M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 października 2002

Avaya zmienia agencję, ale budżet pozostaje w Interpublic Group of Cos.

Avaya Inc., globalny dostawca sieci telekomunikcyjnych dla biznesu, wybrał agencję McCann-Erickson Worldwide z Nowego Jorku do obsługi budżetu reklamowego w...

7 października 2002

Vauxhall rozpoczął przetarg na obsługę sieci dealerskiej

Kolejnym ciosem dla agencji reklamowej Lowe & Partners Worldwide z Londynu jest ogłoszenie przez jednego z jej głównych klientów -...

7 października 2002

Deutsche Bank zamierza sprzedać udziały w Axel Springer Publishing

Deutsche Bank, który jest posiadaczem 40 proc. udziałów imperium Leo Kircha w Axel Springer Publishing będących zabezpieczeniem pożyczki w wysokości...

8 października 2002

Audi rozpoczął kampanię modelu A8

Audi rozpoczął kampanię reklamową swojego flagowego luksusowego modelu Audi A8. W ramach akcji ukazał się 20-stronicowy dodatek opowiadający historię samochopów...

8 października 2002

Wrigley's poszerza portfolio produktów

Amerykański producent gum do żucia Wm. Wrigley Jr. Co. wprowadza na rynek pierwszy produkt firmowany logo firmy, który nie jest...

8 października 2002

Lalka voodoo w reklamie argentyńskiego piwa - odsłona druga

Browar Companhia Cervecera Brahma Argentina, należący do brazylijskiego giganta piwnego Companhia de Bebida das Americas, rozpoczął drugi etap kampanii reklamowej...

9 października 2002

Picasso reklamuje Xsarę

Pablo Picasso weźmie udział w filmie reklamowym Citroena. Film reklamować będzie minivana tej firmy Xsarę Picasso. Film, który ma ujrzeć...

9 października 2002

Omnicom kupuje udziały w niemieckiej agencji

Omnicom Group zwiększyła swoje zaangażowanie na rynku niemieckim, kupując 29 proc. udziałów monachijskiej agencji reklamowej Start. Szczegóły finansowe tej transakcji...

9 października 2002

Leo Burnett opracował we Włoszech kampanię nowej gry Nintendo

Nintendo, producent konsoli do gier, wesprze najnowszą wersję gry Super Mario Sunshine, międzynarodową kampanią reklamową, za którą odpowiada agencja reklamowa...

9 października 2002

Nowe medium reklamowe w szwajcarskich Alpach

W tym tygodniu szwajcarskie krowy zostały po raz pierwszy wykorzystane jako medium reklamowe. Loga i slogany są umieszczane na krowach,...

10 października 2002

Telia Sonera szuka agencji reklamowej i domu mediowego

Skandynawskie agencje reklamowe szykują się do przetargu na obsługę budżetu reklamowego jednego z największych telekomów w Danii, Szwecji, Finlandii i...

10 października 2002

Ikea walczy z brytyjskimi domowymi konwencjami

Szwedzka Ikea rozpoczęła w Wielkiej Brytanii kampanię, która ma zachęcić brytyjczyków do "mniej formalnego" życia prywatnego. Kampania została przygotowana przez...

10 października 2002

Bertelsmann współpracował z Trzecią Rzeszą

Koncern wydawniczy Bertlesmann współpracował z Trzecią Rzeszą. To wynik badań przeprowadzonych przez Niezależną Komisję Historyczną. Zdaniem komisji Bertelsmann w latach...

11 października 2002

Prezes agencji McCann-Erickson we Francji zrezygnował ze swojej funkcji

Patrice Saugeron zrezygnował z kierowania agencją reklamową McCann-Erickson we Francji. Przyczyną rezygnacji jest niezgadzanie się Saugerona z założeniami strategii dla...

11 października 2002

Shell Oil będzie prawdopodobnie szukał agencji BTL

Shell Oil Co. i należąca do Omnicom Group agencja Tequila zapowiedziały, że zakończą współpracę z końcem br. Oznacza to, że...

11 października 2002

RAI zamierza stworzyć nową inicjatywę wśród nadawców państwowych

Włoski nadawca państwowy RAI zamierza wprowadzić inicjatywę mającą usprawnić współpracę między państwowymi nadawcami w Europie i zwiększyć efektywność ich działania....

11 października 2002

"Time" planuje konsolidację budżetu reklamowego w Azji i Europie

Magazyn "Time" chce skonsolidować swój budżet reklamowy w Europie, Azji i Pacyfiku. Konsolidacja nie obejmie Stanów Zjednoczonych. Magazyn poprosił agencje...

