M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 kwietnia 2003

Agencja Saatchi & Saatchi przejęła budżet samochodów Toyota Prius

Sieć reklamowa Saatchi & Saatchi należąca do Grupy Publicis wygrała przetarg na globalny budżet działań reklamowych samochodu o napędzie hybrydowym...

28 kwietnia 2003

IRI zwalnia pracowników w związku z utratą budżetu P&G

Firma badawcza Information Resources Inc zwalnia pracowników w związku z utratą budżetu Procter & Gamble i wprowadzeniem nowych technologii. Pracę...

28 kwietnia 2003

Adam Gerber został dyrektorem ds. strategii MediaVest w Nowym Jorku

Dom mediowy MediaVest z Nowego Jorku należący do sieci Starcom MediaVest mianował Adama Gerbera na stanowisko dyrektora ds. strategii i...

29 kwietnia 2003

Były iracki minister informacji występuje w reklamach Ryanair

Jedne z głównych na rynku europejskim tanich linii lotniczych Ryanair zatrudniły byłego irackiego ministra informacji Mohammeda Saeeda al-Sahafa do kampanii...

29 kwietnia 2003

Marketerzy dostosowują działania do epidemii SARS

Marketerzy w Hongkongu dostosowują swoje działania do epidemii SARS. Pizza Hut zwiększyła wydatki reklamowe na promocję dostaw domowych, które pozwalają...

29 kwietnia 2003

WPP podaje wyniki za I kwartał

WPP Group zapowiada niezły rok 2003, tymczasem w I kwartale wyniki grupy pozostawały na niezmienionym poziomie. WPP, do której należą...

29 kwietnia 2003

Ariel Foxman będzie wydawcą nowego magazynu Conde Nast

Wydawnictwo Conde Nast Publications ogłosiło, że wydawcą nowego katalogu zakupowego (ang. shopping magazine) dla mężczyzn będzie Ariel Foxman, były senior...

30 kwietnia 2003

Starcom wygrał budżet zakupu mediów mrożonych produktów Heinza

Firma H.J. Heinz Co. w USA poinformowała, że wybrała dom mediowy Starcom należący do grupy Starcom MediaVest do obsługi budżetu...

30 kwietnia 2003

Dan Wieden szefem jury w dwóch kategoriach Cannes Lions 2003

Dan Wieden, chief creative officer & CEO agencji reklamowej Wieden & Kennedy, będzie przewodniczącym jury w dwóch kategoriach konkursu reklamowego...

30 kwietnia 2003

Agencja Lowe utrzymała budżet marki Surf Unilevera

Lowe & Partners Worldwide wygrał z niezależną agencją Mother walkę o utrzymanie wartego 11 milionów dol. budżetu reklamowego marki Surf...

30 kwietnia 2003

Wydawcy prasy oczekują zmian reguł Federalnej Komisji Komunikacji

W wystąpieniu na konwencie Amerykańskiego Stowarzyszenia Prasy Michael Powell, prezes zarządu Federalnej Komisji Komunikacji (FKK), powiedział, że w przeszłości organizacja...

30 kwietnia 2003

Hearst kupił magazyn "Seventeen" za 182 mln dolarów

Hearst Magazines kupił od Primedia magazyn "Seventeen". Wartość transakcji wyniosła 182,4 mln dol. Nakład magazynu wynosi 2,5 mln egzemplarzy. Według...

30 kwietnia 2003

P&G odmienia wizerunek Head & Shoulders w Pakistanie

Procter & Gamble Co. odnawia wizerunek swojej marki szamponów Head & Shoulders w Pakistanie. Kampania reklamowa służąca temu celowi przygotowana...

5 maja 2003

Clorox CO. wystartuje z launchową kampanią nowego produktu

Clorox CO. planuje inwestycje rzędu 60 mln dol. na launch nowego produktu wprowadzanego w kooperacji z Procter & Gamble. Są...

5 maja 2003

IAB wprowadza nowe formy reklam online

Interactive Advertising Bureau (IAB) formalnie zaakceptowało cztery nowe formaty reklam internetowych. Według przedstawicieli organizacji są to nośniki "większe i lepiej...

5 maja 2003

Unicast zaoferował pełnoekranową reklamę w internecie

Firma Unicast zaproponowała mediom wykorzystanie nowej technologii internetowej reklamy pełnoekranowej. Ekspozycja reklamy trwa 15 sekund, a plik potrzebny do jej...

5 maja 2003

TMP zmienia nazwę na Monster Worldwide

Nowojorski koncern TMP Worldwide, który jest właścicielem witryny internetowej Monster.com poświęconej zatrudnieniu, 30 kwietnia br. zmienił nazwę na Monster Worldwide....

