M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 sierpnia 1999

Microsoft uruchomi serwis internetowy dla turystów

Przedstawiciel firmy Microsoft poinformował o uruchomieniu w Niemczech serwisu internetowego o nazwie Expedia, przeznaczonego dla turystów indywidualnych, jak i osób...

19 sierpnia 1999

Sony wznawia wydawanie magazynu "Sony Style"

Koncern Sony Electronics podjął w Stanach Zjednoczonych decyzję o wznowieniu publikowania magazynu "Sony Style" adresowanego do użytkowników i potencjalnych nabywców...

20 sierpnia 1999

MediaCom przejął budżet medialny niemieckiej stacji TV TM3

Dom mediowy MediaCom przejął, szacowany na 40 mln USD, budżet przeznaczony na zakup i planowanie mediów, należącej do Ruperta Murdocha,...

20 sierpnia 1999

W USA Schwarzkopf & Dep powierzył budżet HMS Carat

Schwarzkopf & Dep, będąca w Stanach Zjednoczonych filią niemieckiego koncernu Henkel, powierzyła budżet przeznaczony na zakup i planowanie mediów domowi...

23 sierpnia 1999

Grey Direct wygrał ogólnoeuropejski budżet Tele 2

Londyńska agencja Grey Direct International zwyciężyła w przetargu decydującym o obsłudze, wartego 20 mln USD, ogólnoeuropejskiego budżetu, zlokalizowanej w Luksemburgu...

23 sierpnia 1999

Niemcy - sektor energetyczny stał się szansą dla agencji

Zmiany prywatyzacyjne i uwolnienie cen energii w niemieckim sektorze energetycznym stały się znaczną szansą dla tamtejszych agencji reklamowych. Według analityków...

23 sierpnia 1999

WPP Group przejęła Shire Hall Group

WPP Group przejęła największą brytyjską, niezależną agencję konsultingową operującą w sektorze farmaceutycznym Shire Hall Group. Ta, założona w 1985 roku,...

24 sierpnia 1999

Euro RSCG przejęło większościowe udziały w KFH

Euro RSCG Worldwide przejęło większościowe udziały w czołowej niemieckiej agencji marketingowej Kremer Foerster Hintze (KFH), mieszczącej się w Duesseldorfie. W...

24 sierpnia 1999

Microsoft walczy z piratami w Rosji

Rosyjski oddział firmy komputerowej Microsoft zlecił tamtejszej agencji Ars Communication przeprowadzenie kampanii, której celem jest zachęcenie klientów do kupowania oryginalnych...

25 sierpnia 1999

Włoski producent sprzętu sportowego ogłosił przetarg w USA

Firma Fila, włoski producent sprzętu i obuwia sportowego, ogłosiła przetarg na obsługę globalnego, szacowanego na 40 mln USD, budżetu reklamowego....

25 sierpnia 1999

W Irlandii Kellogg's sponsoruje pasmo telewizyjne

Firma Kellogg's, producent płatków śniadaniowych, podpisała kontrakt sponsorski z irlandzką stacjąĘtelewizyjną TV3. Na jego mocy Kellogg's będzie sponsorował od 20...

26 sierpnia 1999

Procter & Gamble wprowadza tabletki Ariel w Europie Centralnej

Koncern Procter & Gamble wprowadzi na początku października w Niemczech, Szwajcarii i Austrii tabletki do prania Ariel. Tabletki te, o...

26 sierpnia 1999

USA - protest wydawców prasy

The Newspaper Association of America, reprezentujący wydawców amerykańskich dzienników, wystąpił do Federalnej Komisji ds. Komunikacji z petycją o anulowanie przepisu...

27 sierpnia 1999

Procter & Gamble wprowadza Downy w Europie

Koncern Procter & Gamble wprowadzi w październiku na rynki europejskie swój płyn do zmiękczania tkanin o nazwie Downy. Brand ten...

27 sierpnia 1999

Wydatki reklamowe we Francji wzrosły o 8 proc.

Wydatki reklamowe we Francji na przestrzeni pierwszego półrocza br. wzrosły o 8 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. i...

30 sierpnia 1999

Diageo skoncentruje zakup i planowanie mediów w Irlandii

Koncern Diageo, jedna z największych grup spożywczo-alkoholowych świata, podjął decyzję o skoncentrowaniu zakupu i planowania mediów w Irlandii. Wart 21,2...

