M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

14 lutego 2017

IKEA wygrywa międzynarodowy konkurs designu

Projekt schronu dla uchodźców wygrywa prestiżowy międzynarodowy konkurs, w którym do tej pory byli nagrodzeni m.in. Louis Vuitton czy twórcy okładki płyt Davida Bowiego.

14 lutego 2017

Krowy zachęcają do przetestowania wirtualnej rzeczywistości

Wystartowała teaserowa kampania sieci fastfoodowej Chick-fil-A w Stanach.

15 lutego 2017

PHD na czele globalnego zestawienia RECMA

Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie.

15 lutego 2017

Google Pixel z hołdem dla Prince'a

Podczas rozdania Grammy marka zaprezentowała oryginalny spot zmontowany z różnych interpretacji jednej z piosenek autorstwa Prince'a.

15 lutego 2017

Będzie relaunch Nokii 3310

Niektóre modele mają się doskonale od momentu wprowadzenia na rynek w 2000 r.

15 lutego 2017

Rosja zwiększa import kakao i czekoladek

Rosyjski urząd celny podał, że w okresie od stycznia do października 2016 r. import ziarna kakao wzrósł w relacji rocznej o 9,4 proc., do 38,5 tys. ton, i o 6,8 proc., do 129 mln dol.

15 lutego 2017

P&G znów redefiniuje czystość

Kapsułki do prania Ariel mają pomagać pokonywać strach przed pierwszym praniem.

16 lutego 2017

Jaguar Land Rover ogłasza globalny przetarg na media

Producent wznawia emisję swoich reklam po tym, jak komunikaty pojawiały się obok filmów wspierających organizacje terrorystyczne.

16 lutego 2017

Mother tworzy w Wielkiej Brytanii autonomiczną agencję projektową

Na dziesięciolecie otwarcia biura w Nowym Jorku agencja otwiera autonomiczne biuro, które będzie zajmowało się designem i projektowaniem.

16 lutego 2017

Subway rozdaje ciastka za ciasteczka

W nowej kampanii online autorstwa McCann sieć wynagradza konsumentów za odwiedzanie strony internetowej.

16 lutego 2017

Mother dla Mondeleza

W Stanach wystartowała bajkowa, animowana kampania promująca wypiekane ciasteczka z przyprawami.

16 lutego 2017

Marka Notes przygotowała filmik krótkometrażowy z okazji walentynek

BBDO Toronto stworzyło symboliczny film o życiu, a przy okazji wyciskacz łez.

16 lutego 2017

Niemcy rajem dla Primarku

Sieć odzieżowa widzi w Niemczech wielki potencjał rozwoju.

17 lutego 2017

Podróżujący balonik reklamuje ubezpieczenia

Sonnet Insurance startuje z wiosenną odsłoną kampanii.

17 lutego 2017

Lidl chce rozpocząć podbój USA

Niemiecka sieć dyskontów chce otworzyć pierwsze sklepy w Stanach latem br.

17 lutego 2017

Holly Willoughby ambasadaorką marki Diet Coke

Prezenterka telewizyjna wspiera dietetyczny wariant Coli.

17 lutego 2017

OMD wygrywa globalny przetarg Ubera na media

Międzynarodowy przetarg obejmował m.in. Polskę, Wielką Brytanię, Rosję i Francję. Na naszym rynku obsługą zajmie się OMD (Optimum Media).

17 lutego 2017

OMD na szczycie Gunn Report za 2016 r.

Najczęściej nagradzanym klientem został Heineken.

20 lutego 2017

Nestle ogłosiło wyniki finansowe za 2016 r.

Rok 2016 firma zamknęła z 3,2 proc. wzrostu organicznego i wzrostem zysku operacyjnego o 30 punktów bazowych.

20 lutego 2017

Kraft Heinz próbował przejąć Unilevera

Firma potwierdziła sensacyjne doniesienia o próbie fuzji z Unileverem.

20 lutego 2017

Dave Dye odchodzi z JWT London

Po dwóch latach na stanowisku head of art weteran branży odchodzi.

20 lutego 2017

YouTube wycofuje się z 30-sek. reklam, których nie można pominąć

Od początku przyszłego roku serwis skoncentruje się na krótszych formatach.

20 lutego 2017

Marki luksusowe złamały na Wyspach kod milenialsów

Gucci, Louis Vuitton i Burberry notują rekordowe liczby odwiedzin tej grupy wiekowej na swoich stronach internetowych.

21 lutego 2017

Carrefour idzie w sprawie Lidla do sądu

Sieć we Francji występuje na drogę sądową przeciwko Lidl France.

