M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 grudnia 2002

Szwedzka agencja The Duffy Agency otwiera biuro w Berlinie

Szwedzka agencja reklamowa The Duffy Agency otwiera biuro w Berlinie. Dyrektorem zarządzającym tego oddziału zostanie Ruud DeSera. Wcześniej zajmował stanowisko...

18 grudnia 2002

Rosyjski browar Baltika rozpoczyna kampanię piwa Carlsberg

Największy rosyjski browar Baltika rozpoczyna pierwszą kampanię reklamową dla duńskiej marki Carlsberg. Do tej pory ten jeden z największych międzynarodowych...

19 grudnia 2002

Francuskie kanały startują z nowymi reality shows

Idąc za przykładem MTV nadającego reality show prosto z domu wokalisty Ozzy'ego Osbourne'a, francuski Canal Plus ogłosił plany nadawania podobnego...

19 grudnia 2002

Włoski książę wystąpi w reklamie produktów Sacla

Włoski producent spożywczy Sacla wykorzysta w reklamie twarz włoskiego księcia Emanuele Filiberto of Savoy. Kampanię reklamową przygotuje agencja BGS D'Arcy....

19 grudnia 2002

Bruce Steinberg został CEO Fox Kids Europe

Bruce Steinberg został CEO Fox Kids Europe. Ostatnio pracował w tej firmie na stanowisku head of a media venture capital....

20 grudnia 2002

Sieć Springer & Jacoby otworzyła oddział w Wiedniu

Agencja reklamowa Springer & Jacoby International otworzyła piąty europejski oddział w Wiedniu. Jej kluczowym klientem jest koncern DaimlerChrysler Mercedes Benz....

20 grudnia 2002

BMW wybrał agencję Aqvilo do obsługi budżetu reklamowego

Koncern motoryzacyjny BMW wybrał agencję Aqvilo należącą do sieci Ogilvy & Mather do obsługi swojego budżetu reklamowego w Szwecji. BMW...

20 grudnia 2002

Dansk Supermarked wybiera dom mediowy Mediaedge:cia

Duńska sieć supermarketów Dansk Supermarked będąca jednym z największych reklamodawców w tym kraju wybrała dom mediowy Mediaedge:cia do obsługi swojego...

20 grudnia 2002

Amer Corporation zamierza opuścić biznes tytoniowy

Amer Corporation, międzynarodowa firma sportowa z siedzibą w Helsinkach, właściciel takich brandów jak Wilson Racquets, Atomic Alpine Skis i DeMarini,...

23 grudnia 2002

Nestle Germany wprowadza produkty spożywcze dla ludzi starszych

Niemiecki oddział międzynarodowego koncernu spożywczego Nestle wprowadza specjalną linię produktów spożywczych skierowanych do ludzi starszych. Za produkcję będzie odpowiedzialny oddział,...

23 grudnia 2002

Budżet Maurice Lacroix trafił do agencji reklamowej Springer & Jacoby

Budżet reklamowy firmy Maurice Lacroix, produkującej zegarki, trafił do agencji reklamowej Springer & Jacoby, w której większościowym udziałowcem jest holding...

23 grudnia 2002

Węgrzy coraz częściej używają SMS-ów w nietypowy sposób

W każdy poranek na antenie węgierskiego Radia Dunaj, należącego do brytyjskiego koncernu GWR Group, słuchacze mogą wypowiadać się na różne...

23 grudnia 2002

Mediaedge:cia będzie kupował media dla United Airlines

Dom mediowy Mediaedge:cia (WPP Group) będzie kupował media dla linii lotniczych United Airlines. Obsługa tego budżetu ma charakter globalny. W...

30 grudnia 2002

Jan Paweł II ostrzegł przed niebezpieczeństwami konsumeryzmu

Papież Jan Paweł II stwierdził w swym kazaniu wygłoszonym przed świętami Bożego Narodzenia, że reklama umacnia wśród ludzi konsumeryzm, który...

30 grudnia 2002

Shell wybrał Proximity Londyn do globalnej obsługi budżetu BTL

Koncern paliwowy Shell wybrał agencję marketing services Proximity Londyn, międzynarodową sieć BTL należącą do Omnicom Group, do obsługi swojego globalnego...

30 grudnia 2002

Węgierska telewizja publiczna odświeża wizerunek

Węgierska telewizja publiczna MTV od ponad miesiąca próbuje zmienić swój wizerunek i dotrzeć do młodszych odbiorców. Działania obejmują m.in. nowe...

