M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 września 2017

"Advertising Age" zmienia nazwę i identyfikację wizualną

Za projekt odpowiada agencja Original Champions of Design.

27 września 2017

Alexa pomoże użytkownikom Amazon Music

Amazon.com ma nadzieję, że wirtualny asystent, który przesądził o sukcesie intelignetnych głośników Echo, przyciągnie nowych użytkowników do aplikacji mobilnej.

27 września 2017

Unilever kupuje azjatycką firmę kosmetyczną

Akwizycja Carver Korea za 2,7 mld dol.

27 września 2017

Rzeźba z 17 126 kluczy do składania mebli IKEA

Sieć meblowa kontynuuje strategię "Wonderful everyday".

27 września 2017

Asics ma nową globalną agencję reklamową

Saatchi & Saatchi odbiera budżet Publicisowi.

27 września 2017

Nestlé ustępuje Loebowi, ale nie w kwestii L'Oreala

Pod presją inwestora aktywisty koncern rewiduje prognozowaną marżę zysku i zapowiada przyspieszenie wykupu akcji. Nie zamierza jednak pozbywać się udziałów w L'Orealu.

28 września 2017

Twitter testuje podwojenie liczby znaków w wiadomości

Na zwiększenie limitu znaków do 280 naciskali użytkownicy serwisu.

28 września 2017

Toyota przygotowała pierwszą kampanię z The & Partnership

Producent samochodów rusza z paneuropejską kampanią, w której zachęca do wyboru silników hybrydowych.

28 września 2017

Pernod Ricard ogłasza przetarg na Chivas Regal

Obecnie globalny budżet marki należy do Havas London.

29 września 2017

Spark Foundry wygrywa przetarg Southwest Airlines

Przez ponad 30 lat budżet mediowy przewoźnika obsługiwał Camelot.

29 września 2017

Kellogg będzie mieć nowego szefa

John Bryant odchodzi po siedmiu latach kierowania firmą. Zastąpi go Steven Cahillane, obecny CEO spółki Nature's Bounty.

29 września 2017

Hugh Hefner umiera w wieku 91 lat

Założyciel amerykańskiego "Playboya" zmarł w swoim domu w Los Angeles.

29 września 2017

Mark Fitzloff otwiera agencję Opinionated

Przed niemal dwie dekady, do grudnia ub. r., Fitzloff pracował z wielkim powodzeniem dla Wieden & Kennedy.

2 października 2017

Ronaldo na potrzeby nowej edycji FIFA wykonuje nowy trick

Za kreację działa odpowiadają EA Sport Agency oraz Adam & Eve/DDB.

2 października 2017

IKEA kupuje TaskRabbit

Szwedzki gigant meblowy kupuje start-up, żeby ułatwić sobie poruszanie się po rynku pracy.

2 października 2017

Barclaycard rozpoczyna ścisłą współpracę z marką Timex

Celem działań jest stworzenie bezdotykowego zegarka do błyskawicznych płatności.

3 października 2017

Bankrutuje brytyjski przewoźnik Monarch Airlines

To kolejna ofiara zbyt wielkiej konkurencji na europejskim rynku lotniczych pasażerskich.

3 października 2017

Jeśli iPhone X odniesie sukces, zarobi także Samsung

Apple i Samsung konkurują jako producenci smartfonów, ale południowokoreańska firma jest zarazem dostawcą ekranów i procesorów dla amerykańskiego potentata.

3 października 2017

Klauni jako niesforni kierowcy w kampanii Audi

Za kreację kampanii odpowiada BBH London.

3 października 2017

Na Wyspach bardziej ufa się magazynom niż social mediom

MediaCom North i Magnetic publikują wyniki badań na ten temat.

4 października 2017

Unilever szykuje się do kolejnej akwizycji

Angielsko-duński gigant zainteresowany kupnem firmy produkującej organiczne jedzenie Mae Terra.

4 października 2017

Czytniki linii papilarnych w miliardzie smartfonów w 2018 r.

Tyle telefonów z czytnikami linii papilarnych trafi do sklepów w przyszłym roku według firmy badawczej Counterpoint.

4 października 2017

Dentsu wygrywa globalny przetarg mediowy AB InBev

W USA budżet od MediaComu przejmuje Vizeum.

4 października 2017

Stany Zjednoczone: wzrost sprzedaży samochodów we wrześniu

Przyczyniły się do tego duże upusty cenowe i zwiększony popyt na samochody po spustoszeniu wywołanym przez huragan Harvey pod koniec sierpnia br.

5 października 2017

Buldog bohaterem nowej kampanii Adam & Eve/DDB

Linia kosmetyków do pielęgnacji dla mężczyzn z oryginalnym spotem.

5 października 2017

Absolut z niestandardowymi działaniami w siedmiu krajach

Marka wódki organizuje serię akcji "Night for change" w celu podtrzymywania wolności słowa i celebrowania poczucia jedności.

