M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

9 czerwca 1999

Philips głównym sponsorem piłkarskich ME w 2000 roku

Koncern Philips będzie głównym sponsorem przyszłorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy, które - po raz pierwszy w historii - zostaną rozegrane na...

10 czerwca 1999

Visa rozpoczyna kampanię w Rosji

Visa International rozpoczyna kampanię reklamową, która ma na celu zachęcenie posiadaczy kart i właścicieli sklepów, aby dokonywali operacji za pomocą...

10 czerwca 1999

Siemens połączył się z chińskim producentem komputerów

Niemiecki koncern Siemens stworzył spółkę joint-venture z Legent Group, największym chińskim producentem komputerów. Na podstawie umowy, Legent będzie dostarczać na...

11 czerwca 1999

Procter & Gamble przeprowadza reorganizację firmy

Przedstawiciel P&G powiedział, że firma zlikwiduje 15 tys. stanowisk pracy, których utrzymanie kosztuje 1,9 mld USD, głównie w działach produkcyjnych...

11 czerwca 1999

Polsat rozmawia o przejęciu estońskiej komercyjnej stacji TV

Polska firma telewizyjna Polsat prowadzi rozmowy o przejęciu estońskiej telewizji komercyjnej TV1, należącej do Banku Inwestycyjnego Uhispank. Bank sprzeda stację,...

14 czerwca 1999

Wieden & Kenedy przygotuje europejską kampanię Audi AL 2

Amsterdamski oddział agencji Wieden & Kenedy przygotuje kampanię reklamową dla najnowszego modelu samochodu Audi AL 2. Agencja ta pokonała w...

14 czerwca 1999

DMB&B oficjalnie zmienia nazwę na D'Arcy

Agencja D'Arcy Masius Benton & Bowles dokonuje oficjalnej zmiany swojej nazwy, a także zapowiada restrukturyzację swojej sieci. Zamiast powszechnie używanego...

15 czerwca 1999

Young & Rubicam utraciło wart 30 mln USD budżet Pirelli

Włoska grupa oponiarska Pirelli zdecydowała się po siedmiu latach zakończyć współpracę z agencją Young & Rubicam. Pirelli przeniesie wart 30...

15 czerwca 1999

Procter & Gamble będzie bardziej prowokować

Koncern Procter & Gamble postanowił przetestować na rynku szwedzkim bardziej kontrowersyjną reklamę podpasek Always. Spot telewizyjny został przygotowany przez sztokholmski...

16 czerwca 1999

Wal-Mart kupi sieć ASDA w Wielkiej Brytanii za 10,8 mld USD

Wal-Mart Stores, największy światowy detalista, zaoferował 10,8 mld USD za trzecią co do wielkości sieć supermarketów w Wielkiej Brytanii Ń...

16 czerwca 1999

Pepsi rozpoczyna cotygodniową emisję audycji muzycznej

Pepsi Cola International rozpoczęła nadawanie cotygodniowej audycji muzycznej w radiu bliskowschodnim. Audycja jest skierowana do młodych słuchaczy, którzy stanowią też...

17 czerwca 1999

Litwa od 2000 roku bez reklamy papierosów

Litewski parlament zatwierdził ustawę, na mocy której wraz z początkiem roku 2000 zakazane będą w tym kraju jakiekolwiek formy reklamy...

17 czerwca 1999

Darmowe tabloidy pojawią się w Holandii

Podczas tegorocznych wakacji letnich na holenderskich stacjach kolejowych będą rozdawane dwa darmowe magazyny. W czerwcu szwedzki wydawca Modern Times Group...

18 czerwca 1999

Air France powraca do agencji Euro RSCG

Francuskie linie lotnicze Air France przenoszą swój globalny budżet reklamowy z powrotem do paryskiego oddziału Euro RSCG. Mieszcząca się w...

18 czerwca 1999

Carrefour kontynuuje ekspansję w Ameryce Południowej

Francuska sieć supermarketów Carrefour przejęła za kwotę 7,2 mln USD brazylijską sieć Planaltao, w skład której wchodzi 16 sklepów. Są...

21 czerwca 1999

Kimberly-Clark przejął niemieckiego producenta

Koncern Kimberly-Clark przejął producenta papieru toaletowego w Niemczech, firmę Hackle of Mainz. Kosztowało to Amerykanów 365 mln USD, ten ruch,...

21 czerwca 1999

Publicis miał bardzo dobry ubiegły rok

Publicis Communications ujawnił swoje ubiegłoroczne wyniki finansowe. W 1998 roku zaksięgowane obroty grupy wyniosły 5,7 mld USD, co oznacza 36-proc....

