M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 marca 2003

Festiwal reklamowy Magdalena czeka na młodych kreatywnych

W słoweńskim Mariborze odbędzie się w tym roku piąta edycja międzynarodowego festiwalu kreacji komunikacyjnej Magdalena, w którym wezmą udział twórcy...

18 marca 2003

Nielsen/Net Ratings i Media Metrix oferują nowy produkt

Firmy Nielsen/Net Ratings i Media Metrix będą oferować konkurencyjne systemy monitoringu stron internetowych dla reklamodawców, które pozwolą na ocenę popularności...

18 marca 2003

Bridge Worldwide rozpocznie obsługę budżetów farmaceutycznych

Agencja reklamowa Bridge Worldwide z Cincinnati otwiera specjalny oddział, który będzie zajmował się współpracą z firmami farmaceutycznymi. Oddział będzie się...

18 marca 2003

BMW wybiera w przetargu agencję Matlock Advertising & PR

Północnoamerykański oddział koncernu motoryzacyjnego BMW wybrał agencję Matlock Advertising & Public Relations do obsługi swojego budżetu reklamowego. Przedstawiciele klienta nie...

19 marca 2003

Zmarł Jean-Luc Lagardere, właściciel Hachette Filipacchi

Zmarł Jean-Luc Lagardere, właściciel koncernu The Lagardere Group, do którego należy Hachette Filipacchi Medias. Miał 75 lat. Lagardere zbudował jedno...

19 marca 2003

AOL i Yahoo! będą się reklamowały podczas gali Oscarów

Firmy AOL i Yahoo! wykupiły spoty reklamowe w czasie telewizyjnej transmisji ceremonii rozdania Oscarów - nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej w...

19 marca 2003

Firma ratingowa obniżyła ratingi długów Grupy Omnicom

Ratingi długoterminowych i krótkoterminowych kredytów korporacyjnych Grupy Omnicom zostały zmniejszone przez Standard & Poor's Rating Services z poziomu A do...

19 marca 2003

Miller mocniej podkreśla seks w swoich reklamach i krytykuje Francję

Amerykański browar Miller zamierza mocniej niż dotychczas wykorzystywać podteksty seksualne w swoich reklamach w najbliższych miesiącach. Jest to element strategii...

19 marca 2003

Amerykańskie gorące tematy motywem reklam AT&T

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała najnowszą kampanię amerykańskiego operatora telekomunikacyjnego AT&T. Jej ideą jest pokazanie ludzi dyskutujących przez telefon...

20 marca 2003

Organizatorzy gali filmowych Oscarów ograniczyli budżet imprezy

W związku z możliwością wybuchu wojny w Iraku tegoroczna uroczystość wręczenia filmowych Oscarów, nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej, będzie skromniejsza niż...

20 marca 2003

Aeromexico wybrały agencję reklamową Crispin Porter & Bogusky

Linie lotnicze Aeromexico wybrały po przetargu do realizacji swojej najnowszej kampanii reklamowej agencję Crispin Porter & Bogusky. Wysokość budżetu jest...

21 marca 2003

Samsung wybrał Initiative Media do obsługi kampanii outdoorowej

Koreański koncern Samsung Electronics wybrał dom mediowy Initiative Media z Londynu i firmę reklamy zewnętrznej Poster Publicity, także z Londynu,...

21 marca 2003

Wrigley wycofał reklamę gumy X Cite z brytyjskiej telewizji

Firma Wrigley Jr. Co. w Wielkiej Brytanii dobrowolnie wycofała z emisji telewizyjną reklamę gumy do żucia X Cite pod hasłem...

21 marca 2003

TBWA/Chiat/Day parodiuje kolejne filmy w spotach wódki Absolut

Agencja reklamowa TBWA/Chiat/Day przygotowała kolejny spot reklamowy wódki Absolut (jej producentem jest szwedzki Vin & Sprit AB), który oparty jest...

21 marca 2003

Motorola i MTV podpisały trzyletni kontrakt

Firma Motorola i stacja muzyczna MTV podpisały trzyletnią umowę dotyczącą współpracy. Kontrakt oceniany jest na 75 mln dol. Umowa ma...

24 marca 2003

Mel Karmazin pozostanie prezesem koncernu mediowego Viacom

Mel Karmazin pozostanie na stanowisku prezesa i chief operating officera koncernu Viacom. Karmazin wraz z Sumnerem Redstone'em, członkiem zarządu i...

24 marca 2003

Jim Ferguson wraca do sieci reklamowej DDB Worldwide

Agencja reklamowa DDB Worldwide ogłosiła, że po czterech latach wraca do niej Jim Ferguson, dawny szef kreatywny. W tym czasie...

