M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 marca 2017

Śpiewające podroby w kampanii autorstwa FCB New York

Wystartowała kampania "The Real Cost", której celem jest uświadomienie palaczom, ile naprawdę tracą przez palenie papierosów.

17 marca 2017

AmRest wchodzi do Francji

Spółka kontynuuje ekspansję na zachodzie Europy.

20 marca 2017

Ferrero kupuje amerykańską firmę Fannie May

Włoski potentat przejmie amerykańskiego producenta słodyczy za ok. 115 mln dolarów.

20 marca 2017

Burger King z tytułem Marketer Roku na Cannes Lions 2017 [wideo]

Do tej pory marketer zdobył na festiwalu 76 Lwów.

20 marca 2017

W Wielkiej Brytanii marketerzy wycofują się z YouTube

Rząd, TfL, Guardian i L'Oreal obawiają się, że ich reklamy pojawią się przy nieodpowiednich treściach.

21 marca 2017

Unilever chce sprzedać Florę

Według doniesień niektórych brytyjskich dzienników potentat FMCG chce sprzedać część swojego biznesu tłuszczowego.

21 marca 2017

Aldi zapowiada wielomilionowe inwestycje w Wlk. Brytanii

Niemiecki detalista świętował właśnie otwarcie 700. sklepu na Wyspach.

21 marca 2017

GM proponuje Cadillaca na zasadach subskrypcji

Za kwotę 1500 dolarów miesięcznie można korzystać z samochodu i wymieniać go na inne modele.

21 marca 2017

YouTube wprowadzi nowe narzędzia do kontroli reklam

To kolejny efekt afery związanej z emisją reklam w YouTube przy filmie dżihadystów.

22 marca 2017

Masters opuszcza Tesco po 38 latach

Trevor Masters, chief executive Tesco International, ogłosił swoje odejście, podając jako powód znaczącą redukcję biznesu sieci poza granicami Wielkiej Brytanii.

22 marca 2017

Oreo już jest numerem trzy w Rosji

Marka Mondeleza została wprowadzona na tamtym rynku w 2015 r.

22 marca 2017

Starsi konsumenci lepiej reagują na Instagrama

Wynika z badania firmy Influence.co.

23 marca 2017

AT&T także wycofuje reklamy z YouTube

Czwarty co do wielkości marketer z USA także ma wątpliwości co do bezpieczeństwa swojej marki.

23 marca 2017

Producenci gier wideo walczą z oszustami

Gracze korzystający z niedozwolonych ułatwień mogą źle wpłynąć na wizerunek e-sportu.

23 marca 2017

EMarketer - połowę globalnej reklamy cyfrowej zgarniają Google i Facebook

Według raportu eMarketera reklama cyfrowa w br. będzie stanowić 38,3 proc. globalnych, mediowych wydatków reklamowych, które osiągną pułap 583,91 mld dol.

24 marca 2017

Po proteście PHD Sainsbury wznawia przetarg na media

Przegrana PHD oznaczałaby utratę klienta obsługiwanego przez tę sieć od 22 lat.

24 marca 2017

Robert Iger pokieruje Disneyem do 2019 r. i dostanie dodatkowe 5 mln dol.

CEO największego koncernu medialnego miał już kilka razy odejść na emeryturę, ale wciąż nie ma jego następcy.

24 marca 2017

InBev rozpoczyna globalny przetarg na media

Celem jest konsolidacja obsługi w 1-2 domach mediowych.

27 marca 2017

Mindshare i MediaCom największymi zwycięzcami na Festival of Media APAC

Mindshare przywiezie z Singapuru 12 statuetek. MediaCom - 11.

27 marca 2017

Marcos de Quinto odejdzie z Coca-Coli

Obecny CMO był m.in. twórcą kampanii "Taste the Feeling" i strategii "one brand".

27 marca 2017

Nokia powróci na rynek w aż 120 krajach

Nowe telefony trafią do sprzedaży na całym świecie w maju.

28 marca 2017

Hollywood cierpi z powodu Netfliksa

Serwis VoD w tym roku przeznaczy 6 mld dolarów na własne produkcje.

28 marca 2017

Rupczynski szefem globalnej struktury mediowej McDonald's

Na czele globalnej struktury mediowej amerykańskiej sieci stanie Bob Rupczynski.

28 marca 2017

Swatch che konkurować z Apple

Firma wypuści własny system operacyjny dla zegarków.

29 marca 2017

Grey London zmieni tymczasowo nazwę na Valenstein & Fatt

Agencja zwraca uwagę na problem różnorodności i tolerancji.

29 marca 2017

Amazon przejmie Souq.com

Gigant przejmie bliskowschodni serwis e-commerce za kwotę 700 mln dolarów.

29 marca 2017

Tesco przepłaci za Bookera?

Dwaj duzi udziałowcy Tesco ostrzegają przed finalizacją zakupu Bookera. Oceniają transakcję jako zbyt kosztowną.

