M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 sierpnia 2002

Masterfoods rusza z kolejną ogólnoeuropejską kampanią brandu Kitekat

Cattus Kittekattus, bohater kampanii reklamowej karmy dla kotów Kitekat, brandu należącego do koncernu Masterfood, powraca w kolejnej kampanii reklamowej. Pierwszy...

5 sierpnia 2002

Włoski prezydent chce debatować o koncentracji własności w mediach

Włoski prezydent Carlo Azeglio Ciampi skorzystał z jednej ze swych niewielu konstytucyjnych możliwości i zażądał od ustawodawców debaty na temat...

5 sierpnia 2002

Kolarz Jan Ulrich nie będzie już sponsorowany przez Adidasa

Niemiecki producent odzieży i sprzętu sportowego Adidas rozwiązał długoterminowy kontrakt dotyczący sponsoringu kolarza Jana Ulricha. W ostatnim czasie Ulrich został...

5 sierpnia 2002

Wieden & Kennedy oraz Mother na short-liście przetargu Siemensa

Niemiecki koncern Siemens ustalił short-listę agencji biorących udział w przetargu na obsługę budżetu telefonów komórkowych. Według specjalistów z Wielkiej Brytanii...

6 sierpnia 2002

Francuski sąd mierzy w papierosowe promocje sprzedaży

Francuski sąd nakazał DDB France odwołać akcje rozdawania darmowych papierosów organizowane tradycyjnie podczas letniego sezonu plażowego, po tym jak grupa...

6 sierpnia 2002

Coca-Cola planuje przejęcie Dorna Apemin, rumuńskiego producenta wody

Koncern Coca-Cola zapowiedział, że zamierza przejąć 96,3 proc. udziałów w firmie Dorna Apemin, która posiada na terenie Rumunii własne źródła...

6 sierpnia 2002

Volkswagen poszerza portfolio współpracujących z firmą agencji

Niemiecki gigant samochodowy Volkswagen poszerza portfolio agencji reklamowych, które współpracują z firmą. Koncern rozpoczyna współpracę z agencją Different, która ma...

6 sierpnia 2002

TUI ogłosiło przetarg na agencję reklamową

Europejskie biuro podróży TUI ogłosiło przetarg na agencję reklamową. Budżet reklamowy tego biura szacowany jest na 50 mln dol. Wśród...

7 sierpnia 2002

Greco rozpoczyna obsługę kosmetyków marki Puma dla mężczyzn

Należąca do grupy Grey Worldwide agencja reklamowa Greco z Düsseldorfu będzie przygotowywać kampanię dla kosmetyków Puma skierowanych do mężczyzn. Decyzję...

7 sierpnia 2002

Diesel rozpoczyna jesienią br. globalną kampanię reklamową

Włoska firma odzieżowa Diesel rozpocznie jesienią br. globalną kampanię reklamową pod hasłem "Action". Będzie ona ukoronowaniem wiosennej edycji działań reklamowych...

7 sierpnia 2002

Nokia przewiduje wzrost wydatków na rynku reklamy mobilnej

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia prognozuje szybki wzrost rynku reklamy wykorzystującej telefonię mobilną. Nastąpi to wówczas, gdy nowe, multimedialne usługi...

7 sierpnia 2002

Reklamy lodów Magnum nawiązały do siedmiu grzechów głównych

Advertising Standards Authority w RPA, stojąca na straży standardów etycznych w przemyśle reklamowym, skrytykowała najnowszą kampanię reklamową przygotowaną dla lodów...

8 sierpnia 2002

Omnicom wykazuje wzrost w drugim kwartale i całym półroczu br.

Grupa reklamowa Omnicom ogłosiła, że jej zysk netto w drugim kwartale br. wzrósł o 9 proc. do 187,3 mln dol.,...

8 sierpnia 2002

Kampania społeczna przeciwko wyjazdom na Kubę, do Turcji i Tunezji

Paryska organizacja dziennikarzy Reporterzy bez Granic (RbG) rozpoczęła kampanię reklamową, która ma na celu przekonanie turystów, by wybierali na swoje...

8 sierpnia 2002

General Mills przekazał międzynarodowy budżet Saatchi & Saatchi

General Mills International przekazał swój budżet reklamowy na produkty spożywcze agencji reklamowej Saatchi & Saatchi. Poprzednio budżet ten obsługiwała agencja...

8 sierpnia 2002

Agencja La Banda Arnold wypromuje targi piłkarskie w Madrycie

Organizatorzy Międzynarodowych Targów Madryckich (Feria de Madrid) wybrali agencję reklamową La Banda Arnold, należącą do sieci Arnold Worldwide, do przeprowadzenia...

