M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 lutego 2002

Wrigley ujawnia finalistów przetargu na swój brytyjski budżet mediowy

Wrigley Jr. Co. ujawnił krótką listę domów mediowych, które będą walczyć o budżet reklamowy firmy w Wielkiej Brytanii. W finale...

6 lutego 2002

Grey umacnia i restrukturyzuje swój włoski oddział

Starając się wzmocnić swoją pozycję na rynku włoskim, sieć agencji reklamowych Grey Worldwide zmieniła nazwę oddziałów w Mediolanie i Rzymie...

7 lutego 2002

Nuklearny gigant Areva sponsorem regat America's Cup

Francuski holding Areva, utworzony przez trzech znaczących graczy związanych z przemysłem nuklearnym - Cogema, Framatome oraz FCI - będzie jednym...

7 lutego 2002

Axel Springer i Kirch Medien walczą o przetrwanie

Niemiecki wydawca Axel Springer ogłosił, iż zamierza wykorzystać przysługujące mu prawo sprzedaży swoich udziałów w należącej do Kirch Medien telewizji...

7 lutego 2002

Z powodu reorganizacji jeden z menedżerów Aegis traci stanowisko

Aegis Group, holding mediowy, do którego należy dom mediowy Carat, poinformował londyńską giełdę o planowanej reorganizacji i konsolidacji swoich rozproszonych...

7 lutego 2002

Kontrowersyjny spot doprowadza do rewizji standardów w RPA

Spot reklamowy, przygotowany przez TBWA Hunt Lascaris dla producenta makaronów Fatti & Monti, doprowdził do rewizji standardów w branży reklamowej...

8 lutego 2002

Budżet Telecom Italia prawdopodobnie w rękach Armando Testa

Największy włoski reklamodawca firma telekomunikacyjna Telecom Italia najprawdopodobniej przekaże swój budżet reklamowy agencji Armando Testa. Wysokość budżetu szacowana jest na...

8 lutego 2002

Brytyjscy reklamodawcy obawiają się ograniczeń reklamy dziecięcej

Brytyjscy reklamodawcy są zaniepokojeni jednym z ostatnich wystąpień labourzysty Debry Shipley. Shipley wezwała do uchwalenia zakazu emisji reklam kierowanych do...

8 lutego 2002

Wella startuje w Niemczech z nowym portalem

Producent kosmetyków do włosów Wella przygotował nową stronę internetową skierowaną do sektora branżowego pod adresem www.friseurportal.de. Nowy website dostarcza informacji...

8 lutego 2002

Niewidomy kierowca prowadzi samochód Citroena

W najnowszej kampanii reklamowej samochodów Citroen za kierownicą C5 pojawia się niewidomy mężczyzna. Tym sposobem producent stara się poinformować klientów,...

11 lutego 2002

Quaker przenosi budżety reklamowe marek Gatorade oraz Tropicana

Należąca do portfolio PepsiCo. firma spożywcza Quaker Oats przesunęła bez przetargu budżety reklamowe swoich dwóch marek napojów Tropicana i Gatorade....

11 lutego 2002

Mediowe imperium Leo Kircha potrzebuje zagranicznego inwestora

W minionym tygodniu prezes Deutsche Banku Rolf Breuer, który również sprawuje funkcję prezesa Bank Association w Niemczech, kategorycznie oświadczył w...

11 lutego 2002

Aegis przejmuje kolejną firmę badawczą

Aegis Group, właściciel domu mediowego Carat International, wzmocnił swoją pozycję na rynku badawczym w Europie poprzez przejęcie firmy Market &...

11 lutego 2002

Prezes rosyjskiej firmy outdoorowej zastrzelony w centrum Moskwy

Władimir Kanewski, prezes drugiej co do wielkości firmy reklamy zewnętrznej w Rosji - Ator, został zastrzelony w centrum Moskwy. Nieznane...

12 lutego 2002

Universal McCann otwiera strategiczną placówkę w Europie

Należący do grupy Interpublic Group of Cos. dom mediowy Universal McCann wprowadził na rynek europejski nową dywizję - Universal McCann...

12 lutego 2002

Media Edge:CIA wygrał paneuropejski biznes Speedo

W niedługi czas po przejęciu budżetu kreatywnego producenta ubrań pływackich Speedo przez Fallon Worldwide koncern ogłosił, że budżetem mediowym zajmie...

12 lutego 2002

Fiński rząd zabroni sprzedaży papierosów z automatów

Fiński rząd podjął kolejną decyzję wpływającą na zmniejszenie sprzedaży papierosów. W marcu parlament w Finlandii otrzyma propozycję ustawy, która proponuje...

