M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

10 kwietnia 2017

YouTube nie będzie wyświetlać reklam na kanałach z mniej niż 10 tys. odsłon

Kolejny efekt afery wokół nieodpowiedniego kontentu.

10 kwietnia 2017

"Oldvertising" może stać się istotnym trendem w reklamie

Marki takie jak Nike czy Reebok coraz częściej pokazują w reklamach ludzi po sześćdziesiątce.

11 kwietnia 2017

Pięć milionów firm z sektora MŚP korzysta z oferty reklamowej Facebooka

Niemal 75 proc. partnerów reklamowych pochodzi spoza USA.

11 kwietnia 2017

Publicis Media z najlepszym wynikiem w nowym biznesie mediowym za I kwartał

Agencje z Publicis Media dopisują 635 mln dol. netto.

11 kwietnia 2017

Coca-Cola Life będzie wycofana z Wielkiej Brytanii

Powodem jest bardzo słaba sprzedaż tego wariantu.

12 kwietnia 2017

Auchan inwestuje w Rosji

Francuska sieć Auchan zamierza zainwestować w Rosji w samym tylko 2017 r. ponad 20 mld rubli, co odpowiada około 1,4 mld zł. Środki te będą przeznaczone na uruchomienie nowych sklepów i modernizację systemu IT.

12 kwietnia 2017

Microsoft, eBay i Tencent inwestują 1,4 mld dolarów we Flipkart

Nowa runda finansowania ma przygotować indyjską firmę e-commerce na konkurencję z Amazonem.

12 kwietnia 2017

Pierwszy flagowy telefon Nokii ma kosztować 700 dolarów

Nokia 9 zadebiutuje w trzecim kwartale.

13 kwietnia 2017

Beats by Dre wybiera Havas Media

Przetarg dotyczył regionu EMEA.

13 kwietnia 2017

Rachel Whetstone, szefowa PR, odchodzi z Ubera

Odejście odbywa się w chwili, kiedy firma jest w ogniu krytyki z powodu oskarżeń o tolerowanie molestowania seksualnego.

13 kwietnia 2017

Swatch protestuje przeciwko nowym regulacjom nadawania znaku "Swiss Made"

Teraz wartość szwajcarskich części i robocizny w zegarku musi wynosić minimum 60 proc. jego całkowitej ceny.

18 kwietnia 2017

BBC zapowiada ekspansję w krajach nadbałtyckich

Chce produkować więcej kontentu związanego z regionem.

18 kwietnia 2017

Unilever, szukając oszczędności, rozwija U-Studio

Wewnętrzna jednostka kontentowa ma działać w 23 krajach.

18 kwietnia 2017

Google szykuje się do konkurencji z Uber Eats?

Gigant z Mountain View testuje w Indiach aplikację Aero.

19 kwietnia 2017

Brytyjscy detaliści podnoszą ceny

Słaby funt wpłynie na obraz rynku detalicznego.

19 kwietnia 2017

Sharp chce sprzedawać 10 mln telewizorów rocznie

Marka przejęta w ub.r. przez chiński Foxconn nabiera nowego rozpędu.

19 kwietnia 2017

Weetabix kupiony za 1,4 mld funtów

Brytyjska marka płatków śniadaniowych numer dwa przejęta przez Post Holdings.

20 kwietnia 2017

Największa transakcja w historii e-commerce

Firma PetSmart za największą w dotychczasowej historii branży e-commerce kwotę 3,35 mld dolarów przejęła Chewy.com - producenta i dystrybutora żywności dla zwierząt.

20 kwietnia 2017

Coty tworzy zespół e-commerce

Na stanowisko global senior vice president e-commerce został mianowany Sean Foster.

20 kwietnia 2017

Unilever w przewrotny sposób wykorzystuje influencerów

Blogerki i youtuberzy dostali do testowania masowy produkt, który "udawał" nową markę premium.

21 kwietnia 2017

Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków

Pierwszy kwartał br. dla Unilevera był lepszy od oczekiwań analityków - wartość sprzedaży bez uwzględniania różnic kursowych wzrosła o 2,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (zakładano 2 proc.). Pogłębiona analiza tych danych wskazuje rosnącą rolę rynków wschodzących.

