M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

13 czerwca 2017

Saatchi & Saatchi LA dla Toyoty

Kampania, której główną koncepcją jest igranie z czasem, wystartowała w postaci krótkometrażowych filmów przygotowanych dla marki.

14 czerwca 2017

Konsumenci najmniej ufają kanałowi digital

Taki wniosek wypływa z badania CMO Council.

14 czerwca 2017

Smirnoff nabija się z Trumpa

Diageo wykorzystuje polityczne zamieszanie i wbija szpilę Trumpowi.

14 czerwca 2017

Beefeater z wyrazistym odświeżeniem marki

Marka ginu wyraźnie się odmłodziła i wystartowała z kampanią po raz pierwszy od 12 lat.

14 czerwca 2017

Cel Carlsberga: zero emisji CO2

Do 2030 r. duński browar chce też zmniejszyć o połowę zużycie wody w zakładach produkcyjnych.

14 czerwca 2017

Stany Zjednoczone: dżinsy odzyskują rynek

Według Euromonitora ich sprzedaż, po latach spadków, ma w br. wzrosnąć o 2,2 proc.

19 czerwca 2017

Wzrost globalnych wydatków reklamowych osłabnie w tym roku

Według ostatnio przedstawionej przez firmę Magna (Interpublic Group) prognozy w 2017 r. wzrost globalnych wydatków reklamowych zwolni do 4,7 proc. (z 4,9 proc. w 2016 r).

19 czerwca 2017

"Guardian" i "Observer" przejdą na format tabloidowy

Zmiana nastąpi z początkiem 2018 r.

19 czerwca 2017

Lidl pnie się na szczyty w Chorwacji

Niemiecka sieć dyskontowa radzi sobie coraz lepiej.

19 czerwca 2017

Amazon kupi Whole Foods za 13,7 mld dol.

Największa akwizycja w historii Amazona została ogłoszona 16 czerwca br.

19 czerwca 2017

McDonald's nie będzie już sponsorować igrzysk olimpijskich

Na decyzję wpłynęła zmiana celów biznesowych i strategii marketingowej McDonald's.

20 czerwca 2017

Neo@Ogilvy zostanie wcielone do sieci Mindshare

Kolejne połączenie wewnątrz WPP.

20 czerwca 2017

Czy ktoś przełamie duopol Facebooka i Google'a?

Reklamodawcy mają nadzieję, że silny gracz numer trzy na rynku internetowym pozwoliłby utrzymać ceny w ryzach.

20 czerwca 2017

Boeing 737 Max 10 ma odebrać rynek Airbusowi

Nowy model samolotu oficjalnie zaprezentowano 19 czerwca na Międzynarodowym Salonie Lotniczym w Paryżu.

20 czerwca 2017

Anna Bateson na czele działu News & Media "Guardiana"

Dotychczasowa vice president Guardian News & Media zostaje chief customer officerem - obejmuje tym samym nowo utworzone stanowisko.

21 czerwca 2017

Nestle kupuje udziały we Freshly

Szwajcarski gigant spożywczy jest pod presją inwestorów, którzy oczekują aktywnego poszukiwania nowych dróg rozwoju.

21 czerwca 2017

Cheil traci globalny budżet Etihad

Agencja była odpowiedzialna za działania digital i social od 2015 r.

21 czerwca 2017

Toyota najcenniejszą marką samochodową

Największy wzrost wśród marek z pierwszej dziesiątki, o 32 proc., zanotowała Tesla.

21 czerwca 2017

Fox wprowadza nowy format reklamowy

Fox Networks Group testuje format w digitalu, rozważa wprowadzenie go również w telewizji.

22 czerwca 2017

Yoplait wspiera mamy

W nowej kampanii reklamowej - pierwszej przygotowanej przez agencję 72andSunny - Yoplait apeluje, by pozwolić kobietom na dokonywanie własnych wyborów.

22 czerwca 2017

Renault wprowadza lakier do paznokci, którym można naprawić karoserię

Cztery kolory lakieru są dopasowane do gamy kolorystycznej modelu Twingo.

22 czerwca 2017

Grupa Publicis nie będzie uczestniczyć w Cannes Lions 2018

Nie pojawi się też na żadnych imprezach branżowych w przyszłym roku. To jedna z pierwszych decyzji nowego CEO grupy Arthura Sadouna.

22 czerwca 2017

Amazon Prime Wardrobe chce być lepsze od Zalando

Nowa formuła może zrewolucjonizować rynek modowy dzięki elastyczności i mobilności.

22 czerwca 2017

MKOl i Intel ogłaszają globalne partnerstwo

Podmioty ogłosiły długoterminowe partnerstwo technologiczne do 2024 r.

23 czerwca 2017

Odejście Kalanicka z Ubera zostało wymuszone przez inwestorów

Naciski pochodziły głównie z firmy Benchmark.

23 czerwca 2017

Nike nawiązuje bezpośrednią współpracę z Amazonem

Producent obuwia i odzieży sportowej zmienia strategię, doceniając rosnące znaczenie handlu internetowego.

