M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

16 lipca 1999

Colgate-Palmolive wprowadza w Europie Centralnej nową pastę

Firma Colgate-Palmolive wprowadza na rynki środkowej i centralnej Europy nową, ziołową pastę do zębów o nazwie Colgate Herbals. Colgate Herbals...

16 lipca 1999

Chusteczki do demakijażu brandu Pond's w Europie Środkowej

Produkowane przez koncern Unilever chusteczki do demakijażu brandu Pond's zostają wprowadzone na pozostałe (od niedawna dostępne są już w Polsce)...

19 lipca 1999

McCann-Erickson i Leo Burnett przejmą brandy Coca-Coli

Coca-Cola zamierza wkrótce powierzyć obsługę swoich kluczowych brandów dwóm agencjom sieciowym, będą to McCann-Erickson oraz Leo Burnett. Roczne wydatki reklamowe...

20 lipca 1999

Greenpeace świętuje wycofanie batoników firmy NestlŽ

Niemiecki oddział NestlŽ ogłosił, że wycofa ze sprzedaży batoniki Butterfinger importowane ze Stanów Zjednoczonych, gdyż zawierają one genetycznie modyfikowane ziarna...

21 lipca 1999

Amerykańskie wydatki na reklamę w pierwszym kwartale

Wydatki na reklamę telewizyjną, radiową, prasową i outdoor wzrosły w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku o 4,6 proc. i...

21 lipca 1999

Gazeta bezdomnych będzie wydawana we wschodniej Europie

Angielski magazyn "The Big Issue", sprzedawany przez bezdomnych, zapowiada ekspansję w Europie Centralnej i Wschodniej. W porozumieniu z wydawaną w...

22 lipca 1999

MindShare utracił czeski i słowacki budżet Unilevera

MindShare, dom mediowy WPP Group, utracił drugi co do wielkości budżet na zakup mediów koncernu Unilever w Czechach i Słowacji....

22 lipca 1999

Amway przeprowadza ekspansję w Skandynawii

Amerykański koncern Amway rozpoczął rekrutację dystrybutorów w północnej Europie. Reklamy Amwaya są drukowane w szwedzkich dziennikach. Firma ma nadzieję zwerbować...

23 lipca 1999

233 reklamy i kampanie znalazły się w 7. finale Cresta Awards

Do tegorocznego finału Cresta Awards zakwalifikowały się 233 reklamy i kampanie z 32 krajów. Cresta Awards zostało utworzone w roku...

23 lipca 1999

Nowa dietetyczna Coca-Cola Light w Japonii

Coca-Cola Co. wprowadza w Japonii nowy produkt - colę bez kalorii. Wprowadzenie zostanie wsparte kampanią reklamową przeprowadzaną przez Leo Burnett...

26 lipca 1999

Komisja Europejska kontroluje biura Coca-Coli

Inspektorzy Komisji Europejskiej przez kilka ostatnich dni przeprowadzali kontrole biur Coca-Coli w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii i Danii po to,...

26 lipca 1999

Levi Strauss konsoliduje swój budżet mediowy

Levi Strauss 7 Co. przekazał oceniany na 75 mln USD europejski budżet na planowanie i zakup powierzchni reklamowej agencji Motive...

27 lipca 1999

Powstało Europejskie Biuro Reklamy w Internecie

Ponad 1 tys. europejskich firm internetowych połączyło siły, aby stworzyć nowe stowarzyszenie w celu wspierania rozwoju biznesu internetowego. The Internet...

27 lipca 1999

Kampania pisma "EuroBusiness" za 280 tys. USD

Nowy miesięcznik o zasięgu europejskim "EuroBusiness" rozpoczyna 10-tygodniową kampanię reklamową w kilku stacjach telewizyjnych. Piętnastosekundowe spoty będą emitowane ok. 60...

27 lipca 1999

Mydło Lux reklamują w Egipcie lokalne gwiazdy

Unilever w Egipcie rozpoczyna kampanię telewizyjną dla mydła Lux skierowaną do młodych konsumentów. Firmie udało się wynająć młodą gwiazdę filmową...

28 lipca 1999

MindShare rozszerza operacje w Europie Centralnej i Wschodniej

Należący do holdingu medialnego WPP dom mediowy MindShare zamierza wkrótce dokonać otwarcia nowych biur w regionach Europy Środkowej i Wschodniej....

28 lipca 1999

W 2010 obroty wschodnioeuropejskich stacji TV wzrosną czterokrotnie

Według danych pochodzących z najnowszego raportu Baskerville Communications Corp. obroty pochodzące z abonamentów i reklam wschodnioeuropejskich stacji telewizyjnych w bieżącym...