30 sierpnia 1999

Procter & Gamble przejął w USA lidera uzdatniania wody

W USA koncern Procter & Gamble poinformował o przejęciu, za sumę 265 mln USD, tamtejszego lidera w sektorze sprzedaży filtrów...

31 sierpnia 1999

Niemcy - Henkel szuka agencji planowania mediów

Koncern Henkel w Niemczech zamierza powierzyć wart 270 mln USD budżet przeznaczony na planowanie mediów oddzielnemu domowi mediowemu. Dotychczas zarówno...

31 sierpnia 1999

ABB powierzyło 20 mln USD budżetu nowojorskiej agencji Y&R

Koncern ABB powierzył wart 20 mln USD budżet reklamowy nowojorskiemu oddziałowi agencji Young & Rubicam. Jest on przeznaczony na przygotowanie...

1 września 1999

Ostra rywalizacja męskich magazynów w Afryce Południowej

Południowoafrykański rynek męskich magazynów długo był zaniedbywany przez światowych potentatów. Niespodziewany sukces odniósł jednak magazyn "Men's Health" sprzedawany obecnie w...

2 września 1999

Raisio wprowadza na rynek nowe płatki śniadaniowe

Fiński producent wyrobów spożywczych, grupa Raisio, wprowadza na tamtejszy rynek nową odmianę płatków śniadaniowych o nazwie Elovena Plus Porridge. W...

2 września 1999

Niemiecki producent wyrobów mleczarskich inwestuje w Rosji

Niemiecki producent artykułów mleczarskich o nazwie Ehrmann Mavy zapowiedział otwarcie swojej fabryki niedaleko Moskwy. Będą w niej wytwarzane śmietany, paczkowane...

3 września 1999

Austria - Optimedia pod niezależnym kierownictwem

Wiedeński oddział domu mediowego Optimedia, należącego do Publicis Communications, będzie działać pod niezależnym kierownictwem. Poprzednio nosił nazwę Publicis Austria. Optimedia...

3 września 1999

Państwowa telekomunikacja w Irlandii zmienia nazwę

Irlandzki, państwowy operator telekomunikacyjny firma Telecom Eireann zmienił nazwę na Eircom. Proces zmiany nazwy brandu będzie kosztował 10 mln USD....

6 września 1999

Canal+ utworzył dział globalnego marketingu multimedialnego

Należąca do francuskiego potentata Vivendi stacja telewizyjna Canal+, utworzyła specjalny dział, który zajmować się będzie kierowaniem globalnych operacji marketingu internetowego....

6 września 1999

Supermarkety - powstał światowy wicelider

Doszło do spektakularnej fuzji dwóch francuskich sieci supermarketów, z których jedna, a mianowicie Carrefour, jest już obecna w naszym kraju....

7 września 1999

Colgate-Palmolive Co. wprowadzi nowy Speed Stick w USA

Firma Colgate-Palmolive rozpocznie szacowaną na 25 mln USD kampanię reklamową, której zadaniem będzie wprowadzenie na amerykański rynek kolejnego produktu z...

7 września 1999

Amerykańska sieć fast foods Subway rozrasta się na Filipinach

Przedstawiciele amerykańskiej sieci restauracyjnej typu fast food (w sprzedaży oferuje przede wszystkim różnorodne kanapki) zapowiedzieli na przestrzeni najbliższych pięciu lat...

8 września 1999

Ikea - szwedzki potentat meblowy wchodzi do Rosji

Pierwszy sklep Ikei zostanie otwarty w Moskwie na początku 2000 roku. Ikea zainwestuje 40 mln USD w budowę budynku o...

9 września 1999

Danone wprowadza nowe produkty marki Sevea

Nowe produkty przeznaczone są dla konsumentów dbających o zdrowie. Wyglądają jak jogurt, ale zawierają 60 proc. mleka sojowego i 40...

9 września 1999

"Financial Times" organizuje przetarg w Niemczech

"Financial Times" właśnie zakończył przesłuchania w przetargu na obsługę wprowadzenia niemieckojęzycznej wersji pisma w Niemczech. Pod tytułem gazety będzie wydrukowane...

10 września 1999

McCann-Erickson wygrał budżet Deutsche Bank

Frankfurcki oddział agencji McCann-Erickson Worldwide zwyciężył w przetargu na obsługę szacowanego na 55 mln USD globalnego budżetu Deutsche Bank. Celem...

13 września 1999

Grupa WPP przejęła 30 proc. udziałów w High Co.

