M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 marca 2017

Głód ogłupia w kampanii Snickersa

Wystartowała nowa odsłona kampanii batonów z orzechami autorstwa BBDO New York.

2 marca 2017

Hershey's będzie zwalniał

Producent czekolady ogłosił, że prawdopodobnie zwolni ponad 2 tys. osób.

2 marca 2017

Deliveroo z najnowszą kampanią

To pierwsze działania sieci po wygraniu przetargu przez Fallon i MediaCom.

2 marca 2017

Ruszyły zgłoszenia do White Square Ad Festival [wideo]

Będzie to 9. edycja konkursu.

2 marca 2017

Droga5 w kampanii dla Best Damn Brewing Co.

Komunikat ma dosłownie ożywiać ściany.

2 marca 2017

Nokia 3310 prezentuje się w wersji po zmartwychwstaniu

Stratedzy podkreślają, że w znacznym stopniu przypomina dawny kultowy model, a dodatkowym atutem telefonu jest przystępna cena.

3 marca 2017

Yorkshire Tea z największą kampanią w historii

W Wielkiej Brytanii startuje kampania herbaty za 7 mln funtów.

3 marca 2017

Marka Brawny na Dzień Kobiet zmienia opakowania

Marka znana z wykorzystania mężczyzn jako symbolu siły na swoich opakowaniach oddaje hołd kobietom.

3 marca 2017

W Pizza Hut pizzę zamówimy... językiem od buta

W Stanach marketer wprowadza opcję dla wyjątkowo leniwych, za pomysł odpowiada Droga5.

3 marca 2017

Russel & Bromley ogłaszają przetarg na obsługę digitalową

Twórca ulubionych butów Theresy May poszukuje agencji, która pomoże mu rozwinąć działalność e-commerce.

3 marca 2017

P&G startuje z kampanią o równości płci

Gigant FMCG przed Dniem Kobiet przypomina, że dom nie pyta o płeć tego, kto sprząta.

3 marca 2017

Coca-Cola chce wykorzystywać AI Bots do tworzenia reklam

Algorytmy mają wybierać muzykę i pisać hasła reklamowe.

6 marca 2017

WPP: najsłabszy kwartał od 2012 r.

Przedstawiciele zarządu największego globalnego holdingu reklamowego ogłosili wyniki ostatnio skalkulowanego kwartału. Pod względem wzrostu przychodów był on najgorszy od 2012 r.

6 marca 2017

Disney przed premierą "Pięknej i bestii" rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Promocja filmu z udziałem Emmy Watson odbywa się we współpracy z Unileverem, P&G i Sony.

6 marca 2017

VCCP obsłuży eBay

Sklep internetowy rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną w Europie.

6 marca 2017

Niebieski królik w reklamie O2

Bajkowa kampania nawiązuje atmosferą do "Alicji w krainie czarów".

6 marca 2017

HP przenosi budżet digitalowy do PHD

Konsolidacja budżetu w jednej agencji.

6 marca 2017

Lenovo będzie jednak używać marki Motorola

Rok po rezygnacji z brandu Chińczycy zmienili zdanie.

7 marca 2017

Coca-Cola wplata w kampanię zagadnienia gender

Globalne działania reklamowe dotykają zagadnienia różnorodności i integracji.

7 marca 2017

Lancia znika z rynku

W salonach w Europie coraz mniej popularnych niegdyś samochodów włoskiej marki.

7 marca 2017

Grupa Auchan ogłosiła duże inwestycje we Francji

W swoim rodzinnym kraju grupa zainwestuje 1,3 mld euro w ciągu najbliższych 3 lat.

8 marca 2017

McDonald's chce przyspieszyć wydawanie posiłków

Nowa aplikacja ma skrócić czas oczekiwania w kolejce do McDrive'a.

8 marca 2017

Aldi przygotowuje się do rozpoczęcia sprzedaży online w Chinach

Niemiecki dyskont stawia na wina, przekąski i produkty śniadaniowe.

8 marca 2017

John Lewis inwestuje w digital

Sieć zwalnia i redukuje etaty, ale chce diametralnie zmienić doświadczenie konsumenckie wewnątrz sklepu i inwestuje w digital 4 mln funtów.

9 marca 2017

Nestle z kolejnym zobowiązaniem o redukcji cukru

Do 2018 r. Nestle chce obniżyć zawartość cukru w swoich produktach o 10 proc.

