M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 grudnia 2016

Chiński Brigh Food Group chce sprzedać markę Weetabix

Szacowana wartość transakcji to 1 mld funtów.

22 grudnia 2016

Budweiser i Uber ze wspólną akcją

W Wielkiej Brytanii producent piwa zobowiązuje się pomóc w odwożeniu wigilijnych imprezowiczów do domów.

22 grudnia 2016

Mikołaj bierze zakładnika

Wystartowała przedświąteczna kampania Credit Bank of Moscow.

2 stycznia 2017

Padł rekord w historii kina

Disneyowski "Łotr 1" w dniu premiery zarobił 290 mln dol.

2 stycznia 2017

AB InBev odsprzedaje Coca-Coli swoje udziały w biznesie napojowym

Podmioty podpisały porozumienie w sprawie przeniesienia udziałów wartych 3,15 mld dol.

2 stycznia 2017

Po "Łotrze" największą popularnością w amerykańskich kinach w święta cieszył się film "Sing"

Animacja wiceliderem wpływów.

3 stycznia 2017

Amazon w święta odnotował rekordowy wynik

Spółka na całym świecie w okresie gwiazdkowym wysłała ponad miliard produktów. Hitem jest głośnik z funkcją asystenta Amazon Echo.

3 stycznia 2017

Coca-Cola sprzeciwia się samotności bałwanów

W Chinach wystartował spot na chiński Nowy Rok.

3 stycznia 2017

Finlandia eksperymentuje z BDG

Kraj wypłaca obywatelom ponad 500 euro za nic.

4 stycznia 2017

Rekordy e-commerce w ostatnie święta

Według raportu Salesforce Commerce Cloud globalnie podczas ostatniego ubiegłorocznego sezonu świątecznego sprzedaż e-commerce wzrosła o 34 proc.

4 stycznia 2017

Change4Life z aplikacją żywieniową

W ramach rozległego programu realizowanego na Wyspach przez Ministerstwo Zdrowia powstała aplikacja podpowiadająca rodzicom jak zdrowo karmić dzieci. Została wsparta kampanią za 6,3 mln funtów.

4 stycznia 2017

Lidl gotowy do podboju Ameryki

Annapolis wybrane jako pierwsza lokalizacja sklepów sieci Lidl w Stanach.

4 stycznia 2017

Szefowa chińskiego oddziału Twittera odchodzi

Mimo rezygnacji Kathy Chen Twitter planuje utrzymanie biura w Hongkongu.

5 stycznia 2017

Morrisons podsyca wojnę cenową na Wyspach

Sieć supermarketów obniżyła ceny ponad 800 produktów.

5 stycznia 2017

Lidl w Wielkiej Brytanii ogłasza nowy claim

Sieć dyskontowa startuje z hasłem "Big on quality, Lidl on price", aby podkreślić jakość swoich produktów i przystępną cenę.

5 stycznia 2017

Cadbury rozpoczyna przygotowania do Wielkanocy

Marketer po raz pierwszy od czterech lat startuje z kampanią telewizyjną Creme Eggs.

9 stycznia 2017

Zielony gigant powraca w reklamie

Marka z portfolio B&G Foods zachęca do sięgania po warzywa.

9 stycznia 2017

"Anatomiczna" kampania Mazdy

Marka walczy z automatyzacją jazdy samochodem.

9 stycznia 2017

Volvo poetycko żegna 2016 r.

Grey New York wykorzystuje wiersz Tennysona w ascetycznej kampanii samochodu.

9 stycznia 2017

Adidas nie docenił studenta

Eugen Merher stworzył poruszający spot, który zignorował Adidas, a który szybko stał się viralowym wideo w sieci.

9 stycznia 2017

John Lewis z nową dyrektor marketingu

Becky Brock zajmuje puste od ponad roku miejsce w brytyjskiej sieci.

9 stycznia 2017

Kenijskie susze zagrażają uprawom arabiki

Agencje rządowe ostrzegają, że pogarszająca się susza znacznie uszczupli zbiory kawy i wpłynie na jakość ziaren.

9 stycznia 2017

Amazon otworzy swoją księgarnię na Manhattanie

Gigant e-commerce w tym roku zamierza otworzyć sklep stacjonarny w Time Warner Center.

10 stycznia 2017

Tesco próbuje trafić przez żołądki do serc

Na Wyspach wystartowała "miłosna" kampania przygotowana przez Bartle Bogle Hegarty.

10 stycznia 2017

Apple dociera z fotografią pod strzechy

Podczas ceremonii wręczenia Złotych Globów Apple zaprezentowało nowy spot promujący funkcję fotografowania w modelu iPhone 7 Plus.

10 stycznia 2017

Wkrótce nowy szef Leo Burnett w Ameryce Płn.

Według nieoficjalnych informacji Andrew Swinand zostanie nowym szefem jednego z najważniejszych oddziałów francuskiego holdingu Publicis.

