M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 stycznia 2002

Unilever podpisuje kontrakt z AOL Time Warner

Koncern Unilever, największy światowy reklamodawca, podpisał wielomilionowe porozumienie reklamowo-marketingowe z AOL Time Warner, które obejmuje zarówno media tradycyjne, jak i...

11 stycznia 2002

Adidas potwierdził zwycięstwo TBWA i 180° w przetargu globalnym

Niemiecki producent odzieży i sprzętu sportowego Adidas-Salomon oficjalnie potwierdził, iż zwycięzcą przetargu na jego globalny budżet reklamowy zostały agencje TBWA...

11 stycznia 2002

Nike podpisuje kontrakt z tureckimi gwiazdami futbolu

Producent odzieży i sprzętu sportowego, firma Nike, podpisał kontrakt reklamowy z 15 piłkarzami Tureckiej Superligi. Tureccy futboliści znaleźli się wśród...

14 stycznia 2002

Bassat Ogilvy zdobywa wart 90 mln dol. budżet hiszpańskiej Telefoniki

Przetarg na największy hiszpański budżet reklamowy - koncernu telekomunikacyjnego Telefonica - został zakończony zwycięstwem agencji Bassat Ogilvy. W finale przetargu...

14 stycznia 2002

Restrukturyzacja Havas trwa - agencja Enjoy zdobywa niezależność

Kolejnym krokiem w restrukturyzowaniu struktur francuskiej grupy Havas jest przekazanie kontroli nad agencją reklamową Enjoy jej zarządowi. Wysokość transakcji nie...

14 stycznia 2002

JCDecaux współpracuje z Viacom również na terenie Kalifornii

Francuska firma rekamy zewnętrznej JCDecaux zdecydowała o stworzeniu spółki z amerykańskim Viacom Outdoor, która zajmie się tworzeniem i administrowaniem siecią...

14 stycznia 2002

Publicis planuje emisję obligacji zamiennych

Cena akcji francuskiej Publicis Groupe gwałtownie zmalała po ogłoszeniu przez grupę informacji o planowanej emisji obligacji zamiennych za łączną kwotę...

15 stycznia 2002

Brewery Beck przekazuje JWT 20-mln budżet

J. Walter Thompson Co. z Frankfurtu wygrał wart 20 mln dol. budżet reklamowy firmy Brewery Beck & Co. W przetargu...

15 stycznia 2002

Metro zamierza wprowadzić francuską wersję bezpłatnej gazety

Metro International, lider wśród międzynarodowych wydawców bezpłatnej prasy, ogłosił plany wprowadzenia w pierwszym kwartale 2002 r. francuskich edycji bezpłatnej gazety...

15 stycznia 2002

Prace nad ujednoliceniem prawa dotyczącego regulacji promocji sprzedaży w krajach Unii Europejskiej zostały wstrzymane

Rząd Hiszpanii, który przewodniczy obecnie Unii Europejskiej, rozwścieczył europejskich reklamodawców, zawieszając na czas nieokreślony pracę nad ustawą na temat regulacji...

16 stycznia 2002

Novartis ulokował swój globalny budżet mediowy w MindShare

Firma farmaceutyczna Novartis, posiadająca produkty od linii dziecięcej Gerbera począwszy, na nowych lekarstwach na chorobę Alzheimera skończywszy, przekazała WPP Group's...

16 stycznia 2002

Hachette Filipacchi Medias kupuje paryski city magazine

Francuski gigant wydawniczy Hachette Filipacchi Medias (HFM) kupił 75 proc. udziałów w paryskim city magazine "Zurban" od Europ@Web, kontrolowanego przez...

16 stycznia 2002

Omnicom Group na czele rankingu "Ad Age Global"

W 2001 r., drugi rok z rzędu, BBDO Worldwide wygrała większość regionalnych i globalnych budżetów przeznaczonych na kreację wśród agencji...

16 stycznia 2002

Novartis ulokował swój globalny budżet mediowy w MindShare

Firma farmaceutyczna Novartis, posiadająca produkty od linii dziecięcej Gerbera począwszy, na nowych lekarstwach na chorobę Alzheimera skończywszy, przekazała WPP Group's...

16 stycznia 2002

Hachette Filipacchi Medias kupuje paryski city magazine

Francuski gigant wydawniczy Hachette Filipacchi Medias (HFM) kupił 75 proc. udziałów w paryskim city magazine "Zurban" od Europ@Web, kontrolowanego przez...

16 stycznia 2002

Omnicom Group na czele rankingu "Ad Age Global"

W 2001 r., drugi rok z rzędu, BBDO Worldwide wygrała większość regionalnych i globalnych budżetów przeznaczonych na kreację wśród agencji...

