M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 maja 2002

Procter & Gamble rozpoczął cross-promocję z detalistą Tesco i wydawcą IPC

Procter & Gamble Co. rozpoczął na brytyjskim rynku cross-promocję, tworząc sojusz z detalistą Tesco oraz wiodącym na lokalnym rynku wydawcą...

28 maja 2002

Land Rover rozpoczyna w USA kampanię sportowego modelu Range Rover

Należący do Ford Motor Co. Land Rover North America rozpoczął intensywną kampanię prasową swojego udoskonalonego modelu sportowego Range Rover. Autorem...

28 maja 2002

Producent farb do włosów wykorzystuje wizerunek kanclerza Niemiec

Nie wiadomo, czy farbowane włosy kanclerza Niemiec Gerharda Schroedera powiększą grono jego wyborców, natomiast z pewnością ożywią wizerunek producenta kosmetyków...

29 maja 2002

Microsoft Corp. inwestuje 2 mld dol. w rozwój gier wideo nowej generacji

Podczas trwających targów Electronic Entertainment Expo, Microsoft Corp. ujawnił szczegóły dotyczące nowej generacji gier Xbox Live. Koncern w ciągu najbliższych...

29 maja 2002

Haagen-Dazs zachęca Francuzów egzotycznymi smakami

Należąca do koncernu spożywczego Pillsbury marka lodów Haagen-Dazs ruszyła z letnią promocją, której celem jest zwiększenie udziałów w rynku mrożonych...

29 maja 2002

Sektor reklamy online we Francji odnotował 17-proc. spadek w 2001 r.

Globalne spowolnienie gospodarcze oraz załamanie się dotcomów to przyczyny 17-proc. spadku w sektorze dotcomów we Francji. W 2000 r. wartość ...

3 czerwca 2002

McDonald's przygotował nowe dania w związku z mundialem

McDonald's zamierza uczcić zbliżające się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej "dalekowschodnią" promocją w sieci 1115 swoich restauracji w Niemczech. McDonald's,...

3 czerwca 2002

Rekordowy kontrakt telewizyjny Unilevera

Unilever podpisał kontrakt reklamowy na 500 mln euro (460 mln dol.) z brytyjskimi nadawcami Carlton Communications i Granada. Unilever jest...

3 czerwca 2002

Motorola chce trafić do młodych

Motorola, producent telefonów kojarzonych głównie ze środowiskiem biznesowym, zamierza zabiegać również o popularność wśród młodzieży. W tym celu rozpoczyna aktywność...

3 czerwca 2002

Puma w telewizji i internecie

Puma, niemiecki koncern produkujący odzież sportową, został partnerem sieci muzycznej MTV Europe. Umowa przewiduje zintegrowaną telewizyjno-online'ową kampanię, która promować będzie...

4 czerwca 2002

FIFA wspomaga walkę z papierosami podczas mundialu

Międzynarodowa Federacja Futbolu FIFA otrzymała największą nagrodę zdrowotną za wysiłki zmierzające do kontroli palenia papierosów. Kulminacją przyznania nagrody była decyzja...

4 czerwca 2002

Masterfoods przekazuje niemiecki budżet mediowy do MediaCom i Media Plus

Masterfoods przekazuje swój budżet mediowy (oceniany na 190 mln dol.) do należącego do Grupy Grey domu mediowego MediaCom w Duseldorfie...

4 czerwca 2002

Bez zmian w telewizyjnej dyrektywie Unii Europejskiej aż do 2004 r.

Komisja Europejska odłożyła na koniec 2004 r. rewizję dotyczącą Dyrektywy Telewizji bez Barier. Rewizja dotycząca dyrektywy ma na celu harmonizację...

4 czerwca 2002

Firma konsultingowa Deloitte Consulting będzie współpracować z DDB

Firma konsultingowa Deloitte Consulting będzie współpracować z agencją DDB Worldwide z San Francisco. Działania agencji będą obejmowały m.in. nową kampanię...

5 czerwca 2002

Ogłoszenie

Najbliższe wydanie informacji zagranicznych na podstawie "Advertising Age's Daily World Wire" dołączone będzie do naszego Dziennego Serwisu 7 czerwca br....

6 czerwca 2002

Ogłoszenie

Najbliższe wydanie informacji zagranicznych na podstawie "Advertising Age's Daily World Wire" dołączone będzie do naszego Dziennego Serwisu 7 czerwca br....

7 czerwca 2002

Szef rosyjskiej agencji NewOutdoor postrzelony

Maksym Tkaczew, szef największej rosyjskiej agencji reklamy zewnętrznej NewOutdoor, został poważnie postrzelony w Moskwie. Stało się to w czasie otwierania...