21 czerwca 1999

P&G wprowadza nową serię kosmetyków Oil of Ulay

Procter & Gamble zamierza wprowadzić jesienią w Niemczech, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i we Włoszech nową serię kosmetyków pielęgnacyjnych dla...

22 czerwca 1999

Publicis ma za zadanie odbudować wizerunek Coca-Coli

Francuskiej grupie Publicis powierzono zadanie przygotowania kampanii PR, mającej na celu odbudowę wizerunku Coca-Coli, mocno nadwyrężonego ostatnim kryzysem. Tę kampanię...

22 czerwca 1999

Fujitsu Siemens Computers ruszy w październiku

Fujitsu Siemens Computers - taką nazwę w Europie otrzymała struktura o charakterze joint-venture powstała z niedawnego połączenia firm: niemieckiego Siemensa...

23 czerwca 1999

Volkswagen w Rosji wysyła życzenia piłkarzom

Rosyjski oddział Volkswagena przed meczem wydrukuje życzenia w prasie narodowej skierowane do drużyny reprezentującej ten kraj w piłce nożnej. Życzenia...

24 czerwca 1999

TBWA zdobywcą Grand Prix na festiwalu w Cannes

Londyński oddział agencji TBWA - Simons Palmer GGT został w kategorii reklamy prasowej i plakatu zdobywcą nagrody Grand Prix na...

24 czerwca 1999

Duński producent żywności kontynuuje inwestycje w Rosji

Duński producent żywności, grupa Dandy (Dans Tyggegumi) zapowiedziała otwarcie swojej kolejnej fabryki w rosyjskim mieście Nowgorod (600 km na północ...

25 czerwca 1999

Kolejni zwycięzcy festiwalu w Cannes - kategoria media

Wczoraj koncern Sony Corp. zdobył podczas tegorocznego festiwalu w Cannes już drugą nagrodę Grand Prix w debiutującej kategorii media. Tym...

25 czerwca 1999

Coca-Cola wprowadza małe butelki w biednych rejonach Rosji

Koncern z Atlanty wprowadza w Wołgogradzie, który jest jednym z najbiedniejszym miast Rosji, małe 200 ml butelki z Coca-Colą. Akcja...

28 czerwca 1999

HMS Carat przejął wart 145 mln USD budżet PSA

Francuska grupa motoryzacyjna PSA Peugeot Citroen powierzyła wart 145 mln USD budżet przeznaczony na zakup mediów domowi mediowemu HMS Carat...

28 czerwca 1999

Niemcy - znikają kolorowe dodatki do czasopism

Niemiecki rynek kolorowych dodatków do dzienników i tygodników przeżywa poważny kryzys. Jeszcze we wczesnych latach 90. ten sektor w Niemczech...

29 czerwca 1999

Novartis wprowadza nowy brand - Aviva

Szwajcarski koncern Novartis wprowadzi jeszcze w tym roku nowy brand Aviva, należący do tzw. wzbogaconej żywności (zawiera dodatkowe witaminy i...

29 czerwca 1999

Złote płatki trafiły na węgierskie i czeskie stoły

Cereal Partners Worldwide, struktura joint-venture utworzona przez NestlŽ i amerykańską firmę General Mills, wprowadziła na węgierski i czeski rynek, debiutujący...

30 czerwca 1999

WPP Group raportuje zyski

Podczas oficjalnego dorocznego spotkania podsumowującego wyniki finansowe grupy WPP, jej przedstawiciele ogłosili, że połączone obroty wchodzących w skład tej struktury...

30 czerwca 1999

Champion USA po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii

Koncern Sara Lee Corp., będący właścicielem marki odzieży sportowej Champion, zdecydował się po raz pierwszy na przeprowadzenie intensywnej akcji promocyjnej...

30 czerwca 1999

IBM stawia na multimedia w Internecie

IBM Corporation rozpoczął internetową kampanię reklamową, którą określa jako pierwszą w Wielkiej Brytanii kampanię z użyciem zaawansowanych technologii multimedialnych. Dzięki...

1 lipca 1999

Holenderski wydawca kupuje czeską prasę branżową

Czeska firma Mona Praha, będąca filią holenderskiego wydawcy VNU, przejęła periodyki należące do Strategie Praga. Ten ostatni wydawca publikuje m.in....

