M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

4 kwietnia 2003

Nokia przekazała wart 100 mln dol. budżet N-Gage agencji Grey

Agencja reklamowa Grey Worldwide wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu strategiczno-kreatywnego nowego telefonu komórkowego Nokii. Wysokość budżetu reklamowego telefonu N-Gage...

7 kwietnia 2003

Kirk Souder nowym dyrektorem kreatywnym Publicis & Hal Riney

Kirk Souder, założyciel agencji reklamowej Ground Zero z Los Angeles, został nowym dyrektorem kreatywnym agencji reklamowej Publicis & Hal Riney...

7 kwietnia 2003

Agencja reklamowa DeVito/Verdi wygrała przetarg Meijer

Dyskontowy sprzedawca Meijer rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Wygrała go agencja reklamowa the DeVito/Verdi z Nowego Jorku. Według danych Taylor...

7 kwietnia 2003

McDonald's wybrał trzech kandydatów na nowych członków zarządu

Firma McDonald's wybrała trzech kandydatów na nowych członków zarządu. Są nimi: Robert A. Eckert - dotychczasowy prezes i CEO firmy...

7 kwietnia 2003

Lorillard protestuje przeciwko antynikotynowej reklamie

Firma tytoniowa Lorillard Tobacco zaprotestowała przeciwko społecznej reklamie antynikotynowej finansowanej przez fundację American Legacy. Firma uważa, że niektóre reklamy dyskredytują...

8 kwietnia 2003

Hongkong odczuł gwałtowny spadek przychodów z turystyki

Przemysł turystyczny Hongkongu przeżywa poważną zapaść. Złożyły się na to dwie przyczyny: wojna w Iraku i epidemia nietypowego zapalenia płuc...

8 kwietnia 2003

Telewizja CBS zrezygnowała z emisji reklam piwa Miller Lite

Po prośbach ze strony organizacji National Collegiate Athletic Association (NCAA) należąca do Viacom sieć telewizyjna CBS zrezygnowała z emisji sequela...

8 kwietnia 2003

TBWAWorldwide rozpocznie obsługę budżetu banku Abbey National

Brytyjski bank Abbey National wybrał londyński oddział sieci agencji reklamowych TBWAWorldwide (Omnicom Group) do obsługi swojego budżetu reklamowego. Jego wartość...

8 kwietnia 2003

Czy Astro Boy powtórzy marketingowy sukces Pokemonów?

Sony Pictures Entertainment przewiduje, że Astro Boy, animowany superrobot, będzie kolejnym wielkim eksportowym hitem Japonii, po Pokemonach i Power Rangers....

8 kwietnia 2003

O&M wygrała przetarg Stowarzyszenia Przemysłu Chemicznego w USA

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather (O&M) należąca do grupy WPP wygrała przetarg na obsługę budżetu Stowarzyszenia Przemysłu Chemicznego w USA...

8 kwietnia 2003

BBDO przejmuje od JWT obsługę budżetu reklamowego PepsiCo

Koncern PepsiCo zakończył współpracę z agencją reklamową J. Walter Thompson w Chinach. Obsługę reklamową tego klienta przejęła agencja reklamowa BBDO...

9 kwietnia 2003

Amerykańskie media tracą z powodu wojny w Iraku

Jak wynika z danych Taylor Nelson Sofres' CMR, amerykańskie media straciły od początku wojny w Iraku 77 mln dol. przychodów...

14 kwietnia 2003

Cap Gemini Ernst & Young przekazuje swój budżet Euro RSCG Worldwide

Firma Cap Gemini Ernst & Young z siedzibą w Paryżu przekazuje swój międzynarodowy budżet reklamowy agencji reklamowej Euro RSCG Worldwide...

14 kwietnia 2003

Koncern Coca-Cola Co. wybrał bohatera telewizyjnej reklamówki

Podążając za modą na reality shows, poszukiwania gwiazd i głosowanie ineternetowe, koncern Coca-Cola Co. wybrał spośród 10 tys. chętnych osobę...

14 kwietnia 2003

Fitch Worldwide przeszła od grupy Cordiant w prywatne ręce

Szefowie agencji reklamowej Fitch Worldwide z Ann Arbor (Michigan) odkupili tę agencję od grupy Cordiant Communication, przekształcając ją w prywatny...

14 kwietnia 2003

Chanel wprowadza nowy damski kosmetyk na rynki europejskie

Firma kosmetyczna Chanel wprowadza na rynki europejskie nową markę kosmetyku dla kobiet - Chance. Launch produktu będzie wspierany kampanią reklamową...

