M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 grudnia 2001

Wielka Brytania podgrzewa debatę na temat reklamy alkoholu

Trwająca debata na temat reklamy wyrobów alkoholowyh została ostatnio podgrzana przez zasiadającego w brytyjskim parlamencie Chief Medical Offcer, który zaproponował...

17 grudnia 2001

Marka dżinsów Dockers w rękach agencji wyspecjalizowanej w marketingu młodzieżowym

Levi Strauss & Co., do którego należy marka dżinsów Dockers, przekazał europejski budżet marketingowy tego brandu w ręce agencji BlueberryFrog,...

17 grudnia 2001

Initiative Media wraz z DraftWorldwide tworzą spółkę

Należący do struktur Interpublic Group of Cos. dom mediowy Initiative Media połączył jeden ze swoich działów IM2 z siostrzaną agencją...

17 grudnia 2001

Coca-Cola podpisuje umowę z gwiazdą futbolu Luisem Figo

Coca-Cola podpisała trzyletnią umowę sponsoringową z portugalską gwiazdą futbolu Luisem Figo. Figo, długoletni gracz Barcelona C.F., obecnie znajduje się w...

17 grudnia 2001

Wielka Brytania podgrzewa debatę na temat reklamy alkoholu

Trwająca debata na temat reklamy wyrobów alkoholowyh została ostatnio podgrzana przez zasiadającego w brytyjskim parlamencie Chief Medical Offcer, który zaproponował...

17 grudnia 2001

Marka dżinsów Dockers w rękach agencji wyspecjalizowanej w marketingu młodzieżowym

Levi Strauss & Co., do którego należy marka dżinsów Dockers, przekazał europejski budżet marketingowy tego brandu w ręce agencji BlueberryFrog,...

17 grudnia 2001

Initiative Media wraz z DraftWorldwide tworzą spółkę

Należący do struktur Interpublic Group of Cos. dom mediowy Initiative Media połączył jeden ze swoich działów IM2 z siostrzaną agencją...

17 grudnia 2001

Coca-Cola podpisuje umowę z gwiazdą futbolu Luisem Figo

Coca-Cola podpisała trzyletnią umowę sponsoringową z portugalską gwiazdą futbolu Luisem Figo. Figo, długoletni gracz Barcelona C.F., obecnie znajduje się w...

18 grudnia 2001

Henkel zmienia wizerunek

Lider na rynku detergentów i kosmetyków niemiecki koncern Henkel rozpocznie wkrótce kampanię wizerunkową na terenie USA i w Azji. Producent...

18 grudnia 2001

Young & Rubicam zdobyła globalny budżet Lego

Agencja reklamowa Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R będzie najprawdobodobniej obsługiwać globalny budżet Lego. Do przetargu zaproszono Oglivy & Mather Worldwide, BBDO...

18 grudnia 2001

Parlament Europejski zezwala na stosowanie cookies

Parlament Europejski osiągnął polityczne porozumienie w sprawie dopuszczalności stosowania cookies bez pozwolenia użytkowników. Jeszcze w listopadzie br. Parlament Europejski zaproponował,...

18 grudnia 2001

Agencja WCRS zdobywa dwa budżety w Wielkiej Brytanii

Agencja reklamowa WCRS zdobyła dwa nowe budżety - produktów spożywczych dla niemowląt Heinza oraz wody Volvic z portfolio Danone. Wysokość...

19 grudnia 2001

Koncern Vivendi kupuje USA Networks

Vivendi Universal ma zapłacić 10,3 mld dol. w gotówce i akcjach za sieć medialną USA Networks. Umożliwi to Vivendi lepszą...

19 grudnia 2001

JCDecaux otrzymuje nowe koncesje w Norwegii, Belgii i reklamuje Alcatela

Po odnotowaniu słabych wyników finansowych na swoim rodzimym, francuskim rynku firma reklamy zewnętrznej JCDecaux w końcu zdołała odnieść sukces, podpisując...

19 grudnia 2001

Rosyjski Urząd Monopolowy zakazał reklam piwa Klinskoje

Rosyjski Urząd Monopolowy (MAP) zakazał browarowi Sun Interbrew nadawania reklam telewizyjnych wiodącej w Rosji marki piwa Klinskoje. Przedstawiciele urzędu stwierdzili,...

19 grudnia 2001

Guinness-UDV rozmawia z CBS i ABC o reklamie alkoholu

Diageo's Guinness-UDV Ameryka Północna zamierza rozmawiać z telewizjami ABC i CBS o wprowadzeniu reklamy alkoholi. Wcześniej ukazały się one w...