Grupa WPP, w której skład wchodzą m.in. agencje J. Walter Thompson Co. oraz Ogilvy & Mather, za sumę 18 mln...

13 września 1999

CIA Medianetwork umocniła obecność w USA

CIA Medianetwork, brytyjska firma specjalizująca się w planowaniu i zakupie mediów, umocniła swoją obecność w USA, przejmując dom mediowy CPM...

14 września 1999

Delta Air Lines powierzyła budżet agencji Leo Burnett Co.

Amerykański przewoźnik lotniczy Delta Air Lines powierzył szacowany na 100 mln USD budżet reklamowy agencji Leo Burnett Co. z Chicago....

14 września 1999

Należący do P&G brand Pampers traci udziały w Szwecji

Należący do koncernu Procter & Gamble brand pieluch Pampers odnotował w Szwecji znaczącą stratę udziałów rynkowych w tym segmencie. W...

15 września 1999

Lowe Group wzmocniła strukturę w USA

Londyńska Lowe Group zakupiła udziały w zlokalizowanej w San Francisco agencji Miller/Huber Relationship Marketing specjalizującej się w działaniach marketingu bezpośredniego....

15 września 1999

Hokej też chce reklamy

Największy na świecie producent sprzętu hokejowego, kanadyjska firma The Hockey Co. wybrała trzy zlokalizowane w Montrealu agencje do obsługi trzech...

16 września 1999

Znaczny wzrost e-commerce we Francji

Francuski najważniejszy przewodnik po firmach zajmujących się e-commerce Internet Directory przekroczył właśnie objętość 1000 stron i kontynuuje poziom wzrostu oscylujący...

16 września 1999

Mannesmann powierzył wart 45 mln USD budżet Cayenne CDP

Niemiecki potentat telekomunikacyjny firma Mannesmann Mobilfunk powierzył wart 45 mln USD budżet reklamowy mieszczącej się w Duesseldorfie agencji Cayenne CDP....

17 września 1999

We Włoszech Unilever zmienił dom mediowy

Włoski oddział koncernu Unilever zakończył długoletnią współpracę z domem mediowym CIA Blumedia z Milanu i przeniósł swój wart 150 mln...

17 września 1999

W Niemczech powstanie czwarty Legoland

Duński producent słynnych klocków, firma Lego wybuduje swój czwarty Legoland w bawarskim mieście Gunzburg. Inwestycja ta będzie zlokalizowana na obszarze...

20 września 1999

Renault wprowadzi tani model na rynki krajów rozwijających się

Według oświadczenia przedstawicieli koncernu Renault koncern ten zamierza wprowadzić nowy model samochodu na rynki krajów rozwijających się, przede wszystkim Azji...

20 września 1999

Coty wprowadza nową linię kosmetyków w USA i w Europie

Należąca do Coty firma Lancaster wprowadza w Europie i USA nową linię kosmetyków o nazwie Manifesto, opracowaną przez modelkę i...

21 września 1999

Kreacja Opla Astra ponownie w McCann-Erickson

Podczas największych w branży frankfurckich targów motoryzacyjnych potwierdzono oficjalnie informację, że agencja McCann-Erickson odzyskała obsługę kreatywną w Europie modelu Opel...

21 września 1999

JWT wygrała obsługę europejskiego banku internetowego

Agencja J.Walter Thompson Co. z Londynu pozyskała nowego klienta o nazwie first-e, który według oświadczeń jego przedstawicieli jest pierwszym w...

22 września 1999

Francja -ostra walka o abonentów telefonii komórkowej

We Francji rozgorzał nowy etap ostrej walki o nowych abonentów działających w tym kraju operatorów sieci telefonii komórkowej. Tym razem...

23 września 1999

Unilever zapowiada zmniejszenie portfolio brandów

Unilever zapowiada zmniejszenie swojego portfolio brandów z 1600 do 400. Proces zmniejszania ilości nazw ma zająć trzy lata i będzie...

23 września 1999

Absolut zwiększa swoją obecność na rynku czeskim

Vin & Sprit, szwedzki koncern produkujący Absolut Vodka, przejął czeskiego producenta wódki Dynybyl, mającego 20 proc. czeskiego rynku wódki. Przejęcie...

25 września 1999

Przetarg na kreację dla Domino's Pizza

Domino's Pizza rozpoczęła zamknięty przetarg na kreatywną część wartego 120 mln USD budżetu w USA. Do przetargu zostało zaproszonych ok....