15 kwietnia 2003

McCann-Erickson wygrywa budżet reklamowy Capital One

McCann-Erickson (z oddziałami w Nowym Jorku i Londynie) wygrał przetarg na budżet reklamowy firmy Capital One. Planowanie i zakup mediów...

15 kwietnia 2003

AOL organizuje przetarg na swój budżet niemiecki

AOL Time Warner's America Online poszukuje agencji do obsługi swojego budżetu na Niemcy, wartego 50 mln dol. W przetargu bierze...

15 kwietnia 2003

Pięć agencji w przeglądzie DuPont

Koncern DuPont zaprosił pięć agencji do przeglądu na swój budżet full service. W rywalizacji udział wezmą FCB, McCann-Erickson, Ogilvy &...

15 kwietnia 2003

Jubilerzy z Hongkongu rozpoczynają współpracę z DDB i OMD

Firma Ma Belle, dysponująca największą siecią sklepów jubilerskich w Hongkongu i w Chinach, powierzyła obsługę swojego budżetu kreatywnego i mediowego...

15 kwietnia 2003

Levi Strauss powierzył budżet reklamowy JWT i MindShare

Firma odzieżowa Levi Strauss India rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu reklamowego. Wygrała go agencja reklamowa JWT i dom mediowy MindShare...

15 kwietnia 2003

Firma Midas w USA rozpisała przetarg na obsługę reklamową

Amerykańska firma Midas - właściciel sieci serwisów samochodowych - rozpoczęła przetarg na obsługę swojego budżetu strategiczno-kreatywnego. Przetarg rozpoczął się mniej...

16 kwietnia 2003

Young & Rubicam będzie obsługiwać większą część budżetu Burger Kinga

Burger King Corporation, właściciel sieci restauracji fast food, przekazuje większą część swojego ocenianego na 340 mln dol. budżetu reklamowego agencji...

16 kwietnia 2003

McDonald's niezadowolony ze współpracy z Disneyem

Firma McDonald's, właściciel sieci restauracji fast food, chce renegocjować kontrakt z wytwórnią filmów dla dzieci Walt Disney Co. Decyzja o...

16 kwietnia 2003

Dawny dyrektor Gilette aresztowany za korupcję

Dawny członek zarządu Gilette Co. został aresztowany w piątek w związku z oskarżeniem o liczne przypadki oszustw finansowych i pranie...

16 kwietnia 2003

New York Times Co. zwiększył zyski o 26 proc.

The New York Co. podał wyniki za I kwartał br.: dochód netto wyniósł 68,8 mln dol. i był o 26,4...

16 kwietnia 2003

La Comunidad i Giovanni FCB zdobyły Grand Prix na festiwalu reklamy

Agencja La Comunidad z oddziałami w Miami i Buenos Aires wspólnie z agencją Giovanni FCB z Rio de Janeiro (Interpublic...

17 kwietnia 2003

Pfizer zaprosił pięć agencji do przetargu na leki Zyrtec, Zooloft i Bextra

Koncern farmaceutyczny Pfizer zaprosił pięć agencji reklamowych do przetargu na obsługę budżetów marketingu bezpośredniego leków na receptę marek Zyrtec, Zoloft...

17 kwietnia 2003

Jaguar rozpoczyna realizację kampanii wizerunkowej

Jaguar North America startuje z pierwszą od dwóch lat kampanią wizerunkową, która będzie się toczyć w stacjach telewizyjnych. Kreację reklam...

17 kwietnia 2003

Miami Ad School otwiera swój oddział w Niemczech

Sieć szkół Miami Ad School, zajmująca się edukacją w zakresie marketingu i reklamy, otworzyła swój oddział w Hamburgu. Według przedstawicieli...

18 kwietnia 2003

Wirus SARS wpływa na wskaźniki ekonomiczne Hongkongu i Singapuru

Epidemia SARS, nietypowego wirusowego zapalenia płuc, która atakuje mieszkańców Dalekiego Wschodu, wpływa bezpośrednio na wskaźniki ekonomiczne w Hongkongu. Firma Merrill...

18 kwietnia 2003

Ikea szuka agencji na potrzeby launchu swojej marki w Portugalii

Cztery agencje reklamowe uczestniczą w przetargu na obsługę reklamową firmy Ikea w Portugalii. Do przetargu zostały zaproszone agencje reklamowe: Leo...

18 kwietnia 2003

Szampon P&G bez wsparcia głównej agencji

Procter & Gamble zdecydował się na relaunch szamponu Daily Defense bez wsparcia głównej agencji reklamowej obsługującej ten brand. Marka była...

18 kwietnia 2003

Pekiński Publicis wygrał budżet chińskiego operatora komórkowego

China Mobile Communications Corp. (CMC) wybrało Publicis Worldwide z Pekinu (Publicis Groupe) do obsługi budżetu reklamowego swojego czołowego brandu -...

