Ogilvy & Mather nie będzie bojkotować festiwalu w Cannes
Ogilvy & Mather Worldwide wycofała się z wcześniejszych zapewnień o bojkocie festiwalu w Cannes. W minionym miesiącu agencja przedstawiła organizatorom...
Ogilvy & Mather Worldwide wycofała się z wcześniejszych zapewnień o bojkocie festiwalu w Cannes. W minionym miesiącu agencja przedstawiła organizatorom...
Portman Group, brytyjskie stowarzyszenie producentów napojów alkoholowych, zdecydowało o wdrożeniu zaostrzonego regulaminu dotyczącego marketingu swoich wyrobów. Powodem decyzji jest obawa...
"I am your idea. Use Me!" - brzmi hasło globalnej kampanii Accenture, której budżet szacowany jest na 70 mln dol....
Rezygnacja ze stanowiska CEO włoskiej Fili złożona przez Michela Scannaviniego został odczytana przez analityków jako nieuchronny znak decyzji o sprzedaży...
Unilever zdecydował o wycofaniu z rynku 3,9 mln misiów Snuggle, które były rozdawane w promocji wraz z płynem do zmiękczania...
Portman Group, brytyjskie stowarzyszenie producentów napojów alkoholowych, zdecydowało o wdrożeniu zaostrzonego regulaminu dotyczącego marketingu swoich wyrobów. Powodem decyzji jest obawa...
"I am your idea. Use Me!" - brzmi hasło globalnej kampanii Accenture, której budżet szacowany jest na 70 mln dol....
Rezygnacja ze stanowiska CEO włoskiej Fili złożona przez Michela Scannaviniego został odczytana przez analityków jako nieuchronny znak decyzji o sprzedaży...
Unilever zdecydował o wycofaniu z rynku 3,9 mln misiów Snuggle, które były rozdawane w promocji wraz z płynem do zmiękczania...
Unilever rozpoczął przegląd domów mediowych obsługujących jego budżet w Wielkiej Brytanii. Wysokość brytyjskiej części tortu mediowego koncernu szacowana jest na...
PepsiCo. zastanawia się nad zmianą strategii wobec swojej marki Gatorade po tym, jak Coca-Cola wkroczyła na rynek z konkurencyjną marką...
Reckitt Becckiser planuje skoncentrowanie wysiłków marketingowych wokół piętnastu swoich wiodących brandów poprzez restrukturyzację portfolio. Koncern zamierza wycofać z rynku bądź...
Francuska grupa marketingowa Publicis ujawniła swoje rezultaty finansowe za 2001, wykazując wysoki zysk netto, który osiągnął pułap 131 mln dol....
Kościół katolicki w swoich dwóch dokumentach "Etyka i internet" oraz "Kościół i internet" przedstawia swoją opinię na temat nowych technologii....
Drugi co do wielkości rosyjski producenta soków Multon przekazał swój budżet reklamowy agencji Adventa Lowe Lintas. Jest to pierwsza agencja...
Francuska grupa Publicis jest bliska przejęcia Bcom3 Group Inc. Wartość tej złożonej transakcji szacowana jest na 3 mld dol. Jeśli...
Koncern Coca-Cola podpisała umowę z parkiem rozrywki Dracula w Bukareszcie. Na mocy zawartego porozumienia firma otrzymała wyłączne prawo do sprzedaży...
Wiodący rosyjski producent pojazdów przemysłowych firma Ural Automotive (UAZ) po raz pierwszy od 60 lat swojego istnienia zdecydowała się na...
Koncern Coca-Cola rozpoczął w Hiszpanii kampanię promocyjną swoich dwóch brandów: Coca-Coli i Fanty. Autorem akcji jest agencja reklamowa McCann-Erickson Worldwide....
Fuzja między francuską Publicis Groupe i Bcom3 została zaaprobowana przez zarządy obu firm oraz władze Dentsu, japońskiego holdingu, który jest...
Miller Brewing Co. rozpoczął jedną z największych kampanii, celem agresywnej akcji jest odświeżenie wizerunku flagowych marek producenta. Na rynku pojawi...
Internetowy film, który został przygotowany przez organizację antynikotynową Campaign for Tobacco Free Kids, pokazuje poszukiwanego listem gończym Marlboro Man, który...
Francuska grupa marketingowo-reklamowa Havas Advertising ujawniła rezultaty finansowe za 2001 r. Opublikowany raport finansowy pokazuje spadek zysku netto o 10,4...
General Mills przekazał międzynarodowy budżet reklamowy marki lodów HaagenDazs agencji TBWA Worldwide. Wysokość budżetu szacowana jest na 44 mln dol....
Marka Mercedes-Benz jest wspierana jedną z największych od 1997 r. akcji reklamowych, jaką zorganizowano na jej rzecz w Stanach Zjednoczonych....