24 marca 2003

US Army reklamuje zaciąg do oddziałów piechoty morskiej

Po wybuchu wojny w Iraku Pantagon rozpoczął emisję nowych spotów reklamowych, promujących wstąpienie do oddziałów piechoty morskiej, tzw. marines. Kampania...

25 marca 2003

Cap Gemini Ernst & Young bliskie wyboru zwycięzcy w przetargu

Firma konsultingowa Cap Gemini Ernst & Young zamierza dzisiaj wybrać zwycięzcę w przetargu na wart 25 mln dol. międzynarodowy budżet...

25 marca 2003

Dwuosobowa agencja obsłuży wart 35 mln dol. budżet leków Excedrin

Koncern farmaceutyczny Bristol-Myers Squibb przekazał swój budżet reklamowy dla leków Excedrin o wartości ok. 35 mln dol. malutkiej dwuosobowej agencji...

25 marca 2003

W Stanach Zjednoczonych wyłoniono finalistów kampanii antynikotynowej

American Legacy Foundation wybrała już agencje reklamowe, które znajdą się w finale przetargu dotyczącego dużej kampanii antynikotynowej organizowanej przez tę...

26 marca 2003

BETC Euro RSCG ma nowego członka rady nadzorczej

Do paryskiej agencji reklamowej BETC Euro RSCG dołącza Elie Ohayon. Od drugiej połowy kwietnia br. ma on być członkiem rady...

26 marca 2003

The Advertising Festival - nowy festiwal reklamowy w Paryżu

The Advertising Festival (TAF) to nowa międzynarodowa impreza reklamowa. Festiwal połączony będzie z wystawą. Impreza odbędzie się w dniach 2-5...

26 marca 2003

Lara Croft grana przez Angelinę Jolie będzie reklamować Jeepa

Według koncernu Chrysler Group najlepszą rzeczniczką marketingową brandu Jeep będzie silna kobieta, jaką jest Angelina Jolie. Aktorka prowadziła jeepa wranglera...

26 marca 2003

AOL rozpoczął kampanię TV wspierającą usługi broadbandu

America Online, jeden z największych dostawców usług dostępowych w Stanach Zjednoczonych, rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową mającą wspierać relaunch usług szerokopasmowego...

27 marca 2003

Telemarketingowe "listy Robinsona" będą obowiązywać od października

Od października br. telemarketerzy w USA nie będą mogli dzwonić do osób znajdujących się na "listach Robinsona" - ogłosiła Federalna...

27 marca 2003

Conde Nast wybrało redaktora naczelnego "GQ"

Conde Nast Publications zdecydowało się powierzyć stanowisko redaktora naczelnego magazynu "GQ" dotychczasowemu wydawcy pisma Jimowi Nelsonowi. Wcześniej obowiązki naczelnego pełnił...

27 marca 2003

James J. O'Sullivan został nowym CEO koncernu Mazda w Ameryce Płn.

James J. O'Sullivan został wybrany nowym prezesem i CEO koncernu motoryzacyjnego Mazda na Amerykę Północną. O'Sullivan rozpocznie pracę 1 kwietnia...

27 marca 2003

Sieć domów mediowych Carat otwiera swoje biuro w Brazylii

Należąca do Aegis Group sieć domów mediowych Carat pod koniec br. zamierza uruchomić swoje biuro w Brazylii. Będzie to pierwszy...

28 marca 2003

Jack Calhoun wiceprezesem ds. marketingu w Gap Inc.

Jack Calhoun został wiceprezesem ds. marketingu w Gap Inc. Będzie on odpowiedzialny za markę odzieży Bana Republic. Nowy wiceprezes zastąpił...

28 marca 2003

Wall Street Journal uruchomił specjalny serwis internetowy o wojnie

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie informacjami o rozwoju wojny w Iraku The Wall Street Journal Online uruchomił internetowy serwis "The...

28 marca 2003

Dom mediowy Starcom w USA zwolnił 20 pracowników

Dom mediowy Starcom należący do Grupy Publicis zwolnił w USA 20 pracowników. Decyzja o redukcji personelu związana jest ze stratą...

31 marca 2003

Coca-Cola redukuje zatrudnienie o mniej więcej tysiąc osób

Coca-Cola w USA ma zwolnić około tysiąca osób, w tym około 500 z centrali w Atlancie - informuje "Advertising Age",...

31 marca 2003

Grupa Omnicom zakupiła agencję interaktywną Organic

W Stanach Zjednoczonych grupa reklamowa Omnicom zakupiła agencję interaktywną Organic. Wysokość transakcji według dokumentów finansowych holdingu reklamowego wynosi 106,2 mln...