17 stycznia 2002

Aegis przejmuje dwie agencje interaktywne

Brytyjska grupa medialna Aegis przejęła dwie amerykańskie agencje interaktywne, które znajdą się w strukturach należącej do grupy sieci Carat Interactive,...

17 stycznia 2002

Agencja Masius będzie obsługiwać budżet Philips Medical System

Philips Medical System, wchodzący w skład koncernu Royal Philips Electronics, zdecydował, że obsługą jego globalnego budżetu zajmie się agencja Masius...

17 stycznia 2002

Strona internetowa Milki zostanie stworzona przez Young & Rubicam

Kraft Foods International przekazał należącym do sieci Young & Rubicam agencjom Digital Peppers oraz TME 360 budżet na stworzenie strony...

17 stycznia 2002

Cordiant Communications stawia na marketing sportowy

Należąca do grupy Cordiant Communications sieć agencji marketingowych 141 Worldwide podpisała strategiczne porozumienie z CSS Stellar, która zajmuje się przede...

18 stycznia 2002

Alcone Marketing Group zajmie się promocją marek Pernod Ricard USA

Pernod Ricard USA zdecydował, że obsługą jego budżetu obejmującego działania promocyjne zajmie się należąca do Omnicom Group firma Alcone Marketing...

18 stycznia 2002

Koncerny tytoniowe zaskarżają ustawę antynikotynową w Kanadzie

Producenci wyrobów tytoniowych zaskarżyli ustawę antynikotynową w Kanadzie, twierdząc, że nałożone na reklamę i sponsoring ograniczenia są niezgodne z konstytucją....

18 stycznia 2002

Wkrótce debiut przenośnego bezprzewodowego telewizora Sony

Sony Marketing Inc. wprowadzi na rynek japoński najnowszy model bezprzewodowego przenośnego odbiornika telewizyjnego. Telewizorek wyposażony jest w monitor o wysokiej...

18 stycznia 2002

Budżet Sephory w rękach paryskiej agencji Le Singe

Znany na świecie producent i sprzedawca kosmetyków Sephora przekazał swój budżet reklamowy paryskiej agencji Le Singe założonej pod koniec 2001...

21 stycznia 2002

Przesunięcie budżetu marki Clairol z Interpublic do Grey Global

Procter & Gamble Co. (P&G) prawdopodobnie zdecyduje o przesunięciu budżetu reklamowego nowo przejętej marki Clairol z należącej do grupy Interpublic...

21 stycznia 2002

Budżet dziecięcej marki Ferrero w agencji Leagas Delaney

Włoski producent słodyczy Ferrero przekazał budżet reklamowy swojej dziecięcej marki Kinder Niespodzianka agencji Leagas Delaney. Budżet dotyczy europejskiego relaunchu tej...

21 stycznia 2002

TBWA zdobyła budżet marki Coppertone z portfolio Schering-Plough

Schering-Plough przekazał europejski budżet marki kosmetyków słonecznych Coppertone agencji reklamowej TBWA Worldwide. Wcześniej Coppertone współpracował z różnymi agencjami na terenie...

21 stycznia 2002

Modern Times Group buduje udziały w rosyjskiej telewizji

Szwedzka grupa mediowa Modern Times Group (MTG) kupiła 36,3 proc. udziałów w StoryFirst Communications, która jest właścicielem CTC - trzeciej...

21 stycznia 2002

Ogłoszono skład jury Festiwalu Reklamowego w Cannes

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy, na którym wręczane są nagrody Cannes Lions, ogłosili skład jury. Jeffrey Goodby, jeden z prezesów agencji...

22 stycznia 2002

Allied Domecq i Miller Brewing wprowadzą na rynek drinki alkoholowe

Brytyjska grupa Allied Domecq oraz Miller Brewing Co. wchodzą na rynek z ofertą puszkowanych drinków. Nowe produkty to gazowane napoje...

22 stycznia 2002

Finowie promują potrawy obniżające cholesterol

Fińskie firmy spożywcze Valio Dairy oraz Atria utworzyły konsorcjum, które wprowadzi na rynki krajów europejskich gotowe potrawy obniżające poziom cholesterolu....

22 stycznia 2002

Czy francuska sieć M6 wyemitowała zakazane reklamy?

Francuska sieć telewizyjna M6 i dom produkcyjny Expand mają problemy z zarzutem użycia działających na podświadomość reklam jednorazowych aparatów fotograficznych...

22 stycznia 2002

Romain Hatchuel zrezygnował ze stanowiska CEO Festiwalu Cannes

Romain Hatchuel, CEO Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes, zrezygnował z pełnienia tego stanowiska. Obowiązki Hatchuela przejmie Franz Prenner, dyrektor zarządzający...