30 grudnia 2002

Mediaset Berlusconiego przejęła kolejne udziały w hiszpańskim Tele 5

Mediaset, należąca do Berlusconiego, przejęła od Grupo Correo 12 proc. udziałów w hiszpańskim kanale telewizyjnym Tele 5. Koszt transakcji wyniósł...

13 stycznia 2003

Norweska firma Alaris wprowadza interaktywne billboardy w USA

Norweska firma Alaris, według "Advertising Age", wprowadza nową koncepcję marketingową dotyczącą systemu konstrukcji reklamy zewnętrznej zlokalizowanych przy drogach w USA....

13 stycznia 2003

Novell skonsolidował globalny budżet mediowy w Mediaedge:cia

Koncern komputerowy Novell skonsolidował globalny budżet mediowy w domu mediowym Mediaedge:cia należącym do holdingu WPP. Według "Advertising Age" jego wysokość...

13 stycznia 2003

Brytyjski budżet reklamowy napoju Lucozade trafił do M&C Saatchi

Firma Glaxo SmithKline Consumer Healthcare przekazała oceniany na 10 mln dol. brytyjski budżet reklamowy brandu Lucozade do agencji M&C Saatchi....

13 stycznia 2003

Gaz de France zamierza rozdysponować budżet w wysokości 12 mln dol.

Francuski monopolista na rynku dostaw gazu - koncern Gaz de France - ogłosił przetarg na wart 12 mld dol. budżet,...

13 stycznia 2003

Unilever czyści planetarium środkami marki Cif

Sprzątanie gigantycznego planterium w Buenos Aires miało pokazać skuteczność środka Cif koncernu Unilever - donosi "Advertising Age". To nietypowe wydarzenie,...

13 stycznia 2003

Fińska loteria skonsolidowała budżet i przekazała go do TBWA/PHS

Fińska loteria Veikkaus należąca do fińskiego skarbu państwa skonsolidowała swój budżet reklamowy zakładów sportowych i wyścigów konnych i przekazała go...

14 stycznia 2003

Włoski operator telefonii komórkowej promuje serwisy dla katolików

Największy włoski operator telefonii komórkowej, firma TIM należąca do koncernu Telecom Italia, rozpoczął program marketingowy skierowany do konserwatywnych katolików. Jak...

14 stycznia 2003

Marka Bjorn Borg będzie ponownie reklamowana w Europie

Odzieżowa marka Bjorn Borg (pochodząca od nazwiska legendarnego szwedzkiego tenisisty) rozpoczyna swoją drugą międzynarodową kampanię prasową, która ma promować wiosenno-letnią...

14 stycznia 2003

Sieć agencji reklamowych Ogilvy & Mather przejęła Shire Health Group

Jak informuje holding WPP, sieć agencji reklamowych Ogilvy & Mather przejęła firmę Shire Health Group specjalizującą się w obsłudze projektów...

14 stycznia 2003

Sieć restauracji Pizza Hut wprowadza lokalną markę we Francji

Należąca do amerykańskiego koncernu Yum Restaurants International sieć restauracji Pizza Hut wprowadza we Francji nowy lokalny brand - danie Alpejska...

14 stycznia 2003

Euro RSCG Worldwide wygrał przetarg na obsługę marki Lantus

Sieć agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide poinformowała o wygranej w przetargu na obsługę globalnego budżetu reklamowego leku dla diabetyków Lantus...

14 stycznia 2003

Think Nordic planuje paneuropejską kampanię reklamową

Decyzja amerykańskiego koncernu motoryzacyjnego Ford o sprzedaży norweskiej firmy Think Nordic produkującej samochody elektryczne może doprowadzić do zmiany jej strategii...

15 stycznia 2003

Bohaterowie "The Jetsons" będą reklamować detergent Reckitt Benckiser

W kreskówce z lat 60. "The Jetsons" osadzonej w odległej przyszłości bohater George Jetson pracuje trzy godziny dziennie, przez trzy...

15 stycznia 2003

Agencja reklamowa Lowe zajmie się globalnym budżetem Electroluksa

Electrolux, szwedzki producent sprzętu AGD, wybrał agencję reklamową Lowe & Partners Worldwide (oddziały w Londynie, Sztokholmie i Nowym Jorku) do...

15 stycznia 2003

Warren został dyrektorem zarządzającym domu mediowego OMD USA

Ray Warren został dyrektorem zarządzającym OMD USA, domu mediowego należącego do Omnicom Group. Pracę na tym stanowisku rozpocznie 20 stycznia...

15 stycznia 2003

America Online kończy współpracę z agencją reklamową Gotham

America Online kończy współpracę z agencją reklamową Gotham należącą do grupy Interpublic - donosi "The Wall Street Journal Europe". Decyzja...

