M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

14 maja 2002

Kontrakty reklamowe kanadyjskiego rządu wzbudzają podejrzenia

Kanadyjska Najwyższa Izba Kontroli poleciła Royal Canadian Mounted Police wszczęcie śledztwa dotyczącego trzech rządowych kontraktów reklamowych, których wartość szacowana jest...

14 maja 2002

Mars rozwiązuje w USA umowę z D'Arcy

Masterfoods zdecydował o zakończeniu współpracy między swoją marką Mars a agencją D'Arcy Masius Benton należącą do grupy Bcom3. Informacja została...

15 maja 2002

Masterfoods potwierdził zakończenie współpracy z D'Arcy

Marka Mars, należąca do portfolio koncernu spożywczego Masterfoods, nie będzie nadal obsługiwana przez należącą do grupy Bcom3 agencję reklamową D'Arcy...

15 maja 2002

Allied Domecq rozpoczyna kampanię Go Play swojej marki Ballantine's

Brytyjski koncern Allied Domecq ruszył z globalną kampanią produktową swojej wiodącej marki - whisky Ballentine's Finest. Autorem działań reklamowych, których...

15 maja 2002

Saab wyłonił finalistów przetargu na niemiecką część budżetu firmy

Należąca do koncernu motoryzacyjnego General Motors szwedzka firma Saab ujawniła finalistów przetargu na niemiecką część budżetu reklamowego. Na krótkiej liście...

15 maja 2002

Steve Blakeman będzie nadzorował w Initiative Media obsługę Unilevera

Steve Blakeman będzie nadzorował obsługę budżetu jednego z największych klientów domu mediowego Initiative Media - Unilevera. Blakeman został powołany na...

15 maja 2002

Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes przedstawił skład jury

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes przedstawili skład jury, które będzie oceniało prace w kategoriach: film, prasa i plakat, reklama...

16 maja 2002

JWT będzie obsługiwała międzynarodowy budżet Vodafone

Oficjalnie potwierdzono, że agencja J. Walter Thompson będzie obsługiwać międzynarodowy budżet brytyjskiej firmy telekomunikacyjnej Vodafone. Klient nie ujawnił wysokości budżetu...

16 maja 2002

Havas Advertising rozpoczął emisję obligacji zamiennych

Francuska grupa reklamowa Havas Advertising rozpoczęła na paryskiej giełdzie emisję obligacji zamiennych. Zebrane w ten sposób środki finansowe będą przeznaczone...

16 maja 2002

Cadbury Schweppes startuje z kampanią produktu Red Fusion

Cadbury Schweppes Dr Pepper/Seven Up rozpocznie na przełomie sierpnia i września kampanię swojego nowego napoju Red Fusion. Kampania, która obejmie...

16 maja 2002

Sylvester Stallone bohaterem reklam włoskiego producenta salami

Gwiazda filmów akcji Sylvester Stallone wystąpił w spocie reklamowym włoskiego producenta wędlin Salumificio Citterio. Autorem reklamy jest agencja Armando Testa,...

17 maja 2002

Unilever przekazuje budżet serków kremowych agencji Springer & Jacoby

Agencja reklamowa Springer & Jacoby otrzymała europejski budżet reklamowy segmentu serków kremowych koncernu Unilever Bestfoods. Niemiecka agencja, której 35,5 proc....

17 maja 2002

Niemiecki Schoeller startuje na Węgrzech z lokalną kampanią

Niemiecki producent lodów Schoeller rozpoczął na Węgrzech kampanię lodów La Crema. Reżyserem spotu jest Gabor Hewrendi, a jego producentem lokalna...

17 maja 2002

Carlsberg Breweries podpisał umowę z English Football Association

Duński browar Carlsberg Breweries ogłosił podpisanie wielomilionowego kontraktu z English Football Association (FA). Podpisana umowa daje Carlsbergowi prawa sponsoringowe reprezentacji...

17 maja 2002

Nowy batonik Nestle zadebiutuje na rynku brytyjskim

Szwajcarski koncern spożywczy Nestle wprowadzi na rynek brytyjski nowy czekoladowy batonik Double Cream. Debiut wsparty zostanie kampanią produktową przygotowaną przez...

17 maja 2002

MPG jako pierwsza przenosi siedzibę na Dolny Manhattan

Media Planning Group, specjalista mediowy należący do grupy Havas Advertising, połączy swoje cztery nowojorskie oddziały w jednej siedzibie - na...

20 maja 2002

Vivendi-Universal rezygnuje z planów przejęć na rynku włoskim

Koncern mediowy Vivendi-Universal zapowiedział, że wycofuje się z planów połączenia należącej do koncernu mediowego włoskiej płatnej telewizji Telepiu z jej...

