M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 września 2002

Unilever wspiera sprzedaż margaryny Latta Hoch 2

Unilever Bestfoods chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie margaryn. Koncern wzbogacił swoją linię produktów spożywczych Latta, wprowadzając na rynek margarynę...

19 września 2002

Koncern Coca-Cola użył węgierskiej parady do wprowadzenia Fanty

Koncern Coca-Cola zdecydował się na wprowadzenie nowego produktu na węgierski rynek - napoju Fanta Light - poprzez promocję na budapeszteńskiej...

19 września 2002

Paryż rozpoczął społeczną kampanię przeciwko psim odchodom

W Paryżu rozpoczęła się szeroko zakrojona akcja przeciwko psim odchodom. Akcja połączona z kampanią reklamową przebiega pod hasłem "Zero tolerancji"....

20 września 2002

Koncern Sony rozpoczyna przegląd agencyjny w Europie

Japoński koncern elektroniczny Sony ogłosił przetarg na obsługę europejskiego budżetu reklamowego. Informację o nim ujawnił niemiecki oddział agencji reklamowej Saatchi...

20 września 2002

News Corp. finalizuje zakup włoskiej telewizji Telepiu

Kończy się powoli kilkumiesięczny okres zamieszania we włoskim sektorze płatnej telewizji - należący do medialnego magnata koncern News Corp. zapłaci...

20 września 2002

Włoski dom pogrzebowy wykorzystuje seks do reklamy trumien

Wizerunek roznegliżowanych kobiet był już we Włoszech wykorzystywany do wsparcia sprzedaży niemalże wszystkiego. Tymczasem firma CISA, rzymski dom pogrzebowy i...

20 września 2002

Szwedzkie mity inspiracją kampanii reklamowej wódki Absolut

Różne interpretacje szwedzkich legend narodowych zobrazowane zdjęciami skandynawskich krajobrazów są głównym elementem najnowszej międzynarodowej kampanii reklamowej wódki Absolut szwedzkiego producenta...

23 września 2002

Nicole Kidman występuje w reklamie sieci sklepów El Corte Ingles

Australijska aktorka Nicole Kidman występuje w telewizyjnych reklamach nowej kolekcji hiszpańskiej sieci sklepów El Corte Ingles. Spot nawiązuje do ostatniego...

23 września 2002

Firma Orange ogłosiła krótką listę przetargu na budżet reklamowy

Firma Orange, należąca do France Telekom, ogłosiła krótką listę agencji reklamowych, które uczestniczą w przetargu na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego marki...

23 września 2002

Rekordowy budżet "błyskawicznej" kampanii British Telecom

British Telecom (BT) zapowiedział, że jego najnowsza kampania reklamująca szerokopasmowy dostęp do internetu (tzw. broadband) będzie największym skoncentrowanym wydatkiem w...

23 września 2002

Gap Inc. szuka domu mediowego do obsługi europejskiego budżetu

Amerykańska firma odzieżowa Gap Inc. z San Francisco ogłasza przetarg na europejski budżet mediowy wart 45 mln dol. Do tej...

24 września 2002

Grupa Havas notuje zyski po pierwszej połowie br.

W I połowie br. francuska grupa reklamowa Havas zanotowała zyski w wysokości 14,7 mln dol. w porównaniu ze stratami 27,4...

24 września 2002

Koncern JCDecaux stara się walczyć z recesją

Firma JCDecaux, francuski gigant reklamy zewnętrznej, skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów w ramach planów osiągnięcia dochodowości na rok 2002...

24 września 2002

Ikea wprowadza reklamę wewnątrz sklepów

Szwedzki koncern Ikea rozpoczął w Danii pilotażowy program, który polega na wprowadzeniu intensywnych działaniach reklamowych wewnątrz sieci sklepów. Jeżeli program...

24 września 2002

Agencja Euro RSCG wygrała festiwal reklamowy w Gruzji

Odbyła się pierwsza edycja Kaukaskiego Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego (CIFA) z siedzibą w Tbilisi (Gruzja). Grand Prix powędrowało do paryskiego biura...

24 września 2002

Kolejne ograniczenia promocji alkoholu wejdą w życie w Wlk. Brytanii

Producenci alkoholu w Wielkiej Brytanii spotkają się wkrótce z kolejnymi ograniczeniami możliwości promowania marek alkoholowych. Ograniczenia takie zamierza wprowadzić organizacja...

25 września 2002

Aegis Group kupuje hiszpańską firmę badającą rynek

Aegis Group, holding, do którego należy m.in. dom mediowy Carat, kupuje firmę INNER Strategic Research z Madrytu, jedną z największych...

