M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

3 lipca 2017

Sony zacznie produkować płyty winylowe

Rośnie popyt na czarne krążki.

3 lipca 2017

Deliveroo startuje z rozległą kampanią letnią

Na Wyspach marketer wyemituje 46 tys. różnych reklam audio.

3 lipca 2017

Wlk. Brytania: Diet Coke stawia na gwiazdy YouTube

Youtuberka Patricia Bright będzie twarzą Diet Coke Break, nowej serii krótkich programów internetowych firmowanych przez markę.

3 lipca 2017

Nowy teledysk The XX to również reklama Calvina Kleina

Prawie 7-minutowy film powstał na powitanie wakacji.

3 lipca 2017

Vauxhall wspiera matki w piżamach

Za kreację kampanii odpowiada agencja Mother.

4 lipca 2017

Danone sprzeda Stonyfield firmie Lactalis

Wartość transakcji to 875 milionów dol.

4 lipca 2017

Whole Foods szuka agencji kreatywnej

Sieć sklepów spożywczych współpracująca od 2014 r. z nowojorską agencją Partners & Spade ogłosiła zaproszenie do składania ofert.

4 lipca 2017

Apple kupiło firmę specjalizującą się w rzeczywistości rozszerzonej

SensoMotoric Instruments specjalizuje się w technologii śledzenia ruchu gałek ocznych niezbędnej w aplikacjach wykorzystujących rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną.

4 lipca 2017

Google chce doprowadzić do wyrównania różnic płci i ras w zatrudnieniu

Danielle Brown zostaje szefową ds. różnorodności.

5 lipca 2017

Stany Zjednoczone: wciąż spada sprzedaż samochodów

Spadki zanotowali w czerwcu czołowi producenci: General Motors, Ford i Fiat Chrysler.

5 lipca 2017

Fox Sports zwalnia dyrektora programowego

Jason Horowitz został najprawdopodobniej zwolniony (oficjalnie tego nie potwierdzono) w związku z prowadzonym dochodzeniem w sprawie o molestowanie seksualne w stacji.

5 lipca 2017

Były szef marketingu digitalowego Asda na czele marketingu Thomas Cook

Chris Chalmers zostaje dyrektorem marketingu i e-commerce operatora turystycznego Thomas Cook w Wielkiej Brytanii.

6 lipca 2017

Electrolux wybiera Anomaly

Producent zapowiada indywidualne podejście do każdego z rynków.

6 lipca 2017

Absolut z kampanią, w której całują się wszyscy

Marka wódki z komunikatem o prawach osób LGBT.

6 lipca 2017

Volvo od 2019 tylko elektryczny lub hybrydowy

Przejęty w 2010 r. przez chiński kapitał producent samochodów będzie pierwszym na świecie oferującym pod koniec bieżącej dekady wyłącznie pojazdy o napędzie elektrycznym bądź hybrydowym.

6 lipca 2017

Huawei stawia na badania i rozwój

Chiński producent smartfonów uważa, że pomoże mu to w rywalizacji z Apple i Samsungiem bardziej niż reklama.

6 lipca 2017

Fuzja Vantiv i Worldpay została wstępnie uzgodniona

Worldpay, brytyjska firma z sektora obsługi płatności, została wyceniona przez amerykańskiego rywala na 9,1 mld funtów (9,9 mld dol.).

6 lipca 2017

Europa pije dużo alkoholu

Najnowsze badania europejskich gastrologów są alarmujące.

6 lipca 2017

Disney Channel i Freeform tracą widzów

W telewizji kablowej, na której opiera się potęga koncernu Walt Disney Co., panuje zastój, a problemy nie ograniczają się do sportowego kanału ESPN.

7 lipca 2017

Francja pozwoli tylko na ekologiczne samochody na ulicach

Francja do 2040 r. zakaże ruchu pojazdom z silnikami spalinowymi.

7 lipca 2017

Reckitt Benckiser liczy straty spowodowane cyberatakiem

Producent artykułów gospodarstwa domowego i farmaceutyków szacuje, że jego przychody w II kwartale spadną w wyniku czerwcowego ataku o 2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.

7 lipca 2017

Adrien Brody twarzą marki Fiat 500

Włoska producent aut specjalną kampanią świętuje 60. rocznicę swego kultowego modelu.

7 lipca 2017

Sprzedaż przez smartfony przebije tablety o połowę już w przyszłym roku

Wg danych brytyjskich analityków błyskawicznie rosną wydatki na zakupy dokonywane przez smartfony, o wielkości sprzedaży decydują kategorie odzieży, obuwia i kategoria spożywcza.

7 lipca 2017

Wunderman i Possible łączą się

Kolejne połączenie agencji wewnątrz holdingu WPP.

7 lipca 2017

Z Havas UK odchodzi pięciu senior media executive'ów

Brytyjski oddział traci pięć istotnych talentów.

7 lipca 2017

GE, Canon i Merck na celowniku UE

Komisarz Margrethe Vestager ogłosiła 6 czerwca, że General Electric, Canon i Merck są podejrzewane o złamanie prawa UE w zakresie konkurencji.

