M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 listopada 2016

Twitter zamyka Vine

Po czterech latach funkcjonowania Twitter zamyka serwis, w którym użytkownicy dzielili się 6-sekundowymi filmikami.

2 listopada 2016

Marks & Spencer zamyka swój flagowy sklep na Polach Elizejskich

Sieć ogłosi na początku listopada nową strategię.

2 listopada 2016

Reklamowe przychody Google w górę

Spółka Alphabet zaprezentowała wyniki trzeciego kwartału.

2 listopada 2016

Lidl chce rozwijać się w Hiszpanii

Niemiecka sieć dyskontowa przegląda możliwe lokalizacje swoich placówek.

2 listopada 2016

Transkobieta w reklamie dezodorantu

Za kreację spotu odpowiada Wieden & Kennedy Portland.

2 listopada 2016

Londyński Harrods z rekordową sprzedażą i zyskami

Należący do Qatar Holding londyński Harrods po raz siódmy z rzędu przedstawił rekordowe roczne wyniki sprzedaży i zysku za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2016 r.

3 listopada 2016

Tesco prezentuje kampanię bożonarodzeniową

Za przygotowanie kampanii, której bohaterami są zwyczajni mieszkańcy Wysp, odpowiada agencja Rothko.

3 listopada 2016

Lidl otwiera magazyn w Southampton

Niemiecka sieć dyskontowa utworzy 400 miejsc pracy dzięki inwestycji za 55 mln funtów.

3 listopada 2016

Persil z kocią kampanią

Wariant ProClean z rozbrajającą kampanią z udziałem futrzanych czworonogów.

3 listopada 2016

Twitter uruchamia chatboty dla marek

Marki będą mogły korzystać z narzędzia Twittera, żeby poprawić jakość swojego customer service.

4 listopada 2016

Uniqlo startuje z pierwszą globalną kampanią

Japońska marka producenta odzieży pyta, po co ludzie się ubierają.

4 listopada 2016

Waitrose zatrudni 5 tys. pracowników sezonowych

Sieć przygotowuje się do świąt.

4 listopada 2016

Harrods wprowadza instytucję zabawkowego concierge'a

W luksusowym londyńskim domu towarowym specjalny doradca pomoże wybrać zabawki dla dzieci.

7 listopada 2016

Aldi chce otworzyć sklep online w Chinach

Na razie niemiecki dyskont bada możliwości dystrybucyjne.

7 listopada 2016

Facebook zamyka III kwartał przychodem ponad 7 mld dol.

To rekordowy kwartał w historii tej firmy.

7 listopada 2016

Nowy wariant smakowy Coca-Coli

Coca-Cola Ginger będzie dostępna tylko w Australii.

7 listopada 2016

Sprint przenosi swój budżet kreatywny do agencji Droga5

Po dwóch latach współpracy z Deutsch gigant telekomunikacyjny decyduje się na zmianę.

7 listopada 2016

Disney zanotuje rekordowy rok

W światowym boxoffice wytwórnia zarobi 5,85 mld dol.

8 listopada 2016

Marchewka bohaterką świątecznej kampanii Aldi

Na Wyspach wystartowała niestandardowa kampania sieci dyskontów.

8 listopada 2016

Morrisons liczy na święta

Brytyjska sieć wystartowała z wielokanałową kampanią, prezentując się jako główne źródło zakupów i doradztwa.

8 listopada 2016

The & Partnership przejmuje budżet kreatywny i mediowy Toyoty

Toyota bez przetargu przenosi swój europejski budżet kreatywno-mediowy z Publicisu.

9 listopada 2016

Adidas zaprezentował buty i koszulki wykonane z materiałów z recyklingu

Ekologiczne koszulki założą piłkarze Realu Madryt i Bayernu Monachium.

9 listopada 2016

Patch Khan nowym dyrektorem ds. technologii Viasat World

Będzie odpowiedzialny za zarządzanie i dostarczanie kompleksowych rozwiązań technologicznych.

9 listopada 2016

Hyundai zaprasza do współpracy naukowców

Podczas jednego z miejskich eventów producent samochodów zaprosił do eksperymentów naukowców specjalizujących się w oddziaływaniu na zmysły.

9 listopada 2016

Marks & Spencer drastycznie tnie wydatki reklamowe

M&S zdecydował się skoncentrować tylko na direct marketingu.

10 listopada 2016

Facebook wprowadza reklamy na Messenger

Portal będzie dawał możliwość szybkiego opuszczenia Messengera np. w celu zrobienia zakupów.

