M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

31 stycznia 2017

P&G gotowe z kampanią na Super Bowl dla Febreze

Grey New York walczy z przykrymi zapachami.

31 stycznia 2017

Volkswagen wyprzedza Toyotę pod względem globalnej sprzedaży

Volkswagen w minionym roku sprzedał o 135 tys. samochodów więcej niż Toyota.

1 lutego 2017

Pernod Ricard Winemakers wybrało AnalogFolk

Agencja dotychczas współpracowała z producentem projektowo i w obszarze digitalu.

1 lutego 2017

VML prezentuje pierwszy w historii spot dla sieci Wendy's na Super Bowl

Sieć podkreśla, że w swoich burgerach stosuje tylko świeżą wołowinę.

1 lutego 2017

Przekąski Tostitos wezwą Ubera, kiedy przesadzimy z alkoholem

Rewolucyjne opakowanie na Super Bowl.

1 lutego 2017

Lego tworzy portal społecznościowy dla dzieci

Dziecięcy Instagram ma być nową przestrzenią aktywności duńskiego giganta.

2 lutego 2017

Noizz wchodzi do Niemiec

"Bild" oraz Ringier Axel Springer Media AG uruchomiły niemiecką wersję serwisu, który debiutował w Polsce.

2 lutego 2017

P&G potwierdza ogłoszenie regionalnego przetargu mediowego

Przetarg obejmie obszar Wielkiej Brytanii, Irlandii i czterech rynków Europy Północnej.

2 lutego 2017

Heineken przedłuża umowę sponsorską z Ligą Mistrzów

Marka podpisała umowę na kolejne trzy lata, ale nie ujawniła wartości kontraktu z UEFA.

2 lutego 2017

Budweiser z "uchodźczym" spotem na Super Bowl

Za kreację odpowiada Anomaly New York.

3 lutego 2017

Agencja Deutsch prezentuje spot dla marki Busch

Szumiąca kampania została przygotowana na Super Bowl.

3 lutego 2017

Audi nawołuje do równego traktowania kobiet i mężczyzn

Startuje kampania autorstwa Venables Bell & Partners.

3 lutego 2017

Współzałożyciel Adam & Eve/DDB odchodzi

Jon Forsyth ma w planach realizację nowego przedsięwzięcia.

3 lutego 2017

Reckitt Benckiser chce kupić giganta produkującego jedzenie dla dzieci

Przejęcie Mead Johnson Nutrition ma być warte ok. 12,84 mld dolarów.

3 lutego 2017

L'Oreal potwierdza, że wyda więcej na digital

Gigant kosmetyczny potwierdza, że działania cyfrowe mają bezpośrednie przełożenie na wysokość obrotów.

3 lutego 2017

Y&R London uruchamia dywizję branded content

Zatrudnienie znaleźli specjaliści z doświadczeniem w branży wydawniczej i mediach internetowych.

6 lutego 2017

Beckhamowie zasilili konto fiskusa

Słynna para oddała fiskusowi 22 tysiące funtów dziennie - firmy Victorii zarobiły trzy razy tyle co firmy Davida.

6 lutego 2017

Bud Light ze spirytystyczną kampanią na Super Bowl

Kampania ma być hołdem dla przyjaźni.

6 lutego 2017

Szef Ubera rezygnuje ze stanowiska w grupie doradczej prezydenta Trumpa

Kalanick podjął taką decyzję w odpowiedzi na liczne protesty opinii publicznej po wprowadzeniu dekretu uchodźczego.

6 lutego 2017

Walkers w kampanii namawiają do dzielenia się z przyjaciółmi

Sponsor Ligi Mistrzów stawia na korzyści płynące ze sponsoringu akcji.

6 lutego 2017

Wieden + Kennedy rozstaje się z Verizonem

Wyłącznym dysponentem budżetu telekomu jest teraz McCann.

6 lutego 2017

Mroczna reklama Droga5 na Super Bowl

Agencja przygotowała dla spółki Sprint niecodzienny spot.

7 lutego 2017

Jacobs pozwala "płacić marzeniami"

Wystartowała kampania autorstwa Saatchi & Saatchi, przy której pracowały również polskie podmioty.

7 lutego 2017

Fallon London dla Skody

Na Wyspach wystartowała kampania z Bradleyem Wigginsem.

7 lutego 2017

M&C Saatchi z kampanią przeciwko ekstremizmowi

Agencja realizuje kampanię dla Home Office za 60 mln funtów.

7 lutego 2017

Einstein gra na skrzypcach motyw z piosenki Lady Gagi

Wystartowała kampania nowego serialu biograficznego National Geographic, którego trailer przygotował McCann.