7 czerwca 2002

Schumacher i Barrichello w nowej kampanii Fiata Stilo

W najnowszej kampanii Fiata Stilo wykorzystne zostaną wizerunki dwóch najlepiej rozpoznawanych we Włoszech kierowców Formuły 1 związanych z teamem Ferrari...

7 czerwca 2002

Podtekst seksualny w reklamie produktu Unilevera

Londyńska agencja HHCL & Partners przygotowała kampanię dla brandu spożywczego Pot Noodle należącego do koncernu Unilever Bestfoods. Budżet tej kampanii,...

7 czerwca 2002

Mediaedge:CIA obsłuży wart 50 mln dol. budżet prasowy Masterfoodsa

Należący do grupy WPP dom mediowy Mediaedge:CIA został wybrany do obsługi wartego 50 mln dol. budżetu na zakup mediów prasowych...

10 czerwca 2002

Agencja reklamowa Cayenne wygrała europejski budżet Skody

Niemiecka agencja reklamowa Cayenne wygrała europejski budżet samochodów Skoda, należących do Volkswagena. Wartość budżetu szacowana jest na 90 mln dol....

10 czerwca 2002

Sir Ranulph Fiennes wystąpił w najnowszej kampanii Land Rovera

Słynny brytyjski odkrywca Sir Ranulph Fiennes wystąpił w najnowszej kampanii reklamowej samochodów Land Rover. Kampanie zrealizowała londyńska agencja reklamowa Rainey...

10 czerwca 2002

Agencja M&C Saatchi dostała budżet sponsoringowy Travelex

Brytyjska firma Travelex, zajmująca się transakcjami wymiany walut, przekazała budżet przeznaczony na sponsoring załogi Toyoty występującej w wyścigach Formuły 1...

10 czerwca 2002

Grzywna za kierowanie reklam papierosów do młodzieży

Grzywną w wysokości 20 mln dol. sąd w Waszyngtonie ukarał koncern R.J.Reynolds Tobacco Co. za kierowanie kampanii reklamowych papierosów do...

11 czerwca 2002

Agencja reklamowa TBWA/PHS zdobyła budżet McDonald'sa w Finlandii

Agencja reklamowa TBWA/PHS będzie obsługiwała budżet McDonald'sa w Finlandii. Poprzednio z McDonald'sem w tym kraju pracowała agencja Leo Burnett, która...

11 czerwca 2002

Nowe pismo o tematyce piłkarskiej wchodzi na francuski rynek

Francuskie wydawnictwo Culture et Grands Coussins wprowadza na rynek nowe up-marketowe pismo o tematyce piłkarskiej zatytułowane "SoFoot". Impulsem do tego...

11 czerwca 2002

D'Arcy obsłuży wprowadzenie nowej linii papierosów Sobranie

Koncern tytoniowy Gallaher Group wybrał agencję D'Arcy i dom mediowy IMP do obsługi budżetów wprowadzających na rynek nową linię papierosów...

12 czerwca 2002

Wpływy reklamowe stacji TF1 uzależnione od wyników francuskiej drużyny piłkarskiej

Przegrana francuskiej drużyny piłkarskiej na mundialu może mieć negatywny wpływ na wyniki finansowe wiodącej stacji TV we Francji - TF1...

12 czerwca 2002

Metro zadebiutuje w Korei Południowej

Metro International, bezpłatny tytuł prasy codziennej, którego ojczyzną jest Szwecja, 16 czerwca po raz pierwszy ukaże się w Korei Południowej...

12 czerwca 2002

FIFA wygrywa w sądzie argentyńskim z PepsiCo.

FIFA, organizacja zarządzająca światowym futbolem, wygrała sprawę przeciwko PepsiCo. w Argentynie. Lokalny sąd w tym kraju nakazał koncernowi zaprzestanie wyświetlania...

12 czerwca 2002

Szwedzka grupa BGC liderem na rynku reklamy BtoB

Business Communication Group (BCG) dokonała za 30 mln dol. akwizycji skandynawskiej agencji reklamy BtoB - Sandberg Trygg. W ten sposób...

13 czerwca 2002

Courts przesuwa media z Carata do MediaCom Accent

Courts, brytyjski detalista mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, przesunął swój budżet mediowy, wart 32 mln dol., do domu mediowego MediaCom...

13 czerwca 2002

Initiative Media zdobył budżet Dixons Group

The Dixons Group, europejska sieć sklepów oferujących produkty elektroniczne, przekazał swój europejski budżet medialny domowi mediowemu Initiative Media, który należy...

