M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 października 2001

NOWY SZWEDZKI TYTUŁ "PRISMA" DLA IMIGRANTÓW

Pomimo trudnej sytuacji na rynku reklamowym w Szwecji jeden z lokalnych wydawców Veritas Communications wszedł na rynek z nowym miesięcznikiem...

17 października 2001

BETC EURO RSCG STARTUJE Z KAMPANIĄ WONDERBRY

Wonerbra ponownie atakuje rynki europejskie kampanią swojego najpopularniejszego biustonosza Variable Cleavage. Autorem reklam, w których występuje top-modelka Adriana Karambeu, jest...

18 października 2001

America Online organizuje działania promocyjne z P&G i Grupą ING

Internetowy gigant America Online wraz z koncernem FMCG Procter & Gamble i holenderską grupą finansową ING prowadzą wspólne działania promocyjne....

18 października 2001

Coca-Cola wprowadza na rynek europejski napój sportowy

Coca-Cola wprowadziła na rynki europejskie sportowy napój Powerade, którego pilotażowa sprzedaż prowadzona była od połowy roku w Polsce i na...

18 października 2001

Władze unijne wyrażają zgodę na kolejne przejęcie AOL Time Warner

Komisja Europejska wyraziła zgodę na przejęcie przez AOL Time Warner wiodącego wydawcy tytułów prasowych w Wielkiej Brytanii firmę IPC. Zdaniem...

18 października 2001

Sieć restauracji T.G.I. Friday w USA rozpoczyna przetargI

Sieć restauracji T.G.I. Friday, należąca do sieci Carlson Restaurants Worldwide Inc., rozpoczęła przetarg na swój budżet reklamowy w USA. Wysokość...

19 października 2001

Tempus nie zgadza się na wycofanie oferty WPP

Tempus Group nie zgadza się ze stanowiskiem WPP Group, która podjęła decyzję o wycofaniu swojej oferty zakupu, wykorzystując klauzulę umowy,...

19 października 2001

Francuskie prawo na straży wizerunku kobiety w reklamach

Francuskie biuro Truth in Advertising Office przedstawiło propozycję serii regulacji dotyczących prezentowania ciała ludzkiego w reklamach, które mają przerwać trwające...

19 października 2001

Pearson ostrzega, że jego zyski mogą być niższe nawet o 40 proc.

Holding Pearson, do którego należą Financial Time, Pearson Publishing oraz Penguin Books, upublicznił informację o zyskach za rok 2001. Według...

19 października 2001

Starcom MediaVest Group powołuje do życia agencję marketingową

Starcom MediaVest Group (SMG) powołała do życia agencję zajmującą się marketingiem bezpośrednim. Halogen będzie spółką podległą, skupiającą agencje sieci North...

19 października 2001

Eurocar poszukuje lokalnych agencji

Należąca do Volkswagena wypożyczalnia samochodów Eurocar poszukuje nowych agencji reklamowych po podjęciu decyzji o rezygnacji z usług agencji sieciowej Bates...

22 października 2001

DDB zdobyła wart 110 mln dol. budżet francuskiego operatora Bouygues

Francuski operator sieci komórkowej Bouygues Telecom przekazał swój budżet reklamowy paryskiej agencji Louis XIV DDB, należącej do grupy Omnicom. Budżet,...

22 października 2001

Włochy zachęcają turystów do odwiedzin mniej znanych regionów

Molise, jeden z mniej popularnych regionów Włoch, ujawnił plany swojej pierwszej europejskiej kampanii promocyjnej. Celem akcji jest przyciągnięcie większej liczby...

22 października 2001

IKEA we Francji kieruje humorystyczną kampanię do młodszych klientów

Szwedzka sieć domów meblowych IKEA rozpoczęła we Francji nową kampanię reklamową, która repozycjonuje markę, adresując ją do młodszego konsumenta. Nowa...

22 października 2001

Marketing bezpośredni zagości w przyszłym roku w Cannes

W czerwcu 2002 r. również branża marketingu bezpośredniego znajdzie swoje miejsce w Cannes. Cannes Lions Direct, bo taka jest nazwa...

23 października 2001

Czarodziejskie słodycze Marsa zadebiutują na rynku niemieckim

Marka Mars, należąca do koncernu Masterfoods, wprowadzi na rynek niemiecki nowe produkty - żelki "Bertie Bott's" oraz czekoladowe żaby. Słodycze...

23 października 2001

MTV rusza na podbój Kanady

Globalny brand mediowy MTV pojawił się "na żywo" w kanadyjskiej telewizji. Kanadyjski partner MTV Craig Broadcast System Inc. stworzy program,...