30 marca 2017

Walmart będzie "po sąsiedzku" walczył z Lidlem

Sieć Walmart rozpoczyna w Stanach letnią ofensywę i debiutuje z formatem Neighborhood Market.

30 marca 2017

Nowy Galaxy S8 ma odbudować zaufanie do Samsunga

Premiera telefonu może zakończyć kryzys związany z płonącymi Galaxy Note.

30 marca 2017

Ringier Axel Springer Media AG przejmuje CV Keskus OU

Wydawca kupuje lidera rynku ogłoszeń o pracę w krajach bałtyckich.

31 marca 2017

McDonald's w USA rezygnuje z mrożonej wołowiny

Świeża wołowina ma się na razie pojawić w burgerach Quarter Pounder.

31 marca 2017

Grupa Ferrero wprowadza nowy model zarządzania

Giovanni Ferrero, obecnie CEO Grupy Ferrero, od 1 września 2017 r. będzie pełnił funkcję executive chairmana.

31 marca 2017

Cadbury rozpocznie przetarg reklamowy

Marka przez ostatnie 11 lat współpracowała z agencją Fallon.

3 kwietnia 2017

Ferrero w 2016 r. osiągnęło zyski na poziomie 54 proc.

Włoski producent słodyczy publikuje dane za rok finansowy zakończony 31 sierpnia 2016 r. i zaskakuje powołaniem nowego prezesa.

3 kwietnia 2017

David Droga odbierze w Cannes Lwa św. Marka

Pierwszego Lwa zdobył w wieku 19 lat.

3 kwietnia 2017

Najwięksi detaliści w Niemczech

W 2016 roku trzydziestu największych niemieckich detalistów handlujących żywnością sprzedało towary za 255 mld euro. To o 1,9 proc. więcej niż w 2015 roku.

4 kwietnia 2017

Grupa H&M wprowadza markę Arket

Koncept, nad którym badania trwały dwa lata, ma być rodzajem miejskiego targu, z ubraniami niezłej jakości, wyposażeniem domu i kawą.

4 kwietnia 2017

Reckitt Benckiser rozważa sprzedaż działu produkującego żywność

Kluczowym produktem tej dywizji jest popularna w USA musztarda French's.

4 kwietnia 2017

YouTube udostępni narzędzia bezpieczeństwa od niezależnych dostawców

Dalsze efekty skandalu związanego z bezpieczeństwem marek.

5 kwietnia 2017

Niemieccy detaliści ze wspólnym procurementem

Netto Germany, Real (Metro Group) i kilku mniejszych niemieckich detalistów ogłosili utworzenie spółki joint venture RTG Retail Trade Group, która będzie dla tych podmiotów świadczyć kompleksowe usługi z zakresu procurementu.

5 kwietnia 2017

Stacje newsowe napędzają rozwój kablówek

Oglądalność stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych systematycznie spada - wynika z ostatnich analiz Nielsena. Z rosnącej konsumpcji mogą być jedynie zadowolone kablowe stacje newsowe.

5 kwietnia 2017

IPG Mediabrands został większościowym udziałowcem fińskiego lidera branżowego

IPG Mediabrands wzmocnił swoją obecność w regionie nordyckim, przejmując większościowe udziały fińskiej agencji Virta.

6 kwietnia 2017

Staples rozmawia z potencjalnymi kupcami

Po tym jak nie doszła do skutku fuzja z Office Depot, firma szuka innych rozwiązań.

6 kwietnia 2017

Nowa reklama Pepsi z Kendall Jenner budzi kontrowersje

Komentatorzy uważają, że marka zbyt lekko podchodzi do ostatniej fali protestów w USA.

6 kwietnia 2017

iPhone 8 ma kosztować 1000 dolarów

Rocznicowy model Apple po raz pierwszy w USA może osiągnąć czterocyfrową cenę.

7 kwietnia 2017

YouTube rusza z projektem telewizyjnym

Serwis uruchamia usługę streamingową w USA.

7 kwietnia 2017

Cannes będzie mieć jeszcze jeden festiwal

Co roku miesiąc przed słynnym festiwalem filmowym odbędzie się festiwal seriali Cannes Series.

7 kwietnia 2017

Jeden z największych zakupów w historii amerykańskiej branży kawiarnianej

JAB Holdings za 7,2 mld dolarów przejmie sieć Panera Bread Co.

7 kwietnia 2017

Unilever sprzeda margaryny, zrestrukturyzuje biznes żywności

CEO firmy Paul Polman przedstawił efekt strategicznego przeglądu marek, który został wymuszony nieudaną próbą przejęcia Unilevera przez firmę Kraft Heinz.

10 kwietnia 2017

KFC nie będzie serwować kurczaków hodowanych z użyciem antybiotyków

Już wcześniej podobne deklaracje złożyły sieci McDonald's i Subway.