13 czerwca 2002

Owady kontra bankierzy w globalnej kampanii banku BNP Paribas

Lider francuskiej bankowości BNP Paribas rozpoczął międzynarodową kampanię brandingową, w której porównuje owady i bankierów, walcząc ze stereotypami dotyczącymi rynku...

14 czerwca 2002

Marketingowy krach we Francji

Francuscy reklamodawcy, których zgubiło zbytnie zaufanie do drużyny narodowej (oparte na historycznych już zwycięstwach w mistrzostwach świata w 1998 i...

14 czerwca 2002

Deutsche Bank organizuje przetarg na wart 50 mln dol. budżet kreatywny

Deutsche Bank poprosiła frankfurcki oddział McCann-Erickson Worldwide i berlińsko-frankfurcką agencję ECC Advertising o pomysły na działania marketingowe związane z reorganizacją...

14 czerwca 2002

ING Direct zmienia we Francji agencję

Wiodący bank europejski ING Direct przesunął swój budżet reklamowy z niezależnej agencji Leagas Delaney Centre do należącej do WPP J....

14 czerwca 2002

Canon powierzył budżet reklamowy w Australii agencji D'Arcy

Japońska firma Canon skonsolidowała swój biznes na terenie Australii, powierzając go agencji reklamowej D'Arcy Worldwide należącej do holdingu Bcom. D'Arcy...

17 czerwca 2002

Unisys rozpoczyna kampanię skierowaną do top-menedżmentu

Unisys, globalna kompania technologiczna, rozpoczyna nową międzynarodową kampanię reklamową. Grupa docelowa działań to osoby na kierowniczych stanowiskach, podejmujące decyzje w...

17 czerwca 2002

Google uruchamia biuro w Paryżu

Firma Google zarządzająca wyszukiwarką Google otwiera biuro sprzedaży reklam w Paryżu. Google chce, by dominacja wyszukiwarki na rynku francuskim w...

17 czerwca 2002

Producent bielizny Palmers kieruje się na Wschód

Europejski producent bielizny damskiej Palmers zamierza rozwinąć sieć sklepów w krajach byłego bloku komunistycznego oraz na Dalekim Wschodzie. Palmers przygotowuje...

18 czerwca 2002

Siemens konsoliduje reklamę telefonów komórkowych

Niemiecki producent elektroniki i gigant telekomunikacyjny Siemens zamierza skonsolidować swoje globalne działania medialne związane z reklamą telefonów komórkowych w ramach...

18 czerwca 2002

Linie lotnicze Swiss Airline poszukują agencji reklamowej

Szwajcarskie linie lotnicze Swiss, które powstały po upadku linii lotniczych Swissair, poszukują nowej agencji reklamowej, która obsługiwałaby jej międzynarodowy budżet...

18 czerwca 2002

Microsoft ogłosił przetarg na wybór agencji reklamowej dla portalu MSN

Francuski oddział koncernu Microsoft zrezygnował z usług agencji reklamowej McCann-Erickson Worldwide z Paryża obsługującej francuskojęzyczny portal koncernu - MSN. Koncern...

19 czerwca 2002

Havas likwiduje Euro RSCG Works

Havas zlikwidował Euro RSCG Works, paryską agencję założoną w 1999 r. przez francuskiego guru reklamy Jacquesa Seguela, na potrzeby obsługi...

19 czerwca 2002

PepsiCo. przekazuje budżet Tropicana we Francji do OMD

Koncern PepsiCo. przekazał swój francuski biznes mediowy soków Tropicana z należącego do grupy Publicis domu mediowego Zenith Optimedia do należącego...

19 czerwca 2002

Koncern Gillette rozpoczął globalny przegląd biznesu mediowego

Koncern Gillette Co. rozpoczął przegląd swojego biznesu mediowego na świecie. W ub.r. koncern wydał na media w USA 174 mln...

19 czerwca 2002

OMD pracuje dla francuskiego ministerstwa finansów

Francuskie ministerstwo finansów (do przetargu na nie zaproszono nieznaną liczbę domow mediowych) wybrało należący do Omnicom Group dom mediowy OMD....

20 czerwca 2002

RTL umacnia pozycję lidera na węgierskim rynku TV

RTL Klub, jeden z dwu komercyjnych nadawców krajowych na Węgrzech, zostawił w tyle swojego głównego konkurenta, SBS Broadcasting's TV2. Stacja...

20 czerwca 2002

Coca-Cola i Danone - wspólne przedsięwzięcie na rynku wód mineralnych w USA

Koncern Coca-Cola podpisał umowę z firmą Danone w zakresie obsługi marketingowej i produkcji wody mineralnej na terenie USA. Danone zobowiązał...