25 września 2002

Unilever planuje w Europie rozwój marki Sunsilk

Unilever pracuje nad globalnym, w tym również europejskim, rozwojem marki Sunsilk, preparatów do pielęgnacji włosów. Marka Sunsilk jest jedną z...

25 września 2002

Storakers pokieruje połączonymi agencjami McCann Erickson w Szwecji

Sieć reklamowa McCann-Erickson Worldwide łączy swoje szwedzkie agencje reklamowe i przekazuje kierowanie nowo powstałą strukturą Michaelowi Storakersowi. W skład agencji...

25 września 2002

Six Continents Hotels rozpoczął kampanię reklamową sieci swoich hoteli

Firma Six Continents Hotels rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową sieci hoteli InterContinental Hotels and Resorts, które firma ta przejęła w 1999...

26 września 2002

Procter & Gamble rozważa zakup akcji koncernu Beiersdorf AG

Po raz kolejny rozpoczęte zostały rozmowy na temat przyszłości koncernu Beiersdorf AG z Hamburga (właściciel marki Nivea). Procter & Gamble...

26 września 2002

Wojna reklamowa francuskich operatorów komórkowych

Liderzy francuskiego rynku telefonii komórkowej Orange i Bouygues Telecom toczą między sobą reklamową wojnę związaną z usługą naliczania opłat za...

26 września 2002

Peugeot startuje z reklamą modelu 206 compact hatchback w Europie

Francuski producent motoryzacyjny Peugeot wchodzi na rynek z niekonwencjonalną kampanią reklamową modelu 206 compact hatchback, w której hinduski miłośnik samochodów...

26 września 2002

Winiarnia Wine Marchants wprowadza na rynek nowy typ wina Rioja

Katalońska winiarnia Wine Marchants wprowadza na rynek nowy rodzaj czerwonego wina typu Rioja o nazwie Parbul. Wino Parbul będzie eksportowane...

27 września 2002

Rosyjska Duma zaostrzyła przepisy dotyczące reklamy piwa

Rosyjska Duma uchwaliła ustawę zaostarzającą przepisy prawne dotyczące reklamowania piwa w mediach elektronicznych. Nowela zakazuje reklamowania piwa w telewizji w...

27 września 2002

Publicis rozpocznie współpracę z Ferrero w Wielkiej Brytanii

Po wielomiesięcznych poszukiwaniach włoska firma Ferrero wybrała agencję reklamową w Wielkiej Brytanii do obsługi swojego flagowego brandu - czekoladek Ferrero...

27 września 2002

Bank Nordea rozpoczyna w Skandynawii współpracę z MediaComem

Skandynawski bank Nordea wybrał dom mediowy MediaCom należący do Grey Global Group do obsługi budżetu mediowego na rynkach krajów skandynawskich....

27 września 2002

MediaVest wygrał przetarg na obsługę Alliance & Leicester

Alliance & Leicester (A&L), brytyjska grupa świadcząca usługi finansowe, przekazała swój skonsolidowany budżet na planowanie i zakup mediów domowi mediowemu...

27 września 2002

FCB kupuje francuską firmę marketing services Aastuce

Agencja FCB 20-80 będąca działem marketing services agencji Foote, Cone & Belding Worldwide, przejęła 80 proc. akcji francuskiej agencji Aastuce...

27 września 2002

J. Walter Thompson zamierza promować megaimprezę "Rock in Rio"

Brazylijski oddział sieci agencji reklamowych J. Walter Thompson będzie kooperował przy promocji jednego z największych festiwali muzycznych na świecie "Rock...

30 września 2002

Vivendi Universal porządkuje swoje biznesy

Francusko-amerykańska kompania Vivendi Universal sprzeda część swojego biznesu za 12 mld euro w ciągu najbliższych 18 miesięcy. W ten sposób...

30 września 2002

Producent win Robert Mondavi wybrał agencję Venables, Bell & Partners

Winiarnia Robert Mondavi z Oakville z Kalifornii przekazała budżet reklamowy swoich flagowych brandów niezależnej agencji reklamowej Venables, Bell & Partners....

30 września 2002

Muppet z wirusem HIV pojawi się w południowoafrykańskiej telewizji

Zarażona wirusem HIV maskotka Muppet Kami zadebiutuje 30 września br. w południowoafrykańskiej telewizji w programie "Takalani Sesame Street". Słowo "kami"...

