M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 sierpnia 2002

Mniejszy zysk brutto WPP Group w pierwszym półroczu br.

W pierwszym półroczu br. WPP Group zanotowała spadek zysków brutto - wynika z opublikowanego przez holding raportu. Brytyjska WPP Group...

22 sierpnia 2002

McDonald's sponsorem programu reality show "Gwiazdy Pop - Rywale"

McDonald's Corp., właściciel sieci restauracji typu fast-food, będzie sponsorem nowego telewizyjnego reality show o nazwie "Gwiazdy Pop - Rywale". Program...

22 sierpnia 2002

Interpartners rozpocznie współpracę z domem mediowym Initiative Media

Interpartners, największa grupa niezależnych reklamowych agencji kreatywnych w Europie, poinformowała, że wybrała dom mediowy Initiative Media na swojego partnera mediowego....

22 sierpnia 2002

Rosyjski browar Ochakowo zrezygnował z pokazywania ludzi w reklamie

Ochakowo, trzeci pod względem udziałów w rynku browar w Rosji, zrezygnował z pokazywania wizerunku ludzi w swojej reklamie, wyprzedzając tym...

23 sierpnia 2002

Heineken rozpoczyna rywalizację z Carlsbergiem i Tuborgiem w Danii

Holenderski koncern piwowarski Heineken buduje podstawy do wejścia ze swoją marką piwną na rynek duński. Oznacza to rozpoczęcie bezpośredniej rywalizacji...

23 sierpnia 2002

Danone i San Benedetto wprowadzają dwie nowe marki wody na Węgrzech

Francuski gigant spożywczy Danone i włoski San Benedetto stworzyły spółkę joint venture i wspólnie wprowadzają na rynek węgierski dwa nowe...

23 sierpnia 2002

Sieć domów towarowych Zellers reklamuje linię odzieży dla nastolatków

Sieć domów towarowych Zellers w Kanadzie należąca do Hudson's Bay Company uruchomiła Interactive Change Room w internecie jako wsparcie kampanii...

26 sierpnia 2002

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wygrała w przetargu budżet T-Mobile

Jeden z największych niemieckich reklamodawców Deutsche Telekom przekazał szacowany na 45 mln dol. budżet reklamowy agencji Saatchi & Saatchi z...

26 sierpnia 2002

Marka Power Horse ma zostać wprowadzona na rynki całego świata

Alfred Inzinger, właściciel marki napoju energetycznego Power House, po sukcesie, jaki odniósł ze swoim produktem w krajach Bliskiego Wschodu, zapowiedział...

26 sierpnia 2002

Włoska liga piłkarska cierpi na brak pieniędzy

Start sezonu piłkarskiego we Włoszech opóźni się co najmniej o dwa tygodnie z powodu problemów związanych z transmisjami telewizyjnymi i...

26 sierpnia 2002

Dunhill prowadzi nową globalną kampanię "Wszystko oprócz pojazdu"

Hasło reklamowe "Wszystko oprócz pojazdu" wymyślony przez Alfreda Dunhilla na potrzeby otwarcia jego pierwszego sklepu w Londynie w 1893 r....

27 sierpnia 2002

Zgoda dla fuzji Publicis i Bcom3

Amerykańska Securities and Exchange Commission (SEC) zaaprobowała fuzję Grupy Publicis z Grupą Bcom3. Oficjalny dokument w tej sprawie nie został...

27 sierpnia 2002

Włoski RAI będzie sprzedany w późniejszym terminie

Włoski rząd odkłada plan sprzedaży krajowego nadawcy radiowo-telewizyjnego RAI na późniejszy termin. Taka informacja pojawiła się w wypowiedzi Maurizio Gasparriego,...

27 sierpnia 2002

Argentyna odświeża reklamę zewnętrzną

Argentyńska branża outdoorowa korzysta z najnowszego trendu w tej branży, czyli wielkich balonów. Firma Boreas, za którą stoi koncern Aerofun...

27 sierpnia 2002

Niezależna agencja MPGM z Londynu obsługuje budżet zegarków Pulsar

Japoński producent zegarków Seiko powierzył obsługę budżetu reklamowego zegarków Pulsar brytyjskiej niezależnej agencji reklamowej Mitchell Patterson Grime Mitchell (MPGM). Agencja...

28 sierpnia 2002

Nike otwiera pierwszy sklep z asortymentem tylko dla kobiet

W kanadyjskim mieście Vancouver został otwarty pierwszy sklep Nike z produktami skierowanymi wyłącznie do kobiet. Powstał on w kooperacji z...