20 maja 2002

Dziennik "WSJE" odnotował  5-proc. wzrost nakładu

Dane dotyczące wysokości nakładu pokazały, że "The Wall Street Journal Europe" (WSJE) osiągnął 5-proc. wzrost na przestrzeni roku, a blisko...

20 maja 2002

Bill Whitehead, prezes Bates America, rezygnuje ze stanowiska

Bill Whitehead, prezes sieci agencji reklamowych Bates America, złożył rezygnację. Jego obowiązki przejmie David Hern, pełniący funkcję prezesa CEO Cordiant...

20 maja 2002

Londyńska agencja St. Luke's powołuje do życia firmę Artist Network

Londyńska niezależna agencja kreatywna St. Luke's, powołała do życia "przyjazną artystom" firmę z branży rozrywkowej - Artist Network. Artist Network...

20 maja 2002

Ikea rozpoczyna kampanię na wybranych rynkach europejskich

Fińska agencja reklamowa Hasan & Partners oraz należąca do sieci DDB Worldwide norweska agencja New Deal przygotują wizerunkową kampanię szwedzkiego...

21 maja 2002

Samsung rozpoczął wartą 200 mln dol. globalną kampanię wizerunkową

Koreański producent sprzętu elektronicznego Samsung Electronics Co. ruszył z globalną kampanią wizerunkową, której budżet szacowany jest na 200 mln dol....

21 maja 2002

Mars/Master Foods rozdziela budżety dotychczas obsługiwane przez D'Arcy

Mars/Master Foods ujawnił, które z agencji reklamowych przejmą budżety obsługiwane dotychczas przez D'Arcy w USA. Należąca do Omnicom Group agencja...

21 maja 2002

Fujitsu-Siemens rozstrzygnął przetarg na europejski budżet marketingowy

Fujitsu-Siemens Computers przekazał swój europejski budżet marketingowy agencji reklamowej McCann-Erickson. Wysokość budżetu szacowana jest na 10-13 mln dol. W finale...

21 maja 2002

Leo Burnett zdobył wart 50 mln dol. budżet francuskiego Intermarche

Francuski detalista Intermarche przekazał swój budżet reklamowy paryskiemu oddziałowi agencji reklamowej Leo Burnett Worldwide. Dotychczas był on (jego wysokość szacowana...

21 maja 2002

Izraelski oddział IAA nie weźmie udziału w bejruckim kongresie

Izraelski oddział International Advertising Association (IAA) nie będzie uczestniczyć w 38. Kongresie Reklamy organizowanym w dniach 21-24 maja br. w...

21 maja 2002

Walia rozpoczęła rywalizację na rynku usług turystycznych

The Wales Tourist Board (WTB) rozpoczął swoją pierwszą międzynarodową kampanię reklamową, skierowaną przede wszystkim do turystów z Belgii i Holandii....

21 maja 2002

Prezes FCB Worldwide G. Kelly O'Dea rezygnuje ze stanowiska

G. Kelly O'Dea, prezes agencji reklamowej Foote, Cone & Belding Worldwide, zrezygnował ze stanowiska. O'Dea od 1 czerwca br. znajdzie...

22 maja 2002

Bombowy zamach w Bejrucie na dzień przed otwarciem konferencji IAA

Dżihad Dżibrila, syn lidera Ludowego Frontu Wyzwolenia Palestyny - Dowództwa Generalnego (LFWP-DG), zginął w zamachu bombowym w Bejrucie. LFWP-DG sprzeciwiał...

22 maja 2002

WPP rezygnuje ze współpracy z firmą audytorską Arthur Andersen

WPP Group przedstawiła udziałowcom propozycję zmiany współpracującej z grupą firmy audytorskiej. Po dokładnym przeglądzie największych graczy na rynku usług finansowych...

22 maja 2002

Marketerzy walczą o młodych bywalców Island Festival

Już od dziesięciu lat w Budapeszcie, w parku nad Dunajem, organizowany jest na wzór amerykańskiego Woodstock festiwal muzyczny, pod nazwą...

23 maja 2002

Master Foods w Europie podpisał umowę z nadawcą telewizyjnym SBS

SBS, paneuropejski holding radiowo-telewizyjny z siedzibą w Sztokholmie, podpisał pierwszą umowę o współpracy z Master Foods. Porozumienie dotyczy kilku rynków...

23 maja 2002

Wyniki sprzedaży Stilo nie spełniają oczekiwań włoskiego producenta

Włoski producent samochodów Fiat zmienił prognozy sprzedaży aut marki Stilo. Wyniki sprzedaży po pierwszym kwartale br. były bowiem znacznie niższe...