29 lipca 1999

Wielkie połączenie Benckisera z firmą Reckitt & Colman

27 lipca agencje poinformowały o powstaniu światowego lidera w segmencie środków do czyszczenia w gospodarstwach domowych (bez proszków do prania)....

29 lipca 1999

Dynamiczny rozwój E-commerce w Azji

W 2001 roku, według raportu przedstawionego przez Goldman Sachs, obroty pochodzące ze sprzedaży poprzez Internet w regionie azjatyckim wyniosą 32...

29 lipca 1999

Turecki producent żywności rozdzielił budżet reklamowy

Wiodący producent żywności na tureckim rynku Pinar Group rozdzielił swój budżet reklamowy pomiędzy agencje Cenajans Grey oraz Grafika Lintas. Jest...

30 lipca 1999

Miller Brewing Co. rozdzielił budżet reklamowy wart 155 mln USD

Drugi co do wielkości producent piwa w USA (za Anheuser-Busch), koncern Miller Brewing Co., poinformował, że budżety reklamowe swoich dwóch...

30 lipca 1999

Toyota powierza APL rolę agencji komunikacji kreatywnej

Japoński producent samochodów, koncern Toyota, powierzył paryskiemu oddziałowi Ammirati Puris Lintas rolę agencji odpowiedzialnej za "scentralizowaną komunikację kreatywną". Według oświadczenia...

2 sierpnia 1999

BAT repozycjonuje brand Vogue w Rosji

Koncern tytoniowy British American Tobacco podjął decyzję o repozycjonowaniu brandu Vogue na rynku rosyjskim. Vogue jest zdecydowanym liderem w Rosji...

3 sierpnia 1999

Carat International wygrał budżet Aventisu

Carat International zwyciężył w przetargu na obsługę, wartego około 36 mln USD, budżetu medialnego nowej struktury o nazwie Aventis. Powstała...

4 sierpnia 1999

Deutsche Telekom może znacznie wspiąć się w górę

Jeżeli zostanie zaakceptowane legislacyjnie połączenie niemieckiego giganta telekomunikacyjnego, firmy Deutsche Telekom, oraz brytyjskiego operatora telefonii komórkowej One 2 One, to...

4 sierpnia 1999

Południowoafrykańska Ster Century inwestuje w Europie

Południowoafrykańska grupa Ster Century zamierza wkrótce w Irlandii zainwestować 40 milionów USD w budowę multipleksów kinowych. Kraj ten jest pierwszym...

5 sierpnia 1999

Carat wygrał wart 9,6 mln USD budżet BAA

Londyński dom mediowy Carat wygrał wart 9,6 mln USD budżet firmy BAA zarządzającej siedmioma brytyjskimi portami lotniczymi. BAA tworzy w...

5 sierpnia 1999

Amerykańska Ligget-Ducat zakupiła prawa papierosów Prima

Amerykańska firma tytoniowa Ligget-Ducat po siedmiu latach intensywnych prób zakupiła prawa do produkowania i sprzedaży najpopularniejszych papierosów na rynku rosyjskim...

5 sierpnia 1999

W Turcji pojawią się United Condoms of Benetton

Włoski producent odzieży, znany z kontrowersyjnych działań promocyjnych, firma Benetton, zdecydowała się na wprowadzenie w Turcji nowego brandu prezerwatyw o...

6 sierpnia 1999

Niemcy -Unilever powierzył budżet mediowy MindShare

Dom mediowy MindShare przejął w Niemczech budżet przeznaczony na zakup i planowanie mediów koncernu Unilever. W finałowej fazie przetargu, którego...

6 sierpnia 1999

Euro RSCG umacnia się w Azji

Euro RSCG Worldwide przejęła udziały większościowe w grupie Field Force, wiodącej organizacji zajmującej sięĘdziałaniami marketingowymi w Chinach i na Tajwanie....

9 sierpnia 1999

Szmaragdy Uralu atakują rosyjski rynek pieluch

Zlokalizowana w Jekaterynburgu w Rosji fabryka kosmetyków o poetyckiej nazwie Szmaragdy Uralu zapowiedziała wprowadzenie na tamtejszy rynek własnego brandu pieluch...

9 sierpnia 1999

Szmaragdy Uralu atakują rosyjski rynek pieluch

Zlokalizowana w Jekaterynburgu w Rosji fabryka kosmetyków o poetyckiej nazwie Szmaragdy Uralu zapowiedziała wprowadzenie na tamtejszy rynek własnego brandu pieluch...

