M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 lipca 2002

Producenci wina Rioja zawarli porozumienie z agencją Grey & Trace

W związku z rosnącym popytem na wina hiszpańskie w Europie producenci z regionu Rioja podpisali umowę o współpracy reklamowej z...

19 lipca 2002

Coca-Cola Co. przekazuje budżet Diet Coke w Wielkiej Brytanii do Lowe

Koncern Coca-Cola Co. przekazał budżet reklamowy Diet Coke w Wielkiej Brytanii do agencji Lowe Worldwide. Poprzednio budżet ten był obsługiwany...

19 lipca 2002

Rumuni redukują czas reklamowy w telewizji publicznej

Rumuński parlament uchwalił nowe prawo audiowizualne ograniczające czas emitowania reklam w telewizji publicznej do 8 minut na godzinę. Umieszczanie reklam...

19 lipca 2002

CVS rozpoczął przegląd domów mediowych

CVS Corp., jeden z czołowych amerykańskich dystrybutorów leków, rozpoczął przegląd domów mediowych, które mogłyby obsługiwać jego budżet na planowanie i...

19 lipca 2002

Producent szampanów Mumm rozpoczął przegląd agencji reklamowych

Francuski producent szampanów Mumm & Cie, należący do Allied Domecq, rozpoczął przegląd agencji reklamowych, na podstawie którego wybierze agencję, której...

19 lipca 2002

Brand Connection powstał w Buenos Aires

Initiative Media z Buenos Aires, należący do Interpublic Group of Cos., połączył sie z lokalną agencją Agulla y Baccetti. Powstała...

22 lipca 2002

ESSO wygrywa w sądzie z Greenpeace

ESSO, francuska spółka zależna globalnego koncernu ExxonMobil, wygrała proces mający zmusić ugrupowanie Greenpeace do zaprzestania używania brandu ESSO w globalnej...

22 lipca 2002

Szwajcaria odrzuca prawa do znaku towarowego "Bin Laden"

Rejestracja znaku towarowego "Bin Laden" w Szwajcarii została odwołana. Znak został zarejestrowany 16 sierpnia 2001 r. tuż przed atakami na...

22 lipca 2002

Philip Morris - 350 mln dol. na marketing w punktach sprzedaży

Philip Morris Cos. zainwestuje 350 mln dol. w promocję i wspieranie sprzedaży swych najważniejszych marek papierosów na rynku detalicznym. Koncern...

22 lipca 2002

Francuzi liczą na sukces naziemnej telewizji cyfrowej

Nowo powstała francuska komisja rządowa ma zająć się przygotowaniem wprowadzenia we Francji naziemnej telewizji cyfrowej - przede wszystkim regulacji prawnych...

23 lipca 2002

ElcoBrandt przesuwa budżet reklamowy z CLM/BBDO do D'Arcy

Firma ElcoBrandt, producent sprzętu gospodarstwa domowego, przekazała swój budżet reklamowy we Francji agencji D'Arcy. Prawdopodobnie agencja ta zajmie się także...

23 lipca 2002

Węgierskimu Radiu Pannon grozi zamknięcie za bezprawne praktyki

Węgierskie Radio Pannon może zostać zamknięte za propagowanie nienawiści wobec Żydów, Cyganów i homoseksualistów oraz za udostępnianie anteny i otwarte...

23 lipca 2002

Włoski producent żywności Palmera będzie współpracować z Publicis

Palmera, włoski producent żywności puszkowanej, rozpoczyna nową kampanię reklamową zorganizowaną przez agencję Publicis. Nagrodą w promocji związanej z kampanią jest...

23 lipca 2002

Nestle sprzedaje część lokalnych brandów w Irlandii

Szwajcarski koncern spożywczy Nestle potwierdził informację o sprzedaży sporej części brandów z portfolio Nestle Ireland. Nabywcą jest kompania Fruitfield Food,...

24 lipca 2002

Toyota Europe planuje wsparcie reklamowe relaunchu modelu Avensis

Koncern Toyota Europe prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat podjęcia działań wspierających sprzedaż nowego modelu Toyoty Avensis. Nie wyznaczono...

24 lipca 2002

Nestle poszerza współpracę z J. Walter Thompson w Niemczech

Agencja reklamowa J. Walter Thompson (JWT) z Frankfurtu będzie obsługiwać w Niemczech budżety strategiczno-kreatywne wszystkich marek słodyczy należących do koncernu...

24 lipca 2002

Renault rozpoczyna współpracę z producentem odzieży Aigle

Francuski koncern samochodowy Renault będzie współpracował z producentem odzieży Aigle w ramach promocji modelu Scenic. Współpraca mająca na celu wprowadzenie...