7 lutego 2017

Aleksandra Woroniecka na czele paryskiego "Vogue'a"

Polka na szczycie modowego biznesu.

7 lutego 2017

Angelina Jolie reżyseruje dla Netfliksa

Amerykańska aktorka w serialu "First They Killed My Father" opowie o historii Kambodży.

8 lutego 2017

Belvita na Wyspach stawia na niespodziewane akcje w przestrzeni miasta

Agencja Gravity Road animowała pasażerów w Blue Monday.

8 lutego 2017

W ubiegłym roku liczba użytkowników Snapchata na Wyspach podwoiła się

Obecnie liczba użytkowników tego serwisu na Wyspach wynosi ponad 11 mln.

8 lutego 2017

Abercrombie z nowym formatem sklepu

Po raz pierwszy od 15 lat sieć wprowadza innowację - przestrzeń sklepu ma być bardziej inkluzywna.

8 lutego 2017

WPP chce zarabiać na trendzie prozdrowotnym

Holding utworzył spółkę w ramach swoich struktur, która będzie specjalizować się w usługach z segmentu health & wellness.

9 lutego 2017

Mondelez - IV kw. słabszy od oczekiwań

Mondelez International ogłosił znacząco słabsze wyniki finansowe świątecznego kwartału. Jedną z głównych przyczyn jest - według koncernu - umacnianie się dolara.

9 lutego 2017

Na rynek trafia odchudzająca Coca-Cola

Firma opracowała wariant z błonnikiem.

9 lutego 2017

Real Madryt sprzedał prawa do swojej strony internetowej

Amerykański inwestor wpłaci do budżetu hiszpańskich graczy pół miliarda euro.

9 lutego 2017

Sainsbury po raz pierwszy wprowadza do sprzedaży walentynki dla zakochanych tej samej płci

Brytyjska sieć snuje miłość.

9 lutego 2017

Cadbury tworzy stanowisko "testera czekolady"

Od teraz już oficjalnie można aplikować na stanowisko w firmie produkującej Oreo i czekoladowe tabliczki.

9 lutego 2017

Lidl ma nowego CEO

Ze stanowiskiem pożegnał się w trybie natychmiastowym Sven Seidel, nowym CEO został Jesper Hojer.

10 lutego 2017

Coca-Cola ogłosiła przetarg na globalną obsługę Powerade

Przetarg prowadzony jest w Stanach.

10 lutego 2017

Deutsch z pierwszą kampanią dla Booking.com

Dwa nowe spoty balansują na granicy komedii i absurdu.

10 lutego 2017

Reckitt Benckiser powierza obsługę Air Wicka i Clearasilu Havasowi

Marketer podjął decyzję bez ogłaszania przetargu.

10 lutego 2017

Time Inc. rozdaje klientkom salonów piękności magazyny "Marie Claire"

Wydawca zapewnia, że w ten sposób chce pozyskać czytelniczki w nowych kanałach dystrybucji.

10 lutego 2017

L'Oreal rozważa sprzedaż The Body Shop

Francuski gigant nie jest zadowolony z funkcjonowania na rynku marki kosmetycznej.

13 lutego 2017

Costa ogłasza globalny przetarg reklamowy

Sieć kawiarniana poszukuje nowego podmiotu do obsługi kreatywnej, przetarg dotyczy także Polski.

13 lutego 2017

M/Six na Wyspach przejmuje budżet Sainsbury

Budżet mediowy sieci supermarketów wart 100 mln funtów nagle zabrany PHD.

13 lutego 2017

L'Oreal potwierdza, że rozważa sprzedaż The Body Shop

Wyniki marki spadły w ub.r. o 4,8 proc.

13 lutego 2017

Marka H&M Weekdays wejdzie na rynek brytyjski i francuski

W lecie będą funkcjonować sklepy w Londynie i Paryżu.

13 lutego 2017

Unilever zainwestuje w sprzedaż lodów zimą

Firma chce się skupić w szczególności na działaniach w sklepach i przeznaczy na kampanię 7 mln funtów.

14 lutego 2017

Boots wybiera Ogilvy

Sieć drogeryjna po 13 latach kończy współpracę z agencją Mother i przekazuje Ogilvy na Wyspach budżet o wartości 80 mln funtów.

14 lutego 2017

Świat wydaje coraz więcej na walentynki

Badanie MasterCard wykazuje, że w ciągu ostatnich trzech lat łączna kwota wydatków z okazji walentynek wzrosła o połowę.