8 sierpnia 2002

Boris Becker wypuści na rynek własną markę ubrań

Były tenisista Boris Becker zamierza wypuścić na rynek własną markę ubrań sportowych. Ma mu to pomóc w spłaceniu długu podatkowego...

8 sierpnia 2002

Procter & Gamble rozwija program marketingowy Tremor

Koncern Procter & Gamble wybrał agencję Creative Artists Agency (CAA) na konsultanta marketingowego w związku z programem Tremor, który zamierza...

9 sierpnia 2002

Real Madryt wybrał Meksyk na miejsce promocji swojej marki

Hiszpański klub piłkarski Real Madryt, który świętuje w tym roku 100-lecie swojego istnienia, podpisał trzyletnią umowę promocyjną z meksykańską firmą...

9 sierpnia 2002

NEC się repozycjonuje i zmienia agencje

Japoński NEC przesunął swój europejski budżet reklamowy do londyńskiego oddziału szkockiej agencji Fauld oraz do holenderskiej agencji ADK. Wcześniej korporacja...

9 sierpnia 2002

Debiut pisma "Woman" w Niemczech, we Francji i we Włoszech

Mimo nie najlepszej kondycji na europejskim rynku prasy kolorowej należące do koncernu Bertelsmann wydawnictwo Gruner & Jahr wypuszcza na rynek...

9 sierpnia 2002

Francuscy winiarze protestują przeciwko rządowej kampanii

Francuscy winiarze i niektóre organizacje rządowe są niezadowolone z nowej krajowej kampanii, która ma pokazać, że spożycie alkoholu, a w...

12 sierpnia 2002

D'Arcy przygotuje kampanię dla grupy Aviva we Francji

Aviva, siódma co do wielkości grupa ubezpieczeniowa na świecie, wybrała agencję reklamowa D'Arcy z Paryża do obsługi budżetu reklamowego związanego...

12 sierpnia 2002

Mercedes-Benz organizuje wspólną akcję z magazynem "Financial Times"

Koncern Mercedes-Benz połączył siły z magazynem "Financial Times" i zorganizował specjalną promocję dla jego czytelników oraz użytkowników witryny internetowej FT.com...

12 sierpnia 2002

Austriacka branża reklamowa promuje optymizm wśród Austriaków

Obejmująca cały kraj kampania ma przekonać zachmurzonych Austriaków do przyjęcia bardziej optymistycznej postawy. Kampanię przygotowali przedstawiciele biznesu austriackiego, którzy mają...

12 sierpnia 2002

GAP planuje globalną kampanię reklamową

Firma GAP ma nadzieję odzyskać utraconą pozycję na rynku odzieżowym i planuje globalną kampanię reklamową. Kreację do kampanii przygotował Trey...

13 sierpnia 2002

Carlsberg przygotował rebrandingową strategię marketingową

Carlsberg, duński producent piwa, planuje ogólnoświatową kampanię rebrandingową, której celem ma być zwiększenie udziałów w segmencie piw premium. Nowy slogan...

13 sierpnia 2002

Euro RSCG Wnek & Gosper rozpocznie obsługę Maison de la France

Francuska rządowa agencja turystyczna Maison de la France ponownie wybrała agencję Euro RSCG Wnek & Gosper do obsługi swojego brytyjskiego...

13 sierpnia 2002

Telewizja Telecinco chce wejść na hiszpańską giełdę

Telewizja Telecinco będzie pierwszą stacją, która będzie notowana na hiszpańskiej giełdzie papierów wartościowych. To konsekwencja ustaleń między największymi udziałowcami stacji...

13 sierpnia 2002

Francuski dystrybutor win szuka agencji reklamowej

Nicolas, francuski dystrybutor wina, rozpoczął przetarg na obsługę budżetu reklamowego w Europie. Klient wybrał trzy paryskie agencje oraz agencję Proximity...

14 sierpnia 2002

Francuski producent prezerwatyw Manix sponsorem "Wyspy pokus"

Francuski producent prezerwatyw Manix wygrał przetarg na sponsoring kampanii marketingowej kolejnej części telewizyjnego reality show "Wyspa pokus". Manix wydał 1...

14 sierpnia 2002

Czeskie agencje chcą liberalizacji przepisy o reklamie papierosów

Czeskie agencje reklamowe chcą wpłynąć na rząd, by ten opowiedział się za liberalizacją prawa dotyczącego reklamy wyrobów tytoniowych. Czeski parlament...

14 sierpnia 2002

Adidas zatrudnia specjalistę z agencji reklamowej BBDP & Fils

Niemiecki gigant sportowy Adidas zatrudnił Nicholasa Baddoura na stanowisku szefa reklamy międzynarodowej. Baddour wcześniej był odpowiedzialny w agencji reklamowej BBDP...