28 sierpnia 2002

Audi of America reklamuje nowy model samochodu

Firma motoryzacyjna Audi of America z siedzibą w Auburn Hills w stanie Michigan rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą sprzedaż nowego modelu...

28 sierpnia 2002

Seat rozpoczyna ekspansję na siedmiu rynkach Ameryki Łacińskiej

Hiszpański koncern motoryzacyjny Seat, będący częścią Volkswagen Group, wchodzi w tym roku jednocześnie na siedem rynków Ameryki Łacińskiej: Barbadosu, Gujany...

28 sierpnia 2002

Kryzys branży motoryzacyjnej we Włoszech wpływa na rynek reklamy

Sprzedaż samochodów we Włoszech spadła ponownie w lipcu br. Jeszcze nigdy sytuacja nie była tak zła - pierwszy raz zdarzyło...

29 sierpnia 2002

Prezes Havasu oskarża analityków o "finansową dyktaturę"

Prezes holdingu Havas Alain de Pouzilhac przypuścił frontalny atak na wpływowych inwestorów instytucjonalnych i analityków finansowych, mimo iż wcześniej korzystał...

29 sierpnia 2002

OMD tworzy w Skandynawii jedną strukturę o nazwie OMD Nordic

OMD Europe, sieć domów mediowych, połączyła lokalne odziały w Danii, Norwegii, Finlandii i Szwecji w jedną strukturę - OMD Nordic....

29 sierpnia 2002

Saatchi & Saatchi rozpocznie obsługę budżetu reklamowego KitchenAid

Należący do koncernu Whirlpool Corp. brand KitchenAid wybrał należącą do Publicis Groupe agencję reklamową Saatchi & Saatchi do obsługi swojego...

29 sierpnia 2002

Modelka Eva Herzigova wystąpi w reklamach firmy Louis Vuitton

Producent dóbr luksusowych firma Louis Vuitton (LV) będzie kontynuować swoje globalne działania reklamowe we wrześniu br. Tematem przewodnim kampanii są...

29 sierpnia 2002

Brytyjski przewoźnik promowy P&O Ferries rozstrzyga przetarg

Przewoźnik promowy P&O Ferries, operujący na trasach łączących trzy brytyjskie porty: Dover, Portsmouth i Hull, z sześcioma portami na kontynencie...

29 sierpnia 2002

National Geographic Channels Int. podpisał umowę z Toyota Motor Corp.

Grupa kanałów telewizyjnych National Geographic Channels Int. (NGCI) podpisała nową umowę z koncernem motoryzacyjnym Toyota Motor Corp., dotyczącą współpracy w...

30 sierpnia 2002

Grupa ubezpieczeniowa Allianz szuka agencji reklamowej

The Allianz Group, jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w Europie, poszukuje agencji reklamowej. Obecnie budżet reklamowy towarzystwa obsługuje agencja reklamowa...

30 sierpnia 2002

JCDecaux i Viacom wygrały kontrakt na meble miejskie w Vancouver

JCDecaux i Viacom Outdoor Advertising, tworzące joint venture, wygrały 20-letni kontrakt o wartości 150 mln euro na instalację mebli miejskich...

30 sierpnia 2002

Carrefour zamierza poprawić wizerunek firmy

Francuski gigant sprzedaży detalicznej Carrefour Supermarches, drugi co do wielkości właściciel sieci supermarketów (po amerykańskim Wal-Mart), rozpoczyna kampanię wizerunkową. Towarzyszy...

30 sierpnia 2002

Com Hem - szwedzka telewizja kablowa - rozpoczyna kampanię

Com Hem, największy operator telewizji kablowj i dostawca internetu w Szwecji, który dociera do ponad 1,4 mln gospodarstw domowych w...

2 września 2002

Saab wspiera wprowadzenie modelu 9-3 kampanią reklamową

Saab rozpoczyna największą w swej historii kampanię reklamową, która towarzyszyć ma wprowadzeniu na rynek nowego modelu Saab 9-3. Saab nie...

2 września 2002

Agencja Made by Leo Burnett zrealizowała pierwszą kampanię

Agencja reklamowa Made by Leo Burnett, którą w maju br. utworzyła w Londynie agencja reklamowa Leo Burnett, zrealizowała swoją pierwszą...

2 września 2002

Londyńskie butiki obsłużą budżet Siemensa dla młodzieżowych telefonów

Niemiecki gigant telekomunikacyjno-elektroniczny Siemens AG wybrał dwie londyńskie agencje do obsługi swojego budżetu przeznaczonego dla nowej linii telefonów komórkowych. Są...

2 września 2002

Continental szuka agencji

Continental Tire Group poszukuje agencji reklamowej do obsługi budżetu reklamowego w Europie. Budżet koncernu szacowany jest na mniej więcej 15...