24 lipca 2002

ACV przeprowadzi dla Bayera kampanię przeciw hałasowi

Bayer Hispania, spółka należąca do grupy niemieckiego giganta farmaceutycznego Bayer, wybrała barcelońską agencję Activos de Comunicacion do przygotowania kampanii przeciw...

25 lipca 2002

Tour de France - nie ma dopingu, są sponsorzy

Sponsorzy znów polubili Tour de France - trwająca właśnie 89. edycja tego najważniejszego wyścigu kolarskiego odsunęła w cień skandale dopingowe,...

25 lipca 2002

SCA przeznaczy 15 mln dol. na promocję chusteczek Velvet

SCA, koncern zajmujący się produkcją m.in. chusteczek higienicznych, poszukuje agencji do obsługi budżetu reklamowego marki Velvet w Wielkiej Brytanii. Wysokość...

25 lipca 2002

Procter & Gamble wprowadza nowy zapach Hugo Boss - Baldessarini

Procter & Gamble Prestige Beaute wprowadzi jesienią na rynek międzynarodowy wodę toaletową Baldessarini Hugo Boss. Pierwsze tysiąc egzemplarzy limitowanej edycji...

25 lipca 2002

Colgate-Palmolive wprowadza produkty do aromaterapii w USA

Koncern Colgate-Palmolive planuje wprowadzenie nowych mydeł w płynie, płynów do kąpieli oraz detergentów pod marką Palmolive służących jednocześnie do aromaterapii...

26 lipca 2002

Nowa reklama Coca-Coli wprowadza trochę słońca do Wielkiej Brytanii

Nowa reklama telewizyjna Coca-Coli zabawnie przedstawia angielską obsesję słonecznej pogody związaną z nieprzewidywalnością tamtejszej aury. Reklama przygotowana przez londyński oddział...

26 lipca 2002

Ekspansja bezpłatnego pisma "Coffee News" w Hiszpanii

"Coffee News", bezpłatny tygodnik kanadyjski, rozpoczyna ekspansję na hiszpańskim rynku. Hiszpania to pierwszy rynek europejski, na którym obecne jest pismo....

26 lipca 2002

Agencja Lowe straciła budżet Burger Kinga

Burger King przekazał swój budżet reklamowy w Wielkiej Brytanii agencji DLKW (Delaney, Lund, Knox, Warren & Partners). Wysokość budżetu szacowana...

26 lipca 2002

Regionalna cola ma zdobyć rynek zachodniej Francji

Nowy napój o nazwie Breizh został wprowadzony na rynek zachodniej części Francji na początku br. przez Bernarda Lancelota, który wcześniej...

26 lipca 2002

Telewizyjny kanał sportowy ESPN rozpocznie nadawanie we Włoszech

Włochy będą drugim po Francji rynkiem, na którym rozpocznie nadawanie telewizyjny kanał sportowy ESPN Classic Sport. Program będzie dostępny w...

29 lipca 2002

Koncern Masterfoods ostatecznie rezygnuje ze współpracy z D'Arcy

Koncern spożywczy Masterfoods przekazał część swojego budżetu reklamowego związanego z karmą dla zwierząt agencjom reklamowym TBWA Worldwide i BBDO Worldwide,...

29 lipca 2002

Eccleshare został członkiem zarządu i CEO Y&R/Wunderman Alliance

Zarząd sieci reklamowej Young & Rubicam (Y&R) wybrał Williama Eccleshare'a na nowego członka zarządu oraz CEO agencji Y&R/Wunderman Alliance na...

29 lipca 2002

Rzymskie Stowarzyszenie Przemysłowe reklamuje nowoczesny Rzym

Rzymskie Stowarzyszenie Przemysłowe rozpoczęło pierwszą dużą kampanię reklamową w swojej historii. Ma ona na celu pokazanie stolicy Włoch jako nowoczesnego...

29 lipca 2002

American Airlines - najdłuższa reklama zewnętrzna w Wielkiej Brytanii

American Airlines przygotowały reklamę, która jest najdłuższą reklamą outdoorową w Wielkiej Brytanii. Została ona umieszczona w świeżo odnowionym tunelu na...

30 lipca 2002

Sieć McCann-Erickson będzie pracowała dla producenta Lycry

Sieć reklamowa McCann-Erickson Worldwide będzie obsługiwała globalny budżet reklamowy marki Lycra, która należy do koncernu DuPont Textilities and Interiors (DTI)....

30 lipca 2002

Siemens Mobile obejmie sponsoringiem klub Real Madryt

Koncern Siemens Mobile podpisał trzyletni kontrakt z piłkarskim klubem, mistrzem Europy - Realem Madryt. Kontrakt opiewa na 36 mln dol....

