M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 czerwca 2002

J. Walter Thompson łączy działy produkcji w Londynie i Europie

Agencja J. Walter Thompson Co. połączyła londyński i europejski dział produkcji filmów reklamowych. Nowym departamentem, liczącym 30 pracowników, zarządzać będzie...

21 czerwca 2002

KD obniża ceny wraz z sukcesami piłkarskimi niemieckiej drużyny

Niemiecka firma kosmetyczna Tengelmann, zależna finansowo od spółki KD, wprowadziła niezwykłą ofertę cenową. Za każdy gol niemieckiej drużyny na Mistrzostwach...

21 czerwca 2002

Szef marketingu Amazon.com przeszedł do Vodafone

Dyrektor marketingu globalnego Amazon.com Lance Batchelor opuścił dotcom i został szefem marketingu brytyjskiego oddziału koncernu telekomunikacyjnego Vodafone. W ten sposób...

21 czerwca 2002

Mundialowi beneficjenci - pizza i poczta

Mundial spowodował znaczny wzrost sprzedaży pizzy w Tajlandii, szczególnie sprzedawanej na odległość - do domów i biur. Wzrost zanotowały wszystkie...

24 czerwca 2002

Axel Springer i H. Bauer kupią Kirch Media

Axel Springer oraz Heinrich Bauer Verlag wspólnie powiadomiły, że chcą nabyć 51 proc. udziałów w Kirch Media, złożonego ze stacji...

24 czerwca 2002

Napój gazowany Dr Pepper wejdzie na rynki Europy Wschodniej

Schweppes International wybrał amsterdamską agencję 180, która będzie odpowiedzialna za ponowne wprowadzenie marki napoju Dr Pepper na rynki europejskie. Budżet...

24 czerwca 2002

Mundial 2002 - pokonani reklamodawcy

Piłkarscy "outsiderzy" rozgrywają w Korei i Japonii swoje najlepsze w historii mistrzostwa świata, tymczasem dla reklamodawców szokujące odpadnięcia faworytów z...

24 czerwca 2002

David Beckham występuje w azjatyckich antyreklamach papierosów

Brytyjski piłkarz David Beckham wraz z modelką Christy Turlington oraz gwiazdą muzyki Mobym występują w corocznej kampanii antyreklamującej papierosy, przygotowanej...

25 czerwca 2002

Spot dla Xbox narusza prawa autorskie?

Kampania lauchowa dla produkowanej przez Microsoft Corp. konsoli do gier Xbox może mieć szanse na zwycięstwo na Festiwalu Reklamy w...

25 czerwca 2002

DDB będzie promować swój brand w Europie

Należąca do Omnicom Group grupa reklamowa DDB Worldwide planuje wzmocnienie swojego wizerunku w Europie. Inicjały założycieli agencji Neda Doyla, Maxella...

25 czerwca 2002

Kampania we Włoszech przeciwko niesprawiedliwościom mundialu

Włoski producent wody Unliveto, który promował się do tej pory w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, wykorzystując do...

25 czerwca 2002

Procter & Gamble sprzedał licencję na markę Mr. Clean firmie Rozenblit

Rozenblit, francuski producent akcesoriów do sprzątania, kupił od koncernu Procter & Gamble (P&G) licencję na wykorzystywanie znaku towarowego Mr. Clean....

8 lipca 2002

Procter & Gamble ponownie wprowadza na niemiecki rynek markę Ariel

Koncern Procter & Gamble ponownie wprowadza na niemiecki rynek markę Ariel. Intensywną telewizyjną kampanię reklamową wprowadzającą Ariela na rynek przygotuje...

8 lipca 2002

McCann-Erickson wycofał się z przetargu na budżet Deutsche Bank

Agencja reklamowa McCann-Erickson Worldwide zdecydowała się wycofać się z przetargu dotyczącego obsługi budżetu reklamowego Deutsche Banku, który szacowany jest na...

8 lipca 2002

Young & Rubicam pozyskała nowego szefa planowania w Europie

Stanowisko executive planning director w sieci agencyjnej Young & Rubicam EMEA (region Europy, Środkowego Wschodu i Afryki) objął Simon Silvester,...

8 lipca 2002

Norweski wydawca chce kontrolować dziennik "Komsomolskaja Prawda"

Norweski wydawca A-Pressen chce objąć większościowy pakiet udziałów w rosyjskim dzienniku "Komsomolskaja Prawda" (wcześniej wydawana pt. "Prawda", wiodący dziennik w...

8 lipca 2002

CNN planuje uruchomienie w Indiach kanału informacyjnego

Międzynarodowy kanał satelitarny CNN rozważa uruchomienie programu informacyjnego specjalnie dla Indii. Nie wiadomo jeszcze, czy zdecyduje się na ten ruch...

