M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 listopada 2002

Parlament Europejski za zakazem reklamy wyrobów tytoniowych

Członkowie Parlamentu Europejskiego przegłosowali rezygnację z niektórych poprawek do dyrektyw dotyczących zakazów reklamy tytoniu, które miały uczynić te uregulowania mniej...

22 listopada 2002

Coca-Cola wprowadza w Hiszpanii napoje z postaciami Disneya

Koncern Coca-Cola i wytwórnia filmowa Disney zadecydowały, że Hiszpania będzie pierwszym rynkiem europejskim, gdzie pojawią się nowe soki i napoje...

22 listopada 2002

Leo Burnett zamyka agencję kreatywną Chang ze Sztokholmu

Bjorn Larsson, nowy CEO w szwedzkim oddziale sieci Leo Burnett Worldwide, zamknął agencję Chang, która została powołana do życia jako...

22 listopada 2002

Francuski gigant turystyczny Pierre & Vacances zmienia agencje

Francuski gigant turystyczny firma Pierre & Vacances zmienia agencje reklamowe. Główny brand Pierre & Vacances przechodzi z paryskiego oddziału Young...

22 listopada 2002

Parlament Europejski za zakazem reklamy wyrobów tytoniowych

Członkowie Parlamentu Europejskiego przegłosowali rezygnację z niektórych poprawek do dyrektyw dotyczących zakazów reklamy tytoniu, które miały uczynić te uregulowania mniej...

22 listopada 2002

Coca-Cola wprowadza w Hiszpanii napoje z postaciami Disneya

Koncern Coca-Cola i wytwórnia filmowa Disney zadecydowały, że Hiszpania będzie pierwszym rynkiem europejskim, gdzie pojawią się nowe soki i napoje...

22 listopada 2002

Leo Burnett zamyka agencję kreatywną Chang ze Sztokholmu

Bjorn Larsson, nowy CEO w szwedzkim oddziale sieci Leo Burnett Worldwide, zamknął agencję Chang, która została powołana do życia jako...

22 listopada 2002

Francuski gigant turystyczny Pierre & Vacances zmienia agencje

Francuski gigant turystyczny firma Pierre & Vacances zmienia agencje reklamowe. Główny brand Pierre & Vacances przechodzi z paryskiego oddziału Young...

25 listopada 2002

Niemiecki budżet reklamowy Fiata z D'Arcy do Leo Burnett

Fiat przekazał w Niemczech wart 35 mln dol. budżet reklamowy agencji reklamowej Michael Conrad & Leo Burnett z Frankfurtu. Poprzednio...

25 listopada 2002

Powstał oddział Magna Global dla Azji i rejonu Pacyfiku

Interpublic Group of Cos. powołała kolejny dom negocjacyjny Magna Global. Nowy oddział będzie miał swoje siedziby w Hongkongu i Szanghaju,...

25 listopada 2002

Pierwsza paneuropejska kampania brandingowa Oki

Oki, czwarty co do wielkości światowy producent drukarek kolorowych, rozpoczął europejską kampanię brandingową, której budżet wyniesie około 1,5 mln dol....

25 listopada 2002

Agencja BBH będzie obsługiwała Mentosa

Włoski koncern Perfetti van Melle przekazał paneuropejski budżet brandu Mentos do agencji Bartle Bogarte Hegarty. Przekazanie budżetu nastąpiło po trwającym...

26 listopada 2002

Toyota przekazała budżet mediowy we Francji do ZenithOptimedia

Toyota przekazała wart 65 mln dol. budżet mediowy we Francji domowi mediowemu ZenithOptimedia należącemu do Publicis Groupe i Cordiant Communications...

26 listopada 2002

Media Planning Group nadal pracuje dla PSA Peugeot/Citroen w Portugalii

Należący do grupy Havas dom mediowy Media Planning Group (MPG) nadal będzie pracował dla portugalskiego oddziału koncernu motoryzacyjnego PSA Peugeot/Citroen....

26 listopada 2002

Niemieccy wydawcy nie zgadzają się z zakazem reklamy papierosów

Stowarzyszenie Niemieckich Wydawców Gazet (BDZV) krytycznie podeszło do decyzji Parlamentu Europejskiego dotyczącej pozostawienia w dotychczasowym kształcie zakazu reklamy produktów tytoniowych....

26 listopada 2002

Szwedzki monopolista alkoholowy rozpoczyna pierwszą kampanię

Tylko połowa alkoholu pitego w Szwecji jest sprzedawana przez państwowego monopolistę Systembolaget. Konkurencją dla tego koncernu jest alkohol sprowadzany przez...

26 listopada 2002

Holdingi reklamowe wciąż niezastąpione

Pomimo słabszej koniunktury, spadających cen akcji i wątpliwości co do praktyk księgowych holdingi reklamowe wciąż odgrywają dużą rolę - wynika...