21 kwietnia 2017

Mads Mikkelsen twarzą nowej kampanii Carlsberga w Wielkiej Brytanii

Kampanię, która ma przypominać o duńskich korzeniach marki Carlsberg Export, przygotowała agencja Fold7.

21 kwietnia 2017

Białe Amerykanki o konserwatywnych poglądach czują się niedoreprezentowane

Badanie przeprowadzone przez A&E Networks, które objęło 6837 respondentek, pokazuje, że białe Amerykanki o konserwatywnych poglądach najczęściej uznają się za zbyt rzadko pokazywane w kobiecych rolach w reklamach, filmach i telewizji.

21 kwietnia 2017

UM wygrywa globalną obsługę Accenture

Do tej pory był to klient MEC.

24 kwietnia 2017

Indie: P&G nawiązuje strategiczną współpracę z Future Group

Procter & Gamble przechodzi od transakcyjnej do strategicznej współpracy z Future Group, największym detalistą w Indiach. Może to stanowić atut w rywalizacji z silniejszym na tym rynku Unileverem.

24 kwietnia 2017

Zenith: wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9 proc. w 2017 r.

W 2016 r. udział prasy w sumie wydatków na reklamę dóbr luksusowych wyniósł aż 32,7 proc.

24 kwietnia 2017

KFC chce wysłać Zingera w kosmos

Zinger, kanapka sprzedawana w restauracjach KFC od 33 lat, dopiero teraz, 24 kwietnia br., zadebiutuje na rynku amerykańskim. Zapowiadany jest launch na - dosłownie - kosmiczną skalę.

24 kwietnia 2017

IKEA chce czerpać większe zyski ze sprzedaży jedzenia

Największy na świecie producent mebli poświęci więcej uwagi swemu działowi żywnościowemu (restrauracje i sklepy), którego rola od dawna wykracza poza pierwotny cel, czyli zatrzymywanie klientów na dłużej w sklepie.

25 kwietnia 2017

Jerónimo Martins ogłasza wyniki, a Biedronka plany rozwoju

Portugalska grupa Jerónimo Martins, będąca właścicielem sieci Biedronka, opublikowała kwartalne wyniki finansowe. Sprzedaż skonsolidowana grupy rok do roku wzrosła o 9 proc. Zapowiedziano przy tym, że do końca br. sieć Biedronka otworzy w Polsce kolejnych 100 sklepów.

25 kwietnia 2017

MTG sfinalizował sprzedaż czeskiej Primy

Teraz chce zainwestować w firmę InnoGames.

25 kwietnia 2017

Dave Buonaguidi odejdzie z Crispin Porter & Bogusky

Buonaguidi, dyrektor kreatywny agencji Crispin Porter & Bogusky, ma założyć firmę UNLtd-inc oferującą kreatywne rozwiązania biznesowe dla start-upów. CP&B poszukuje obecnie następcy Buonaguidiego, który pozostanie na obecnym stanowisku co najmniej do lipca br.

25 kwietnia 2017

George Washington w nowej reklamie Pedigree

Marka Pedigree sięga do epizodu z wojny o niepodległość Stanów Zjednoczonych, by pokazać jak psy wydobywają to, co najlepsze w ludziach. Reklama przygotowana przez agencję BBDO New York jest częścią kampanii "Karmić dobro" ("Feed the Good").

25 kwietnia 2017

Czeskie browary w 2016 r. wyprodukowały najwięcej piwa w historii

Rosło zarówno spożycie na czeskim rynku, jak i eksport. Najwięcej czeskiego piwa trafiło m.in. do Polski.

26 kwietnia 2017

Monitor Satelitarny: satelita głównym źródłem odbioru TV w Europie

Rośnie udział treści UHD w rynku.

26 kwietnia 2017

Google spogląda łakomie na rynek reklamy telewizyjnej

Internetowy gigant chce udostępnić reklamodawcom dostęp do widowni telewizyjnej przy wykorzystaniu technologii DoubleClick.

