M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 marca 2002

Nawet James Bond musi się ubezpieczyć

Wiodąca na włoskim rynku firma ubezpieczeniowa RAS, należąca do niemieckiego koncernu Allianz, wystartowała z kampanią reklamową, której głównym bohaterem jest...

21 marca 2002

Koncerny tytoniowe oczekują zmian prawnych w Europie Wschodniej

Koncerny tytoniowe działające w krajach Europy Wschodniej oczekują na decyzje Światowej Organizacji Zdrowia, która debatuje w Bukareszcie nad propozycjami całkowitego...

21 marca 2002

Procter & Gamble wprowadza na rynek niemiecki mokre ściereczki Swiffer

Procter & Gamble Co. zdecydował się na wprowadzenie na rynek niemiecki mokrych ściereczek do czyszczenia podłogi Swiffer. Mocowane do szczotki...

22 marca 2002

ADV Group zwalnia dyrektora agencji Sales Up w Rosji

Sergiej Kokłow, dyrektor rosyjskiej agencji Sales Up, został zwolniony przez właściciela agencji - holding reklamowy ADV Group. Prezes CEO ADV...

22 marca 2002

Grupa Zurich wprowadza globalną zmianę wizerunku

Grupa Zurich, świadcząca usługi finansowe na całym świecie, zdecydowała się na zmianę wizerunku. Zadanie to zleciła londyńskiej agencji BamberForsyth:Fitch, która...

22 marca 2002

Kampania Eurotunelu wykorzystuje francuskie sympatie Brytyjczyków

"Kochasz Francję! Pokochaj Eurotunel" - tak brzmi slogan kampanii reklamowej promującej podróże pod kanalem La Manche. Autorem kampanii reklamowej, w...

22 marca 2002

General Mills odnotowuje spadek zysków za trzeci kwartał 2001 r.

General Mills ogłosił swoje wyniki za trzeci kwartał ub.r., które pokazują wzrost przychodów do 3,1 mld dol., lecz również spadek...

25 marca 2002

Toscani określa koncerny tytoniowe mianem "nowych nazistów"

Podczas jednego ze spotkań Światowej Organizacji Zdrowia Oliviero Toscani, były dyrektor kreatywny znanej marki odzieżowej Benetton, porównał koncerny tytoniowe do...

25 marca 2002

Szwajcarska turystyka wspina się na alpejskie szczyty

Dotknięta przez bankructwo linii lotniczych Swissair szwajcarska turystyka rozpoczęła kampanię promocyjną wokół deklaracji Organizacji Narodów Zjednoczonych. ONZ bowiem obwołało rok...

25 marca 2002

Francuski gigant branży hotelarskiej Accor startuje z regionalną kampanią

Francuski gigant branży hotelarskiej Accor Group rozpoczął kampanię na terenie Europy, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzin sieci niskobudżetowych...

25 marca 2002

Stowarzyszenie matek w USA domaga się ograniczeń reklamy alkoholi

Amerykańskie stowarzyszenie Mothers Against Drunk Driving (MADD) energicznie zaprotestowało przeciwko planom stacji telewizyjnej NBC, która ma zamiar emitować reklamy alkoholi...

26 marca 2002

Deutsche Telekom prowadzi negocjacje z Andre Agassim i Steffi Graf

Koncern telekomunikacyjny Deutsche Telekom prowadzi negocjacje z gwiazdami tenisa - małżeństwem Andre Agassim i Steffi Graf - na temat ich...

26 marca 2002

Media Smart będzie chronić małych Brytyjczyków przed potęgą reklamy

W odpowiedzi na wezwania Komisji Europejskiej do ograniczenia reklam kierowanych do dzieci brytyjscy reklamodawcy, agencje reklamowe i media pracują nad...

26 marca 2002

Międzynarodowy budżet szwedzkiej Scani trafił do Mediaedge:CIA

Koncern Scania, szwedzki producent i eksporter ciężarówek oraz autobusów, przekazał swój międzynarodowy budżet przeznaczony na planowanie i zakup mediów domowi...

26 marca 2002

PepsiCo. będzie wspierać w Rosji markę szkockiego producenta

PepsiCo. będzie w Rosji rozlewać, reklamować i dystrybuować lemoniadę Irn-Bru, szkockiego producenta firmy A.G. Barr. Szkocka firma, która na swoim...

27 marca 2002

Publicis Consultants ratuje wizerunek Andersen International

Jedna z największych firm w branży audytorskiej Andersen International przekazała swój budżet na kampanię komunikacyjną bez przetargu agencji Publicis Consultants....