3 września 2002

Sieć Red Cell kupuje francuską agencję Les Ouvriers du Paradis

Należąca do WPP sieć agencji reklamowych Red Cell kupuje francuską agencję Les Ouvriers du Paradis. Na liście jej klientów znajdują...

3 września 2002

McCann-Erickson Worldwide obsłuży piwo Bochkarew browaru Bravo

Agencja reklamowa McCann-Erickson Worlwide rozpocznie obsługę budżetu reklamowego należącego do rosyjskiego browaru Bravo piwa Bochkarew. Browar został na początku br....

3 września 2002

Coca-Cola Co. i Walt Disney Co. debiutują w Europie z napojem dla dzieci

We wrześniu br. na rynki Austrii, Francji i Holandii koncerny Coca-Cola i Walt Disney wprowadzą nowy napój dla dzieci Mickey's...

3 września 2002

Rusza nowa europejska kampania KLM Royal Dutch Airlines

Na początek września br. przewidziano początek ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej linii lotniczych KLM Royal Dutch Airlines. Kampania została przygotowana przez dwie...

16 września 2002

Parlament Europejski ujednolici ustawy dotyczące promocji sprzedaży

Parlament Europejski jest coraz bliżej ujednolicenia reguł dotyczących promocji sprzedażowych w krajach należących do Unii Europejskiej (UE). Światowa Federacja Reklamodawców...

16 września 2002

Fiat rozmawia z siecią Grey na temat obsługi budżetu marki Alfa Romeo

Przyszła współpraca między koncernem motoryzacyjnym Fiat Auto w zakresie obsługi budżetu reklamowego marki samochodów Alfa Romeo a należącą do WPP...

16 września 2002

Cayenne otworzy biuro w Pradze w celu obsługi budżetu Skody

Agencja reklamowa Cayenne z Düsseldorfu planuje otwarcie biura w Pradze, po to aby obsługiwać wart 90 mln dol. paneuropejski budżet...

16 września 2002

Nagradzana reklama firmy John West będzie kontynuowana

Firma John West Salomon należąca do koncernu H.J. Heinz Co. rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową przekąsek Tuna Snack Pots. Strategią i...

17 września 2002

Nowa międzynarodowa marka odzieżowa powstaje w Europie Wschodniej

Kolejna sieć sprzedaży modnych ubrań może pochodzić niekoniecznie ze Szwecji, Hiszpanii czy Włoch, ale na przykład z republik nadbałtyckich. W...

17 września 2002

Louis-Dreyfus może wesprzeć spółkę KirchSport

Przyszłość spółki KirchSport, wchodzącej w skład bankrutującego holdingu mediowego KirchMedia, jest nadal niepewna. Spółka KirchSport przez analityków mediowych uważana jest...

17 września 2002

Disney Channel przekazuje swój europejski budżet agencji Armando Testa

Disney Channel, należący do Disney Group satelitarny kanał telewizyjny, przekazał swój europejski budżet reklamowy agencji Armando Testa z Londynu. W...

17 września 2002

MBNA Europe przekazuje budżet mediowy do ZenithOptimedia

Koncern MBNA Europe będący częścią koncernu MBNA Corporation zajmującego się dystrybucją kart kredytowych przekazał swój budżet mediowy do należącego do...

18 września 2002

Włoski rząd zaakcpetował projekt ustawy dotyczącej mediów

Włoski gabinet zaaprobował ustawę, która określa nowe zasady dzielenia udziałów w koncernach mediowych i pozwala jednocześnie na prywatyzację publicznego nadawcy...

18 września 2002

Linie lotnicze SAS rozpoczęły przegląd domów mediowych

Skandynawskie linie lotnicze SAS poszukują domu mediowego, który będzie odpowiedzialny za globalny budżet mediowy tego przewoźnika. Do tej pory był...

18 września 2002

Wydawca magazynu "Geo" stworzył młodzieżową adaptację tego tytułu

Wiodący francuski wydawca - Prisma Presse - wprowadził na rynek adaptację swojego najlepiej sprzedającego się tytułu "Geo" skierowaną do młodzieży....

18 września 2002

Holenderski Heineken zamierza rozpocząć inwestycje w Egipcie

Heineken International zamierza kupić Al Ahram Beverages z Egiptu, jedynego producenta wina i piwa w tym kraju. Oferta Heinekena -...

19 września 2002

Deutsche Bank powierza obsługę nowego brandu agencji ECC

Deutsche Bank (DB) powierzył swój budżet przeznaczony dla nowego brandu Private & Business Clients niemieckiej agencji reklamowej ECC Advertising. Wysokość...