Pierwsza globalna kampania reklamowa producenta sprzętu i odzieży sportowej Adidas przygotowana przez agencje 180 z Amsterdamu i TBWA Worldwide promuje...
Koncern Nestle zorganizował w ubiegłym tygodniu przegląd domów mediowych. Dotyczy on obsługi wartego 150 mln dol. budżetu mediowego części koncernu...
Budżet międzynarodowej kampanii reklamowej "Grecja poza słowami" promującej Grecję jako region turystyczny wyniesie 23 mln dol. Kampania, która właśnie się...
Norwegia zaproponowała Unii Europejskiej (UE) kwoty 70 mln dol. na promocję programów zdrowotnych. Pieniądze te mogłyby też być wykorzystane na...
Współpraca grupy reklamowej Scholz & Friends z koncernem tytoniowym Reemtsma Cigarettenfabriken stoi pod znakiem zapytania po tym, jak brytyjski koncern...
Grupa Aegis poinformowała o 11,8-proc. wzroście zysków operacyjnych w ubiegłym roku. Wzrost wyniósł 740 mln dol. Przychody grupy były wyższe...
Walt Disney Co. rozpoczyna kampanię reklamową towarzyszącą otwarciu drugiego tematycznego centrum rozrywki w Paryżu. Kampanię reklamową przygotowała agencja Leo Burnett...
Chris Ingram, członek zarządu Tempus Group, twierdzi, że marketing globalny i sieć komunikacyjna mogą współistnieć z agencjami reklamowymi średniej wielkości...
Grey Global Group upubliczniła swój raport finansowy, w którym odnotowała straty netto w wysokości 24,4 mln dol. w 2001 r....
Przedstawiciele najlepiej sprzedającej się marki piwa browaru Anheuser-Busch - Budweiser podpisali dwuletni kontrakt sponsorski z legendarną argentyńską drużyną piłkarską River...
McDonald's Corp., który sprzedaje we Francji milion swoich dań dziennie, pozostaje nadal najmniej lubianą marką na tamtejszym rynku. Ostatnio koncern...
Koncern Unilever przygotował swój pierwszy globalny schemat działań sponsorskich. Celem jego utworzenia jest "osiągnięcie takiego samego poziomu konsumenckiego zainteresowania, kreatywności...
Marketerzy z branży samochodowej i przemysł samochodowy Unii Europejskiej obserwują z niepokojem belgijskie zamiary zmierzające do ograniczenia reklamy szybkich samochodów....
DaimlerChrysler rozpoczął kampanię unowocześnionego auta marki Mercedes-Benz klasy E na rynku niemieckim. Autorem kampanii jest agencja Springer & Jacoby. Nowy...
Reklamy dżinsów Lee, marki odzieżowej należącej do amerykańskiej firmy VF Corporation, powracają do Europy po 5 latach nieobecności. Zupełnie zmieniono...
Pepsi-Cola Inc. wprowadzi testowo na rynek kanadyjski nową tropikalną wersję smakową 7UP - 7UP Tropical Splash. Nowy produkt jest kolejnym...
Francuskie stowarzyszenie zajmujące się kontrolą i ustanawianiem standardów w reklamie Bureau de Verification de la Publicite (BVP) ogłosiło znowelizowaną wersję...
Przedstawiciele sieci domów mediowych Mediaedge:CIA, należącej do WPP Group, przedstawili nową strukturę i zakres obowiązków swojego nowego menedżmentu. To konsekwencja...
Niemiecki gigant telekomunikacyjny Deutsche Telekom rozpoczął 18 marca br. pierwszą kampanię reklamową związaną ze zmianą wizerunku marki sieci telefonii komórkowej...
Producenci wina z regionu Bordeaux w obliczu rosnącej konkurencji ze strony winnic australijskich, kalifornijskich, chilijskich i południowoafrykańskich zdecydowali o zmianie...
W kwietniu br. pojawi się na rynku globalna kampania papierosów marki Camel. Jej hasło, brzmiące "Slow down. Pleasure up", wskazuje,...
Publicis Groupe wypłaci udziałowcom Saatchi & Saatchi 171 mln dol., aby zrekompensować znaczne załamanie cen akcji, które nastąpiło po przejęciu...
Francuski gigant branży reklamy zewnętrznej JCDecaux ujawnił, że rezultaty finansowe firmy za rok 2001 wykazują 8,9-proc. wzrost przychodów oraz 2,1-proc....
Minute Maid Company Canada Inc., część Coca-Cola Co., zadebiutuje na rynku kanadyjskim z linią owocowych napojów Bibo. Nowe produkty kierowane...
Starając się zdobyć grupę konsumentów, jaką tworzy jedną piątą Niemców, którzy jedzą śniadanie poza domem, McDonald's Corp. zaoferował rozszerzone menu...