Chiński Brigh Food Group chce sprzedać markę Weetabix
Szacowana wartość transakcji to 1 mld funtów.
Szacowana wartość transakcji to 1 mld funtów.
W Wielkiej Brytanii producent piwa zobowiązuje się pomóc w odwożeniu wigilijnych imprezowiczów do domów.
Wystartowała przedświąteczna kampania Credit Bank of Moscow.
Disneyowski "Łotr 1" w dniu premiery zarobił 290 mln dol.
Podmioty podpisały porozumienie w sprawie przeniesienia udziałów wartych 3,15 mld dol.
Animacja wiceliderem wpływów.
Spółka na całym świecie w okresie gwiazdkowym wysłała ponad miliard produktów. Hitem jest głośnik z funkcją asystenta Amazon Echo.
W Chinach wystartował spot na chiński Nowy Rok.
Według raportu Salesforce Commerce Cloud globalnie podczas ostatniego ubiegłorocznego sezonu świątecznego sprzedaż e-commerce wzrosła o 34 proc.
W ramach rozległego programu realizowanego na Wyspach przez Ministerstwo Zdrowia powstała aplikacja podpowiadająca rodzicom jak zdrowo karmić dzieci. Została wsparta kampanią za 6,3 mln funtów.
Annapolis wybrane jako pierwsza lokalizacja sklepów sieci Lidl w Stanach.
Mimo rezygnacji Kathy Chen Twitter planuje utrzymanie biura w Hongkongu.
Sieć supermarketów obniżyła ceny ponad 800 produktów.
Sieć dyskontowa startuje z hasłem "Big on quality, Lidl on price", aby podkreślić jakość swoich produktów i przystępną cenę.
Marketer po raz pierwszy od czterech lat startuje z kampanią telewizyjną Creme Eggs.
Marka z portfolio B&G Foods zachęca do sięgania po warzywa.
Grey New York wykorzystuje wiersz Tennysona w ascetycznej kampanii samochodu.
Eugen Merher stworzył poruszający spot, który zignorował Adidas, a który szybko stał się viralowym wideo w sieci.
Becky Brock zajmuje puste od ponad roku miejsce w brytyjskiej sieci.
Agencje rządowe ostrzegają, że pogarszająca się susza znacznie uszczupli zbiory kawy i wpłynie na jakość ziaren.
Gigant e-commerce w tym roku zamierza otworzyć sklep stacjonarny w Time Warner Center.
Na Wyspach wystartowała "miłosna" kampania przygotowana przez Bartle Bogle Hegarty.
Podczas ceremonii wręczenia Złotych Globów Apple zaprezentowało nowy spot promujący funkcję fotografowania w modelu iPhone 7 Plus.
Według nieoficjalnych informacji Andrew Swinand zostanie nowym szefem jednego z najważniejszych oddziałów francuskiego holdingu Publicis.
Dotychczas za planowanie i zakup mediów na tym rynku dla Coca-Coli odpowiadał Starcom.
Sieć McDonald's zdecydowała o sprzedaży większości udziałów swego biznesu w Chinach i Hongkongu za kwotę 2,08 mld dol.
Niemiecka grupa detaliczna Metro (zostanie podzielona na dwie dywizje w połowie br.) opublikowała bardzo rozczarowujące wyniki sprzedaży IV kwartału ub.r.
Francuski potentat kosmetyczny L'Oreal za kwotę 1,3 mld dol. w gotówce przejął od kanadyjskiej firmy Valeant Pharmaceuticals Int. trzy brandy specjalistycznych kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry.
Obroty zarówno w kanałach online, jak i offline zanotowały wzrost sprzedaży o ok. 5,2 proc. w ciągu 9 tygodni do 1 stycznia br.
Według niepotwierdzonych informacji Facebook wkrótce zaoferuje odnowiony format reklamowy "mid-roll", który w szczególności przeznaczony jest dla nadawców i social mediów.
Marissa Meyer nie uratowała firmy, ale weźmie odprawę o wartości 55 mln dol.
W wyniku poszerzenia wpływy FIFA z mundialu w 2026 r. wzrosną o blisko 975 mln dol.
Przetarg dotyczył m.in. marki Cheestrings.
Ross Sheil odszedł bez podania przyczyny i na razie pozostaje bez pracy.
Transakcja jest warta ok. 600 mln dolarów.
We Francji 120 hipermarketów w całym kraju wprowadza nowe nośniki cyfrowe wewnątrz sklepów.
Brytyjski supermarket zamierza wydać 5 mln funtów na reklamę w mediach tradycyjnych.
Lynn zostaje szefem międzynarodowego ramienia sieci, a nowym CEO struktury będzie Bob Bakish.
Od 15 lat budżet ten jest pod opieką BBH.
Ferrero zmaga się z falą zapytań o wykorzystanie w ich produkcie oleju palmowego sklasyfikowanego jako szkodliwy przez EFSA. Nutella znika z półek niektórych sieci handlowych.
Agencja Deutsch przygotowała kolejną serię spotów dla papieru toaletowego.
Najwięcej przychodów ze sprzedaży wygenerował homar.
Seria 15-sekundowych spotów przenosi widzów do Ameryki lat 30.
Podmiot wybrany w wyniku przetargu nie zagrozi współpracy marki z agencją AKQA.
MullenLowe Group będzie odpowiedzialna za relaunch globalny marki z portfolio Triumph Group.