowała kampania przygotowana przez W+K Amsterdam dla rosyjskich linii lotniczych.

7 października 2016

Szkocja w amerykańskiej kampanii Volvo V90

Producent samochodów z nową definicją luksusu.

10 października 2016

Aldi chce na Wyspach sprzedawać najtańszą odzież

W Wielkiej Brytanii niemiecki dyskont ogłosił zamiar walki z H&M i Next.

10 października 2016

Brytyjska instytucja badawcza ostrzega rowerzystów przed ciężarówkami

Political Studies Association zlecił AMV BBDO realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej.

10 października 2016

Diet Coke szuka agencji kreatywnej

Po rozstaniu z Droga5, mimo kontynuacji unifikacji strategii brandu, dla Diet Coke ma zostać opracowana oddzielna strategia komunikacyjna.

10 października 2016

Milenialsi wolą czytać wiadomości niż oglądać

Pew Research Center publikuje badania dotyczące percepcji mediów przez pokolenia konsumentów.

11 października 2016

Spielberg kręci z Alibabą

Amblin Partners reprezentowane przez Stevena Spielberga podpisało kompleksowy kontrakt z chińskim partnerem Alibaba Pictures Group.

11 października 2016

Paul Hammersley rezygnuje z funkcji CEO Cheil UK

Hammersley chce wystartować z własną działalnością w przyszłym roku.

11 października 2016

Chivas Regal chce docierać do młodszych konsumentów

Podczas London Cocktail Week marka uruchomiła pop-up bar w popularnym Truman Brewery.

12 października 2016

Nescafe w nowej kampanii stawia na nowy model męskości

Na Wyspach startuje nowa kampania marki kawy, promowana przez nowy typ osobowości męskiej - długowłosego wrażliwca w błękitnej koszuli.