12 lutego 2002

Chris Ingram kupuje brytyjski klub piłkarski

Chris Ingram, członek zarządu Tempus Group, zamierza kupić większościowy pakiet udziałów w drużynie piłkarskiej Woking Football Club z Surrey, której...

13 lutego 2002

Wydatki reklamowe we Francji niższe o 1,3 proc. w roku 2001

Radykalne obniżki wydatków reklamowych w sektorze telekomunikacyjnym i internetowym są jednym z czynników, które wpłynęły na wyniki reklamowe roku 2001....

13 lutego 2002

Tiscali przekazuje niemiecki budżet nowo powstałej agencji z Monachium

Tiscali, drugi największy w Europie dostawcą usług internetowych, przekazał niemiecką część budżetowego tortu reklamowego agencji Lissner Rappel. Dotychczas budżet, którego...

13 lutego 2002

Odmłodzona "The International Herald Tribune"

"The International Herald Tribune" (IHT) przechodzi po raz pierwszy od 1967 r. zmianę wizerunku. Unowocześnione zostało logo dziennika oraz jego...

14 lutego 2002

Nowa kampania koncernu odzieżowego Diesel

Wiosenna kampania włoskiego koncernu odzieżowego Diesel wprowadza do jego reklam czerwoną i radosną postać, jaką jest Donald Diesel. Postać będzie...

14 lutego 2002

Ford zareklamuje elektryczny pojazd ThinkCity

Ford Motor Co. planuje zaatakowanie w drugiej połowie 2002 r. rynku europejskiego działaniami marketingowymi dotyczącymi projektu ThinkCity będącego ideą ekologiczną...

14 lutego 2002

Niemiecki Hypovereinsbank przejmuje udziały Kircha w Axel Springer

Niemiecki bank Hypovereinsbank prawdopodobnie przejmie udziały mediowej grupy Kirch w wydawnictwie Axel Springer. Za 40 proc. udziałów niemiecki bank zapłaci...

14 lutego 2002

Rosyjski producent wejdzie na nowojorską giełdę

Rosyjski producent soków i wyrobów mleczarskich Wimm-Bill-Dann (WBD) jest pierwszą rosyjską firmą spożywczą, która znalazła się na nowojorskiej giełdzie. WBD...

15 lutego 2002

MTV wprowadza na rynek pierwszy interaktywny kanał muzyczny

Należąca do Viacom Inc. MTV Hits Interactive połączyła siły z NDS Group, kontrolowaną przez Ruperta Murdocha, tworząc interaktywny całodobowy kanał...

15 lutego 2002

Nike szusuje na francuskie stoki

Producent sprzętu sportowego Nike reklamuje się na stokach alpejskich francuskiego miasta Tignes. Reklama jest częścią kampanii wprowadzającej na rynek nowy...

15 lutego 2002

Microsoft rozpocznie kampanie marketingową konsoli Xbox

Microsoft Corp. zdecydował, że działaniami marketingowymi wokół konsoli Xbox zajmie się agencja 12snap, która specjalizuje się w akcjach SMS-owych. 12snap...

15 lutego 2002

Po długich poszukiwaniach Pepsi znalazła szefa marketingu

Sześciomiesięczne poszukiwania szefa marketingu PepsicCo. na region Europy zakończyły się sukcesem. Na stanowisko to powołany został Okay Egdirici, dotychczasowy dyrektor...

15 lutego 2002

MTV wprowadza na rynek pierwszy interaktywny kanał muzyczny

Należąca do Viacom Inc. MTV Hits Interactive połączyła siły z NDS Group, kontrolowaną przez Ruperta Murdocha, tworząc interaktywny całodobowy kanał...

15 lutego 2002

Nike szusuje na francuskie stoki

Producent sprzętu sportowego Nike reklamuje się na stokach alpejskich francuskiego miasta Tignes. Reklama jest częścią kampanii wprowadzającej na rynek nowy...

15 lutego 2002

Microsoft rozpocznie kampanie marketingową konsoli Xbox

Microsoft Corp. zdecydował, że działaniami marketingowymi wokół konsoli Xbox zajmie się agencja 12snap, która specjalizuje się w akcjach SMS-owych. 12snap...

15 lutego 2002

Po długich poszukiwaniach Pepsi znalazła szefa marketingu

Sześciomiesięczne poszukiwania szefa marketingu PepsicCo. na region Europy zakończyły się sukcesem. Na stanowisko to powołany został Okay Egdirici, dotychczasowy dyrektor...

18 lutego 2002

"Metro" walczy z konkurencją i kłopotami finansowymi

Metro International, wydawca bezpłatnego dziennika "Metro", zrezygnował z publikacji szwajcarskiego wydania swojego tytułu. Powodem zamknięcia zuryskiej działalności są kłopoty finansowe...