5 maja 2003

Kurt Ritter został odpowiedzialny za budżet Toyoty w Saatchi & Saatchi

Kurt Ritter, dotychczasowy menedżer w firmie motoryzacyjnej General Motors Corp., dołączy do zespołu agencji reklamowej Saatchi & Saatchi w Kalifornii...

6 maja 2003

Kryzys w Cordiant Communications Group

Po stracie kolejnego kluczowego klienta - Allied Domecq - holding Cordiant Communication Group stoi w obliczu poważnego kryzysu. Firma cudem...

6 maja 2003

Clear Channel podał dane o wynikach za pierwszy kwartał

Koncern Clear Channel Communications podał wyniki za I kwartał br. Spółka, która zajmuje się radiem, rozrywką i reklamą zewnętrzną, zarobiła...

6 maja 2003

Grupa Omnicom kupiła agencję graficzną Siegelgale

Grupa Omnicom zakupiła niezależną agencję Siegelgale zajmującą się projektowaniem wizerunku marek i identyfikacją wizualną. Wysokość transakcji nie została ujawniona. Dotychczas...

6 maja 2003

Norweska poczta proponuje klientom usuwanie listów z reklamami

Norweska Poczta (Posten) zaoferowała swoim klientom nową usługę polegającą na filtrowaniu przychodzących przesyłek pocztowych i usuwaniu z niej reklam. "Jeśli...

6 maja 2003

Agencja Tractor z Brukseli usamodzielniła się

Menedżerowie brukselskiej agencji kreatywnej Tractor wykupili wszystkie udziały swojej firmy od Draft, oddziału należącego do Grupy Interpublic. Jordan Rednor, były...

6 maja 2003

Gwiazdy reality show występują w kampanii banku La Caixa w Hiszpanii

Hiszpański bank La Caixa zatrudnił trzech finalistów jednego z programów reality show do kampanii toczącej się w telewizji, prasie, radiu...

7 maja 2003

Lhota został szefem Mediaedge:cia w Europie Środkowej i Wschodniej

David Lhota, zajmujący stanowisko managing directora w domu mediowym Mediaedge:cia w Czechach, obejmie funkcję szefa regionu tej sieci w Europie...

7 maja 2003

Parkinson zajmie się projektami interaktywnymi Y&R w regionie EMEA

Pru Parkinson dołączyła do zespołu agencji Y&R/Wunderman EMEA w centrali tego regionu. Objęła stanowisko managing director i jest odpowiedzialna za...

7 maja 2003

Darden chce zbadać efektywność swoich działań marketingowych

Darden Restaurant, firma prowadząca w Stanach Zjednoczonych dwie sieci restauracji: Red Lobster i Olive Garden, zamierza przeprowadzić zewnętrzny audyt efektywności...

7 maja 2003

Tribal DDB przejmuje agencję interaktywną Squib

Tribal DDB, interaktywna dywizja sieci agencji reklamowych DDB Worldwide (Omnicom Group), przejęła niezależną firmę Squib z Australii. Wysokość transakcji nie...

7 maja 2003

Saab startuje z wartą 100 mln dol. kampanią reklamową

Koncern Saab Cars USA rozpoczyna pierwszą od dwóch lat wizerunkową kampanię reklamową w Stanach Zjednoczonych. Będzie miała miejsce głównie w...

7 maja 2003

TBWA będzie obsługiwać budżet reklamowy telekomu Nextel

Gigant telekomunikacyjny Nextel Communications wybrał agencję TBWA/Chiat/Day z Nowego Jorku do obsługi swojego budżetu reklamowego w Stanach Zjednoczonych, którego wielkość...

7 maja 2003

Hakuhodo chce kupić agencję reklamową Mendelsohn/Zien z USA

Według nieoficjalnych informacji japońska agencja reklamowa Hakuhodo zainwestowała w amerykańską agencję reklamową Mendelsohn/Zien z Los Angeles. Przedstawiciele agencji nie potwierdzili...

8 maja 2003

Firma Gap konsoliduje budżet mediowy dotyczący telewizji w PHD USA

Firma odzieżowa Gap konsoliduje swój budżet mediowy dotyczący telewizji w domu mediowym PHD USA należącym do Omnicom Group. Budżet telewizyjny...

8 maja 2003

Microsoft zachęca reklamodawców do reklam na swojej witrynie MSN

Koncern Microsoft rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do reklamodawców. Jej celem jest przekonanie ich do zakupu powierzchni reklamowej na witrynie MSN....

