M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 kwietnia 2002

MPG przejął niezależny dom mediowy Schmitter Media Agentur

Dom mediowy Media Planning Group, należący do holdingu Havas Advertising, przejął niezależny dom mediowy Schmitter Media Agentur, z siedzibą we...

8 kwietnia 2002

Linie lotnicze Emirates rozpoczynają globalną kampanię reklamową

Emirates, linie lotnicze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, przekazały budżet na pierwszą w swojej historii globalną kampanię reklamową londyńskiej agencji St Luke's....

8 kwietnia 2002

Bank ING Direct rozpoczął przetarg na francuską część swojego budżetu

Wiodący na rynku europejskim bank ING Direct rozpoczął we Francji przetarg na swój budżet reklamowy. ING Direct zdobył od czasu...

9 kwietnia 2002

Toscani przygotowuje kampanię antynikotynową

Olivero Toscani, słynny fotograf, który zdobył popularność, przygotowując reklamy dla koncernu odzieżowego Benetton, przygotuje kampanię antynikotynową. Toscani, który dawniej porównywał...

9 kwietnia 2002

Peugeot będzie reklamował swojego minivana 307 SW

Francuski koncern samochodowy Peugeot rozpoczął wprowadzanie na rynek kompaktowego minivana 307 SW. Kreacją na potrzeby kampanii reklamowej zajmie się należąca...

9 kwietnia 2002

Marka Orange z portfolio France Telecom Group podbija Rumunię

Orange, marka sieci telefonii komórkowej z portfolio France Telecom Group, zajmie miejsce dwóch popularnych na rynku rumuńskim marek Dialog oraz...

9 kwietnia 2002

Leo Burnett umacnia swoją pozycję na rynku szwedzkim

Leo Burnett Worldwide został mniejszościowym udziałowcem nowo powstałej agencji, której zespół tworzą pracownicy Leo Burnett oraz Paradiset DDB. "Wzmocnienie naszej...

10 kwietnia 2002

Niemiecka grupa mediowa Kirch ogłasza upadłość

Niemiecka grupa mediowa Kirch ogłosiła 8 kwietnia br. upadłość, po tym jak jej partnerzy oraz kredytujące banki nie zdecydowali się...

10 kwietnia 2002

Masius zostaje globalną agencją Volvo Construction Equipment

Masius, agencja należąca do sieci D'Arcy, będzie obsługiwać globalny budżet Volvo Construction Equipment, wiodącego producenta pojazdów budowlanych. Masius będzie koordynować ...

10 kwietnia 2002

Rosyjska firma outdoorowa nie będzie prezentować reklam L'Oreal

News Outdoor, druga co do wielkości firma reklamy zewnętrznej w Rosji, odmówiła sprzedaży powierzchni reklamowej koncernowi kosmetycznemu L'Oreal, który zamierzał...

10 kwietnia 2002

Dentsu Inc. będzie sprzedawać prawa sponsorskie UEFA Euro 2004

Dentsu Inc. sfinalizowało porozumienie z UEFA (Union of European Footbal Associations), na mocy którego japońska sieć będzie zajmować się sprzedażą...

11 kwietnia 2002

Nestle konsoliduje niemiecki budżet mediowy wart 155 mln dol.

Szwajcarski koncern spożywczy Nestle skonsolidował w Niemczech swój budżet mediowy w rękach domu mediowego Optimedia. Celem konsolidacji jest zwiększenie efektywności...

11 kwietnia 2002

Szwedzki reality show "Harem" wkrótce podbije publiczność Francji i Rosji

Strix Television, producent programów oraz spółka zależna Modern Times Group, sprzedała licencję na swój program reality show "Harem" stacjom telewizyjnym...

11 kwietnia 2002

"The Wall Street Journal" rozpoczyna globalną kampanię

Dow Jones & Co., właściciel dziennika "The Wall Street Journal", podjął decyzję o rozpoczęciu globalnej kampanii reklamowej tytułu. Głównym punktem...

11 kwietnia 2002

Wrigley przekazuje swój brytyjski budżet mediowy MediaCom

Wrigley Jr. Co. przekazał swój brytyjski budżet mediowy należącemu do sieci Grey Worldwide domowi mediowemu MediaCom. Wysokość budżetu szacowana jest...

12 kwietnia 2002

Fiat wyłonił dwóch finalistów przetargu na budżet marki Stilo

Włoski producent samochodów Fiat wyłonił dwie agencje, które będą walczyć o budżet marki Stilo. W finale znalazły się BGS D'Arcy...

12 kwietnia 2002

General Electric rozpocznie wkrótce europejską kampanię

Starając się wzmocnić swoją obecność na rynku europejskim, General Electric (GE) rozpocznie wkrótce pierwszą w skali regionu kampanię reklamową. Budżet,...