23 stycznia 2002

Siemens startuje z "przyjacielską" kampanią prasową

Siemens rozpoczął nową korporacyjną kampanię prasową w Europie, której celem jest zmiana wizerunku firmy. Siemens zamierza porzucić "obojętną twarz giganta...

23 stycznia 2002

Globalna kampania Samsunga wspiera jego działalność sponsoringową

Samsung Electronics Co. rozpocznie jeszcze w styczniu br. globalną kampanię, której celem jest wsparcie wizerunku firmy jako sponsora zimowej olimpiady...

23 stycznia 2002

Vivendi-Universal ma pozwolenie na zakup sieci tv Murdocha we Włoszech

Urząd antymonopolowy we Włoszech wyraził zgodę na połączenie dwóch konkurencyjnych sieci telewizyjnych Telepiu i Stream. Zarówno należąca do Vivendi Telepiu,...

23 stycznia 2002

Xerox powraca na rynek z nową kampanią

Xerox Corp. pod koniec stycznia br. ruszy z nową globalną kampanią reklamową promującą usługi drukarskie nowej generacji. Autorem kampanii, która...

24 stycznia 2002

OMD zdobył wart 67 mln dol. budżet Eli Lilly

Firma farmaceutyczna Eli Lilly & Co. przekazała swój budżet na planowanie i zakup mediów domowi mediowemu OMD. Wysokość budżetu szacowana...

24 stycznia 2002

Rosyjska niepubliczna TV6 otrzymała zakaz nadawania

Rosyjski sąd wydał zakaz nadawania dla stacji telewizyjnej TV6. TV6 jest czwartą co do wielkości stacją telewizyjną w Rosji, której...

24 stycznia 2002

Heinz wprowadzi na rynek nową linię smakowych keczupów

H.J. Heinz Co. wprowadzi na rynek nową linię smakowych keczupów - Ketchup Kick'rs. Nowy produkt będzie sprzedawany w plastikowej, łatwej...

24 stycznia 2002

J. Walter Thompson będzie obsługiwał sieć restauracji Domino's

Sieć restauracji Domino's skonsolidowała swój budżet w rękach agencji grupy WPP - J.Walter Thompson oraz Marti Flores Pietro Wachtel. Tym...

25 stycznia 2002

Pikantna kampania McDonald'sa w Singapurze wywołała skandal

Najnowsza kampania reklamowa sieci fast food McDonald's w Singapurze przygotowana przez niedawno wybraną przez koncern agencję 10AM Communications wywołała w...

25 stycznia 2002

Brytyjczycy walczą o portfele turystów

Brytyjski przemysł turystyczny rozpoczął kampanię marketingową, której celem jest odzyskanie co najmniej połowy ze straconej w ubiegłym roku kwoty 3,4...

25 stycznia 2002

Publicis zatrudnia dyrektorów kreatywnych z BETC Euro RSCG

Agencja reklamowa Publicis Conseil z Paryża zatrudniła dwóch najlepszych dyrektorów kreatywnych z agencji BETC Euro RSCG uznanej przez "Ad Age...

5 lutego 2002

Levi Strauss Europe przygotowuje kampanię reklamową w Europie

Producent odzieży Levi Strauss Europe rozpocznie w drugiej połowie lutego br. europejską kampanię reklamową swojej marki Levi's Engineered Jeans. Działania...

5 lutego 2002

W najnowszej reklamie Volvo wykorzystuje tematykę piłkarską

Wykorzystując emocje rosnące wokół Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w tym roku w Japonii i Koreii Płd.,...

5 lutego 2002

P&G wprowadza na rynek niemiecki płyn do prania w tabletkach

Depcząc po piętach swojemu największemu konkurentowi - Henklowi, koncern Procter & Gamble (P&G) rozpoczął na rynku niemieckim realizację nowej kampanii...

5 lutego 2002

Włoski nadawca RAI i Tiscali realizują projekt internetowy

Włoska telewizja publiczna RAI oraz największy włoski provider internetowy Tiscali będą wspólnie zajmować się dystrybucją wiadomości przez Internet. Obie firmy...

6 lutego 2002

Brau Union Romania podpisuje umowę z Dracula Parkiem w Rumunii

Browar Brau Union Romania, spółka zależna austriackiego giganta BBAG, podpisał kontrakt z parkiem rozrywki w Bukareszcie - Dracula Park. Na...

6 lutego 2002

Hollywoodzka kariera włoskiego producenta makaronu

Włoska Barilla Group podpisała umowę ze studiem filmowym Tinsel Town's DreamWorks, która pozwoli najpopularniejszemu producentowi makaronów wykorzystywać znane postaci z...