18 lutego 2002

Universal McCann zdobył globalny budżet Deutsche Telekom

Deutsche Telekom przekazał swój globalny budżet mediowy należącej do grupy Interpublic agencji Universal McCann. Dotychczas budżet, którego wysokość szacowana jest...

18 lutego 2002

Axel Springer kupuje udziały w rumuńskim wydawnictwie

Niemiecki wydawca Axel Springer zdecydował o zmianie strategii na rynku rumuńskim. Springer zamknął tamtejszą spółkę zależną Axel Springer Editura i...

19 lutego 2002

D'Arcy oraz MediaVest zdobyły amerykański budżet browaru Heineken

Heineken International oraz Heineken USA przekazały amerykańską część budżetowego tortu agencji D'Arcy Masius Benton & Bowles oraz domowi mediowemu MediaVest....

19 lutego 2002

Światowej sławy reżyser Wim Wenders autorem reklamy makaronu

Niemiecki reżyser Wim Wenders jest autorem 90-minutowego filmu reklamowego, który celebruje 125. rocznicę istnienia włoskiego producenta makaronu Barilla. Debiut filmu...

19 lutego 2002

Adidas otworzył swoją główną siedzibę w Ameryce Płn.

Adidas-Salomon otworzył swoją północnoamerykańską siedzibę w Portland. W budynku o powierzchni 45 mkw. zatrudnionych będzie około tysiąca pracowników. Niemiecki producent...

19 lutego 2002

Były CEO Festiwalu Reklamy w Cannes kontynuuje karierę w Euro RSCG

Romain Hatchuel, były CEO Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes, został mianowany na stanowisko dyrektora Global New Business w agencji Euro...

20 lutego 2002

Unilever tworzy spółkę venture capital

Unilever finalizuje tworzenie spółki venture capital, której zadaniem będzie wnoszenie nowych pomysłów i rozwiązań marketingowych do portfolio koncernu. Powołując do...

20 lutego 2002

Finansowy gigant Goldman Sachs & Co. zamierza stworzyć nowy magazyn

Finansowy gigant Goldman Sachs & Co. przyznał, że zamierza przeznaczyć 1 mld dol. na stworzenie nowego tytułu. Obecnie poszukuje dużego...

20 lutego 2002

30 agencji walczy o wart 160 mln dol. amerykański budżet Hyundaia

Ponad 30 agencji wyraziło chęć przystąpienie do przetargu ogłoszonego przez Hyundai Motor America. Wysokość amerykańskiej części budżetu na kreację szacowana...

21 lutego 2002

Bcom3 kupuje udziały szwedzkiej grupy marketingowej

Bcom3 prowadzi rozmowy na temat przejęcia od 50 do 75 proc. udziałów wybranych spółek zależnych A-Com, wiodącej sieci agencji komunikacyjnych...

21 lutego 2002

50 tys. egzemplarzy "Metra" zniszczonych przez działaczy związkowych

Szwedzki bezpłatny tytuł "Metro" cierpi z powodu ataków sabotażu przygotowanych przez członków silnego związku zawodowego we Francji - CGT. Związkowcy...

21 lutego 2002

Dentsu, NTT DoCoMo i ActiveSky testują reklamę komórkową

Dentsu Inc., NTT DoCoMo Inc. oraz spółka ActiveSky Inc., oferująca usługi oraz oprogramowanie do dystrybucji filmów, obrazków i tekstu na...

21 lutego 2002

Sean Connery gwiazdą reklamy włoskiej firmy ubezpieczeniowej RAS

Sean Connery, jeden z agentów 007, wystąpi w kampanii reklamowej drugiej co do wielkości firmy ubezpieczeniowej we Włoszech - Riunione...

22 lutego 2002

Wart 50 mln dol. amerykański budżet Ikei w rękach Crispin Porter

Ikea przekazała amerykańską część budżetowego tortu agencji Crispin, Porter & Bogusky z Miami. Wysokość budżetu szacowana jest na 50 mln...

22 lutego 2002

DaimlerChrysler rozdaje europejski budżet Vaneo

DaimlerChrysler (DC) przekazał kontrolę nad europejskim budżetem swojej marki Vaneo agencji Scholz & Friends z Berlina. Od 2000 r. budżet,...

22 lutego 2002

Guinness rozpoczął międzynarodową kampanię wizerunkową

Tradycyjny sport Irlandczyków - hurling, jest tematem najnowszej kampanii wizerunkowej piwa Guinness. Hurling, rodzaj hokeja na trawie, jest prócz Irlandii...