23 czerwca 2017

George Clooney sprzedaje swoją markę tequili Diageo

Transakcja opiewa na 1 mld dolarów.

23 czerwca 2017

Ivan Pollard global CMO General Mills

Firma zatrudnia byłego vice-presidenta Coca-Coli.

26 czerwca 2017

Virgin Mobile: rozmowy, SMS-y i dane za dolara rocznie

Chcąc zmienić układ sił na amerykańskim rynku telefonii komórkowej, sieć podpisała umowę z Apple.

26 czerwca 2017

Damien Weissenburger nowym dyrektorem działu Sony Digital Cinema 4K

Nominacja ma na celu realizację strategii rozwoju jednostki organizacyjnej Sony zajmującej się projekcjami w salach kinowych.

26 czerwca 2017

Facebook zamierza rozwijać Grupy

Czołowy serwis społecznościowy chce robić więcej, by ludzi zbliżać, a nie tylko kontaktować ze sobą.

26 czerwca 2017

Wal-Mart nie chce, by kontrahenci korzystali z chmury Amazona

Po zakupie internetowego detalisty Jet.com w ub.r. Wal-Mart zaczął konkurować z Amazonem bezpośrednio na jego terenie.

27 czerwca 2017

Holland & Barrett kupieni przez rosyjskiego milionera

Sieć sklepów kupuje rosyjski miliarder za 1,8 mld euro.

27 czerwca 2017

Cadbury wybiera VCCP do globalnej obsługi

Po 11 latach współpracy z Fallon London Cadbury wybiera nową agencję do obsługi.

27 czerwca 2017

Kampania outdoorowa festiwalu Pride in London

Na londyńskich ulicach pojawiło się ponad 30 wersji plakatu promującego doroczne święto społeczności LGBT.

27 czerwca 2017

Nestle nie ulegnie presji inwestora

Daniel Loeb, właściciel funduszu Third Point, wezwał niedawno koncern do zmiany strategii.

27 czerwca 2017

Google ma zapłacić ponad miliard euro grzywny

Komisja Europejska ma nałożyć gigantyczną karę finansową na amerykański koncern i wezwać go do zmiany praktyk biznesowych.

28 czerwca 2017

Tommy Hilfiger tworzy pierwszego chatbota reklamowego z funkcją wideo

Luksusowa marka tworzy nowe narzędzie do pozostawania z konsumentami w kontakcie również poza Messengerem.

28 czerwca 2017

Byron Sharp: nie wierzcie w lojalnych klientów

Jego książka "Jak rosną marki" ("How Brands Grow") opublikowana w 2010 r. zdobyła już rzesze wyznawców.

28 czerwca 2017

Rekordowa grzywna dla Google'a

Komisja Europejska wymierzyła Alphabet, spółce matce Google'a, rekordową karę 2,42 mld euro (2,71 mld dol.) za praktyki monopolistyczne.

28 czerwca 2017

WPP dotknięte wirusem Petya

Ucierpiały także firmy holdingu w Polsce.

29 czerwca 2017

Lidl rozpędza się w Stanach

W lipcu sieć otworzy kolejne sklepy i centrum dystrybucyjne w Stanach.

29 czerwca 2017

Nestlé planuje wykup akcji za 20,8 mld dol.

Ogłoszenie planów zostało przyspieszone po ogłoszeniu 25 czerwca otwartego listu jednego z inwestorów.

29 czerwca 2017

BBH New York z nowym kierownictwem

Ogłoszono nominacje na stanowiska dyrektora generalnego (New York CEO), prezesa (New York chairman) i dyrektora kreatywnego (chief creative officer).

29 czerwca 2017

"New York Times" wprowadza abonament na przepisy kulinarne

Od 28 czerwca NYT Cooking będzie pobierać 5 dol. co 4 tygodnie lub 65 dol. rocznie za dostęp do bazy ponad 18 tys. przepisów.

30 czerwca 2017

Staples Inc. coraz bliżej największej transkacji "buyout" w 2017 r.

Fundusz Sycamore Partners jest bliski sfinalizowania zakupu Staples Inc. za kwotę ok. 6,5 mld dol.

30 czerwca 2017

R/GA wygrywa globalny budżet marki Johnnie Walker

Agencja zajmie się obsługą digital.

30 czerwca 2017

Trzy nowe modele iPhone'a na 10. urodziny

W br. Apple zaoferuje ulepszone wersje modeli iPhone 7 i 7 Plus, a także specjalny model dla uczczenia 10. rocznicy wprowadzenia produktu na rynek.

30 czerwca 2017

Decyzja w sprawie przejęcia Sky przez 21st Century Fox odłożona

Brytyjska minister kultury Karen Bradley poprosiła organ nadzorczy Ofcom o zajęcie stanowiska w tej sprawie.

30 czerwca 2017

Internetowe biura podróży w natarciu

Firmy takie jak Expedia kontrolują już ponad połowę rynku rezerwacji hotelowych w internecie.