9 lipca 2002

Miesięcznik "Ad Age Global" będzie dostępny jedynie w sieci

Firma Crain Communications, do której należy Ad Age Group, zdecydowała się na przekształcenie miesięcznika "Ad Age Global" i zmianę sposobu...

9 lipca 2002

PepsiCo. w Rumunii nieprzygotowana na efekty promocji

"Wciel w życie swoje sny" - tak brzmiało hasło przewodnie promocji sprzedażowej koncernu PepsiCo. w Rumunii, związanej z piłkarskim Pucharem ...

9 lipca 2002

Wskaźnik oglądania reklam we Włoszech jest wyższy niż programów TV

Włoskie reklamy cieszą się sporym zainteresowaniem wśród widzów. Podczas badań przeprowadzonych przez grupę Starcom MediaVest 65 proc. Włochów powiedziało, że...

9 lipca 2002

Red Bull chce zwiększyć udziały w rynku USA poprzez sponsoring

Red Bull zamierza zdecydowanie zintensyfikować wydatki na sponsoring wyścigów Formuły 1, aby dzięki temu zwiększyć udziały w rynku amerykańskim. Dietrich...

9 lipca 2002

Ecover rozpoczyna kampanię w Wielkiej Brytanii

Ecover, mała belgijska fabryka ekologicznych środków czyszczących, rozpoczyna międzynarodową kampanię pod kontrowersyjnym hasłem "Ukradli naszą formułę!". Takim hasłem przywitano klientów...

10 lipca 2002

Przeciwnicy euro w Wielkiej Brytanii nie żałują kampanii z Hitlerem

Przeciwnicy wprowadzenia Wielkiej Brytanii do strefy euro nie żałują, że w kampanii skierowanej przeciwko idei wspólnej waluty europejskiej wykorzystali wizerunek...

10 lipca 2002

OMD będzie obługiwał budżet reklamowy koncernu ExxonMobil

Koncern paliwowy ExxonMobil przekazał swój globalny budżet mediowy domowi mediowemu OMD, należącemu do Omnicom Group. Jego wysokość szacowana jest na...

10 lipca 2002

Władze chińskie sprzeciwiają się emisji kanału BBC World

BBC, 24-godzinny telewizyjny kanał informacyjny, nadający za pośrednictwem satelity, nie ma pozwolenia na nadawanie na terenie Chin. Władze chińskie cofnęły...

10 lipca 2002

Toyota rozstrzyga o losach budżetu reklamowego marki Lexus w Azji

Toyota Motor Corp., trzeci co do wielkości producent samochodów na świecie, była "od zawsze" jednym z największych międzynarodowych klientów agencji...

11 lipca 2002

SAB sfinalizował zakup browarów Miller Brewering Co.

Koncern piwowarski South African Breweries (SAB) sfinalizował zakup browarów Miller Brewering Co. od koncernu Philip Morris Cos. W wyniku przejęcia...

11 lipca 2002

Agencja reklamowa Young & Rubicam wygrała budżet Land Rovera

Ford Motor Co. zamierza odebrać swój wart 50 mln dol. budżet marki Land Rover na Amerykę Północną teksańskiej agencji reklamowej...

11 lipca 2002

D'Arcy stworzył globalną sieć marketingu bezpośredniego ARC

Agencja reklamowa D'Arcy, należąca do Bcom3 Group, stworzy sieć zajmującą się marketingiem bezpośrednim. Sieć będzie się nazywać ARC. Centrala sieci...

11 lipca 2002

Grupa Omnicom ma do spłacenia 400 mln dol. z tytułu akwizycji

Grupa Omnicom stanęła przed trudnym zadaniem dokonania płatności w wysokości niemal 400 mln dol., związanych z akwizycjami dokonanymi przed rokiem...

12 lipca 2002

Airbus uruchamia globalną kampanię brandingową

Europejskie konsorcjum produkujące samoloty Airbus startuje z nową falą globalnych reklam brandingowych. Celem kampanii jest przekonanie klientów klasy biznesowej i...

12 lipca 2002

W październiku ruszy kampania nt. AIDS w Stanach Zjednoczonych

Delegaci 14. Międzynarodowej Konferencji na temat AIDS w Barcelonie zostali poinformowani o przygotowywaniu w Stanach Zjednoczonych kampanii społecznej nt. AIDS...

12 lipca 2002

Budżet tureckiego ubezpieczyciela w Mediaedge:CIA

Anadolu Sigorta, tureckie towarzystwo ubezpieczeniowe, przekazało swój budżet na planowanie i zakup mediów do Mediaedge:CIA. Budżet ten szacowany jest na...