31 marca 2003

Stacia Goddard została nowym dyrektorem zarządzającym Hill Holiday

Agencja reklamowa Hill Holiday (Grupa Interpublic) poinformowała, że Stacia Goddard została mianowana na stanowisko wiceprezesa i dyrektora zarządzającego agencji. Będzie...

1 kwietnia 2003

Witryna stacji Al Jazeera została zaatakowana przez hakerów

Arabski kanał satelitarny Al Jazeera uruchomił w ubiegłym tygodniu angielskojęzyczną witrynę internetową na potrzeby relacjonowania wojny w Iraku. Niewiele jednak...

1 kwietnia 2003

P&G wybrało agencję interaktywną IMC2

Procter & Gamble Co. wybrało interaktywną agencję IMC2 z Dallas do obsługi swoich brandów higieny jamy ustnej, m.in. Crest, Scope...

1 kwietnia 2003

Plany rozszerzenia kampanii z portretami "zamordowanych" dziennikarzy

Szokująca francuska kampania reklamowa, która przedstawia znanych francuskich dziennikarzy jako ofiary morderstw, może być adaptowana w Stanach Zjednoczonych. Kampania dotyczy...

1 kwietnia 2003

"Elle" szuka modelki do kampanii reklamowej Guess

Magazyn "Elle" należący do Hachette Filipacchi Media nawiązał długoterminową współpracę z Guess Watches, na mocy której oba podmioty będą wspólnie...

2 kwietnia 2003

William Grogan został nowym prezesem Berlin Cameron/Red Cell

William Grogan został mianowany nowym prezesem agencji reklamowej Berlin Cameron/Red Cell (grupa WPP). Wcześniej pełnił funkcję szefa obsługi marek Coca-Coli...

2 kwietnia 2003

SEC kwestionuje poprawność księgowania koncernu AOL Time Warner

Amerykańska komisja nadzorująca spółki giełdowe Securities and Exchange Commission (SEC) zakwestionowała zasadność zaksięgowania przez koncern mediowy AOL Time Warner 400...

2 kwietnia 2003

Tom Curley odchodzi z dziennika "USA Today"

Tom Curley, president publisher "USA Today", zrezygnował z pełnienia swoich obowiązków, aby objąć stanowisko president CEO w agencji prasowej Associated...

3 kwietnia 2003

Taylor Nelson Sofres chce przejąć NFO WorldGroup

Firma Taylor Nelson Sofres potwierdziła, że prowadzi negocjacje z holdingiem Interpublic Group of Cos. w sprawie przejęcia firmy badawczej NFO...

3 kwietnia 2003

Agencja Siltanen/Keehn będzie pracować dla Rubio's Fresh Mexican Grill

Firma Rubio's Fresh Mexican Grill wybrała agencję reklamową Siltanen/Keehn z miejscowości El Segundo w stanie Kalifornia do obsługi swojego budżetu...

3 kwietnia 2003

Biuro ds. narkotyków przy Białym Domu wycofuje kampanię reklamową

Sekcja antynarkotykowa działająca przy Białym Domu zamierza zakończyć kontrowersyjną kampanię dotyczącą narkotyków i skierować większą część swojego ocenianego na 150...

3 kwietnia 2003

Firma Big Lots rozpocznie w USA kampanię wartą 50 mln dolarów

Firma wyprzedażowa Big Lots z Ohio rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię reklamową w telewizji, która ma ją umocnić na...

4 kwietnia 2003

Pierwsze zagraniczne kanały rozrywkowe rozpoczną nadawanie w Chinach

Chińskie władze zgodziły się na uruchomienie pierwszych zagranicznych telewizyjnych kanałów rozrywkowych. Na początek MTV Networks wprowadzi 24-godzinny kanał muzyczny. W...

4 kwietnia 2003

Canon rozpoczął wartą 12 mln dol. kampanię w Australii

Canon rozpoczął kampanię reklamową w Australii. Jej budżet wynosi 12 mln dol. Jest to pierwsza większa akcja reklamowa od czasu...

4 kwietnia 2003

TBWA i Zenith wygrały budżet Sony w Hongkongu

Sony Corp. wybrało TBWA Worldwide (grupa Omnicom) do obsługi budżetu reklamowego aparatów cyfrowych w Hongkongu. TBWA zwyciężyła w przetargu z...

4 kwietnia 2003

"Forbes" debiutuje w Chinach

Magazyn ekonomiczny "Forbes" pojawi się w Chinach pod koniec miesiąca. Będzie wydawany w czterech lokalnych językach na terenie Chin. Objętość...