16 stycznia 2003

Bloomberg wkracza do Chin

Telewizja Bloomberg ma zielone światło na dystrybuowanie angielskojęzycznych informacji finansowych i uruchomienie kanału informacyjnego w Chinach - na najszybciej rosnącym...

16 stycznia 2003

P&G wprowadza na kilka rynków europejskich markę Mr. Proper

Koncern Procter & Gamble planuje wprowadzenie serii produktów marki Mr. Proper. Produkt ten będzie dostępny w Niemczech, Austrii i Szwajcarii...

16 stycznia 2003

Carat pozyskał budżet mediowy Ting Hsin International Group w Chinach

Ting Hsin International Group, tajwański producent żywności, wybrał dom mediowy Carat należący do grupy Aegis do obsługi budżetu mediowego w...

17 stycznia 2003

Burger King ma nowego dyrektora operacyjnego

Burger King Corp., druga co do wielkości sieć fast food w USA, ma nowego dyrektora operacyjnego. Został nim Robert Nilsen...

17 stycznia 2003

Short-lista w przetargu na obsługę Nikona

Firma Nikon stworzyła short-listę w przetargu na agencję reklamową. Znalazły się na niej agencje: Bozell należąca do Interpublic Group of...

17 stycznia 2003

Coca-Cola konsoliduje działania marketingowe

Coca-Cola w USA zadecydowała o połączeniu w jedną jednostkę działów odpowiedzialnych za sprzedaż detaliczną coli, dystrybucję do gastronomii i sprzedaż...

17 stycznia 2003

Kate Robertson nowym wiceprezesem Euro RSCG Europe

Euro RSCG Worldwide podało, że wiceprezesem Euro RSCG Europe została Kate Robertson. Ma ona dzielić swój czas między Londyn i...

20 stycznia 2003

Norbert Lindhoff został mianowany CEO Y&R/Wunderman Alliance

Norbert Lindhoff objął stanowisko chairman-chief executive (CEO) Y&R Advertising i Y&R/Wunderman Alliance Germany. Lindhoff (l. 50) rozpoczął pracę w holdingu...

20 stycznia 2003

Roche przeniosło budżet reklamowy do sieci agencji reklamowych Bates

Koncern farmaceutyczny Roche przeniósł swój budżet reklamowy z likwidowanej agencji reklamowej D'Arcy (Publicis Groupe) do sieci agencji reklamowych Bates Group...

20 stycznia 2003

Wydatki na reklamę w USA wzrosną w 2003 r. o 3,3 proc.

Wydatki na reklamę wzrosną w tym roku w USA do 117,5 mld dol., co oznacza wzrost o 3,3 proc. w...

20 stycznia 2003

Young & Rubicam zdobyła budżet ChevronTexaco wart 95 mln dolarów

Agencja reklamowa Young & Rubicam, należąca do grupy WPP, zdobyła wart 95 milionów dolarów budżet reklamowy amerykańskiego koncernu naftowego ChevronTexaco...

20 stycznia 2003

Philips przenosi budżet reklamowy Sonicare do Leo Burnett Worldwide

Philips Royal Electronics przenosi globalny budżet reklamowy przyborów do higieny jamy ustnej Sonicare z D'Arcy Los Angeles do Leo Burnett...

20 stycznia 2003

Grupa WPP przejmuje udziały w agencji reklamowej HHCL & Partners

Grupa WPP przejęła 49 proc. udziałów w brytyjskiej agencji reklamowej HHCL & Partners od firmy Chime Communications. Transakcja zamknęła się...

20 stycznia 2003

Taylor Nelson Sofres podpisał umowę z koncernem IBM

Taylor Nelson Sofres (TNS) - firma informacji marketingowej - podpisał umowę z IBM, na mocy której TNS stanie się głównym...

21 stycznia 2003

Fundacja antynikotynowa American Legacy zmienia dom mediowy

Fundacja antynikotynowa American Legacy Foundation przenosi swój wart ponad 65 mln dol. budżet mediowy do nowej, nieujawnionej jeszcze z nazwy...

21 stycznia 2003

TBWA Worldwide wygrała przetarg na obsługę Disneya w Japonii

Agencja reklamowa TBWA Worldwide z Tokyo wygrała przetarg na obsługę w zakresie strategii i kreacji dla Disney Wonderland w Japonii....

21 stycznia 2003

Reckitt Benckiser wspiera markę Calgonit

Reckitt Benckiser rozpocznie w styczniu br. ogólnoeuropejską kampanię reklamową marki Calgonit, środka do zmiękczania wody w czasie prania w pralkach,...