9 marca 2017

KFC powierza budżet kreatywny agencji Mother

Po 15 latach sieć kończy współpracę z Bartle Bogle Hegarty.

9 marca 2017

Bank of Scotland wybiera Anomaly

Takim rozstrzygnięciem przetargu bank kończy 15-letnią współpracę z Y&R London.

9 marca 2017

Kampania YSL oskarżona o mizoginizm

Podczas Tygodnia Mody w Paryżu i przed Międzynarodowym Dniem Kobiet Yves Saint Laurent zaprezentował kontrowersyjną odsłonę kampanii.

10 marca 2017

Marka Guinness rozstrzygnęła przetarg na obsługę cyfrową

Budżetem cyfrowym zajmie się agencja R/GA.

10 marca 2017

Domino's ogłasza przetarg na Wyspach

Firma poszukuje agencji do obsługi ATL.

10 marca 2017

Jeden z czołowych globalnych marketerów Mondeleza odchodzi

Phil Chapman, vice-president for marketing communication and brand equity, chce poszukać wyzwań poza Mondelezem.

10 marca 2017

Mitsubishi zagrało na nosie stereotypom z okazji Dnia Kobiet

180LA z materiałem dla producenta samochodów o wypasionej damskiej bryce.

13 marca 2017

Amerykanie po raz pierwszy wypili więcej wody niż napojów gazowanych

Największym graczem na rynku wody butelkowanej jest Nestle.

13 marca 2017

W USA Apple zyskuje, Android lekko traci

Marka z Cupertino ma 44,5 proc. rynku.

13 marca 2017

Sorrell krytykuje Google za zbyt małą kontrolę treści towarzyszących reklamom

To reakcja m.in. na rewelacje "The Times" o reklamach w YouTube przy filmach rekrutujących dżihadystów.

13 marca 2017

Facebook pokaże mecze Major League Soccer

Portal społecznościowy chce być aktywny w transmisjach sportowych.

14 marca 2017

Facebook z nowym okienkiem promującym w obszarze Messengera

Do platformy Messenger dołącza okienko Snapchata.

14 marca 2017

Rothco startuje z kampanią dla irlandzkich Sił Obronnych

Agencja zestawia popularność gier telewizyjnych z intensywnością doświadczenia wojskowego w rzeczywistości.

14 marca 2017

Wystartowała globalna kampania Western Union wspierająca edukację kobiet na świecie

Za kreację działań odpowiada agencja McGarrybowen London.

14 marca 2017

Hellmann's w nowym opakowaniu

Marka Unilevera chce rozbudzić jeszcze większe apetyty i wzmocnić pozycję lidera.

15 marca 2017

Lucky Generals dla Nytol

Agencja obsłuży budżet marketingowy leku ułatwiającego zasypianie.

15 marca 2017

Intel przejmuje Mobileye za 15,3 mld dolarów

Intel przejmie izraelską firmę specjalizującą się w produkcji systemów sterowania przeznaczonych dla pojazdów bez kierowcy.

15 marca 2017

M/Six wygrywa przetarg Virgin Money

Klient konsoliduje budżet mediowy w jednej agencji.

15 marca 2017

Sterling Cooper Draper Pryce dla Heinza

Marka startuje z kampanią stworzoną dla marki na potrzeby serialu "Mad Men".

16 marca 2017

Ted Baker z niestandardowymi działaniami w kampanii 360 stopni

Marka współpracuje z agencją interaktywną, a nigdy wcześniej nie pracowała z żadną agencja reklamową czy domem mediowym.

16 marca 2017

Channel 4 jako pierwszy kanał na świecie wprowadza reklamy 360 stopni na VoD

Dywizja komercyjna stacji 4Sales wprowadziła nowy format reklamowy.

16 marca 2017

Dr Pepper zrywa z claimem "One of a kind"

Wystartowała nowa komunikacja utrzymana w atmosferze absurdu.

16 marca 2017

Le Petit Marseillais chce podbić rynek amerykański

Marka nr 1 wśród żeli pod prysznic we Francji chce powalczyć o pierwsze miejsce w Stanach.

17 marca 2017

American Media przejmą "Us Weekly"

Koncern będący właścicielem m.in. takich tytułów jak "National Enquirer", "Radar Online" czy "Star" przejmie tygodnik za ok. 100 mln dol.

17 marca 2017

Właściciel Peugeota i Citroena rozpisuje przetarg

PSA Group poszukuje podmiotu do obsługi swojego budżetu mediowego o wartości 500 mln funtów.