M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 stycznia 2003

Legendarny raper Jam Master Jay upamiętniony w reklamie

Firma Cadbury Schweppes upamiętniła legendarnego rapera Jam Master Jaya - założyciela grupy Run DMC - w najnowszej kampanii reklamowej napoju...

31 stycznia 2003

OMD wygrał budżet mediowy Office Depot

Dom mediowy OMD należący do Omnicom Group wygrał oceniany na 200 mln dol. globalny budżet mediowy Office Depot. OMD będzie...

31 stycznia 2003

Sześć agencji poluje na budżet AOL wart 100 mln dol.

America Online należąca do AOL Time Warner wybrała sześć agencji do kolejnej rundy przetargu na swój budżet mediowy wart 100...

31 stycznia 2003

JWT chce przejąć jedną ze skandynawskich agencji

Frankfurcki oddział agencji J. Walter Thompson został wyznaczony do znalezienia kandydata do przejęcia jednej spośród skandynawskich agencji z pierwszej piątki....

31 stycznia 2003

Telemarketerzy przeciwko regulacji rynku

Amerykańska Federacja Marketingu Bezpośredniego (DMA) oraz Amercian Teleservices Association - reprezentująca firmy call center, protestują przeciwko nowym regulacjom dotyczącym telemarketingu....

31 stycznia 2003

Vitruvio Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę Affinity

Affinity, hiszpański producent żywności dla zwierząt, wybrał agencję reklamową Vitruvio Leo Burnett (Publicis Groupe). Agencja została wybrana w przetargu, dotyczących...

3 lutego 2003

Wydatki reklamowe koncernu Gillette wzrosły w ub.r. o 12 proc.

Globalne wydatki reklamowe koncernu Gillette Co. wzrosły w 2002 r. o 12 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. W ub.r....

3 lutego 2003

Agencja TBWA stworzyła oddział zajmujący się "branded content"

Agencja reklamowa TBWA należąca do Grupy Omnicom stworzyła nowe stanowisko w celu rozwinięcia rozwiązań dotyczących ścisłego łączenia marek i produktów...

3 lutego 2003

Leo Burnett będzie obsługiwać tanią linię Delta Airlines

Agencja reklamowa Leo Burnett będzie obsługiwać nową tanią linię lotniczą Song należącą do amerykańskich linii Delta Airlines. Marka pojawi się...

3 lutego 2003

Kellog podnosi ceny płatków śniadaniowych

Kellog Co., jeden z największych na świecie producentów płatków śniadaniowych, ogłosił, że podnosi ceny swoich produktów średnio o 2-2,5 proc....

3 lutego 2003

Coca-Cola zwolni tysiąc pracowników w Ameryce Północnej

Coca-Cola Co. zwolni tysiąc swoich pracowników (8 proc. zatrudnionych osób) w swoich oddziałach w Ameryce Północnej. Połowa ze zwolnionych będzie...

4 lutego 2003

FCB rozważane jako kandydat dla projektów korporacyjnych GM

Koncern General Motors Corp. poszukuje nowych idei reklamy korporacyjnej wśród współpracujących z nim agencji kreatywnych i w agencji Foote, Cone...

4 lutego 2003

Nowa kampania Red Cell dla Alfy Romeo

Koncern Fiat rozpoczyna międzynarodową kampanię marki samochodów Alfa Romeo. Reklamy pojawią się najpierw we Włoszech, następnie w innych krajach europejskich...

4 lutego 2003

Dentsu zamyka dział e-konsultingu

Japoński holding reklamowy Dentsu postanowił zamknąć swój dział zajmujący się konsultingiem internetowym DentsuFUSE. Jak poinformowało kierownictwo firmy, przyczyną tej decyzji,...

4 lutego 2003

Grupa Interpublic zamierza włączyć agencję Bozell do agencji Lowe

Wewnątrz grupy Interpublic trwają dyskusje na temat przejęcia agencji reklamowej Bozell z Nowego Jorku przez sieć reklamową Lowe & Partners...

4 lutego 2003

Kraje południowej Azji wspierają reklamą turystykę w swoim regionie

Organizacja The Association of Southeast Asian Nations (ASEAN) rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową promującą turystykę w krajach południowo-wschodniej Azji. Akcję...

4 lutego 2003

Rząd Finlandii zamierza monitorować obecność używek w filmach

Wprowadzony przez Unię Europejską zakaz reklamowania tytoniu podczas zawodów Formuły 1 zainspirował rząd Finlandii do rozpoczęcia monitorowania filmów pod względem...

