M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 lutego 2002

Ogilvy & Mather nie będzie bojkotować festiwalu w Cannes

Ogilvy & Mather Worldwide wycofała się z wcześniejszych zapewnień o bojkocie festiwalu w Cannes. W minionym miesiącu agencja przedstawiła organizatorom...

25 lutego 2002

Producenci napojów alkoholowych zaostrzają samokontrolę

Portman Group, brytyjskie stowarzyszenie producentów napojów alkoholowych, zdecydowało o wdrożeniu zaostrzonego regulaminu dotyczącego marketingu swoich wyrobów. Powodem decyzji jest obawa...

25 lutego 2002

Accenture wystartował z globalną kampanią

"I am your idea. Use Me!" - brzmi hasło globalnej kampanii Accenture, której budżet szacowany jest na 70 mln dol....

25 lutego 2002

Analitycy przewidują sprzedaż sportowej marki Fila

Rezygnacja ze stanowiska CEO włoskiej Fili złożona przez Michela Scannaviniego został odczytana przez analityków jako nieuchronny znak decyzji o sprzedaży...

25 lutego 2002

Unilever wycofa z rynku 4 mln misiów przytulanek

Unilever zdecydował o wycofaniu z rynku 3,9 mln misiów Snuggle, które były rozdawane w promocji wraz z płynem do zmiękczania...

25 lutego 2002

Producenci napojów alkoholowych zaostrzają samokontrolę

Portman Group, brytyjskie stowarzyszenie producentów napojów alkoholowych, zdecydowało o wdrożeniu zaostrzonego regulaminu dotyczącego marketingu swoich wyrobów. Powodem decyzji jest obawa...

25 lutego 2002

Accenture wystartował z globalną kampanią

"I am your idea. Use Me!" - brzmi hasło globalnej kampanii Accenture, której budżet szacowany jest na 70 mln dol....

25 lutego 2002

Analitycy przewidują sprzedaż sportowej marki Fila

Rezygnacja ze stanowiska CEO włoskiej Fili złożona przez Michela Scannaviniego został odczytana przez analityków jako nieuchronny znak decyzji o sprzedaży...

25 lutego 2002

Unilever wycofa z rynku 4 mln misiów przytulanek

Unilever zdecydował o wycofaniu z rynku 3,9 mln misiów Snuggle, które były rozdawane w promocji wraz z płynem do zmiękczania...

26 lutego 2002

Unilever rozpoczął przegląd agencyjny w Wielkiej Brytanii

Unilever rozpoczął przegląd domów mediowych obsługujących jego budżet w Wielkiej Brytanii. Wysokość brytyjskiej części tortu mediowego koncernu szacowana jest na...

26 lutego 2002

Gatorade kontra Powerade

PepsiCo. zastanawia się nad zmianą strategii wobec swojej marki Gatorade po tym, jak Coca-Cola wkroczyła na rynek z konkurencyjną marką...

26 lutego 2002

Reckitt Benckiser zmienia strategię marketingową

Reckitt Becckiser planuje skoncentrowanie wysiłków marketingowych wokół piętnastu swoich wiodących brandów poprzez restrukturyzację portfolio. Koncern zamierza wycofać z rynku bądź...

7 marca 2002

Publicis zakończył rok 2001 zyskiem w wysokości 131 mln dol.

Francuska grupa marketingowa Publicis ujawniła swoje rezultaty finansowe za 2001, wykazując wysoki zysk netto, który osiągnął pułap 131 mln dol....

7 marca 2002

Kościół katolicki prezentuje swoją opinię na temat nowych technologii

Kościół katolicki w swoich dwóch dokumentach "Etyka i internet" oraz "Kościół i internet" przedstawia swoją opinię na temat nowych technologii....

7 marca 2002

Adventa Lowe Lintas będzie obsługiwać budżet rosyjskiego producenta

Drugi co do wielkości rosyjski producenta soków Multon przekazał swój budżet reklamowy agencji Adventa Lowe Lintas. Jest to pierwsza agencja...

8 marca 2002

Publicis Groupe jest bliska przejęcia Bcom3 Group Inc.

Francuska grupa Publicis jest bliska przejęcia Bcom3 Group Inc. Wartość tej złożonej transakcji szacowana jest na 3 mld dol. Jeśli...

8 marca 2002

Coca-Cola podpisała umowę z parkiem rozrywki Dracula w Bukareszcie

Koncern Coca-Cola podpisała umowę z parkiem rozrywki Dracula w Bukareszcie. Na mocy zawartego porozumienia firma otrzymała wyłączne prawo do sprzedaży...