14 października 2002

Spółka KirchSport została sprzedana Guenterowi Netzerowi

Spółka KirchSport należąca do bankrutującego koncernu KirchMedia została sprzedana. Nabywcą jest Guenter Netzer i jego partnerzy. Do KirchSport należą prawa...

14 października 2002

Tiger Woods podpisał kontrakt marketingowy z TAG Heuer

Szwajcarski producent zegarków TAG Heuer podpisał kontrakt z supergwiazdą golfa Tigerem Woodsem. Współpraca ma potrwać wiele lat, a jej celem...

14 października 2002

Delaney Lunk Knox Warren & Partners zdobywa kolejny budżet Vauxhall

Współpraca Vauxhall Motors w Wielkiej Brytanii z agencją reklamową Delaney Lunk Knox Warren & Partners zacieśniła się dzięki zdobyciu przez...

14 października 2002

Na krótkie liście przetargu Electroluksa pozostały cztery agencje

Electrolux, szwedzki producent m.in. sprzętu AGD, wybrał cztery agencje reklamowe do krótkiej listy swojego przetargu reklamowego, który dotyczy obsługi skonsolidowanego...

15 października 2002

General Electric rozpoczyna pierwszą europejską kampanię reklamową

Amerykański koncern General Electric (GE) rozpoczyna pierwszą europejską, korporacyjną kampanię reklamową, skierowaną do zamożnych i opiniotwórczych środowisk. Celem kampanii jest...

15 października 2002

Oliviero Toscani pracuje nad projektem dla frytek San Carlo Potato Chips

Dawny dyrektor kreatywny Benettona Oliviero Toscani wspólnie z amerykańską agencją reklamową DDB zajmują się przygotowaniem nowej kampanii reklamowej dla frytek...

15 października 2002

Electrolux podał krótką listę przetargu na swój budżet reklamowy

Szwedzki koncern Electrolux wybrał krótką listę agencji sieciowych w przetargu na obsługę swojego budżetu reklamowego. Przetarg ma na celu wybranie...

15 października 2002

ProSiebenSat 1 promuje serial "Seks w wielkim mieście"

Niemiecka grupa medialna ProSiebenSat 1, właściciel kanału telewizyjnego ProSieben, rozpoczęła promocję amerykańskiego serialu "Seks w wielkim mieście", który jest pokazywany...

16 października 2002

Mitsubishi szuka agencji do obsługi budżetu paneuropejskiego

Mitsubishi Motors Europe poszukuje nowych partnerów wśród agencji reklamowych do obsługi jego budżetów europejskich. Ich wysokość nie została ujawniona. Wśród...

16 października 2002

Continental Tyres ogłasza przetarg na obsługę budżetu w Europie

Koncern oponiarski Continental Tyres ogłosił przetarg na obsługę budżetu reklamowego w Europie, którego wartość szacowana jest na 20 mln dol....

16 października 2002

Dziki Zachód motywem przewodnim europejskiej kampanii Wranglera

Agencja reklamowa Abbott Mead Vickers BBDO z Londynu przygotowała dla Wranglera paneuropejską kampanię reklamową opierającą się na motywach Dzikiego Zachodu....

16 października 2002

Brytyjska sieć detaliczna WHSmith rozpoczyna kampanię reklamową

Brytyjska sieć detaliczna WHSmith rozpoczyna kampanię reklamową. Działania obejmą outdoor i reklamę prasową. Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Abbott...

17 października 2002

Bates Worldwide wygrała niemiecki budżet Alianz Insurance Group

Agencja reklamowa Bates Worldwide z Frankfurtu nad Menem wygrała niemiecki budżet firmy ubezpieczeniowej Alianz Insurance Group. W ub.r. budżet reklamowy...

17 października 2002

Siemens rozpoczął europejską kampanię reklamową telefonu C55

Osoby szukujące molodii do telefonów komórkowych są bohaterami kampanii reklamowej Siemensa dla nowego telefonu C55. Kampanię przygotowała agencja Wieden +...

17 października 2002

Seat agresywnie promuje markę Ibiza kierowaną do młodych

Hiszpański koncern motoryzacyjny Seat (należący do niemieckiego Volkswagena) rozpoczął intensywne działania reklamowe we Włoszech, mające na celu wsparcie sprzedaży modelu...

17 października 2002

Lego wiąże swoją strategię marketingową ze sportem

Duński producent zabawek Lego zamierza wykorzystywać w swojej nowej strategii marketingowej żywe legendy sportu, m.in. amerykańskiego koszykarza Shaquilla O'Neala. Lego...