4 lutego 2003

Pacific Equity Partners zamierza kupić 70 proc. akcji australijskiego oddziału Cordiant

Wart 19 mln dol. australijski budżet koncernu Hyundai obsługiwany przez Cordiant Communications Group został wystawiony na sprzedaż poprzez przetarg. Na...

5 lutego 2003

"Gear" i J. Walter Thompson wyprodukują wspólnie program telewizyjny

Magazyn "Gear" i agencja reklamowa J. Walter Thompson zamierzają wyprodukować wspólnie popkulturalny program telewizyjny. Będzie to półgodzinny serial muzyczny "Conversations",...

5 lutego 2003

Finał przetargu na budżet American Chemical Council wart 50 mln dol.

Organizacja American Chemical Council wybrała trzy agencje reklamowe do finału przetargu na obsługę swojego budżetu kreatywnego. Budżet ten wynosi 50...

5 lutego 2003

Toyota - przegląd agencji na kampanię samochodów z napędem hybrydowym

Toyota Motor Corp. przeprowadzi globalny przegląd agencji dotyczący obsługi reklamowej linii samochodów z napędem hybrydowym. Wezmą w nim udział agencje...

6 lutego 2003

Koncern Colgate-Palmolive zamierza sprzedać dział proszków do prania

Koncern Colgate-Palmolive poinformował na konferencji dla analityków, że zamierza ostatecznie sprzedać swój dział proszków do prania. Głównym powodem takiej decyzji...

6 lutego 2003

Unilever kupuje udziały w firmie badawczej BrainJuicer

Koncern Unilever przejął 40 proc. udziałów w BrainJuicer, brytyjskiej firmie zajmującej się badaniami biznesowymi. Angielsko-holenderski koncern zapowiada, że wspomoże tę...

6 lutego 2003

Agencja Young & Rubicam przejęła szwajcarską agencję Guye Benker

Agencja reklamowa Young & Rubicam przejęła szwajcarską agencję reklamową Guye Benker z Zurychu. Agencja ta będzie jednak kontynuować samodzielną działalność,...

6 lutego 2003

Konkurs Cannes Cyber Awards wyłonił skład jury

Marco Tinelli, prezes - CEO należącej do Grey Global Group francuskiej agencji FullSIX (wcześniej nazywała się ona Grey Interactive), będzie...

7 lutego 2003

TBWA Worldwide wygrała przetarg na obsługę Daewoo E&C

Agencja reklamowa TBWA Worldwide wchodząca w skład Grupy Omnicom wygrała przetarg na obsługę wartego 8,5 mln dol. budżetu strategii i...

7 lutego 2003

Prezes Coca-Coli krytykuje tradycyjne metody reklamowania marek

Steve Heyer, prezes Coca-Coli, skrytykował obowiązujący na rynku model reklamy. Według niego tradycyjna reklama telewizyjna jest kosztowna i nie przynosi...

7 lutego 2003

Sieć marketów Disco rozwija w Argentynie własną markę produktów

Sieć supermarketów Disco, należąca do holenderskiego koncernu Ahold, rozwija w Argentynie własną linię tanich produktów. Inicjatywa ta ma wyjść naprzeciw...

7 lutego 2003

McCann-Erickson kupuje agencję interaktywną w Tajlandii

Agencja reklamowa McCann-Erickson Worldwide kupiła tajlandzką firmę Connected zajmującą się marketingiem interaktywnym. To przejęcie to wynik starań McCann-Erickson, aby rozszerzyć...

10 lutego 2003

Coca-Cola w USA wybiera agencję Berlin Cameron/Red Cell

Coca-Cola ogłosiła oficjalnie, że jej agencją kreatywną obsługującą w USA Coca-Cola Classic jest Berlin Cameron/Red Cell należący do grupy WPP....

10 lutego 2003

Marketerzy w kolejce do sponsorowania zawodów Nascar

Anheuser-Bush Co., Coca-Cola Co., McDonald's Corp i UPS znajdują się wśród kandydatów do objęcia sponsoringu nad wyścigami samochodowymi Nascar. Na...

10 lutego 2003

Capital One ogranicza short-listę przetargu na wart 145 mln dol. budżet

Firma Capital One ograniczyła short-listę przetargu na swój budżet reklamowy (wart 145 mln dol.) do 4 uczestników. Tym samym w...

10 lutego 2003

Budżet Omni Hotels trafił do DDB Worldwide

Sieć hoteli Omni Hotels przyznała swój budżet reklamowy agencji DDB Worldwide (Grupa Omnicom). Jego wysokość nie została ujawniona, ale według...