23 maja 2002

FIFA rusza z pierwszą globalną kampanią reklamową

Światowa federacja piłkarska FIFA rozpocznie pierwszą globalną kampanię telewizyjną podczas zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. Kampania,...

23 maja 2002

Watykan zmienił stanowisko wobec internetu

Papież Jan Paweł II nazwał internet "cennym narzędziem ewangelizacji". Watykan poinformował również, że wkrótce ujawni imiona świętych patronów internautów. Deklaracja...

23 maja 2002

Herbalife po raz pierwszy wybrała agencję reklamową

Międzynarodowa firma Herbalife, zajmująca się dystrybucją środków wspomagających kontolę wagi, po raz pierwszy zdecydowała się na współpracę z agencją reklamową....

23 maja 2002

Porsche został sponsorem tenisowych mistrzostw świata kobiet

Porsche Cars North America będzie ekskluzywnym sponsorem tenisowych mistrzostw świata kobiet Sanex WTA Tennis, które odbędą się w listopadzie br....

24 maja 2002

Masterfoods konsoliduje brytyjski budżet mediowy w rękach MediaComu

Masterfoods scentralizował swój budżet mediowy na terenie Wielkiej Brytanii w rękach domu mediowego MediaCom, wchodzącego w skład grupy Grey Global....

24 maja 2002

Francuski urząd antymomopolowy zatwierdza fuzję Publicis i Bcom3

Francuski urząd antymonopolowy COB zaaprobował fuzję Publicis Groupe z Bcom3, której wartość szacowana jest na 3 mld dol. COB wyraził...

24 maja 2002

Starcom Mediavest przejmie trzy agencje mediowe od szwedzkiego A-COM

Specjalista mediowy Starcom Mediavest Group (SMG) wzmocnił swoją obecność na terenie Skandynawii poprzez przejęcie trzech firm mediowych szwedzkiej sieci A-COM....

24 maja 2002

Komisja Europejska rusza z kampanią wspomagającą niepełnosprawnych

Komisja Europejska zleciła agencji EurO&M, części Ogilvy Group, kampanię, której celem jest poparcie praw 37 mln niepełnosprawnych mieszkańców Europy. Kampania,...

24 maja 2002

Clear Channel w USA tworzy dział reklamowy

Clear Channel Communications w USA otworzył nowy dział, którego celem jest obsługa kampanii prowadzonych w różnych mediach. Clear Channel Advantage...

24 maja 2002

Na rynku USA pojawi się dietetyczna wersja Mountain Dew Code Red

Pepsi-Cola Co. wprowadzi na rynek USA dietetyczną wersję swojego napoju Mountain Dew Code Red. Ogólnokrajowa kampania wspomagająca debiut produktu została...

27 maja 2002

Organizatorzy festiwalu w Cannes i JCDecaux zawarli porozumienie

Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes i francuski koncern reklamy zewnętrznej JCDecaux zawarły porozumienie mające na celu intensywną promocję outdooru jako...

27 maja 2002

E.Leclerc atakuje sztywne prawo cenowe w swojej najnowszej kampanii

Francuski detalista E.Lecerc rozpoczął kampanię reklamową, w której atakuje francuskie prawo cenowe zabraniające sprzedaży poszczególnych produktów poniżej ustalonej w roku...

27 maja 2002

Electrolux konsoliduje europejski budżet w rękach Bartle Bogle Hegarty

Electrolux, szwedzki producent sprzętu gospodarstwa domowego, skonsolidował swój europejski budżet marki AEG w rękach londyńskiej agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH)....

27 maja 2002

Chief executive WPP Martin Sorrell nie przyjmuje premii motywacyjnej

Jak wynika z rocznego finansowego raportu WPP Group, Martin Sorrell, chief executive grupy, nie przyjął premii motywacyjnej za 2001 r.,...

27 maja 2002

Zmiana nazwy Havas Advertising stała się faktem

Havas Group uchwaliła 23 maja rezolucję dotyczącą zmiany nazwy sieci reklamowej Havas Advertising na Havas. Zmiana oczekiwana była już od...

27 maja 2002

Rezultaty rozgrywek Mistrzostw Świata dostępne na żywo w internecie

Miliony fanów piłki nożnej, którzy nie będą mogli śledzić emocjonujących rozgrywek na srebrnym ekranie, otrzymają najświeższe informacje w internecie. Wszystko...

28 maja 2002

Agencje obsługujące Beiersdorf obawiają się zmiany właściciela

Hamburski koncern kosmetyczny Beiersdorf, z roczną sprzedażą przekraczającą 4,2 mld dol., prawdopodobnie zmieni właściciela. Grupa ubezpieczeniowa Allianz, która posiada 43,6...