M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 maja 2017

YouTube chce produkować programy z udziałem gwiazd

Należący do Google największy na świecie serwis wideo chce odzyskać względy reklamodawców, oferując własne produkcje wideo z udziałem celebrytów.

8 maja 2017

Sprzedaż tabletów spadła aż o 8,5 proc., Apple nadal liderem

Firma IDC przedstawiła dane za pierwszy kwartał br.

9 maja 2017

Brytyjska federacja piłkarska rozważa ograniczenie grona sponsorów

English Football Association (FA) rozważy rezygnację z zawierania umów sponsorskich na kolejny sezon z podmiotami działającymi w obszarach produkcji i dystrybucji wyrobów alkoholowych oraz przyjmowania zakładów bukmacherskich.

9 maja 2017

Facebook uczy rozpoznawać fałszywe wiadomości

W reklamach, które pojawiają się w brytyjskich gazetach od 8 maja br., Facebook oferuje 10 porad pomagających w rozpoznawaniu fałszywych wiadomości.

9 maja 2017

Francja: "Liberation" uruchamia wyszukiwarkę CheckNews

Dziennik "Liberation" przy współpracy agencji J. Walter Thompson Paris uruchomił wyszukiwarkę internetową, która ma pomóc wyłowić z informacyjnego szumu bezsporne fakty.

9 maja 2017

#OpenYourWorld - nowa kampania Heinekena

Nowa kampania reklamowa Heineken UK z powodzeniem odchodzi od schematu pokazywania piwa jako recepty na udaną imprezę.

10 maja 2017

Sinclair Broadcast Group przejmie za bilsko 4 mld dolarów Tribune Media

Nadawca telewizyjny Sinclair Broadcast Group przejmie innego nadawcę - Tribune Media Co. za kwotę 3,9 mld dol., tworząc tym samym jeden z największych koncernów w tym obszarze, który będzie działać na rynku amerykańskim.

10 maja 2017

Fireworks Oreo: Mondelez szuka sposobu na ożywienie sprzedaży

Limitowana edycja ciasteczek Oreo jest nadzieją koncernu Mondelez International na odwrócenie niekorzystnego trendu w sprzedaży w Ameryce Północnej.

10 maja 2017

Dove: innowacyjne kształty butelek z płynem do mycia ciała

Agencja Ogilvy London stworzyła limitowaną serię opakowań płynu do mycia ciała Dove w sześciu różnych kształtach i rozmiarach.

10 maja 2017

Amazon wchodzi na rynek koncertowy w Wielkiej Brytanii

Amazon, który dwa lata temu zaczął sprzedawać bilety na koncerty i festiwale, chce się teraz zająć organizacją i promocją wydarzeń muzycznych na rynku brytyjskim.

11 maja 2017

Giganci konsultingu i IT mają apetyt na czołowe grupy reklamowe

Jedna lub więcej z sześciu czołowych grup reklamowych zostanie przejęta przez giganta z branży doradczej lub IT w ciągu najbliższych 5 lat, uważa Ben Tolley, ekspert od fuzji i przejęć.

11 maja 2017

Globalne przychody News Corp. wzrosły o 5 proc. w I kw.

Amerykański koncern News Corp. miał w I kw. br. 2 mld dolarów przychodów.

11 maja 2017

Aldi szykuje się do ekspansji w Rumunii

Według doniesień lokalnych mediów niemiecki dyskonter rozpoczął rekrutację pracowników na rumuńskim rynku.

12 maja 2017

Skittles z nietypową reklamą z okazji Dnia Matki

DDB Chicago tworzy kontrowersyjną kreację.

12 maja 2017

Teletubisie kupują Fistaszki

Właściciel teletubisiów, spółka DHX Media, kupuje pakiet większościowy marki Peanuts za 345 mln dolarów.

12 maja 2017

Aldi testuje rozwiązania logistyczne Amazona

Niedaleko Monachium sieć dyskontowa Aldi sprawdza, jak funkcjonują szafki wymyślone przez Amazona zlokalizowane przy parkingach samochodowych.

12 maja 2017

Zenith wprowadza nową wizję rozwoju

Zmianę ma podkreślać nowa identyfikacja wizualna marki i platform komunikacji.