12 kwietnia 2002

Najstarszy na świecie brand tequili startuje z globalną kampanią

Należący do koncernu Diageo brand Jose Cuervo International, uznawany za najstarszą markę tequili na świecie, rozpoczął pierwszą w swojej historii...

12 kwietnia 2002

Londyński IMAX opakowany w gigantyczny plakat Canona

Canon Europe zbudował przed londyńskim kinem gigantyczną konstrukcję, na której umieścił mozaikę z 40 tys. cyfrowych zdjęć. Ta instalacja o...

15 kwietnia 2002

Adidas przygotowuje reklamę związaną z mistrzostwami świata

Niemiecki producent odzieży i sprzętu sportowego koncern Adidas zlecił agencji reklamowej 180° z Amsterdamu przygotowanie kampanii związanej ze zbliżającymi się...

15 kwietnia 2002

Unilever powraca na rynek francuski z programem dietetycznym SlimFast

Koncern spożywczy Unilever powraca na rynek francuski ze swoim programem dietetycznym SlimFast. Autorem kampanii reklamowej, która go wspiera, jest paryski...

15 kwietnia 2002

Sony przekazuje europejski budżet BtoB niezależnej londyńskiej agencji

Japoński koncern elektroniczny Sony przekazał swój europejski budżet BtoB londyńskiej agencji Delaney Lund Knox Warren (DLKW). Broadcast & Professional Europe,...

15 kwietnia 2002

Włoska "La Stampa" zwiększa nakład i zasięg

Turyński dziennik "La Stampa", kontrolowany przez rodzinę Agneli, do której należy również koncern motoryzacyjny Fiat, osiągnął nakład 400 tys. egzemplarzy,...

16 kwietnia 2002

Samsung przekazał paneuropejski budżet mediowy do Initiative Media

Samsung Electronics wybrał należący do Interpublic Group of Cos. dom mediowy Initiative Media do obsługi wartego 60 mln dol. paneuropejskiego...

16 kwietnia 2002

"Le Monde" uruchamia serwis w systemie pay-per-view

Francuski dziennik "Le Monde" wprowadza na rynek płatną wersję swojego wydania internetowego www.lemonde.fr. Darmowa wersja serwisu jest jedną z czołowych...

16 kwietnia 2002

Rozpoczęła się europejska kampania promująca francuskie wina stołowe

Grupa francuskich producentów wina zrzeszona w National Inter - Professional Association of Table and Regional Wine Producers (ANIVIT) rozpoczęła ogólnoeuropejską...

16 kwietnia 2002

Bates promuje się we Włoszech

Agencja reklamowa Bates Italia przeprowadzi prasową kampanię reklamową, której celem ma być autopromocja agencji, podczas gdy najwięksi włoscy reklamodawcy w...

17 kwietnia 2002

Arthur Andersen o niepewnej przyszłości UPC

Przyszłość United Pan-Europe Communications (UPC), jednego z głównych europejskich operatorów telewizji kablowej, jest niepewna - ocenia firma Arthur Andersen, audytor...

17 kwietnia 2002

Kampania informacyjna koncernów kosmetycznych we Francji

Międzynarodowi producenci kosmetyków kąpielowych, m.in Henkel, Procter & Gamble Co., Colgate-Palmolive Co. i Unilever, współorganizują intensywną kampanię informacyjną we Francji....

17 kwietnia 2002

Kościół w Rosji oprotestował kampanię wprowadzającą "Maxima"

Francuski wydawca Hachette Filipacchi, wprowadający na rosyjski rynek męski magazyn "Maxim", spotkał się z ostrą krytyką ze strony rosyjskiego Kościoła...

18 kwietnia 2002

Zenith Optimedia obniża prognozy rynku reklamowego na świecie

Grupa badawcza Zenith Optimedia Group obniżyła swoje przewidywania dotyczące wysokości globalnych wydatków na reklamę. Według tych prognoz siedem najważniejszych rynków,...

18 kwietnia 2002

Reckitt Benckiser przekazuje budżet reklamowy wart 430 mln dol.

Reckitt Benckiser, producent kosmetyków i chemii gopodarczej, rozdzielił swój międzynarodowy budżet reklamowy wart 430 mln dol. (o decyzji tej informowaliśmy...

18 kwietnia 2002

Rusza europejska kampania batonów Mars w kilku lokalnych odsłonach

Przebieg najnowszej europejskiej kampanii reklamowej batonów Mars, która ma na celu odnowienie wizerunku marki, będzie dostosowany do specyfiki lokalnych rynków,...

18 kwietnia 2002

Reklamy Alfa Romeo porównują model 166 z pociągiem Eurostar

Alfa Romeo używa do promocji swojego luksusowego modelu 166 nietypowej strategii, porównując samochód do jednego ze swoich głównych konkurentów -...