7 lipca 2017

Hilton otwiera tańsze hotele Tru

Ceny pokoi w sieci Tru by Hilton w Stanach Zjednoczonych to około 100 dol. za noc.

10 lipca 2017

PayPal zyskał na rozwodzie z eBayem

PayPal awansował o 13 miejsc - na 52. pozycję - w ostatnim rankingu Millward Brown BrandZ.

10 lipca 2017

Chińska gra wideo rusza na podbój rynku amerykańskiego

Wyprodukowana przez Tencent gra będzie oferowana w Stanach Zjednoczonych pod nazwą "Honor of Kings".

10 lipca 2017

Richard Pinder odchodzi z CP&B London

Pinder, który spędził w agencji ostatnie trzy lata, odejdzie we wrześniu.

11 lipca 2017

Lidl na Wyspach zamierza rocznie otwierać 60 nowych sklepów

W tej chwili niemiecka sieć w Wlk. Brytanii liczy 670 sklepów, a obecny udział Lidla w brytyjskim handlu wynosi ok. 5 proc.

11 lipca 2017

Amerykańskie domy towarowe obniżają ceny kosmetyków

Chcą w ten sposób odebrać klientów sieciom takim jak Sephora i sklepom internetowym.

11 lipca 2017

Tiffany szuka sposobu, by odzyskać blask

Frederic Cumenal, kierujący przez dwa lata słynną firmą jubilerską, nie zdołał ożywić sprzedaży.

11 lipca 2017

Viagra nie będzie się reklamować podczas meczów NFL

Ma to związek z utratą ochrony patentowej.

12 lipca 2017

Amerykańscy wydawcy prasowi przeciw cyfrowemu duopolowi

News Media Alliance chce podjąć zbiorowe negocjacje z firmami Alphabet (właściciel Google) i Facebook.

12 lipca 2017

Benetton z globalną kampanią na rzecz kobiet

Działania realizowane we współpracy z United Nations Population Fund mają edukować i chronić kobiety przed niechcianą ciążą.

12 lipca 2017

Lavazza przez kolejne trzy lata oficjalną kawą Wimbledonu

Marka kawy ponownie zaprasza Andre Agassiego do współpracy jako ambasadora marki i podpisuje umowę z organizatorami Wimbledonu na trzy lata.

12 lipca 2017

Dove na Wyspach wycofuje kampanię

Liczne protesty ze strony odbiorców zmusiły marketera do wycofania się z reklamy fotografującej kobiety karmiące.

12 lipca 2017

Marks & Spencer zahamował spadki sprzedaży w pierwszym kwartale

Wielomiesięczne starania brytyjskiej sieci zaczęły odnosić skutki.

12 lipca 2017

Bertelsmann zwiększa kontrolę nad Penguin Random House

Udział niemieckiego koncernu w wydawnictwie wzrośnie do 75 proc.

12 lipca 2017

Triumph na Wyspach zamknie się, żeby się otworzyć

Szwajcarski producent bielizny zamknie swoje flagowe sklepy w Wielkiej Brytanii tylko po to, żeby wznowić działalność w szerszych obszarach.

13 lipca 2017

Aldi na Wyspach z nowymi planami ekspansji

Niemiecka sieć dyskontowa ma w Wlk. Brytanii dać pracę 4 tys. osób.

13 lipca 2017

Eurostar zaoferuje wycieczkę VR po morskich głębinach [wideo]

Za te niestandardowe rozwiązanie odpowiada AKQA.

13 lipca 2017

Szef marketingu Pernod Ricard na Wyspach awansowany do globalnej roli

Patrick Venning zostaje globalnym dyrektorem marketingu Pernod Ricard.

13 lipca 2017

Google płacił profesorom, by pozyskać opinię publiczną

Internetowy potentat płacił od 5 tys. do 400 tys. dolarów za artykuły broniące firmy m.in. przed zarzutami o nieuczciwe wykorzystywanie dominacji na rynku.

13 lipca 2017

Dobry kwartał PepsiCo

Marketer chce zwiększyć swoją obecność w e-commerce i traktować priorytetowo produkty premium.

13 lipca 2017

Apple częściowo oddaje kontrolę nad danymi w Chinach

Amerykańską firmę zmusiło do tego nowe chińskie prawo o przeciwdziałaniu cyberprzestępczości.

13 lipca 2017

Premier League z rekordowymi przychodami

W sezonie 2015-2016 wpływy brytyjskiej piłkarskiej ekstraklasy wzrosły o 9 proc., do 3,6 mld funtów.

14 lipca 2017

Pharrell Williams i milenialsi w kampanii Haagen-Dazs

Saatchi & Saatchi London tworzy dla marki claim "Everyday Made Extraordinary".

14 lipca 2017

Grupa MullenLowe chce łączyć reklamę i działania o charakterze PR

W tym celu przejęła agencję PR i strategii komunikacyjnej Salt.