12 maja 2017

Carrefour zaprezentował pierwszy ekologiczny supermarket w Hiszpanii

Sieć Carrefour w stolicy Hiszpanii otworzyła swój pierwszy ekologiczny supermarket Carrefour Bio.

12 maja 2017

Raport finansowy Snap rozczarowuje inwestorów

Akcje Snap Inc., właściela serwisu Snapchat, potaniały o ponad 20 proc. po ogłoszeniu przez firmę pierwszego raportu o wynikach finansowych od jej wejścia do obrotu publicznego na początku marca br.

12 maja 2017

Coca-Cola: Kronague pokieruje operacjami i marketingiem

Mianowanie Stuart Kronague szefową operacji na rynku amerykańskim jest już drugim jej awansem w br. - w styczniu ogłoszono, że obejmie stanowisko wiceprezesa ds. marketingu.

15 maja 2017

Vivendi chce wykupić udziały w Havasie

Koncern Vivendi złożył ofertę w kwocie 2,36 mld euro za wykup części udziałów holdingu Havas należących do prezesa Vincenta Bolloré'a.

15 maja 2017

Zaostrza się wojna cenowa pomiędzy Aldi a Walmart

W Stanach dyskont z Niemiec sprzedaje coraz taniej.

15 maja 2017

Producenci słodyczy w USA łączą siły

Giganci FMCG za oceanem razem przeciwko obniżeniu kaloryczności swoich produktów.

15 maja 2017

Nigella Lawson w kampanii herbaty Typhoo

Na Wyspach wystartowała kampania przygotowana przez McCann Manchester warta 5 mln funtów.

15 maja 2017

Time Inc. szuka sposobów na poprawę wyników

Właściciel tytułów "Time", "People" i "Sports Illustrated" jest w trakcie strategicznej reorganizacji, której celem jest przestawienie biznesu z mediów drukowanych na elektroniczne.

15 maja 2017

Amazon wchodzi w branżę meblarską

Gigant internetowej sprzedaży detalicznej szykuje się do mocnego wejścia na lukratywny rynek mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w Stanach Zjednoczonych.

16 maja 2017

Heineken debiutuje w kategorii bezalkoholowej

Drugi co do wielkości producent piwa na świecie, holenderski koncern Heineken, wprowadzi wkrótce wersję Heineken 0.0.

16 maja 2017

Nintendo coraz bardziej zainteresowane użytkownikami smartfonów

Japoński producent gier chce poszerzyć ofertę na smartfony z myślą o przyciągnięciu zwłaszcza okazjonalnych graczy.

16 maja 2017

Wlk. Brytania: L'Oreal korzysta z influencerów na Snapchacie

Sprzedaż Pure Clay Mask, nowego produktu L'Oreal do pielęgnacji cery, wzrosła o 51 proc. po akcji w mediach społecznościowych, głównie na Snapchacie.

16 maja 2017

Rynek inteligentnych głośników urośnie w br. o 130 proc.

Według firmy badawczej eMarketer w br. 35,6 milionów Amerykanów posłuży się przynajmniej raz w miesiącu urządzeniem z aktywowanym głosowo cyfrowym asystentem (wzrost o 128,9 proc. w porównaniu z 2016 r.).

17 maja 2017

AB InBev zapowiada olbrzymie inwestycje w Stanach

Lider światowego browarnictwa, koncern Anheuser-Busch InBev, zapowiedział w Stanach Zjednoczonych inwestycje rzędu 2 mld dol. na przestrzeni najbliższych kliku lat.

17 maja 2017

Wal-Mart obawia się konkurencji Lidla

Wal-Mart z niepokojem przygląda się planom ekspansji niemieckiej sieci dyskontowej na amerykańskim rynku.

17 maja 2017

Lavazza chce wydać 2 miliardy euro na akwizycje

Lavazza jest największym graczem na włoskim rynku kawy, ale w skali globalnej pozostaje daleko w tyle za Nestlé i JAB.

17 maja 2017

Tesco odpowiada na potrzeby osób na diecie

Dzięki nawiązaniu współpracy z firmą technologiczną Spoon Guru Tesco zaoferuje klientom ze specjalnymi preferencjami dietetycznymi opcję wyszukiwania odpowiednich dla nich produktów spożywczych.