22 kwietnia 2003

MindShare wygrał budżet mediowy Nestlé w Wielkiej Brytanii

Należący do WPP Group dom mediowy MindShare wygrał budżet mediowy koncernu Nestlé w Wielkiej Brytanii. Jego wartość szacowana jest na...

22 kwietnia 2003

G2 rozpoczyna obsługę marki Lucky Strike, a OgilvyOne - Pall Mall

Agencja G2 należąca do grupy Grey Global przejmie od agencji 141 Worldwide obsługę marki Lucky Strike koncernu British American Tobacco....

22 kwietnia 2003

Grupa Aegis przejmuje dom mediowy Independent Media Services

Należący do grupy Aegis dom mediowy Carat North America przejmuje udziały w domu mediowym Independent Media Services (IMS). Wartość tej...

23 kwietnia 2003

Zenith Media zdobył budżet mediowy wytwórni filmowej Miramax

Miramax Film Corporation, wytwórnia filmowa należąca do koncernu Walta Disneya, przekazuje swój oceniany na 200 mln dol. budżet mediowy domowi...

23 kwietnia 2003

Bates stracił budżet reklamowy Wooolworths wart 35 mln dol.

Agencja reklamowa Bates UK, należąca do Grupy Cordiant Communications, straciła swojego drugiego co do wielkości klienta - firmę Woolworths. Jej...

23 kwietnia 2003

Procter & Gamble kieruje kampanię reklamową do akcjonariuszy Welli

Procter & Gamble rozpoczął w Niemczech kampanię reklamową kierowaną do akcjonariuszy firmy Wella. Działania reklamowe toczące się pod hasłem "Welcome...

23 kwietnia 2003

Microsoft rozpoczyna kampanię, której budżet wynosi 200 mln dol.

Koncern Microsoft rozpocznie w tym tygodniu globalną kampanię reklamową, której budżet wynosi 200 mln dol. Kampania ma na celu wypromowanie...

24 kwietnia 2003

Agencja Leagas Delaney przejęła budżet butów marki Dr. Martens

Agencja reklamowa Leagas Delaney z oddziałami w San Francisco i Londynie będzie obsługiwała budżet należącego do koncernu Dr. Martens AirWair...

24 kwietnia 2003

Amazon oskarżony o bezprawne udostępnianie danych osobowych dzieci

Grupa konsumentów oskarżyła sklep internetowy Amazon.com o łamanie przepisów o ochronie dzieci w internecie, w tym tzw. Children's Online Privacy...

24 kwietnia 2003

Sąd unieważnił zakaz reklamy alkoholu na outdoorze w Cleveland

Amerykański sąd apelacyjny unieważnił decyzję władz Cleveland zakazującą producentom alkoholu zamieszczania reklam na nośnikach reklamy zewnętrznej. Władze miasta uzasadniały swoje...

24 kwietnia 2003

Ikea będzie współpracować z agencją Welcome to Orange County

Ikea, szwedzka sieć sklepów z artykułami do wyposażenia wnętrz, przekazała swój oceniany na 6 mln dol. budżet reklamowy hiszpańskiej agencji...

25 kwietnia 2003

Novartis przyznał agencji McCann-Erickson budżet leku Lotrel

Niemiecka firma farmaceutyczna Novartis AG wybrała agencję reklamową McCann-Erickson Worldwide (Grupa Interpublic) do obsługi wartego 40-50 mln dol. budżetu reklamowego...

25 kwietnia 2003

Hachette zamyka "Travel Holiday"

Hachette Filipacchi Media US zamknęło wczoraj swój tytuł podróżniczy "Travel Holiday". Wydanie czerwcowe magazynu będzie wydaniem ostatnim. Pracownicy pisma zostali...

25 kwietnia 2003

Pennzoil i Quaker State wystawiły na przetarg swoje budżety mediowe

Należące do koncernu Shell Oil Co. firmy Pennzoil i Quaker State wystawiły swoje budżety planowania i zakupu mediów na przetargi....

25 kwietnia 2003

Agencja Lowe utrzymała budżet jednego z brandów koncernu Unilever

Agencja reklamowa Lowe & Partners Worldwide (Interpublic Group of Cos.) obroniła wart 11 mln dol. budżet brandu Surf koncernu Unilever....

28 kwietnia 2003

ConAgra wybrała Leo Burnett do obsługi budżetu marki Healthy Choice

Koncern ConAgra Foods wybrał należącą do Grupy Publicis agencję Leo Burnett Worldwide jako agencję obsługującą całościowo budżet reklamowy brandu Healthy...