8 maja 2003

AOL wybrało Lisę Brown na wiceprezesa ds. marketingu interaktywnego

America Online wybrała Lisę Brown na wiceprezesa AOL Interactive Marketing. Objęła ona stanowisko po Robercie Shermanie, który zrezygnował z niego...

9 maja 2003

Allied Domecq konsoliduje budżet reklamowy w agencji Publicis

Koncern alkoholowy Allied Domecq poinformował, że konsoliduje swój budżet reklamowy w jednej agencji - Publicis Worldwide należącej do Publicis Groupe....

9 maja 2003

Coughlin objął stanowisko COO w Interpublic Group of Cos.

Christopher Coughlin został chief operating officer (COO) w grupie reklamowej Interpublic Group of Cos. W ten sposób zakończył się kilkumiesięczny...

9 maja 2003

Crispin, Porter & Bogusky wygrał budżet Virgin Atlantic Airways

Agencja reklamowa Crispin, Porter & Bogusky wygrała oceniany na 15 mln dol. budżet reklamowy koncernu Virgin Atlantic Airways należącego do...

9 maja 2003

Z pracy w Publicis Groupe zrezygnowali czołowi menedżerowie

Dwaj wieloletni pracownicy firm należących obecnie do Publicis Groupe, należący do kadry zarządzającej, odchodzą ze swoich stanowisk. Craig Brown, dotychczasowy...

9 maja 2003

CEO agencji reklamowej Young & Rubicam w USA przechodzi do McCanna

CEO agencji reklamowej Young & Rubicam w USA Howard Breen przechodzi do agencji reklamowej MacLaren McCann Toronto. Breen jest Kanadyjczykiem...

12 maja 2003

Top 100 reklamodawców zwiększa udziały w reklamie internetowej

Setka największych tradycyjnych reklamodawców amerykańskich zwiększyła udziały w wydatkach na internet do 30 proc. w 2002 r. - według danych...

12 maja 2003

Wydatki na promocje w USA w 2002 r. wyższe od nakładów na ATL

Marketerzy amerykańscy wydali 233,8 mld dol. na promocje sprzedaży w porównaniu z 211,8 mld dol. na reklamę w mediach tradycyjnych...

12 maja 2003

Ogilvy & Mather wygrała budżet reklamowy DuPont

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather należąca do grupy WPP zajmie się globalnym budżetem reklamowym firmy E.I. DuPont de Nemours. W...

12 maja 2003

Sieć Papa John's przeniosła budżet reklamowy do Zimmerman Partners

Amerykańska sieć pizzerii Papa John's International przeniosła swój budżet reklamowy wart 45 mln dol. do agencji reklamowej Zimmerman Partners Advertising...

12 maja 2003

Carat North America rozpoczyna współpracę z firmą Pharmacia

Dom mediowy Carat North America należący do grupy Aegis będzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla firmy farmaceutycznej Pharmacia....

12 maja 2003

Agencja Fallon zdobyła I nagrodę w konkursie One Show Interactive

Należąca do grupy Publicis agencja Fallon Worldwide zdobyła po raz drugi z rzędu główną nagrodę - Best of Show -...

22 maja 2003

Carat zdobył budżet mediowy Arla Foods wart na 60 mln dol.

Skandynawska firma mleczarska Arla Foods wybrała dom mediowy Carat należący do grupy Aegis do obsługi swojego europejskiego budżetu mediowego, którego...

22 maja 2003

DDB mianowało dyrektora dla swoich międzynarodowych budżetów

Sieć reklamowa DDB Worldwide (Omnicom Group) awansowała Grega Tauchera na stanowisko dyrektora zarządzającego międzynarodowych budżetów. Taucher ma 49 lat i...

22 maja 2003

Pierwsza czarnoskóra kobieta menedżer w Young & Rubicam

Ann Fugde, do niedawna prezes oddziału napojów i deserów Kraft Foods, została mianowana chairwoman i chief executive w agencji reklamowej...

22 maja 2003

Spot przy ostatnim odcinku "Przyjaciół" będzie kosztował 2 mln dol.

Koszt zamieszczenia spotu reklamowego podczas emisji ostatniego odcinka serialu komediowego "Przyjaciele" wyniesie 2 mln dol. Będzie to rekord wśród niesportowych...

22 maja 2003

Financial Dynamics zostanie sprzedana za 25 mln dol.

Ponad 25 partnerów w organizacji public relations Financial Dynamics umiejscowionej w londyńskim City zamierza przejąć10 proc. udziałów w firmie, kiedy...