30 lipca 2002

We wrześniu br. rozpocznie się duża kampania HypoVereinsbanku

Monachijska firma finansowa HVB Group, znana na rynku pod nazwą HypoVereinsbank, ujawnia plany ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej związanej z wprowadzeniem nowej...

30 lipca 2002

Benetton rozpoczyna ekspansję w Japonii

Włoski gigant odzieżowy Benetton zapowiedział, że w najbliższym czasie otworzy w Japonii 4 nowe duże sklepy ze swoimi produktami. Zdaniem...

30 lipca 2002

MTV planuje reality show z Lizą Minelli i jej mężem w stacji VH1

MTV planuje reality show z parą Liza Minelli i David Gest (producent ponad 100 międzynarodowych koncertów oraz programów telewizyjnych). Cotygodniowy...

31 lipca 2002

Procter & Gamble wprowadza na rynek markę Always Light

Procter & Gamble wprowadza na rynek niemiecki, szwajcarski i austriacki nową wersję wkładek higienicznych Always - Always Light. Wkrótce nowy...

31 lipca 2002

Seat intensyfikuje swoje działania reklamowe we Włoszech

Hiszpański producent samochodów Seat, kontrolowany przez niemieckiego Volkswagena, zamierza odebrać przeżywającemu kłopoty finansowe koncernowi Fiat część rynku we Włoszech. Nowa...

31 lipca 2002

Koncern Coca-Cola promuje Sprite w telewizjach amerykańskich

Coca-Cola Co. rozpoczęła kolejną telewizyjną kampanię reklamową napoju Sprite. Przygotowała ją agencja Ogilvy & Mather z Nowego Jorku. Tematyka spotów...

31 lipca 2002

JCDecaux odnotował spadek przychodów w pierwszej połowie 2002 r.

Francuski koncern reklamy zewnętrznej firma JCDecaux odnotowała spadek przychodów w pierwszej polowie 2002 r. o ok. 0,9 proc. w porównaniu...

31 lipca 2002

Linie lotnicze Eurowings poszukują agencji reklamowej

Eurowings, największe prywatne niemieckie linie lotnicze, w najbliższym czasie chcą wybrać agencję reklamową, która będzie obsługiwać ich budżet marketingowy. W...

31 lipca 2002

Sony rozpocznie kampanię reklamową w londyńskich toaletach

Koncern elektroniczny Sony zamierza rozpocząć kampanię reklamową na ekranach reklamowych należących do firmy Captive View, zlokalizowanych w londyńskich toaletach. Działania...

1 sierpnia 2002

Włosi rozważają zakaz pokazywania osób palących papierosy w telewizji

Ministerstwo Zdrowia we Włoszech rozważa możliwość wprowadzenia w tym kraju zakazu prezentowania osób palących papierosy w telewizji, dzięki czemu być...

1 sierpnia 2002

Niemieccy partnerzy łączą siły, by przejąć Kirch Media

Tak zwane niemieckie rozwiązanie problemu koncernu Kirch Media stało się bardziej prawdopodobne po decyzji wydawnictw Axel Springer, Heinrich Bauer i...

1 sierpnia 2002

Pierwsza od 10 lat kampania firmy Avis

Avis, firma specjalizująca się w wynajmie samochodów, europejski lider tego rynku, wybrała stację Thomas Cook TV na głównego partnera przygotowywanej...

1 sierpnia 2002

McDonald's reklamuje się wspólnie z Coca-Colą w Hiszpanii

McDonald's będzie się reklamował wspólnie z Coca-Colą w Hiszpanii. Celem kampanii będzie promocja zestawu Maxi-Menu za pomocą dodawanych do niego...

2 sierpnia 2002

Agencja Tandem DDB zdobyła budżet hiszpańskiego telekomu Telefonica

Hiszpański gigant telekomunikacyjny Telefonica przekazał swój globalny budżet reklamowy agencji reklamowej Tandem DDB z Madrytu. To zaledwie 7 miesięcy po...

2 sierpnia 2002

Xerox przekaże swój europejski budżet agencji Tmaglobal

Koncern informatyczny Xerox przekazał swój budżet na działania z zakresu marketing services niezależnej agencji Tmaglobal. Przedstawiciele koncernu nie ujawnili wysokości...

2 sierpnia 2002

Wenecja zadba o swój wizerunek

Wenecja poszukuje agencji reklamowych, które pomogą jej opracować znak handlowy, który będzie symbolizował miasto i bronił przez nielegalnym czerpaniem korzyści...

2 sierpnia 2002

Włoski rząd przekazał budżet rozwoju regionalnego do agencji Grey

Agencja Grey Worldwide Italia wygrała budżet działań marketingowych Community Support Framework (CSF), organizacji zajmującej się we Włoszech rozwojem regionalnym. W...