5 października 2017

PepsiCo notuje słabsze wyniki kwartalne w Ameryce Północnej

Spółce najprawdopodobniej zaszkodziło zbyt radykalne przesunięcie funduszy marketingowych na zdrowsze napoje.

5 października 2017

KE: ulgi podatkowe dla Amazona w Luksemburgu były nielegalne

Komisja Europejska uznała, że w ciągu 8 lat Luksemburg przyznał spółce nienależne korzyści podatkowe na kwotę ok. 250 mln euro.

6 października 2017

PepsiCo stawia na e-commerce

Firma chce podwoić sprzedaż internetową w Chinach i zwiększyć o 80 proc. w Stanach Zjednoczonych.

6 października 2017

Max Factor promuje się w kontekście "Morderstwa w Orient Expressie"

Marka z portfolio Coty prowadzi działania w kinach butikowych.

6 października 2017

Wystartowała surrealistyczna kampania popcornu na Wyspach

Kategoria spożywcza. która rośnie w błyskawicznym tempie, komunikowania w stylu absurdalnych brytyjskich filmów.

9 października 2017

Szef marketingu Airbnb odchodzi

Jonathan Mildenhall zakłada własną firmę doradztwa marketingowego.

9 października 2017

Policja przeszukała siedzibę Vivendi w Paryżu

Ma to związek ze śledztwem w sprawie możliwych nieprawidłowości przy zakupie przez francuski koncern medialny Vivendi udziałów we włoskiej firmie Mediaset.

9 października 2017

Warburtons z kampanią trawestującą "Dumę i uprzedzenie"

Główną rolę w 3,5-minutowym spocie autorstwa WCRS zagrał komik Peter Kay.

9 października 2017

Pippa Glucklich odchodzi ze Starcom UK

Po pięciu latach UK chief executive Starcomu odchodzi z agencji.

9 października 2017

"Glamour" ukaże się tylko dwa razy w roku

Kolorowy magazyn na Wyspach Brytyjskich notuje straty, zwalnia dziennikarzy i pracowników działu reklamy.

10 października 2017

Dove przeprasza za odsłonę reklamy, która oburzyła internautów

W reklamie marki Unilevera kobieta na zdjęciu przed prysznicem jest czarna, a po nim - biała.

10 października 2017

Coca-Cola rusza z inwestycją w markę Schweppes

W Wielkiej Brytanii Coca-Cola w swój brand wpompuje 10 mln funtów, żeby stanąć w szranki z innymi producentami toników, jak Fever-Tree czy Fentimans.

10 października 2017

Unilever ogłasza i tłumaczy nową strategię

Keith Weed tłumaczy, na czym polega "5C".

10 października 2017

Amazon ma problem z producentami dóbr luksusowych

Domagają się oni od giganta e-commerce skuteczniejszej walki z podróbkami i nieautoryzowanymi sprzedawcami.

11 października 2017

Barry Callebaut sfinalizował kolejne przejęcie

Największy na świecie producent czekolady i kakao przejął włoską firmę cukierniczą D'Orsogna Dolciaria.

11 października 2017

Procter & Gamble vs. Nelson Peltz

Inwestor aktywista domaga się dogłębnej rewizji strategii P&G.

11 października 2017

IKEA pracuje nad siecią sprzedaży online i w punktach handlowych

Szwedzki gigant meblowy chce być bliżej ludzi.

11 października 2017

Rothco przygotowała kampanię firmy Eir

Dla firmy komunikacyjnej Eir agencja "przejęła" wszystkie czarne kropki w drukowanym magazynie, żeby zrealizować kampanię promującą dostęp bez zakłóceń do WiFi.

11 października 2017

26-latkowie: najliczniejsi konsumenci i wielkie wyzwanie

W Stanach Zjednoczonych 4,8 mln ludzi to osoby urodzone 26 lat temu. To najliczniejsza grupa wiekowa.

11 października 2017

Wal-Mart skupi się na e-commerce

W przyszłym roku amerykańska sieć sklepów chce zwiększyć przychody z e-handlu aż o 40 proc.

12 października 2017

Z Burberry do Versace

Paul Graham, senior vice president of creative media & marketing, przechodzi do domu mody Versace.

12 października 2017

Alibaba zamierza wydać 15 mld dol. na R&D

Chiński potentat e-commerce planuje niemal potrojenie wydatków na badania i rozwój w ciągu najbliższych 3 lat.

12 października 2017

Branża bankowa ignoruje kobiety w swoim przekazie reklamowym

Zdaniem analityków ma to rocznie kosztować banki na Wyspach Brytyjskich ponad 130 mld funtów.

12 października 2017

Amazon chce ułatwić zakupy nastolatkom

Rodzice będą mogli zarządzać specjalnymi kontami zakupowymi dla niepełnoletnich osób.