19 kwietnia 2002

Antonio Banderas reklamuje chipsy marki Lay's

Hollywoodzki gwiazdor Antonio Banderas weźmie udział w europejskiej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowe smaki należących do PepsiCo. chipsów Lay's....

19 kwietnia 2002

Węgierski McDonald's wprowadza do menu greckie potrawy

Wychodząc naprzeciw popularności kuchni greckiej wśród konsumentów na Węgrzech, tamtejszy oddział McDonald's Corp. wprowadził do swojej oferty greckie menu. Kampania...

19 kwietnia 2002

Rosnąca popularność aktora z reklam piwa Tolstiak zagraża marce

Sun Interbrew, rosyjski producent piwa, rozważa możliwość zerwania kontraktu z Aleksandrem Semczewem, aktorem występującym w spotach reklamowych piwa Tolstiak. Powodem...

19 kwietnia 2002

Cytrynowa Pepsi Twist trafia na rynki azjatyckie

Wietnam, Filipiny i Singapur będą pierwszymi rynkami azjatyckimi, na które zostanie wprowadzony nowy produkt PepsiCo Beverages International - cytrynowa Pepsi...

22 kwietnia 2002

Coca-Cola wykorzystuje wizerunek legendy futbolu Brazylijczyka Pele

Coca-Cola wykorzystuje wizerunek legendarnego wirtuoza futbolu Brazylijczyka Pele w swojej brazylijskiej edycji kampanii reklamowej. Reklama została przygotowana pod względem strategii...

22 kwietnia 2002

Francuscy konsumenci zaproszeni do tworzenia wizerunku marki Maggi

Szwajcarski koncern spożywczy Nestle organizuje we Francji akcję promocyjną dla jednego z najstarszych produktów ze swojego portfolio, bulionów Maggi (marka...

22 kwietnia 2002

Findus wprowadza na rynki europejskie warzywne chrupki WOK

Findus - szwedzki producent mrożonych produktów spożywczych - rozpoczął ogólnoeuropejską kampanię reklamową wprowadzającą nowy produkt, chrupki warzywne WOK. Strategią i...

23 kwietnia 2002

Cordiant finalizuje umowy z bankami na temat spłaty długów

Cordiant Communications Group ogłosiła 19 kwietnia br. finalizację umowy z bankami mającej na celu renegocjację zasad spłaty jej długów. Od...

23 kwietnia 2002

Graf i Agassi wystąpią w reklamach sieci telefonii komórkowej T-Mobile

Niemiecki operator telekomunikacyjny Deutsche Telekom potwierdził, że najsłynniejsze "tenisowe" małżeństwo świata - Steffi Graf i Andre Agassi - weźmie udział...

23 kwietnia 2002

Rywal Viagry wybrał Greya do przeprowadzenia kampanii panazjatyckiej

Amerykański koncern farmaceutyczny Eli Lilly and Company wybrał agencję Grey Healthcare Group (GHG) do przeprowadzenia kampanii wprowadzającej lek Cialis (środek...

24 kwietnia 2002

Wartość akcji Cordianta spada z powodu informacji o kłopotach grupy

Po kilku tygodniach opóźnienia Cordiant Communications Group ogłosiła 22 kwietnia br. wstępne wyniki za 2001 r. Wynika z nich, że...

24 kwietnia 2002

Parlament Europejski odrzucił zakaz stosowania cookies

Europejska branża handlu elektronicznego oraz środowiska reklamowe odetchnęły z ulgą po tym, jak Komisja Parlamentu Europejskiego nie przyjęła projektu zakazu...

24 kwietnia 2002

Vivendi rozpisał przetarg na budżet mediowy wart 350 mln dol.

Francusko-kanadyjski koncern komunikacyjny i mediowy Vivendi Universal zaprosił pięć domów mediowych do przetargu, którego przedmiotem jest jego globalny budżet mediowy...

24 kwietnia 2002

Czy Parlament Europejski ograniczy wpływy imperium Berlusconiego?

Liderzy opozycji we Włoszech wezwali prezydenta i Parlamet Europejski do ograniczenia wpływów premiera Silvio Berlusconiego w mediach. Jest to najdrastyczniejszy...

24 kwietnia 2002

Włosi organizują globalną kampanię swoich produktów za 92 mln dol.

Włoski Instytut Handlu Zagranicznego planuje rozpoczęcie w czerwcu br. globalnej kampanii reklamowej promującej włoskie produkty w ponad 50 krajach przez...

24 kwietnia 2002

Reckitt Benckiser wprowadza w Europie nowy produkt

Reckitt Benckiser, lider na rynku detergentów do zmywarek, zmienia koncepcję swoich tabletek 3 w 1 na 3 w 1 total....