1 lipca 1999

IBM Corp. zainaugurował megakampanię serwerów

Koncern IBM rozpoczął największą w swojej historii kampanię serwerów przygotowaną przez nowojorski oddział agencji Ogilvy & Mather Worldwide. Kampania pod...

2 lipca 1999

Heinz w Wielkiej Brytanii powierzył 20 mln USD agencji Starcom

Starcom, dom mediowy Leo Burnett Co., obsługuje 20 mln USD budżetu mediowego firmy Heinz. W trójstopniowym przetargu brały udział ponadto...

2 lipca 1999

"Financial Times" reklamuje web site podczas kampanii TV

FT.com to pierwszy web site, który będzie reklamowany w brytyjskiej telewizji. 20- i 10-sekundowe spoty zaczną się pojawiać 5 lipca...

5 lipca 1999

Wrigley otworzył wartą 70 mln USD fabrykę w Rosji

Producent gumy do żucia, firma Wm. Wrigley Jr. Co. otworzyła fabrykę w Rosji. Do końca bieżącego roku zostanie tam wytworzone...

6 lipca 1999

Ameryka Łacińska - powstał piwny gigant

Największy browar na kontynencie Ameryki Łacińskiej - Companhia Cervejaria Brahma - połączył się z tamtejszym rywalem Companhia Antartica Paulista. Utworzona...

6 lipca 1999

Coty rozszerza współpracę z Leagas Delaney

Firma Coty, właściciel licencji dotyczącej produkcji męskich kosmetyków pod brandem Adidasa, powierzyła wart 8 mln USD budżet reklamowy londyńskiej agencji...

8 lipca 1999

Wella planuje wprowadzenie nowego brandu

Cosmopolitan, oddział Welli odpowiedzialny za zapachy, zawarł porozumienie licencyjne z duńską firmą Mexx. Umowa zaowocuje wprowadzeniem w przyszłym roku nowej...

8 lipca 1999

Procter & Gamble sponsoruje MTV na Filipinach

Tamtejszy oddział P&G razem z San Miquel Corp. i Globe Telecom Corp. wspólnie sponsorują program azjatycki, który nazywa się MTV...

9 lipca 1999

Henkel wprowadza tabletki do prania w Niemczech

Koncern Henkel - lider niemieckiego rynku środków do prania, posiadający 40 proc. udziałów - wprowadzi na tamtejszy rynek tabletki brandów...

9 lipca 1999

Unilever przegrał w holenderskim sądzie

Koncern Unilever przegrał w holenderskim sądzie apelacyjnym rozprawę dotyczącą używania nazwy Benecol - margaryny wytwarzanej przez amerykańską firmę McNeil Consumer...

12 lipca 1999

Leo Burnett wygrał wart 16 mln USD budżet brandu Bounty

Koncern Procter & Gamble Co. powierzył londyńskiemu oddziałowi agencji Leo Burnett wart 16 mln USD budżet przeznaczony na wprowadzenie na...

13 lipca 1999

Leo Burnett wygrał globalny budżet SAS

Sztokholmski oddział Leo Burnett zajmie się repozycjonowaniem brandu szwedzkich linii SAS na coraz bardziej konkurencyjnym rynku przewoźników lotniczych. Strategia obejmuje...

13 lipca 1999

Kampania Coca-Coli w Południowej Korei skierowana do gospodyń

Coca-Cola rozpocznie nową kampanię promocyjną, mającą na celu powiększenie grupy konsumentów w Korei Płd. Kampania pod hasłem "Ice Cold summer"...

14 lipca 1999

Połączenie dwóch domów mediowych Interpublic Group

Rywalizujące ze sobą agencje mediowe Initiative Media z Hamburga i Universal Media z Frankfurtu należące do Interpublic Group stworzyły jedną...

14 lipca 1999

SC Johnson kupi niemieckiego producenta środków czyszczących

SC Johnson & Son rozszerza swoją obecność na rynkach niemieckojęzycznych poprzez przejęcie prywatnej firmy produkującej środki czyszczące Yankee Polish. Firma...

15 lipca 1999

Toyota chce wprowadzić karty kredytowe na Filipinach

Toyota Motor Corp. planuje wprowadzenie konsumenckich kart kredytowych. Nowe karty zastąpią istniejące już Toyota Card, które zostały wypuszczone we współpracy...

15 lipca 1999

Procter & Gamble zmienia wizerunek i wzmacnia Pantene

P&G wydaje ok. 40 mln USD rocznie na swój wiodący brand. Firma oczekuje, że wysiłki finansowe przyniosą jedną trzecią zysku...