21 lutego 2017

Apple liderem rynku smartfonów, ale Samsung bardzo blisko

Według globalnych danych sprzedażowych za IV kwartał ub.r., po raz pierwszy w top 5 znalazła się marka z Indii.

21 lutego 2017

Milenialsi niechętni stacjonarnym supermarketom

Milenialsi najchętniej robią zakupy spożywcze online.

22 lutego 2017

Carmichael Lynch dla Subaru Impreza

Agencja przygotowała dla marki kampanię o jakości i trwałości.

22 lutego 2017

Barilla urośnie dzięki potężnej inwestycji

Włoski producent makaronów i sosów zamierza zainwestować w zakład produkcyjny we Włoszech 50 mln euro.

22 lutego 2017

Verizon zatrudnia byłego chief creative officera z Apple

Zadaniem Andrew McKechnie'go będzie prowadzenie wewnętrznej agencji Verizona.

22 lutego 2017

Volkswagen stworzy jednak tanią markę samochodu

Z powodu Dieselgate opóźnia się wprowadzenie na rynek tańszej wersji SUV-a.

22 lutego 2017

McDonald's z "rewolucyjną" słomką

Agencja Golin wystartowała z zabawną akcją.

23 lutego 2017

Kontrowersyjna kampania promująca nowy serial Netfliksa

Serial o zombie żywiących się ludzkim mięsem promuje się mocnym przekazem wizualnym.

23 lutego 2017

Grey rezygnuje z obsługi budżetu Coty w Stanach

Agencja należąca do WPP powołuje się na różnice w warunkach rozliczeniowych. Analitycy doszukują się w tej decyzji także drugiego dna.

23 lutego 2017

Marki przełamują genderowe stereotypy

Producenci zabawek wprowadzają pary lalek płci męskiej - analogicznie do serii lalek - przyjaciółek dla dziewcząt.

24 lutego 2017

Starbucks chce zrewolucjonizować kategorię kawy na zimno

Sieć wprowadza Nitro Cold Brew - napój, który ma być napojem pomiędzy zimnym piwem typu Guinness a mrożoną kawą.

24 lutego 2017

IKEA pomaga projektować ogrody dla mieszczuchów

Szwedzki gigant wprowadza "Indoor Garden" z myślą o ograniczonej przestrzeni miejskiej.

24 lutego 2017

McDonald's wyśmiewa kawowe komplikowanie życia

Na Wyspach McCafe podkreśla przystępność cenową i prostotę.

24 lutego 2017

"The New York Times" rusza z pierwszą od dekady kampanią TV [wideo]

Dziennik chce promować niezależne dziennikarstwo.

27 lutego 2017

Sieć Hyatt promuje się jako miejsce pełne szacunku i zrozumienia

MullenLowe startuje z kampanią "World of Understanding".

27 lutego 2017

John Lewis likwiduje setki miejsc pracy

Zmiany będą dotyczyły ok. 800 pracowników, ale redukcja - prawdopodobnie ok. 400.

27 lutego 2017

Przekaz kampanii reklamowej zmienia się w ruch aktywistów

Na Wyspach kampania "This girl can" dla Sport England ewoluuje w kierunku ruchu społecznego.

27 lutego 2017

Maspex chce w całości przejąć Sequoię

Wadowicki gigant rozpoczyna przygotowania do 19. akwizycji - chce w ten sposób zwiększyć swoją widoczność w segmencie suplementów diety.

27 lutego 2017

Magazyn "Jamie" będzie miał relaunch

Pismo ma być inaczej targetowane - do "urban female foodies".

27 lutego 2017

Po odrzuceniu oferty przejęcia Unilever zapowiada "strategiczny przegląd"

CEO Unilevera Paul Polman ma zastanowić się, jak dostarczyć dodatkową wartość akcjonariuszom.

28 lutego 2017

"The New York Times" po raz pierwszy w historii z reklamą podczas rozdania Oscarów

Komunikat dotyczył ery postprawdy.

28 lutego 2017

Cadillac z emocjonalnym przekazem o równości

Marka samochodu przygotowała serię spotów w związku z rozdaniem Oscarów.

28 lutego 2017

Audi jako ujarzmiające bestię

Venables Bell & Partners z kampanią dla samochodu.

1 marca 2017

BudLight wraca na rynek brytyjski

Po 16 latach nieobecności marka piwa przechodzi relaunch.

1 marca 2017

Droga5 z kampanią dla Uniqlo

W Wielkiej Brytanii wystartowała rozległa kampania marki, która w centrum stawia pytanie o to, jakie potrzeby zaspokajać ma odzież.

1 marca 2017

Matt Damon dla Stella Artois

Marka wystartowała z wielokanałową międzynarodową kampanią, której celem jest m.in. powstrzymanie rozprzestrzeniania się wodnego kryzysu.