9 sierpnia 1999

AC Nielsen deklaruje 30-proc. wzrost dochodów w II kwartale

AC Nielsen Corporation raportuje dynamiczny przyrost zysków w drugim kwartale br. Dochody netto we wskazanym okresie osiągnęły pułap 20,9 mln...

9 sierpnia 1999

Chińska sieć sklepów wkracza do Rosji

Należąca do chińskiego rządu sieć sklepów o nazwie Tian Ke Lun otworzyła swój pierwszy sklep na terytorium Rosji. Moskiewski sklep...

10 sierpnia 1999

Unilever redukuje wydatki na reklamę prasową w Holandii

Koncern Unilever powziął decyzję o zredukowaniu o 50 proc. wydatków ponoszonych na reklamę prasową w Holandii. Według oficjalnego oświadczenia przedstawicieli...

10 sierpnia 1999

B.A.T planuje przejęcie kanadyjskiego potentata tytoniowego

Koncern British American Tobacco poinformował o zamiarze zakupu 58 proc. akcji wiodącego kanadyjskiego producenta tej branży, firmy Imperial Tobacco, należącej...

11 sierpnia 1999

MediaCom zdobył budżet Volkswagena warty 125 mln USD

Niezależny oddział agencji Grey Advertising, MediaCom-TMB z Londynu, zdobył budżet na zakup mediów Volkswagena. Poprzednio budżet ten był obsługiwany przez...

11 sierpnia 1999

Adaptacja globalnej kampanii MasterCard pojawi się w Brazylii

MasterCard rozpoczyna kampanię reklamową w Brazylii za 4,5 mln USD. Projekty McCann-Erickson przygotowane z myślą o globalnej akcji zostaną zaadaptowane...

12 sierpnia 1999

McCann-Erickson stracił kreację firmy Goodyear

Agencja McCann-Erickson Worldwide straciła po 40 latach kreatywną obsługę potentata w branży oponiarskiej - firmę Goodyear. Budżet o nieujawnionej wysokości...

12 sierpnia 1999

British Airways inwestują 14 mln funtów w Concorde'a

W roku 2000 brytyjski przewoźnik zainwestuje 4 mln funtów w nowy image wspomnianego samolotu, który zostanie wyposażony w nowe fotele,...

13 sierpnia 1999

Procter & Gamble przejmuje producenta żywności zwierzęcej

Dość nieoczekiwanie koncern Procter & Gamble zaanonsował przejęcie za niebagatelną sumę 2,3 mld USD firmy Iams Co., należącej do prywatnych...

13 sierpnia 1999

Ford Credit szuka europejskiej agencji

Rzecznik Ford Credit, instytucji finansowej będącej częścią The Ford Motor Co. zajmującej się kredytowaniem zakupu aut tego koncernu, oświadczył, że...

16 sierpnia 1999

McDonald's i Stimorol wspólnie promują w Rosji

Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald's oraz producent gumy do żucia firma Stimorol zorganizowały wspólną akcję promocyjną w Rosji, mającą na...

16 sierpnia 1999

Koreański producent aut rozpoczął globalny cykl road-shows

Drugi co do wielkości koreański producent samochodowy, firma KIA, rozpoczęła trwającą do października spektakularną akcję marketingową. Jest to cykl road...

17 sierpnia 1999

EstŽe Lauder Companies Inc. przejęła Stilę

Przedstawiciel EstŽe Lauder Companies Inc. poinformował o zakupieniu dynamicznie rozwijającej się firmy kosmetycznej Stila Cosmetics Inc., znajdującej się w Los...

17 sierpnia 1999

McCann-Erickson przygotuje europejską kampanię Pioniera

Brukselski oddział agencji McCann-Erickson zwyciężył w przetargu na obsługę szacowanego na 15 mln USD budżetu japońskiego producenta sprzętu elektronicznego firmy...

17 sierpnia 1999

W I kwartale br. wydatki reklamowe na Filipinach wzrosły o 8 proc.

Według najnowszego raportu opublikowanego przez AC Nielsen Media Int. wydatki reklamowe na Filipinach w ciągu I kwartału br. wzrosły o...

18 sierpnia 1999

Holding VNU przejmie Nielsen Media Research za 2,7 mld USD

Holenderski holding informacyjno-wydawniczy VNU Haarlem przejmie warte 2,7 mld USD akcje lidera badań audytoriów telewizyjnych w USA i Kanadzie -...

18 sierpnia 1999

WPP Group - przed opodatkowaniem duży zysk

Za okres sześciu miesięcy, zakończony 30 czerwca br., WPP Group raportuje znaczący zysk, który przed opodatkowaniem wyniósł 182,4 mln USD,...