8 marca 2002

Rosyjski producent pojazdów przemysłowych rozpocznie kampanię

Wiodący rosyjski producent pojazdów przemysłowych firma Ural Automotive (UAZ) po raz pierwszy od 60 lat swojego istnienia zdecydowała się na...

8 marca 2002

Coca-Cola rozpoczęła promocję swoich marek w Hiszpanii

Koncern Coca-Cola rozpoczął w Hiszpanii kampanię promocyjną swoich dwóch brandów: Coca-Coli i Fanty. Autorem akcji jest agencja reklamowa McCann-Erickson Worldwide....

11 marca 2002

Zarządy Publicis, Bcom3 i Dentsu wyraziły zgodę na fuzję

Fuzja między francuską Publicis Groupe i Bcom3 została zaaprobowana przez zarządy obu firm oraz władze Dentsu, japońskiego holdingu, który jest...

11 marca 2002

Miller aktywizuje wizerunek - na rynku nowa kampania i świeży brand

Miller Brewing Co. rozpoczął jedną z największych kampanii, celem agresywnej akcji jest odświeżenie wizerunku flagowych marek producenta. Na rynku pojawi...

11 marca 2002

Campaign for Tobacco Free Kids drwi z nowej nazwy Philip Morris

Internetowy film, który został przygotowany przez organizację antynikotynową Campaign for Tobacco Free Kids, pokazuje poszukiwanego listem gończym Marlboro Man, który...

12 marca 2002

Francuski Havas Advertising ujawnia słabe rezultaty finansowe

Francuska grupa marketingowo-reklamowa Havas Advertising ujawniła rezultaty finansowe za 2001 r. Opublikowany raport finansowy pokazuje spadek zysku netto o 10,4...

12 marca 2002

TBWA zdobyła międzynarodowy budżet marki lodów HaagenDazs

General Mills przekazał międzynarodowy budżet reklamowy marki lodów HaagenDazs agencji TBWA Worldwide. Wysokość budżetu szacowana jest na 44 mln dol....

12 marca 2002

Mercedes-Benz chce odzyskać pozycję lidera na rynku

Marka Mercedes-Benz jest wspierana jedną z największych od 1997 r. akcji reklamowych, jaką zorganizowano na jej rzecz w Stanach Zjednoczonych....

13 marca 2002

Adidas przygotował nową kampanię o zasięgu globalnym

Pierwsza globalna kampania reklamowa producenta sprzętu i odzieży sportowej Adidas przygotowana przez agencje 180 z Amsterdamu i TBWA Worldwide promuje...

13 marca 2002

Koncern Nestle przeprowadził przegląd domów mediowych

Koncern Nestle zorganizował w ubiegłym tygodniu przegląd domów mediowych. Dotyczy on obsługi wartego 150 mln dol. budżetu mediowego części koncernu...

13 marca 2002

Budżet kampanii "Grecja poza słowami" wyniesie około 23 mln dol.

Budżet międzynarodowej kampanii reklamowej "Grecja poza słowami" promującej Grecję jako region turystyczny wyniesie 23 mln dol. Kampania, która właśnie się...

13 marca 2002

Norwegia zaoferowała dotacje na kampanie prozdrowotne

Norwegia zaproponowała Unii Europejskiej (UE) kwoty 70 mln dol. na promocję programów zdrowotnych. Pieniądze te mogłyby też być wykorzystane na...

14 marca 2002

Czy Scholz & Friends utrzyma budżet Reemtsmy?

Współpraca grupy reklamowej Scholz & Friends z koncernem tytoniowym Reemtsma Cigarettenfabriken stoi pod znakiem zapytania po tym, jak brytyjski koncern...

14 marca 2002

Grupa Aegis wykazała 11,8-proc. wzrost zysku operacyjnego w 2001 r.

Grupa Aegis poinformowała o 11,8-proc. wzroście zysków operacyjnych w ubiegłym roku. Wzrost wyniósł 740 mln dol. Przychody grupy były wyższe...

14 marca 2002

Disneyland promuje drugie europejskie centrum rozrywki

Walt Disney Co. rozpoczyna kampanię reklamową towarzyszącą otwarciu drugiego tematycznego centrum rozrywki w Paryżu. Kampanię reklamową przygotowała agencja Leo Burnett...

14 marca 2002

Według Chrisa Ingrama z Tempus Group małe jest efektywne

Chris Ingram, członek zarządu Tempus Group, twierdzi, że marketing globalny i sieć komunikacyjna mogą współistnieć z agencjami reklamowymi średniej wielkości...

15 marca 2002

Raport finansowy sieci Grey wykazał straty w wysokości 24,4 mln dol.

Grey Global Group upubliczniła swój raport finansowy, w którym odnotowała straty netto w wysokości 24,4 mln dol. w 2001 r....