23 października 2001

Wpływy reklamowe we włoskiej TV wbrew światowym trendom nadal rosną

Panujące na całym świecie spowolnienie gospodarcze nie dotknęło dwóch wiodących sieci telewizyjnych we Włoszech - publicznej RAI i należącej do...

24 października 2001

Niemiecki budżet marketingu bezpośredniego Pedigree trafił do Greya

Masterfoods zdecydował się przekazać niemiecki budżet marketingu bezpośredniego brandu Pedigree do odpowiedzialnej za takie działania i wchodzącej w skład Grey...

24 października 2001

AC Nielsen dzieli terytorialnie na dwie części swoje działania w Europie

Zajmująca się badaniami rynkowymi firma AC Nielsen podzieliła swoje europejskie działania na 2 terytoria. Jedno terytorium będą stanowić: Niemcy, Austria,...

24 października 2001

Dentsu kręci spot reklamowy w kosmosie

Japońska organizacja reklamowa Dentsu wchodzi w kosmiczny wyścig z ambitnym planem nakręcenia w kosmosie spotu telewizyjnego. Reklama dla Otsuka Pharmaceutical,...

24 października 2001

Organizacja reklamowa ICOM ma kolejnych trzech członków

ICOM (International Communications Agency Network), jedna z wiodących światowych organizacji zrzeszających niezależne agencje reklamowe i marketingowe, pozyskała ostatnio trzech nowych...

25 października 2001

Wiśniowa Pepsi pojawi się na rosyjskim rynku

PepsiCo. zdecydowało się urozmaicić swoją ofertę na rynku rosyjskim. Producent ma nadzieję, że po wprowadzeniu wiśniowego smaku Pesi zwiększy swoją...

25 października 2001

Havas Advertising planuje zwolnienia

Brann Worldwide, amerykańska agencja należąca do sieci Havas Advertising, prawdopodobnie zwolni co najmniej 90 osób, czyli 75 proc. swojego personelu....

25 października 2001

Francuska sieć sklepów spożywczych Monoprix wprowadza nowe produkty

Francuski spożywca Monoprix, należący do giganta detalicznego Les Galeries Lafayette, rozpoczyna kampanię outdoorową, która wesprze debiut rynkowy grupy ekologicznych produktów...

25 października 2001

Reklamy Pirelli mrożą konkurencję

Włoska niezależna agencja Armando Testa przygotowała kampanię zimowych opon Pirelli. W reklamie telewizyjnej i prasowej wykorzystano slogan: "Zimowe opony Pirelli...

26 października 2001

Ford Motor Co. w Niemczech stał się kolejną ofiarą wąglika

Volvo, należąca do koncernu Ford Motor Co, stał się ostatnią ofiarą strachu przed wąglikiem. Szwedzki producent aut został zmuszony do...

26 października 2001

CNN inwestuje w Europę

Amerykański lider informacyjny CNN negocjuje z europejską płatną telewizją Canal Plus w sprawie zakupu większości udziałów w jego francuskojęzycznej stacji...

26 października 2001

Unilever próbuje przekonać Turków do spożywania lodów w zimie

Firma Unilever zamierza przekonać Turków, że przyjemność z jedzenia lodów nie jest zarezerwowana na letnie miesiące. Pozycjonując się jako Narodowa...

26 października 2001

Kraft, AOL i Viacom - kolejne porozumienie mediowe

Kraft Foods, AOL Time Warner oraz Viacom ogłosiły w USA porozumienie mediowe. Wcześniej podobny kontrakt podpisał z Viacomem Procter &...

7 listopada 2001

Procter & Gamble we Francji ożywia ideę dodawania zabawek do proszków

Francuski oddział Procter & Gamble zdecydował się promować proszek do prania Bonux za pomocą dodawanych do niego zabawek i działań...

7 listopada 2001

Coca-Cola wprowadza w Kanadzie cytrynową Diet Coke

Coca-Cola wprowadziła na kanadyjski rynek swój nowy produkt - dietetyczną Colę o smaku cytrynowym. Produkt jest dystrybuowany na całym rynku...

7 listopada 2001

Mongolskie piwo trafia do Berlina

Niezależna agencja reklamowa Orangecross z Berlina rozpoczęła działania prmocyjne towarzyszące wprowadzeniu na rynek importowanego z Ułan Bator piwa Khan Brau....