27 marca 2002

Nowa kampania Alfy Romeo kierowana do aktywnych kobiet

Włoski producent samochodów Fiat wystartuje na terenie Europy z kampanią luksusowego modelu Alfa Romeo 156 kierowanego do innego niż dotychczas...

27 marca 2002

Carlsberg został głównym sponsorem pucharowych rozgrywek UEFA

Duński browar Carlsberg Breweries został głównym sponsorem rozgrywek Pucharu UEFA w 2004 r. Carlsberg jest partnerem rozgrywek UEFA już od...

27 marca 2002

Citroen przenosi jeden ze swoich międzynarodowych budżetów

Francuski producent samochodów Citroen przeniósł swój międzynarodowy budżet obejmujący wydawanie katalogów z agencji Conran Design do Euro RSCG Works. Należąca...

27 marca 2002

Publicis Consultants ratuje wizerunek Andersen International

Jedna z największych firm w branży audytorskiej Andersen International przekazała swój budżet na kampanię komunikacyjną bez przetargu agencji Publicis Consultants....

27 marca 2002

Nowa kampania Alfy Romeo kierowana do aktywnych kobiet

Włoski producent samochodów Fiat wystartuje na terenie Europy z kampanią luksusowego modelu Alfa Romeo 156 kierowanego do innego niż dotychczas...

27 marca 2002

Carlsberg został głównym sponsorem pucharowych rozgrywek UEFA

Duński browar Carlsberg Breweries został głównym sponsorem rozgrywek Pucharu UEFA w 2004 r. Carlsberg jest partnerem rozgrywek UEFA już od...

27 marca 2002

Citroen przenosi jeden ze swoich międzynarodowych budżetów

Francuski producent samochodów Citroen przeniósł swój międzynarodowy budżet obejmujący wydawanie katalogów z agencji Conran Design do Euro RSCG Works. Należąca...

28 marca 2002

Reality show konkuruje z mistrzostwami świata w piłce nożnej

Francuski odpowiednik popularnego reality show "Big Brother" - "Loft Story" - powróci na antenę na początku kwietnia br. Stacja telewizyjna...

28 marca 2002

Burmistrz Londynu wspiera branżę reklamową

Ken Livingstone, burmistrz Londynu, ogłosił swoje poparcie dla branży reklamowej na spotkaniu zorganizowanym przez London First Creative Business Network. W...

28 marca 2002

Deutsche Bank reklamuje swój fundusz inwestycyjny DWS Inwestments

Hasłem europejskiej kampanii reklamowej promującej należące do Deutsche Bank fundusze inwestycyjne DWS Inwestments jest stwierdzenie "Twoje pieniądze są Twoją fortuną"....

28 marca 2002

Mercedes-Benz sponsorem turniejów tenisowych ATP

Mercedes-Benz będzie sponsorował turnieje tenisa ziemnego mężczyzn zaliczane do klasyfikacji ATP przez kolejne trzy lata. Początki tej współpracy sięgają roku...

29 marca 2002

Citroen rozpoczyna globalną kampanię modelu C3 compact

Na początku kwietnia br. Citroen rozpocznie globalną kampanię nowego modelu - C3 compact. Kampania reklamowa została przygotowana przez należącą do...

29 marca 2002

CEO rosyjskiego Metros-Media skazany na siedem lat więzienia

Aleksander Babajan, współwłaściciel i CEO Metros-Media, został skazany przez moskiewski sąd na siedem lat więzienia za liczne wymuszenia. Metros-Media zajmuje...

29 marca 2002

Wart 8,5 mln dol. brytyjski budżet reklamowy Daewoo do wzięcia

Koreański producent samochodów Daewoo rozpoczął przetarg na swój budżet reklamowy w Wielkiej Brytanii, kończąc tym samym siedmioletnią współpracę z londyńską...

29 marca 2002

Stacja telewizyjna Discovery restrukturyzuje swoją sieć

Międzynarodowa płatna sieć telewizyjna Discovery Networks Europe podzieliła swoją strukturę na dwie samodzielne części, z których jedna będzie odpowiadała za...

29 marca 2002

Bcom3 Group zamyka działający od 96 lat oddział D'Arcy w St.Louis

Bcom3 Group podjęła decyzję o natychmiastowym zamknięciu oddziału agencji reklamowej D'Arcy w St. Louis, który został stworzony w 1906 roku...

2 kwietnia 2002

Cordiant układa się ze swoimi wierzycielami

Przedstawiciele Cordiant Communications Group porozumieli się ze swoimi wierzycielami w sprawie ustalenia nowych terminów spłaty zadłużenia. Zdaniem analityków rynku koncern...

2 kwietnia 2002

Procter & Gamble rozpoczyna światową kampanię perfum So You

Procter & Gamble rozpoczął globalną kampanię reklamową nowych perfum Giorgio Beverly Hills So You. Jest ona skierowana do kobiet w...