15 marca 2002

Budweiser został sponsorem argentyńskiej drużyny River Plate

Przedstawiciele najlepiej sprzedającej się marki piwa browaru Anheuser-Busch - Budweiser podpisali dwuletni kontrakt sponsorski z legendarną argentyńską drużyną piłkarską River...

15 marca 2002

McDonald's Corp. broni swojej pozycji na rynku francuskim

McDonald's Corp., który sprzedaje we Francji milion swoich dań dziennie, pozostaje nadal najmniej lubianą marką na tamtejszym rynku. Ostatnio koncern...

15 marca 2002

Unilever przygotowuje ujednolicony schemat działań sponsorskich

Koncern Unilever przygotował swój pierwszy globalny schemat działań sponsorskich. Celem jego utworzenia jest "osiągnięcie takiego samego poziomu konsumenckiego zainteresowania, kreatywności...

18 marca 2002

Belgijskie stopowanie reklam samochodów niepokoi reklamodawców

Marketerzy z branży samochodowej i przemysł samochodowy Unii Europejskiej obserwują z niepokojem belgijskie zamiary zmierzające do ograniczenia reklamy szybkich samochodów....

18 marca 2002

Mercedes rozpoczął kampanię modelu klasy E

DaimlerChrysler rozpoczął kampanię unowocześnionego auta marki Mercedes-Benz klasy E na rynku niemieckim. Autorem kampanii jest agencja Springer & Jacoby. Nowy...

18 marca 2002

Mówiące pośladki reklamują dżinsy Lee

Reklamy dżinsów Lee, marki odzieżowej należącej do amerykańskiej firmy VF Corporation, powracają do Europy po 5 latach nieobecności. Zupełnie zmieniono...

18 marca 2002

Pepsi wprowadza nowy smak 7UP na rynek kanadyjski

Pepsi-Cola Inc. wprowadzi testowo na rynek kanadyjski nową tropikalną wersję smakową 7UP - 7UP Tropical Splash. Nowy produkt jest kolejnym...

19 marca 2002

Francuzi wprowadzają obostrzenia reklamy adresowanej do dzieci

Francuskie stowarzyszenie zajmujące się kontrolą i ustanawianiem standardów w reklamie Bureau de Verification de la Publicite (BVP) ogłosiło znowelizowaną wersję...

19 marca 2002

Mediaedge:CIA przedstawia nowe struktury globalnej sieci

Przedstawiciele sieci domów mediowych Mediaedge:CIA, należącej do WPP Group, przedstawili nową strukturę i zakres obowiązków swojego nowego menedżmentu. To konsekwencja...

19 marca 2002

Deutsche Telekom zmienia wizerunek T-Mobile

Niemiecki gigant telekomunikacyjny Deutsche Telekom rozpoczął 18 marca br. pierwszą kampanię reklamową związaną ze zmianą wizerunku marki sieci telefonii komórkowej...

19 marca 2002

Francuscy producenci wina zwiększają swój budżet reklamowy

Producenci wina z regionu Bordeaux w obliczu rosnącej konkurencji ze strony winnic australijskich, kalifornijskich, chilijskich i południowoafrykańskich zdecydowali o zmianie...

20 marca 2002

Rusza globalna kampania papierosów Camel

W kwietniu br. pojawi się na rynku globalna kampania papierosów marki Camel. Jej hasło, brzmiące "Slow down. Pleasure up", wskazuje,...

20 marca 2002

Publicis zapłaci 171 mln dol. udziałowcom Saatchi & Saatchi

Publicis Groupe wypłaci udziałowcom Saatchi & Saatchi 171 mln dol., aby zrekompensować znaczne załamanie cen akcji, które nastąpiło po przejęciu...

20 marca 2002

Wyniki finansowe JCDecaux wykazują większe przychody i niższe zyski

Francuski gigant branży reklamy zewnętrznej JCDecaux ujawnił, że rezultaty finansowe firmy za rok 2001 wykazują 8,9-proc. wzrost przychodów oraz 2,1-proc....

20 marca 2002

Nowy napój owocowy Coca-Coli pojawi się na rynku kanadyjskim

Minute Maid Company Canada Inc., część Coca-Cola Co., zadebiutuje na rynku kanadyjskim z linią owocowych napojów Bibo. Nowe produkty kierowane...

21 marca 2002

McDonald's wprowadze bułeczki bajgle do swojego menu w Niemczech

Starając się zdobyć grupę konsumentów, jaką tworzy jedną piątą Niemców, którzy jedzą śniadanie poza domem, McDonald's Corp. zaoferował rozszerzone menu...