30 września 2002

Hennesy przekazał swój budżet agencji Callegari Berville Grey

Francuski koncern alkoholowy Hennessy, należący do producenta dóbr luksusowych LVMH, wybrał agencję reklamową Callegari Berville Grey z Paryża do obsługi...

1 października 2002

MindShare wygrał wart 600 mln dol. budżet mediowy Gillette Co.

Dom mediowy MindShare, należący do Grupy WPP, wygrał wart 600 mln dol. globalny budżet mediowy Gillette Co. Informacja pochodzi od...

1 października 2002

Cięcia personalne w agencji reklamowej Leo Burnett w Szwecji

Zwolnienia w agencji reklamowej Leo Burnett Worldwide w Szwecji są prawdopodobnie jedną z konsekwencji połączenia grupy Publicis i Bcom3 Worldwide....

1 października 2002

Hiszpańskie biuro turystyczne wybrało agencję Publicis

Hiszpańska narodowa organizacja turystyczna (Turespana) przekazała swój budżet reklamowy agencji Publisic Group z Hiszpanii. Budżet szacowany jest na 36 mln...

1 października 2002

Sąd odrzucił pozew Martiny Hingis przeciwko Sergio Tacchiniemu

Amerykański sąd odrzucił sprawę wniesioną przez tenisistkę Martinę Hingis, żądającą 40 mln dol. od włoskiego producenta odzieży sportowej Sergio Tacchini....

2 października 2002

Unilever organizuje przetarg mediowy we Francji

Koncern Unilever rozpoczął przetarg na swój budżet mediowy we Francji. Wysokość budżetu szacowana jest na 140 mln euro. Przetarg powinien...

2 października 2002

Czołowe zespoły piłkarskie przyciągają coraz więcej pieniędzy

Niemiecka Bundesliga zarabia najwięcej na kontraktach sponsorskich - wynika z najnowszego europejskiego rankingu lig piłkarskich. Nawet Anglia z takimi megagwiazdami...

2 października 2002

Alaris Media Network wprowadza ekrany reklamowe w Los Angeles

Na drogach 405 i 105 w Los Angeles pojawiły się nowe energooszczędne cyfrowe ekrany reklamowe. Zastąpiły one dawne, oświetlane żarówkami...

2 października 2002

Nowa kampania firmy Nike

"Znajdź siebie" - to hasło nowej kampanii reklamowej firmy Nike. Kampania dotyczy nowej kolekcji damskiej (odzież sportowa i obuwie). Działania...

3 października 2002

Agencja Cheil Communications planuje ekspansję w Europie

Agencja reklamowa Cheil Communications, jedna z największych w Korei, zapowiada ekspansję na rynki europejskie. Na razie Saul Pearce obejmie stanowisko...

3 października 2002

Coca-Cola sięga po stary dobry radziecki smak

Moskiewski oddział Coca-Cola Co. rozpoczął w Rosji promowanie gazowanego napoju bezalkoholowego z taniej linii Fiesta. Smak Baikal, który tworzą syberyjskie...

3 października 2002

Firma Vauxhall wybrała nowe agencje

Dalsza współpraca agencji Lowe Worldwide z brytyjskim producentem samochodów Vauxhall (część koncernu General Motors) stoi pod znakiem zapytania. Kierownictwo koncernu...

4 października 2002

Renault rozpoczyna kampanię nowej wersji minivana Espace

Francuski producent samochodów Renault rozpoczyna kampanię reklamową nowej wersji minivana Espace, którego premiera miała miejsce podczas Auto Show w Paryżu...

4 października 2002

Rupert Murdoch wprowadza Sky Italia

Płatna platforma telewizyjna powstała z przejęcia telewizji Telepiu przez należący do News Corp. oddział Stream będzie występowała pod nazwą Sky...

4 października 2002

Austria wyda 15 mln euro na reklamę swoich gór

Austriacka Narodowa Organizacja Turystyczna (ANOT) rozpoczyna wartą 15 mln euro kampanię reklamową, która ma przyciągnąć do tego alpejskiego kraju zimowych...

4 października 2002

Sega Amusement Europe przekazuje budżet agencji Fresh01

Sega Amusement Europe, międzynarodowa firma produkująca gry elektroniczne, przekazuje swój budżet reklamowy do brytyjskiej agencji reklamowej Fresh01. Wcześniej agencja ta...

7 października 2002

Swatch szuka nowej agencji reklamowej

Szwajcarski producent zegarków Swatch Group poszukuje agencji, która będzie obsługiwać jego globalny budżet reklamowy. Obecnie budżet ten obsługiwany jest przez...