27 listopada 2002

Michael Bray został szefem sieci DDB Worldwide Europe

W sieci agencji reklamowych DDB Worldwide nastąpiły zmiany personalne. Michael Bray awansował na stanowisko president DDB Europe z siedzibą w...

27 listopada 2002

Ruszyła pierwsza europejska kampania telefonów trzeciej generacji

We Włoszech rozpoczyna się kampania reklamowa nowego włoskiego operatora telefonii komórkowej występującego pod nazwą 3. Ma ona na celu przyzwyczajenie...

27 listopada 2002

Alians wydawców prasowych uruchamia płatny serwis newsletterowy

International News Alliance, nowe przedsięwzięcie wydawnictwa International Herald Tribune i jego sieciowych partnerów mediowych, uruchomił serwis www.inadaily.com. Ma on oferować...

27 listopada 2002

Leo Burnett restrukturyzuje swój oddział w Norwegii

Sieć agencji reklamowych Leo Burnett Worldwide (Publicis Groupe) zdecydowała się na reorganizację swoich struktur w Norwegii, działających pod nazwą Leo...

27 listopada 2002

CIC Credit Mutuel przekazuje budżet mediowy do Initiative Media

Wiodąca francuska grupa finansowa CIC Credit Mutuel konsoliduje swój budżet mediowy, którego wysokość szacowana jest na 40 mln dol., w...

28 listopada 2002

Globalny budżet mediowy Escady trafił do MediaCom

Niemiecki producent luksusowej odzieży damskiej Escada przenosi swój globalny budżet mediowy do MediaCom. Wcześniej firma była obsługiwana przez dom mediowy...

28 listopada 2002

Lactalis przekazuje swój rosyjski budżet agencji Navigator DDB

Francuski producent wyrobów mlecznych Lactalis, właściciel brandu President, przekazał swój rosyjski budżet przeznaczony na kreację i media agencji reklamowej Navigator...

28 listopada 2002

Urzędnicy w Tajlandii chcą ograniczenia reklamy energy drinków

Tajlandzki Urząd ds. Żywności i Leków (FDA) zapowiedział, że zamierza wprowadzić uregulowania dotyczące ograniczenia reklamy drinków energetycznych zawierających kofeinę. Nowe...

28 listopada 2002

Kanadyjska Komisja Turystyki przekazuje budżet do Palmer Jarvis DDB

Kanadyjska Komisja Turystyki (KKT) powierzyła wart 15,8 mln dol. globalny budżet reklamowy agencji Palmer Jarvis DDB. Agencja ma za zadanie...

29 listopada 2002

Schwarzenegger pomógł wygrać konserwatystom w Austrii

Agencja Ogilvy and Mather Worldwide współodpowiedzialna za największe po wojnie zwycięstwo w wyborach austriackiej partii konserwatywnej podaje, że kampania, w...

29 listopada 2002

MediaCom będzie pracował dla Scandinavian Airlines

Zakończył się przetarg na międzynarodowy dom mediowy, który będzie obsługiwał linie lotnicze Scandinavian Airlines (SAS). Zwycięzcą został MediaCom należący do...

29 listopada 2002

Brytyjska "cenzura" chroni Busha

Brytyjska Komisja ds. Czystości Przekazu Reklamowego (BACC) nie dopuściła do emisji kreskówki z George'em W. Bushem w roli głównej reklamującej...

29 listopada 2002

Węgrzy odmładzają wizerunek ziołowej nalewki Unicum

Największy węgierski producent alkoholi Zwack Unicum wprowadził na rynek nową wersję swojego sztandarowego produktu - ziołowej nalewki. Alkohol nazywa się...

2 grudnia 2002

Komisja Turystyki Wysp Kanaryjskich organizuje kampanię reklamową

Komisja Turystyki Wysp Kanaryjskich zdecydowała się na organizację szeroko zakrojonej kampanii reklamowej zachęcającej turystów do spędzania urlopów wypoczynkowych na wyspach...

2 grudnia 2002

Węgierskie radio Romów ma przełamać stereotypy narodowościowe

Węgierskie Radio C skierowane do mniejszości pochodzenia romskiego podsumowuje pierwszy rok istnienia. Cyganie stanowią 5 proc. populacji Węgier. Zdaniem kierownictwa...

2 grudnia 2002

Wyszukiwarka Ask Jeeves oferuje fizycznego pomocnika

Brytyjski internetowy serwis wyszukiwawczy proponuje swoim klientom nową nietypową usługę - uprzejmego, nieco staroświeckiego służącego, który pomoże w wielu sprawach...