7 listopada 2001

Amerykański wydawca zamyka dwa specjalistyczne tytuły

Amerykański wydawca pism specjalistycznych Ziff Davis Media zdecydował o zamknięciu dwóch tytułów - "Interactive Week" oraz "Smart Partner". Decyzje o...

7 listopada 2001

Nowy Jork walczy o turystów

Biuro burmistrza Nowego Jorku oraz należąca do Omnicom Group agencja reklamowa BBDO Worldwide zamierzają przeprowadzić kampanię zachęcającą do odwiedzin Nowego...

8 listopada 2001

WPP decyduje się na przejęcie Tempus Group

Pomimo ubiegłotygodniowych zapewnień WPP Group o kontynuacji starań, które mają na celu wycofanie się z przejęcia Tempus Group, WPP zdecydowała...

8 listopada 2001

JCDecaux mimo gorszych rezultatów finansowych wygrywa przetarg w Chicago

JCDecaux, francuska firma reklamy zewnętrznej, dołączyła do dużej grupy notowanych na giełdzie grup reklamowych i giełdowych, które informują swoich inwestorów...

8 listopada 2001

Colgate-Palmolive wprowadzi na rynek gumę do żucia Colgate Dental

Colgate-Palmolive Co. wprowadzi w tym tygodniu na rynek brytyjski gumę do żucia Colgate Dental Gum. Nowy produkt, który zdaniem Colgate...

8 listopada 2001

Rosja być może skróci dopuszczalny czas reklam telewizyjnych

Parlament rosyjski uchwalił nową ustawę, która zmienia długości czasu reklamowego z 25 do 20 proc. całości programu. Zgodnie z nowym...

8 listopada 2001

Norwegowie walczą o nieatrakcyjne opakowania dla papierosów

Norweska Federacja Medyczna (NMF) wywiera naciski na rządy Szwecji i Finlandii w celu wprowadzenia prawa, które ograniczy atrakcyjność opakowań wyrobów...

9 listopada 2001

MediaCom z Londynu zdobył budżet banku internetowego

Egg, jeden z wiodących brytyjskich banków internetowych, przekazał swój budżet na zakup i planowanie mediów domowi mediowemu MediaCom, należącemu do...

9 listopada 2001

Interbrew poszukuje agencji dla swojej nowo przejętej marki Beck

Belgijski browar Interbrew rozpoczął przetarg na budżet reklamowy swojej marki Beck. Nowa w portfolio Interbrew marka została przejęta od Brewery...

9 listopada 2001

Lowe Lintas & Partners zmienia nazwę

Należąca do sieci Interpublic Group of Cos. agencja reklamowa Lowe Lintas & Partners podjęła decyzję o zmianie nazwy. Od pierwszego...

9 listopada 2001

Lego pomimo protestów Maorysów nadal sprzedaje swoje zabawki z serii Bionicle

Duńska firma Lego zdecydowanie zaprzeczyła, jakoby wstrzymała sprzedaż swojej serii zabawek Bionicle. Nowe zabawki Lego według przedstawicieli Maorysów obrażają ich...

9 listopada 2001

Rozstrzygnięcia konkursu London International Advertising Awards

Rozstrzygnięty został konkurs reklamowy London International Advertising Awards. Napłynęło do niego ponad 18 tys. zgłoszeń (w kategoriach: telewizja/kino, radio, media...

12 listopada 2001

P&G wstrzymuje wydatki na kanały telewizyjne Bertelsmanna

Procter & Gamble Co., jeden z największych reklamodawców stacji telewizyjnej RTL należącej do koncernu mediowego Bertelsmanna, zdecydował, iż nie zakupi...

12 listopada 2001

Shell przekazuje swój globalny budżet domowi mediowemu MediaCom

Shell Oil Co. po trwającym pół roku przetargu przekazał swój globalny budżet mediowy, którego wysokość szacowana jest na 163 mln...

12 listopada 2001

Masterfoods zmienia agencję we Francji

Firma Masterfoods przeniosła swój budżet na zakup mediów we Francji z domu mediowego Starcom do MPG, który należy do grupy...

12 listopada 2001

Havas konsoliduje agencje obsługujące sektor finansowy

Havas Advertising połączył swoje trzy agencje marketingowe zajmujące się obsługą firm z sektora finansowego. Powstała w ten sposób sieć ma...

13 listopada 2001

Przyznano nagrody reklamowe Cresta

Pod koniec października br. po raz 9. przyznane zostały nagrody reklamowe Cresta International Advertising w kategoriach konsumenckich i business-to-business. Zwycięzcą...