10 listopada 2016

British American Tobacco testuje e-papierosy w Japonii

BAT wprowadza różne warianty papierosów i chce spieniężyć swoje wielomilionowe inwestycje na innowacje w kategorii elektronicznych papierosów.

10 listopada 2016

Adam & Eve/DDB ożywiają wspomnienia dla VW

Rozległe działania w internecie zostały przygotowane we współpracy z brytyjską agencją Envy.

14 listopada 2016

Toblerone zmienia gramaturę

Czekolada z portfolio Mondeleza tnie koszty i zmienia legendarny kształt trójkątnej czekolady.

14 listopada 2016

John Lewis prezentuje świąteczny spot

Na Wyspach wystartowała kampania warta 7 mln funtów autorstwa Adam & Eve/DDB.

14 listopada 2016

Sprzedaż zabawek na Wyspach pobije w tym roku rekord

Mimo złych nastrojów społecznych wywołanych Brexitem analitycy przewidują, że sprzedaż osiągnie rekordowy wynik 3,3 mld funtów.

14 listopada 2016

Koszmarna rodzinka w kampanii świątecznej Aldi

W Australii wystartowała rozległa kampania sieci Aldi, która z przymrużeniem oka traktuje amerykańskie obchody świąt.

14 listopada 2016

Lego zrywa kontrakt reklamowy z "Daily Mail"

Duński producent klocków realizuje zasadę "Stop Funding Hate" i wycofuje się z reklam w medium.

15 listopada 2016

Lidl wzrusza rodzinną atmosferą w Irlandii

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Chemistry.

15 listopada 2016

H&M wchodzi na rynek wietnamski

W 2017 r. sieć zapowiada pierwsze otwarcia sklepów.

15 listopada 2016

Sieć Sainsbury's prezentuje świąteczny spot

Ponad 3,5-minutowy spot zrealizowany jest test za pomocą mieszanych technik animacji i przypomina teledysk.

15 listopada 2016

Marks & Spencer prezentuje żonę świętego Mikołaja

Na Wyspach wystartowała kampania sieci, która w ostatnim czasie ogłosiła istotne cięcia i zamyka placówki.

15 listopada 2016

Samsung kupuje za 8 mld dolarów Harman Industries International

To największa akwizycja w historii Samsunga.

16 listopada 2016

Największy brytyjski producent kanapek inwestuje w Stanach

Greencore Group - największy na Wyspach producent gotowych kanapek i sałatek, przejmie za kwotę blisko 750 mln dol. amerykańskiego wytwórcę żywności, firmę Peacock Foods.

16 listopada 2016

Ben & Jerry z głosem w sprawie różnorodności

Wyborcza kampania owoców w spocie autorstwa Nice and Serious.

16 listopada 2016

Waitrose wzrusza na święta historią rudzika

Nie tylko ludzie mieli za sobą trudny rok.

17 listopada 2016

Estee Lauder ogłasza jedną z ciekawszych akwizycji w swojej historii

Estee Lauder przejmuje markę kosmetyków kolorowych Too Faced za 1,45 mld dol.

17 listopada 2016

Benicio del Toro w kampanii Heinekena

Reżyser deklaruje, że w świętach najbardziej lubi prezenty - szczególnie te, którymi obdarowuje sam siebie.

17 listopada 2016

Havas dla Heathrow

Wystartowała brytyjska kampania zachęcająca do odwiedzin bliskich.

17 listopada 2016

Spotify i Data Alliance ogłaszają globalne partnerstwo

Spółka WPP ogłasza globalną współpracę z serwisem streamingowym - wspólnie na podstawie danych będą generować nowe rozwiązania twórcze i programowe.

17 listopada 2016

Alzheimer's Research UK z emocjonalną kampanią na święta

W animowanym filmie na Boże Narodzenie głównym bohaterem jest św. Mikołaj, który z powodu choroby myli domy i prezenty dla dzieci.

18 listopada 2016

HTC poszukuje agencji kreatywnej

Producent smartfonów poszukuje podmiotu, który wprowadzi w przyszłym roku na rynek nowy model telefonu.

18 listopada 2016

Tajlandzki potentat przejmuje Bellisio

Charoen Pokphand Foods za kwotę ponad miliarda dolarów przejmuje amerykańskiego producenta mrożonej żywości - firmę Bellisio Parent.

18 listopada 2016

LinkedIn zablokowany w Rosji

Rosyjska agencja Interfax poinformowała o zablokowaniu na terenie tego kraju serwisu LinkedIn.

18 listopada 2016

Irlandzka historia miłosna w kampanii Kerrygold

Przez żołądek do serca w kampanii Energy BBDO.