10 stycznia 2017

Coca-Cola w Chinach przenosi budżet mediowy do Dentsu

Dotychczas za planowanie i zakup mediów na tym rynku dla Coca-Coli odpowiadał Starcom.

11 stycznia 2017

McDonald's sprzedaje większość swego chińskiego biznesu

Sieć McDonald's zdecydowała o sprzedaży większości udziałów swego biznesu w Chinach i Hongkongu za kwotę 2,08 mld dol.

11 stycznia 2017

Metro: rozczarowujące wyniki świątecznego popytu

Niemiecka grupa detaliczna Metro (zostanie podzielona na dwie dywizje w połowie br.) opublikowała bardzo rozczarowujące wyniki sprzedaży IV kwartału ub.r.

11 stycznia 2017

L'Oreal przejmuje trzy brandy Valeanta

Francuski potentat kosmetyczny L'Oreal za kwotę 1,3 mld dol. w gotówce przejął od kanadyjskiej firmy Valeant Pharmaceuticals Int. trzy brandy specjalistycznych kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry.

11 stycznia 2017

Sieć The Morrisons odnotowała najwyższe obroty od siedmiu lat

Obroty zarówno w kanałach online, jak i offline zanotowały wzrost sprzedaży o ok. 5,2 proc. w ciągu 9 tygodni do 1 stycznia br.

11 stycznia 2017

Jamie Oliver zamyka sześć restauracji

Wszystko przez Brexit.

11 stycznia 2017

Facebook testuje dłuższy format "mid-roll"

Według niepotwierdzonych informacji Facebook wkrótce zaoferuje odnowiony format reklamowy "mid-roll", który w szczególności przeznaczony jest dla nadawców i social mediów.

11 stycznia 2017

Yahoo zniknie ostatecznie z rynku

Marissa Meyer nie uratowała firmy, ale weźmie odprawę o wartości 55 mln dol.

11 stycznia 2017

FIFA: od 2026 r. w mundialu grać będzie 48 reprezentacji

W wyniku poszerzenia wpływy FIFA z mundialu w 2026 r. wzrosną o blisko 975 mln dol.

12 stycznia 2017

Rothco wygrywa przetarg na obsługę dywizji dziecięcej Kerry Foods

Przetarg dotyczył m.in. marki Cheestrings.

12 stycznia 2017

Head of mobile EMEA Twittera odchodzi

Ross Sheil odszedł bez podania przyczyny i na razie pozostaje bez pracy.

12 stycznia 2017

Coty kupuje pakiet większościowy Yonique LLC

Transakcja jest warta ok. 600 mln dolarów.

12 stycznia 2017

Auchan we Francji wprowadza nowe nośniki reklamowe w sklepach

We Francji 120 hipermarketów w całym kraju wprowadza nowe nośniki cyfrowe wewnątrz sklepów.

12 stycznia 2017

Ocado szuka domu mediowego do obsługi pierwszej kampanii telewizyjnej

Brytyjski supermarket zamierza wydać 5 mln funtów na reklamę w mediach tradycyjnych.

12 stycznia 2017

David Lynn awansuje w Viacomie

Lynn zostaje szefem międzynarodowego ramienia sieci, a nowym CEO struktury będzie Bob Bakish.

13 stycznia 2017

KFC ogłasza przetarg na obsługę kreatywną na Wyspach

Od 15 lat budżet ten jest pod opieką BBH.

13 stycznia 2017

Nutella ma problem z olejem palmowym

Ferrero zmaga się z falą zapytań o wykorzystanie w ich produkcie oleju palmowego sklasyfikowanego jako szkodliwy przez EFSA. Nutella znika z półek niektórych sieci handlowych.

13 stycznia 2017

Angel Soft kontynuuje czułą kampanię

Agencja Deutsch przygotowała kolejną serię spotów dla papieru toaletowego.

13 stycznia 2017

Lidl odnotował najlepszą sprzedaż w okresie świątecznym w historii

Najwięcej przychodów ze sprzedaży wygenerował homar.

16 stycznia 2017

W+K nostalgicznie dla Old Spice

Seria 15-sekundowych spotów przenosi widzów do Ameryki lat 30.

16 stycznia 2017

Rolls-Royce poszukuje agencji do obsługi kreatywnej i digital

Podmiot wybrany w wyniku przetargu nie zagrozi współpracy marki z agencją AKQA.

16 stycznia 2017

Sloggi wybiera MullenLowe do obsługi globalnego zintegrowanego budżetu

MullenLowe Group będzie odpowiedzialna za relaunch globalny marki z portfolio Triumph Group.

16 stycznia 2017

Kaszlące citylighty w Szwecji

Kampania sieci aptek ma pomóc w rzuceniu palenia.

17 stycznia 2017

Luxottica i Essilor łączą się

Warta 46 mld euro fuzja na rynku okularów.