14 sierpnia 2002

PepsiCo. zostało globalnym partnerem klubu Real Madryt

Koncern PepsiCo. wzmocnił swój program marketingu sportowego przez podpisanie umowy partnerskiej ze słynnym hiszpańskim klubem piłkarskim Real Madryt. Przedstawiciele PepsiCo....

14 sierpnia 2002

Ruszyła kampania reklamowa Pringles

Koncern Procter & Gamble rozpoczął ogólnoeuropejską kampanię reklamową chipsów Pringles w nowym opakowaniu. Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey...

19 sierpnia 2002

Diego Maradona poprowadzi telewizyjny talk-show w Argentynie

Argentyńczyk Diego Maradona, jeden z najsłynniejszych piłkarzy świata, podpisał kontrakt z argentyńską telewizją America TV i od września br. będzie...

19 sierpnia 2002

Mediaedge:cia przejmuje budżet mediowy Ikei w Holandii

Szwedzki koncern meblowy Ikea przekazał swój budżet mediowy w Holandii domowi mediowemu Mediaedge:cia należącemu do WPP Group. Poprzednio obsługą tego...

19 sierpnia 2002

Telefonica planuje sprzedaż udziałów w firmach Endemol i Antena 3

Hiszpański gigant telekomunikacyjny Telefonica chce sprzedać pod koniec br. część swoich udziałów w firmie Endemol i kompanii medialnej Admira. Endemol...

19 sierpnia 2002

Budweiser adaptuje amerykańską kampanię w Wielkiej Brytanii

Po sukcesach rynkowych odnoszonych w Ameryce Północnej koncern piwowarski Anheuser-Busch rozpoczął w Wielkiej Brytanii telewizyjną kampanię reklamową "True" promującą piwo...

19 sierpnia 2002

McDonald's testuje projekt dostaw swoich dań bezpośrednio do domów

McDonald's Corp., do którego należy sieć restauracji typu fast food, testuje w Brazylii możliwości dostaw swoich dań bezpośrednio do domów....

19 sierpnia 2002

Plażowe promocje nowych modeli telefonów Siemensa

Siemens wybrał na miejsce akcji promocyjnej najnowszych modeli telefonów komórkowych M50 plaże najbardziej popularnych, śródziemnomorskich kurortów. Armia 20 reprezentantów Siemensa...

20 sierpnia 2002

Masterfoods zaprzecza, że Grey Worldwide stracił budżet marki Pedigree

Koncern Masterfoods zaprzeczył temu, że sieć reklamowa Grey Worldwide straciła szacowany na 75 mln dol. ogólnoeuropejski budżet produktów dla zwierząt...

20 sierpnia 2002

Małgorzata Bela wystąpi w reklamie szwedzkiej firmy Hennes & Mauritz

Szwedzki aktor Peter Stormare (podbił Hollywood, grając w takich filmach jak "Fargo" czy "Armageddon") i polska modelka Małgorzata Bela wystąpią...

20 sierpnia 2002

Agencja Wieden + Kennedy wygrała europejski budżet gry wideo FIFA

Amerykańska firma Electronic Arts, produkująca i dystrybuująca m.in. oprogramowanie do gier wideo, komputerów osobistych i internetu, wybrała agencję reklamową Wieden...

20 sierpnia 2002

Claydon Heeley Jones Mason wygrała budżet BTL firmy MasterCard

MasterCard wybrała agencję reklamową Claydon Heeley Jones Mason, należącą do Omnicom Group, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii marketing services...

21 sierpnia 2002

Bates stracił budżet Wendy International wart 312 mln dol.

Sieć reklamowa Bates, należąca do grupy Cordiant Communications, straciła budżet koncernu Wendy International oceniany na 312 mln dol. Budżet ten,...

21 sierpnia 2002

Unilever wycofuje kontrowersyjne reklamy lodów z RPA

Zalew skarg zmusił koncern Unilever do wycofania z RPA planowanej kampanii lodów Magnum pod nazwą "Siedem grzechów głównych". Dotychczas Stowarzyszenie...

21 sierpnia 2002

Moskiewskie metro szuka firmy do sprzedaży powierzchni reklamowej

Moskiewskie metro poszukuje firmy, która zapłaciłaby 19,6 mln dol. za prawa do sprzedaży należącej do niego powierzchni reklamowej. Poprzednio moskiewskie...

21 sierpnia 2002

SPI Spirits pozwał rosyjski rząd do holenderskiego sądu

Koncern SPI Spirits, który posiada międzynarodowe prawa do marketingu i dystrybucji wódki Stolicznaja, podał rosyjski rząd do holenderskiego sądu. Działanie...

21 sierpnia 2002

Ann Summers szykuje ekspansję na Europę kontynentalną

Brytyjska sieć sprzedaży detalicznej handlująca bielizną Ann Summers otworzyła sklep w hiszpańskim kurorcie Torre Vieja. Ma to być test przed...