12 marca 2003

Amerykanie odnotowali 4,2-proc. wzrost wydatków na reklamę

W Stanach Zjednoczonych w ub.r. wydatki reklamowe były wyższe o 4,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim - wynika z...

12 marca 2003

Wydawca "The Financial Times" szuka agencji reklamowej

Agencje reklamowe M&C Saatchi i DiMassmo Brand Advertising z Nowego Jorku zostały zaproszone do przeglądu ofert agencyjnych, jaki ogłosił Pearson,...

12 marca 2003

Conde Nast wprowadzi męski magazyn zakupowy

Wydawnictwo Conde Nast Publications planuje wprowadzenie w przyszłym roku na rynek męskiej wersji zakupowego magazynu "Lucky". Przedstawiciele wydawcy nie podają...

12 marca 2003

KIA wyda 40 mln dol. na reklamę modelu Sedona Minivan

W Stanach Zjednoczonych ruszyła kampania telewizyjna (w stacjach naziemnych i sieciach kablowych) nowego modelu samochodu KIA Sedona Minivan. Budżet, jaki...

12 marca 2003

Leo Burnett wygrał przetarg na obsługę budżetu Gateway

Agencja reklamowa Leo Burnett USA z Chicago wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego producenta komputerów osobistych Gateway. W przetargu brały...

13 marca 2003

P&G i Henkel w wyścigu o przejęcie Welli

W związku z pogłoskami, że Procter & Gamble chce przejąć niemiecką firmę Wella, Henkel kupił 6,8 proc. udziałów w Welli....

13 marca 2003

Jeden z szefów Ford Motor Co. jest podejrzany o nieprawidłowości w decyzjach

Nicholas Scheele, chief operating officer w Ford Motor Co., został poddany dochodzeniu ze strony swojego koncernu w związku z decyzjami...

13 marca 2003

Bridge Worldwide dla rynku farmaceutycznego

Agencja marketing services Bridge Worldwide uruchamia oddział, który będzie zajmować się rynkiem farmaceutycznym i medycznym. Agencja ma już kilku znaczących...

13 marca 2003

XM wystawia do przetargu swój ponad 50-mln budżet

Firma XM, amerykański operator i dostawca płatnych usług radia satelitarnego, ogłosiła przegląd ofert na swój budżet reklamowy wart ponad 50...

14 marca 2003

Miller zamierza przekazać budżet z JWT do Ogilvy

Według członków menedżmentu należąca do koncernu SABMiller firma Miller Brewing Co. zamierza przekazać budżet brandu Miller Genuine Draft z agencji...

14 marca 2003

W 2002 r. nieznacznie spadły zyski Publicis Groupe

Publicis Groupe przedstawiła wyniki finansowe za rok 2002, czyli za rok, w którym włączono do tej sieci Bcom3 Group. Francuska...

14 marca 2003

23 agencje zaproszono do przetargu na trzy brandy Pfizera

Kompania farmaceutyczna Pfizer poinformowała, że wysłała zaproszenia do współpracy do 23 agencji reklamowych. Firma chce wyłonić agencję reklamową, która będzie...

14 marca 2003

Groźba terroryzmu wzmaga popyt na baterie

Po raz pierwszy od roku w USA wzrósł popyt na baterie. W ujęciu wartościowym sprzedaż w pierwszych czterech tygodniach roku...

17 marca 2003

FCB straciła budżet kalifornijskiej loterii z powodu przesłania prac faksem

Agencja reklamowa FCB straciła budżet California Lottery, ponieważ wysłała swoje prace kreatywne faksem, zamiast dostarczyć je bezpośrednio do biura firmy....

17 marca 2003

Meg Ryan wystąpi w reklamach sieci sklepów El Corte Ingles

Meg Ryan jest kolejną amerykańską aktorką, która zostanie bohaterem kampanii reklamowej sieci hiszpańskich domów towarowych El Corte Ingles. Ryan wystąpi...

17 marca 2003

Grupa Aegis osiągnęła w 2002 r. zysk w wysokości 27,6 mln dol.

Grupa mediowa Aegis przedstawiła wyniki finansowe za rok 2002. Kierownictwo firmy jest z nich zadowolone i zapowiada, że w najbliższym...

17 marca 2003

Stephen C. Jones przestał kierować marketingiem Coca-Coli

Zgodnie z oczekiwaniami Stephen C. Jones zrezygnował ze stanowiska dyrektora działu marketingu koncernu Coca-Cola. Jones pracował w Coca-Coli od 1986...