18 października 2002

Agencje zaalarmowane możliwością kupienia Welli przez Henkla

Ewentualne przejęcie przez koncern Henkel producenta kosmetyków Wella najprawdopodobniej doprowadzi do zmiany partnerów reklamowych tej firmy. Wśród międzynarodowych agencji obsługujących...

18 października 2002

Vivendi rozdziela francuski budżet mediowy oceniany na 400 mln dol.

Vivendi rozdziela francuski budżet mediowy oceniany na 400 mln dol. rocznie. W wyborze domów mediowych firma zdecydowała się na utrzymanie...

18 października 2002

GM przekazał budżet reklamowy Daewoo do dwóch agencji

General Motors Corp. przekazał europejski budżet reklamowy Deawoo do dwóch agencji: londyńskiej Duckworth Finn Grubb Waters (DFGW) i do Buhler...

18 października 2002

iLeo - nowa sieć Leo Burnett Worldwide rozpoczyna działalność

Leo Burnett Worldwide otworzył nową sieć o nazwie iLeo dedykowaną marketingowi bezpośredniemu, związanemu z bazami danych i technologią cyfrową. Sieć...

21 października 2002

Rumuński oddział D'Arcy nie podporządkuje się decyzji Publicis

Agencja reklamowa OFC/D'Arcy Masius Benton & Benton & Bowles z Rumunii nie zamierza podporządkowywać się decyzjom Grupy Publicis, która poinformowała...

21 października 2002

Budżet Orange trafił do londyńskiej agencji Mother

Orange, należący do France Telecom operator sieci telefonii komórkowej, wybrał londyńską agencję reklamową Mother do obsługi szacowanego na 60 mln...

21 października 2002

Canal Plus szuka agencji reklamowej w Skandynawii

Należąca do koncernu Vivendi Universal płatna telewizja Canal Plus poszukuje agencji reklamowej do obsługi budżetu w krajach skandynawskich. Na krótkiej...

21 października 2002

Wal-Mart zmienia agencję reklamową w Niemczech

Amerykańska sieć detaliczna Wal-Mart odebrała swój niemiecki budżet reklamowy frankfurckiej agencji Publicis i przekazała go do Grey Worldwide w Düsseldorfie....

21 października 2002

Włosi przypominają Holocaust w kampanii społecznej

Tematyka okrucieństw Holocaustu powraca w nowej kampanii prasowej mającej na celu przypomnienie tego okresu jako jednego z najbardziej dramatycznych w...

22 października 2002

Panasonic przekazał budżet telefonów komórkowych agencji Proximity

Panasonic Mobile Communications Marketing przekazał swój europejski budżet reklamowy telefonu komórkowego GD87 londyńskiej agencji reklamowej Proximity, będącej częścią Omnicom Group...

22 października 2002

Rumunia zakazuje reklam mocnych alkoholi w radiu i telewizji

Rumuńska rada radiofonii i telewizji - Narodowe Biuro Audiowizualne, wprowadziła zakaz dotyczący reklamy w radiu i telewizji napojów alkoholowych o...

22 października 2002

Reklama Mitsubishi namawia do przemocy?

Hiszpański sąd uznał jedną z reklam samochodu Galant koncernu Mitsubishi Motors za "promującą przemoc". Sądowi nie spodobał się 30-sekundowy spot,...

22 października 2002

British Telecom wykorzystuje popularność Chameleon Phone

Tańczący i migający telefon Chameleon Phone, wygrywający piosenkę zespołu Culture Club - "Karma Chameleon" jest bohaterem najnowszej reklamy telewizyjnej, którą...

23 października 2002

Atak na Bali może mieć wpływ na indonezyjską ekonomię przez pięć lat

Atak terrorystów na wyspie Bali może mieć wpływ na indonezyjską ekonomię przez kolejnych pięć lat. Bob Smith, szef Grey Worldwide...

23 października 2002

Canal Plus uruchamia sportową telewizję - konkurenta dla Eurosportu

Telewizja Canal Plus, należąca do będącego w tarapatach finansowych koncernu Vivendi Universal, uruchamia nowy europejski kanał ogólnosportowy, który ma konkurować...

23 października 2002

Red Bull w sądzie - wygrywa i przegrywa

Austriacki marketer Red Bull wygrał jedną batalię o zastrzeżenie znaku towarowego, ale inna walka może zakończyć się porażką. Szwajcarski koncern...

23 października 2002

P&G Beaute reklamuje zapach Lacoste Homme

Firma Procter & Gamble Beaute, spółka zależna koncernu Procter & Gamble, rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową męskich perfum Lacoste Homme. Nowy...