15 lipca 2002

Adidas wprowadza nową markę produktów - Adidas Sport Style

Niemiecki producent ubrań i sprzęt sportowego ogłosił utworzenie nowej marki swoich produktów pod nazwą Adidas Sport Style. Obsługą reklamową zajmie...

15 lipca 2002

Domy mediowe Initiative Media i Chorus łączą się we Włoszech

Domy mediowe Initiative Media i Chorus łączą się we Włoszech. Oba domy należą do amerykańskiej spółki Interpublic Group of Cos,...

15 lipca 2002

Budżet Metzeler Reifen we włoskiej agencji Armando Testa

Niemiecka firma Metzeler Reifen, należąca do The Pirelli Group, produkująca opony samochodowe przekazała bez przetargu swój globalny budżet reklamowy włoskiej...

16 lipca 2002

Kontrowersyjna kampania reklamowa dezodorantu marki Axe

Południowoafrykański oddział Unilevera rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię mającą na celu promocję dezodorantu Ego, znaną na całym świecie pod nazwą Axe....

16 lipca 2002

We Francji rośnie popularność programów reality show

Latem br. francuskie kanały telewizyjne TF1 i M6 konkurują ze sobą głównie programami reality show. W lipcu br. w TF1...

16 lipca 2002

France Telecom wspiera Wanadoo silną kampanią reklamową

Od wielu miesięcy nikt poważnie nie mówi o "nowej ekonomii" ani o zarabianu prawdziwych pieniędzy w internecie, ale to nie...

16 lipca 2002

PepsiCo. inwestuje we wspracie sprzedaży wody Aquafina w Hiszpanii

Koncern PepsiCo. powierzył budżet reklamowy wody mineralnej Aquafina hiszpańskiej agencji reklamowej The Farm, która jest częścią sieci DDB Worldwide. Nowa...

16 lipca 2002

Derek Turner-Smith zajmie się obsługą budżetu Vodafone

Derek Turner-Smith z agencji reklamowej Young & Rubicam z Nowego Jorku obejmie stanowisko dyrektora ds. biznesu międzynarodowego w agencji J....

17 lipca 2002

Saatchi & Saatchi prowadzi kampanię przeciwko karze śmierci

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi we Włoszech przeprowadza społeczną kampanię reklamową, której celem jest doprowadzenie do zlikwidowania kary śmierci w...

17 lipca 2002

Pojemnik gazowy w Manchesterze będzie nośnikiem reklamowym

Ogromny pojemnik gazowy należący do koncernu gazowego Transco, zlokalizowany w angielskim Manchesterze, zostanie najprawdopodobniej jedną z największych powierzchni ekspozycyjnych reklamy...

17 lipca 2002

Volkswagen rozpoczyna poszukiwanie agencji dla Audi A8

Koncern motoryzacyjny Volkswagen, do którego należy Audi, szuka agencji reklamowej, która przygotuje wsparcie powtórnego launchu "okrętu flagowego" tej marki -...

17 lipca 2002

"Nocny billboard" Mercedesa-Benz w centrum Bangkoku

DaimlerChrysler (Thailand) Co. na ścianie drapacza chmur Lumpini Tower w centrum Bangkoku wyświetla nocą gigantyczną reklamę nowej limuzyny E-class Mercedes-Benz....

18 lipca 2002

Vivendi Universal wybierze dom mediowy we wrześniu br.

Francusko-amerykański gigant medialny Vivendi Universal zakończy przetarg na obsługę budżetu mediowego najprawdopodobniej we wrześniu br. Na krótkiej liście uczestników znalazły...

18 lipca 2002

Paryska agencja TBWA zdobyła budżet nowych kosmetyków Coty

Koncern kosmetyczny Coty wybrał agencję reklamową TBWA z Paryża, należącą do Omnicom Group, do obsługi ogólnoeuropejskiego budżetu reklamowego nowej linii...

18 lipca 2002

R.J. Reynolds Tobacco i Gallaher Group rozpoczynają współpracę

Amerykański koncern tytoniowy R.J. Reynolds Tobacco Holdings i brytyjski koncern Gallaher Group łączą siły przy realizacji działań marketingowych dotyczących niektórych...

18 lipca 2002

OMD rozpocznie obsługę budżetu wypożyczalni samochodów EasyCar

Brytyjska sieć wypożyczalni samochodów EasyCar podpisała umowę o współpracy z paryskim oddziałem domu mediowego OMD. Zajmie się on planowaniem i...

18 lipca 2002

Narasta intensywność kampanii o przeciwdziałaniu problemowi AIDS

Tuż po zakończeniu międzynarodowej konferencji dotyczącej AIDS w Barcelonie agencja reklamowa Young & Rubicam poinformowała o trwających przygotowaniach (wspólnie z...