18 maja 2017

McDonald's wycofuje kontrowersyjną reklamę

Pod naporem krytyki McDonald's postanowił wycofać reklamę telewizyjną, w której syn rozmawia z matką o zmarłym ojcu.

18 maja 2017

Francja: Facebook ukarany grzywną za naruszanie prywatności

Francuski organ nadzorczy Commission Nationale de l’Informatique et des Libertés (CNIL) nałożył na firmę Facebook grzywnę 150 tys. euro, zarzucając amerykańskiemu gigantowi, że jego polityka prywatności narusza francuskie prawo.

18 maja 2017

Chiny: 57 proc. wydatków reklamowych na internet

W Chinach, drugim co do wielkości rynku reklamowym na świecie, na internet przypadnie w 2017 r. aż 57 proc. wydatków reklamowych - szacuje GroupM.

19 maja 2017

Lidl zadebiutuje w Stanach 15 czerwca

Do końca tegorocznego lata niemiecka sieć zamierza otworzyć w Stanach 20 placówek, a do końca 2020 r. kolejnych 300.

19 maja 2017

Google stawia na sztuczną inteligencję i wirtualną rzeczywistość

Internetowy potentat doda w najbliższym czasie nowe funkcje do Google Assistanta, a także zaoferuje zestaw słuchawkowy do własnego systemu wirtualnej rzeczywistości Daydream.

19 maja 2017

CP&B: odejście Lori Senecal, awans Danielle Aldrich

Globalna dyrektor generalna agencji CP&B, należącej do giełdowej spółki MDC Partners, odchodzi z końcem br. z zajmowanego stanowiska i branży reklamowej w ogóle.

19 maja 2017

Axe w nowej kampanii walczy z "toksyczną męskością"

Na przestrzeni kilku lat należąca do Unilevera marka Axe przeszła od umacniania stereotypów na temat męskości do ich zwalczania.

22 maja 2017

Nagrodzona w Cannes reklama Volvo zakazana w Wlk. Brytanii

Reklama produktu o nazwie Life Paint, który Volvo wprowadziło na rynek we współpracy ze szwedzkim start-upem Albedo100, została zakazana w Wielkiej Brytanii jako wprowadzająca w błąd.

22 maja 2017

Hansaplast ma nową linię plastrów dla dzieci

Belgijskie biuro agencji FCB pomogło koncernowi Beiersdorf, właścicielowi marki Hansaplast, przygotować specjalną linię 5 plastrów przylepnych dla dzieci.

22 maja 2017

Lindsay Pattison zajmie się globalną transformacją GroupM

Dotychczasowa dyrektor generalna agencji Maxus ma tworzyć elastyczne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów GroupM.

23 maja 2017

Superkomputer IBM stworzył reklamy dla Toyoty

Po odpowiednim "przeszkoleniu" Watson, superkomputer IBM, wyprodukował tysiące tekstów na temat Mirai, nowego superauta Toyoty.

23 maja 2017

"Guardian" ujawnia instrukcje Facebooka dla moderatorów

Brytyjski dziennik ujawnił 21 maja br. około 100 poufnych materiałów szkoleniowych dla moderatorów największego na świecie medium społecznościowego.

23 maja 2017

Nowa reklama Leo Burnett dla Special K

Pierwsza reklama telewizyjna marki płatków Kellogg Co. od czasu powrotu do agencji Leo Burnett zachęca kobiety, by "miały je dla siebie" ("Own It").

24 maja 2017

Amazon dodaje kanały telewizyjne do Prime Video

Amazon poszerzy usługę Prime Video na rynku brytyjskim o opcję abonowania kanałów telewizyjnych, w tym ITV, Discovery i Eurosport.

24 maja 2017

Kampania promująca Szwecję na Airbnb

Organizacja turystyczna Visit Sweden promuje na stronie Airbnb cały kraj, zachęcając użytkowników, by posmakowali "swobody wędrowania".

24 maja 2017

Apple i Nokia kończą spór i zostają partnerami

Analitycy spodziewali się, że prawna batalia między firmami dotycząca własności intelektualnej wykorzystanej w iPhonie potrwa jeszcze długie lata.