M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 stycznia 2017

Branża reklamowa generuje 643 mld euro PKB Unii Europejskiej

Nowy raport "Value of Advertising" firmy Deloitte.

17 stycznia 2017

Google Play szybko rośnie, ale wciąż za Apple Store

Firma SensorTower porównała sklepy z aplikacjami mobilnymi obu gigantów w IV kwartale 2016 r.

18 stycznia 2017

Duże zainteresowanie Nokią w Chinach

Ponad milion Chińczyków złożyło zamówienia na smartfon Nokii.

18 stycznia 2017

Sprzedaż Beiersdorfa nieznacznie wzrosła w 2016 r.

Organiczna sprzedaż właściciela m.in. takich brandów jak Nivea czy Eucerin wzrosła w ub.r nieco więcej niż prognozowali analitycy, tj. o 3,2 proc.

18 stycznia 2017

National Geographic będzie produkować filmy dokumentalne

Tym biznesem zajmie się pod nową globalną marką National Geographic Documentary Films.

19 stycznia 2017

Wal-Mart zatrudni w tym roku 10 tys. nowych pracowników

Komentatorzy zwracają uwagę, że zapowiedź detalisty może być wywołana "Efektem Trumpa".

19 stycznia 2017

Klub Juventus F.C. ma nowe logo

Ze znaku klubu znika byk. Tym razem postawiono na minimalizm.

19 stycznia 2017

Ponad 1,2 mln osób chce kupić Nokię 6

Dziś w Chinach premiera pierwszego telefonu z Androidem fińskiej marki.

20 stycznia 2017

Coca-Cola potwierdza inwestycje w Brazylii

Koncern z Atlanty zapowiedział, że pomimo utrzymującej się od dwóch lat recesji na brazylijskim rynku zainwestuje w tym kraju ponad 868 mln euro.

20 stycznia 2017

Netflix zyskał 7 mln subskrybentów w 4. kwartale 2016 r.

Ubiegły rok zakończył z blisko 94 mln klientów.

20 stycznia 2017

Google promuje w wyszukiwarce własne produkty kosztem innych klientów?

Analiza przeprowadzona przez firmę SEMrush pokazuje, że coraz więcej sprzętu Google zajmuje czołowe miejsce w wynikach reklamowych.

20 stycznia 2017

Toshihiro Yamamoto nowym CEO Dentsu

Japoński właściciel sieci Isobar i Carat mianuje nowe kierownictwo.

23 stycznia 2017

McDonald's będzie rozwijać się na Syberii

Sieć chce w ten sposób wyprzedzić konkurentów - KFC i Burger Kinga.

23 stycznia 2017

P&G raportuje 2-proc. wzrost organiczny sprzedaży

To wynik m.in. odchudzonego portfolio produktów.

23 stycznia 2017

Przychody reklamowe dzienników na Wyspach spadną w br. o ponad 10 proc.

Przed wydawcami kolejny trudny rok.

23 stycznia 2017

MKOI nawiązuje współpracę z Alibaba Group

Firma została globalnym partnerem Igrzysk Olimpijskich do roku 2028 r.

24 stycznia 2017

Starcom wygrywa przetarg Mercka

Globalny skonsolidowany budżet Merck Consumer Healthcare poza granicami Stanów wynosi ok. 50 mln funtów.

24 stycznia 2017

Huawei rozpoczyna współpracę z Saatchi & Saatchi Gallery

Producent telefonów chce przybliżyć światu historię selfie i przy okazji wzmocnić swoją pozycję w Europie.

24 stycznia 2017

Marketerzy planują niezależne audyty inwestycji w Facebooka

Na spadku zaufania do Facebooka może skorzystać Google.

24 stycznia 2017

W+K London z roztańczoną kampanią dla Sainsbury

To pierwsza kampania agencji dla brytyjskiej sieci supermarketów.

24 stycznia 2017

Russell Ramsey odchodzi z JWT

Po dziewięciu latach w agencji na stanowisku executive creative directora zastąpi go Lucas Peon, dotychczasowy digital creative chief.

24 stycznia 2017

Będzie drugi sezon serialu "Mars"

Pierwsza seria stała się najczęściej nagrywanym na dekodery PVR programem w historii National Geographic Channel.

25 stycznia 2017

Humpty Dumpty w kampanii Turbo Tax

W Stanach wystartowała kampania autorstwa W+K Portland.

25 stycznia 2017

McDonald's chce rozwijać dostawy do domu

Siec fastfoodowa w Stanach chce rozwijać technologię mobilnych zamówień i dostaw jedzenia do domu.