19 grudnia 2001

Cindy Crawford użyczy swojego nazwiska dla nowej linii kosmetyków produkowanych przez Cosmopolitan

Cosmopolitan, oddział kosmetyczny i zapachowy niemieckiego producenta kosmetyków do pielęgnacji włosów Wella, podpisał 7-letni kontrakt z Cindy Crawford na użyczenie...

20 grudnia 2001

Hiszpańska Telefonica wyłania finalistów przetargu na swój międzynarodowy budżet reklamowy  

Hiszpański koncern telekomunikacyjny Telefonica ujawnił listę finalistów przetargu na swój budżet reklamowy, obejmujący Hiszpanię oraz Amerykę Łacińską. O budżet, którego...

20 grudnia 2001

Wella sponsorem drużyny Panasonic Toyota Racing w wyścigach Formuły 1

Niemiecki producent kosmetyków i produktów do pielęgnacji włosów Wella zdecydował się zostać sponsorem drużyny Panasonic Toyota Racing, która wystąpi w...

20 grudnia 2001

Zenith Media oraz Optimedia łączą się w Indiach

Specjaliści w planowaniu i zakupie mediów domy mediowe Zenith Media i Optimedia zadecydowały o połączeniu swoich oddziałów na terenie Indii....

20 grudnia 2001

Martwa świnka morska bohaterem kampanii antynikotynowej w stanie Indiana

Ostatnia reklama stworzona na zlecenie ruchu antynikotynowego w amerykańskim stanie Indianapolis pokazuje leżącą na plecach martwą świnkę morską z papierosem...

20 grudnia 2001

Użytkowników francuskiego Internetu irytuje nowa forma reklamy

Francuskich internautów zdenerwował fakt, że należąca do Lycos witryna Multimania skupiająca francuską społeczność internetową rozpoczęła nadawanie reklam w czasie, kiedy...

21 grudnia 2001

Eurochannel wkracza na rynki Ameryki Południowej

Francuska stacja telewizyjna MultiThematiques, wchodząca w skład grupy Canal Plus, wprowadzi kanał Eurochannel do hiszpańskojęzycznych krajów Ameryki Łacińskiej na początku...

21 grudnia 2001

Kentucky Fried Chicken atakuje francuską prowincję

Sieć restauracji Kentucky Fried Chicken rozpoczęła ekspansję we Francji, otwierając pierwszą restaurację poza Paryżem. Tricon Global, do którego należy sieć...

21 grudnia 2001

Eurosport rozpoczął kampanię nowego kanału informacyjnego

"Sport never stops" to hasło kampanii reklamowej stacji telewizyjnej Eurosport w Wielkiej Brytanii, która promuje nowy kanał informacyjny Eurosportnews -...

2 stycznia 2002

Starcom zdobył wart 500 mln dol. budżet Disneya

Walt Disney Co. przekazał swój budżet mediowy sieci domów mediowych Starcom Worldwide, należącej do grupy Bcom3. Do tej pory był...

2 stycznia 2002

Kellog konsoliduje swój niemiecki budżet w rękach Leo Burnett

Kellog Co. skonsolidował swój niemiecki budżet reklamowy w rękach frankfurckiego oddziału agencji reklamowej Leo Burnett - Michael Conrad & Leo...

2 stycznia 2002

Dunkin' Donuts prowadzi we Włoszech promocję z wykorzystaniem SMS-ów

Sieć restauracji Dunkin' Donuts dzięki swojej ostatniej promocji zwiększyła w ciągu trzech tygodni sprzedaż o 9 proc. Kampania marketingowa, w...

2 stycznia 2002

Kampania reklamowa tureckiego operatora Telsim wywołuje fale krytyki

Kampania reklamowa stworzona przez niezależną agencję ze Stambułu Ali Taran Creative Workshop (ATCW) dla operatora telefonii komórkowej GSM w Turcji...

3 stycznia 2002

TBWA zdobyła globalny budżet Adidasa

Koncern sportowy Adidas-Salomon przekazał swój budżet reklamowy należącej do Omnicom Group agencji TBWA/Chiat/Day. Wysokość budżetu szacowana jest na 100 mln...

3 stycznia 2002

Nestle kupuje udziały Haagen-Dazs za 641 mln dol.

Nestle USA zapłaciła 641 mln dol., odkupując od General Mills ich 50-procentowy udział w Ice Cream Partners USA. Ice Cream...

3 stycznia 2002

Saab rozszerza portfolio produktów i startuje z nową kampanią

Agencja reklamowa Lowe Lintas z Nowego Jorku pracuje nad nowym spotem, który odświeży wizerunek sedana i kombi Saab. Kampania powstaje...

4 stycznia 2002

Bertelsmann odkupuje udziały Pearsona w RTL

Brytyjska firma mediowa Pearson, do której należy m.in. tytuł "Financial Time", zgodziła się na sprzedaż swoich 22 proc. udziałów w...