26 kwietnia 2017

Zastój w wydatkach na reklamę telewizyjną na rynku brytyjskim

Według najnowszego raportu Advertising Association/Warc rynek reklamy telewizyjnej w Wielkiej Brytanii wzrósł zaledwie o 0,2 proc. w ub.r., do 5,28 mld funtów.

26 kwietnia 2017

"Washington Post": internetowe reklamy w 2 sekundy lub mniej

Amerykański dziennik "Washington Post" zaprojektował i wdrożył technologię Zeus, dzięki której reklamy internetowe mają ładować się w czasie nie dłuższym niż 2 sekundy.

27 kwietnia 2017

Wlk. Brytania: McDonald's będzie testować dostawy do domu

Latem tego roku McDonald's przeprowadzi pierwszy w Wielkiej Brytanii pilotaż dostaw jedzenia do domów konsumentów. Koncern chce zaistnieć na obiecującym rynku, zachęcony sukcesami takich graczy jak Deliveroo i Just Eat.

27 kwietnia 2017

BMW zganione za akceptowanie niebezpiecznej jazdy

Brytyjski Advertising Standards Authority zganił producenta samochodów za użyte w reklamie prasowej sformułowanie "luksus właśnie stracił dobre maniery".

27 kwietnia 2017

BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards

Agencja zdobyła łącznie sześć nagród w tegorocznej edycji Webby Awards, w tym cztery za film "Evan" dla organizacji non-profit Sandy Hook Promise. W rywalizacji o tytuł Agencji Roku pokonała McCann New York, Droga5, Wieden & Kennedy i R/GA.

28 kwietnia 2017

Dobry początek roku w Beiersdorfie

Producent kremu Nivea zwiększył sprzedaż w I kw. o 7,7 proc. W segmencie konsumenckim szczególnie dobrze poradziły sobie Polska i Rosja.

28 kwietnia 2017

P&G chce oszczędzić 2 mld dolarów na marketingu, ale będzie komunikować "irresistible superiority"

Plan oszczędnościowy przewidziany jest na pięć lat.

28 kwietnia 2017

Coca-Cola tnie zatrudnienie

1200 miejsc pracy zamierza poświęcić Coca-Cola w celu znalezienia dodatkowych 800 mln dolarów oszczędności rocznie. To ok. 1 proc. wszystkich zatrudnianych przez koncern pracowników.

4 maja 2017

Sfrustrowana Serena Williams reklamuje Intela

Oprócz tenisistki w spotach występuje też Jim Parsons i… przyszłość.

4 maja 2017

Audi Lunar Quattro w filmie "Obcy: Przymierze"

To rezultat współpracy producenta z wytwórnią filmową Twentieth Century Fox. Łazik naprawdę wyruszy na Księżyc.

4 maja 2017

Najwięksi detaliści w Europie. Na czele właściciel Lidla

Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, była w 2016 r. detalistą o najwyższych przychodach na rynku FMCG.

5 maja 2017

Snapchat ma unikatową grupę odbiorców

Z badania przeprowadzonego niedawno przez amerykańską firmę analityczną App Annie wynika, że Snapchat ma sporą grupę odbiorców, którzy nie korzystają równolegle z Facebooka, Instagramu czy YouTube.

5 maja 2017

John Patroulis szefem kreatywnym grupy Grey

Dotychczasowy szef kreatywny nowojorskiej agencji BBH (Bartle Bogle Hegarty) John Patroulis pokieruje działem kreatywnym Grey Global Group.

5 maja 2017

Marks & Spencer: żywność i ubrania reklamowane w jednej kampanii

Kampania pod hasłem "Spend It Well" ("Wydawaj je dobrze") startująca 4 maja br. jest pierwszą przygotowaną dla brytyjskiej sieci handlowej przez agencję Grey London. Jest to zarazem pierwsza kampania, w której zareklamują się wspólnie działy spożywczy i odzieżowy.

8 maja 2017

Kraft uczy mamy, jak przeklinać bez przeklinania

Marka Kraft Macaroni & Cheese postanowiła uczcić Dzień Matki w niecodzienny sposób: ucząc mamy, jak uniknąć używania brzydkich słów w licznych sytuacji, gdy po prostu cisną się na usta.