2 kwietnia 2002

Liban, Maroko i ZEA kuszą francuskich turystów

Libańskie Biuro Turystyczne rozpoczyna swoją pierwszą od 25 lat francuską kampanię reklamującą Liban jako atrakcyjne miejsce o charakterze turystycznym. Potencjalnym...

3 kwietnia 2002

Rząd francuski promuje prywatyzację operatora krajowych autostrad

Rząd francuski przeznaczył 9,5 mln dol. na kampanię promującą prywatyzację największego operatora krajowych autostrad - spółki Autoroutes du Sud. Budżet...

3 kwietnia 2002

Telekom Austria walczy o utrzymanie stabilnej pozycji na rynku

Telekom Austria (TA) będzie walczył o utrzymanie swojej pozycji na rynku, wykorzystując intensywne działania marketingowe. TA stara się  nie dopuścić...

3 kwietnia 2002

Coca-Cola rozbudza w Tajlandczykach piłkarskie pasje

Coca-Cola Thailand Ltd., wykorzystując swoje sukcesy w dotychczasowych akcjach promocyjnych wokół najpopularniejszego sportu na świecie - piłki nożnej, rozpoczęła w...

3 kwietnia 2002

ONZ planuje prowadzenie globalnej loterii pieniężnej

Rząd Finlandii oraz Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ) pracują nad wspólnym projektem, jakim jest globalna loteria pieniężna - World Lottery Association....

4 kwietnia 2002

Grey zdobył wart 50 mln dol. niemiecki budżet brandu British Telecom

Mm02, brand telefonii komórkowej British Telecom, znalazł się w rękach Grey Worldwide. Agencja zajmie się obsługą niemieckiego budżetu reklamowego marki,...

4 kwietnia 2002

Coca-Cola rozpoczyna silną kampanię Powerade w Wielkiej Brytanii

Coca-Cola Co. rozpoczęła pierwszą multimedianą kampanię swojej marki Powerade na rynku brytyjskim. Autorem działań reklamowych, które mają debiutującą na rynku...

4 kwietnia 2002

Popularny batonik Nestle wraca na rynek rosyjski

Szwajcarski koncern spożywczy Nestle powrócił na rynek rosyjski ze swoim międzynarodowym brandem - batonikiem KitKat. Nestle, która wstrzymała dystrybucję batonika...

4 kwietnia 2002

Przedsiębiorcy i dziennikarze zdobywają licencję telewizyjną w Rosji

Wpływowi rosyjscy politycy i dziennikarze zrzeszeni w Union of Industrialists and Entrepreneurs zdobyli licencję na czwartą największą w kraju telewizję...

5 kwietnia 2002

Unilever podpisuje wartą 88 mln dol. umowę z JCDecaux

Największy światowy reklamodawca koncern Unilever podpisał długoterminową umowę z francuską firmą reklamy zewnętrznej JCDecaux. Porozumienie obejmuje teren Europy, ale strony...

5 kwietnia 2002

Nike rusza z globalną akcję reklamową pod hasłem "Secret Tournament"

Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike zdołał namówić 24 najsłynniejszych piłkarzy świata do udziału w globalnej, multimedialnej kampanii zatytułowanej "Secret...

5 kwietnia 2002

Berlusconi zastanawia się nad zakupem niemieckiej Kirch Group

Dyskusja nad rozrastającym się mediowym imperium premiera Włoch Silvia Berlusconiego z pewnością nasili się, jeżeli prawdą okażą się pogłoski, jakoby...

5 kwietnia 2002

Cap Gemini Ernst & Young przekazuje budżet do StrawberryFrog

Zajmująca się konsultingiem biznesowym firma Cap Gemini Ernst & Young przekazała swój globalny budżet kreatywny do małej niezależnej agencji StrawberryFrog,...

5 kwietnia 2002

Michelin konsoliduje europejski budżet sprzedaży promocyjnej

Francuski producent opon Michelin wybrał należącą do Havas agencję marketing services The Sales Machine do obsługi nowego paneuropejskiego budżetu sprzedaży...

8 kwietnia 2002

"Sportowa" BonAqua zadebiutuje na rynku niemieckim

Coca-Cola wprowadzi w czerwcu br. na rynek niemiecki nowy napój energetyczny pod marką BonAqua. Przedstawiciele koncernu twierdzą, że jest to...

8 kwietnia 2002

JWT zakończyła poszukiwania szwedzkiego partnera

Należąca do grupy WPP agencja reklamowa J.Walter Thompson (JWT) zakończyła poszukiwania partnerskiej agencji w Szwecji. Współpracę nawiązano z agencją reklamową...