2 grudnia 2002

Komisja Turystyki Wysp Kanaryjskich organizuje kampanię reklamową

Komisja Turystyki Wysp Kanaryjskich zdecydowała się na organizację szeroko zakrojonej kampanii reklamowej zachęcającej turystów do spędzania urlopów wypoczynkowych na wyspach...

2 grudnia 2002

Węgierskie radio Romów ma przełamać stereotypy narodowościowe

Węgierskie Radio C skierowane do mniejszości pochodzenia romskiego podsumowuje pierwszy rok istnienia. Cyganie stanowią 5 proc. populacji Węgier. Zdaniem kierownictwa...

2 grudnia 2002

Wyszukiwarka Ask Jeeves oferuje fizycznego pomocnika

Brytyjski internetowy serwis wyszukiwawczy proponuje swoim klientom nową nietypową usługę - uprzejmego, nieco staroświeckiego służącego, który pomoże w wielu sprawach...

3 grudnia 2002

Koniec 40-letniej współpracy Universal McCanna z Oplem w Niemczech

Niemiecka firma motoryzacyjna Adam Opel należąca do koncernu General Motors zakończyła 40-letnią współpracę w Niemczech z domem mediowym Universal McCann...

3 grudnia 2002

Były szef festiwalu w Cannes szuka pracy w austriackiej telewizji

Franz Prenner, były CEO festiwalu reklamowego Cannes Lions International, prowadzi rozmowy na temat podjęcia pracy w austriackiej telewizji ATV. Prenner...

3 grudnia 2002

British Airways wprowadza nową ofertę w klasie economy

Brytyjski narodowy przewoźnik lotniczy British Airways (BA) przygotował dla klientów z Singapuru nową ofertę w klasie ekonomicznej. The World Traveller...

3 grudnia 2002

Unilever wykorzystuje zdjęcia uczennic w reklamie Rexony

Koncern Unilever rozpoczął w Argentynie kampanię reklamową dla marki dezodorantów Rexona. Kampania kierowana jest do nastolatek, a jej celem jest...

4 grudnia 2002

Włoski specjalista mediowy Media Club łączy się z Mediaedge:cia

Największy niezależny włoski dom mediowy Media Club łączy się z sieciowym domem Mediaedge:cia (WPP Group). Po połączeniu powstanie największy dom...

4 grudnia 2002

Publicis Conseil będzie obsługiwać markę Loewe

LVMH, właściciel hiszpańskiej marki odzieżowej Loewe, wybrała do obsługi jej budżetu agencję reklamową Publicis Conseil z Paryża. W przetargu na...

4 grudnia 2002

Bacardi-Martini powierza obsługę nowej marki agencji Strawberry Frog

Brytyjski oddział koncernu alkoholowego Bacardi-Martini powierzył obsługę debiutu rynkowego nowej marki agencji reklamowej Strawberry Frog. Jest to niewielka, niezależna agencja...

4 grudnia 2002

Lego debiutuje na rynku z zabawkami powiązanymi z ligą NHL

Duński producent zabawek Lego debiutuje na rynku światowym z najnowszą linią Lego Sports, której częścią są zestawy powiązane z zawodową...

5 grudnia 2002

Procter & Gamble wprowadza purpurowy Ariel

Procter & Gamble wprowadza we Francji nowy rodzaj proszku do prania Ariel Style. Nowy Ariel w kolorze purpurowym przeznaczony będzie...

5 grudnia 2002

Europejscy ministrowie głosują przeciw reklamie papierosów

Przedstawiciele resortów zdrowia państw członków Unii Europejskiej przegłosowali restrykcyjne zakazy dotyczące reklamy papierosów. Nowe przepisy mają wejść w życie 31...

5 grudnia 2002

Philips i Douwe Egberts wprowadzają markę Senseo w Niemczech

Holenderski koncern elektroniczny Philips i marketer kawy Douwe Egberts chcą wspólnie zrewolucjonizować sposób, w jaki konsumenci parzą kawę. Philips wyprodukował...

5 grudnia 2002

Montreal korzysta z niestandardowych form promocji

Menedżerowie firm zagranicznych działających w kanadyjskim Montrealu są głównymi bohaterami niekonwencjonalnej kampanii promującej miasto jako doskonałe miejsce dla inwestycji. Montreal...

6 grudnia 2002

Universal McCann powiększa zespół pracowników w Hiszpanii

Hiszpański oddział domu mediowego Universal McCann wygrał warte w sumie 85 mln dol. budżety koncernu L'Oreal (60 mln dol.) i...

6 grudnia 2002

Rosyjski rząd rozdysponował prawa do marki wódki Stolicznaja

Rosyjskie Ministerstwo Rolnictwa przyznało prawo do korzystania ze znaku towarowego wódki Stolicznaja trzem lokalnym producentom. Są to: moskiewska Czernogołowka, Ladoszskoje...