4 stycznia 2002

Dania wycofuje się z prac nad zakazem emisji reklam telewizyjnych dla dzieci

Starania Norwegii zmierzające do utworzenie skandynawskiej koalicji na rzecz zakazu telewizyjnych reklam dla dzieci zakończyły się fiaskiem. Powodem porażki jest...

4 stycznia 2002

Lego inwestuje w telewizyjne programy dla przedszkolaków

Duński producent zabawek Lego prowadzi rozmowy z firmami producenckimi w Niemczech, Francji i na terenie Skandynawii, które zajmują się realizacją...

4 stycznia 2002

Czy prezydent Clinton reklamuje kosmetyki w Chinach?

Sobowtór amerykańskiego prezydenta Billa Clintona występuje w spocie reklamowym amerykańskiej firmy kosmetycznej działającej w Chinach - U.S. Zaiqingchun. Bohater reklamy...

7 stycznia 2002

Koncern Unilever powraca z marką Dove na rynek rosyjski

Koncern Unilever rozpocznie w Rosji ogólnokrajową kampanię reklamową mydła Dove, której celem jest pozyskanie 5-10 proc. rynku do końca 2002...

7 stycznia 2002

Stowarzyszenia marketingowe walczy z podwyżkami usług pocztowych w USA

Organizacje marketingu bezpośredniego oraz przedstawiciele wydawnictw w USA zgodzili się poprzeć podwyżkę opłat pocztowych przez Postal Services w zamian za...

7 stycznia 2002

Kryzys ekonomiczny w Turcji pogarsza sytuację na rynku mediów

Zdaniem Nuri Kayis, prezesa Radio and Television Supreme Council (RTSC) w Turcji, w 2001 r. zamknięto w tym kraju 250...

8 stycznia 2002

StarCom atakuje rynek rosyjski

Bcom3 Group łącząca w swoich strukturach sieci Leo Burnett Worldwide oraz D'Arcy zdecydowała o wprowadzeniu na rosyjski rynek domu mediowego...

8 stycznia 2002

General Motors ruszył z kampanią promującą wiązaną ofertę sprzedaży

General Motors Corp. w USA rozpoczął emisję spotu reklamowego informującego o wyjątkowej ofercie producenta. "GM Overdrive" oferuje dwa tysiące i...

8 stycznia 2002

Dentsu wkracza w nowy rok z programem reform

Prezes Dentsu Inc. na tradycyjnym spotkaniu noworocznym przedstawił osiągnięcia i plany na rok 2002. Nerita zwrócił uwagę na największe osiągnięcia...

9 stycznia 2002

Carat zdobył wart 30 mln dol. amerykański budżet Pernod Ricard

Koncern alkoholowy Pernord Ricard USA przekazał swój skonsolidowany budżet mediowy domowi mediowemu Carat, należącemu do grupy Aegis. Wysokość budżetu szacowana...

9 stycznia 2002

Eurosport otwiera w Madrycie dział sprzedaży

Stacja telewizyjna Eurosport otworzyła w Madrycie dział sprzedaży, którym kierować będzie Ludovic Megret, dotychczasowy sales manager w paryskiej siedzibie Eurosportu....

9 stycznia 2002

Raport Aegis potwierdza stabilizację rynku reklamowego

Chociaż sytuacja na rynku wydaje się nadal niepewna, to w raporcie Aegis Group stwierdzono, że "widoczne są tendencje stabilizacji wydatków...

9 stycznia 2002

Konflikt indyjsko-pakistański zmienia plany programowe BBC w Indiach

Stacja telewizyjna BBC World podjęła decyzję o przełożeniu terminu debiutu nowego reality show zatytułowanego "Commando" z powodu konfliktu pomiędzy Indiami...

10 stycznia 2002

"Metro" pozyskało pierwszego globalnego reklamodawcę

Metro International Group (MIG) podpisało pierwszy globalny kontrakt reklamowy z wiodącą europejską loterią charytatywną Novamedia, która część swoich zysków przekazuje...

10 stycznia 2002

C&A promuje euro i łamie prawo handlowe

Promocja sprzedaży przygotowana przez duńskiego producenta i sprzedawcę odzieży C&A wywołała burzę na rynku w Niemczech. Celem kontrowersyjnej kampanii była...

10 stycznia 2002

P&G we Francji startuje z nową kampanią Ariela

Koncern Procter & Gamble Co. rozpoczął nowy rok na rynku francuski kampanią reklamową jednej ze swoich wiodących marek - Ariela....

10 stycznia 2002

Mediowe fuzje nie omijają Hiszpanii

Po światowych fuzjach domów mediowych dwa nowe organizmy pojawiły się również na rynku hiszpańskim - MediaEdge:CIA oraz Magna Global. Magna...