25 stycznia 2017

Microsoft nadal będzie zwalniał

Gigant z Redmond zwolni kolejnych 700 osób.

25 stycznia 2017

John Malkovich zagra w nowym spocie Squarespace

Spot będzie miał premierę podczas SuperBowl.

25 stycznia 2017

Ojcowie bawią się z córkami Barbie

Wystartowała kampania marki Mattela przygotowana przez BBDO San Francisco.

25 stycznia 2017

Znamy marki, które będą reklamować się podczas finału Super Bowl 2017

Finał amerykańskiej ligi NFL bez Doritos.

26 stycznia 2017

Deliveroo zatrudnia pierwszego dyrektora marketingu na Wyspach

Były dyrektor marketingu Amazona Jamie Swango zostaje dyrektorem marketingu sieci dostaw jedzenia Deliveroo.

26 stycznia 2017

Karmarama wygrywa europejski budżet Philadelphii

Mondelez ustanawia Karmaramę wiodącą agencją kreatywną dla marki serka do smarowania.

26 stycznia 2017

Rimmel London z nową kampanią i nowym pozycjonowaniem

Marka z portfolio Coty zaprasza do współpracy modeli i influencerów.

26 stycznia 2017

Skittles prezentuje spot na Super Bowl

Marka prezentuje słodką wariację na temat mitu Romea i Julii.

26 stycznia 2017

Paolo Sorrentino reżyseruje dla Campari

W roli głównej w filmie krótkometrażowym wystąpił Clive Owen, a za kreację odpowiada J Walter Thomson Milan.

26 stycznia 2017

Czeska Prima sprzedana

Ta jedna z dwóch największych komercyjnych telewizji w Republice Czeskiej trafia w ręce GES Group.

26 stycznia 2017

Alexandra Shulman odchodzi z "Vogue'a"

Legendarna redaktorka naczelna tytułu żegna się po 25 latach pracy.

27 stycznia 2017

Ferrero Rocher dokonuje przeglądu ofert na Wyspach

Marka przygląda się ofertom agencji.

27 stycznia 2017

IKEA rozszerza działalność e-commerce w Australii

Szwedzki producent mebli chce uruchomić w kwietniu system click & collect, poszerza również ofertę usług e-commerce.

27 stycznia 2017

Max Factor ogłasza globalny przetarg kreatywny

Po przejęciu marki przez Coty firma poszukuje nowego podmiotu reklamowego.

27 stycznia 2017

Niższe przychody Unilevera

Firma mierzy się z problemami spowodowanymi m.in. kryzysem w Brazylii i denominacją w Indiach.

27 stycznia 2017

Billy Zane reklamuje KFC

W nowej kampanii sieci aktor wciela się w rolę króla Midasa.

30 stycznia 2017

Maurice Levy odejdzie ze stanowiska CEO Publicis Groupe

Na czele struktury stanie Arthur Sadoun, Maurice Levy pozostaje w radzie nadzorczej.

30 stycznia 2017

Bracia Coen reżyserują pierwszą reklamę na Super Bowl

Spot dla Mercedesa będzie podczas rozgrywek wyemitowany w wersji 30-sekundowej, w sieci można oglądać minutową wersję.

30 stycznia 2017

KitKat rozda personalizowane pakiety ze zdjęciami konsumentów

Marka idzie w ślady Coca-Coli i Nutelli.

30 stycznia 2017

Milka z kampanią autorstwa Buzzmana

Marka pokazuje, że jej pierwsze odczucie smakowe pozytywnie zaskakuje.

30 stycznia 2017

Adidas z ekscentryczną wersją piosenki "My way"

Producent odzieży sportowej startuje z nową kampanią.

30 stycznia 2017

Wyniki Alphabet poniżej oczekiwań

Zwyżkuje za to Microsoft.

31 stycznia 2017

Były szef Biedronki odchodzi z rosyjskiej sieci

Pedro Pereira da Silva, były szef sieci Biedronka w Polsce, po dziesięciu miesiącach odszedł ze stanowiska prezesa rosyjskiej grupy detalicznej Dixy Group.

31 stycznia 2017

Starbucks ogłasza rekrutację dla uchodźców

Sieć ogłosiła, że zatrudni 10 tys. uchodźców w swoich lokalach na całym świecie.

31 stycznia 2017

Fantazje o sprzątaniu w kampanii Mr. Clean

Za kreację spotu, który planowo zostanie zaprezentowany podczas Super Bowl, odpowiada Leo Burnett Toronto.

31 stycznia 2017

We Are Unlimited z pierwszą kampanią dla McDonald's

Rap ma zachęcać do spróbowania nowych wariantów Big Maca.