M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 maja 2003

Top management Interpublic Group oddaje część swoich opcji na akcje

Członkowie zarządu Interpublic Group of Cos. oddali prawie 1,2 mln dol. w opcjach na akcje, które wcześniej przyznano im w...

22 maja 2003

Saturday - nowa agencja designerska w Londynie

W stolicy Wielkiej Brytanii powstała nowa agencja Saturday, która ma zajmować się projektowaniem graficznym, głównie dla firm odzieżowych i sieci...

22 maja 2003

Stadion Wembley ma nowe logo

Nowy, przebudowany londyński stadion piłkarski Wembley ma nowe logo. Przygotowała je firma Identica, która jest także autorem znaków graficznych dla...

23 maja 2003

Omnicom powołuje skandynawską agencję DDB Nordic

Grupa reklamowa Omnicom powołuje agencję DDB Nordic skupiającą cztery skandynawskie oddziały agencji DDB. W skład nowej struktury wejdą: agencja Paradiset...

23 maja 2003

Chińczycy nie pojadą na festiwal reklamy Cannes Lions

90 przedstawicieli chińskiego rynku reklamy nie pojedzie do Francji na międzynarodowy festiwal reklamy Cannes Lions. Powodem jest epidemia SARS (nietypowego...

23 maja 2003

Universal McCann będzie obsługiwał Suzuki w Indiach

Japońska firma motoryzacyjna Suzuki wybrała dom mediowy Universal McCann (Interpublic Group of Cos.) do obsługi swojego budżetu związanego z planowaniem...

23 maja 2003

Kongres myśli o zablokowaniu zmian "koncentracyjnych" planowanych przez FCC

Amerykański Kongres debatował wczoraj gorąco nad zbliżającym się głosowaniem Federal Communication Commission w sprawie poluzowania przepisów dotyczących własności w mediach....

23 maja 2003

Doner likwiduje swoje biuro w Baltimore

Nieależna agencja Doner zamierza zamknąć swoje biuro w Baltimore. Około 15 osób z 75 pracowików tego biura ma zostać przeniesionych...

23 maja 2003

Brand Buzz obsłuży pomarańczową colę Sunkist firmy Dr Pepper/Seven Up

Koncern Dr Pepper/Seven Up przekazał swój budżet reklamowy pomarańczowej coli Sunkist agencji Brand Buzz będącej częścią agencji reklamowej Y&R Advertising...

23 maja 2003

Kampania Dureksu wstrzymana w Wielkiej Brytanii

Kontrowersyjna outdoorowa kampania prezerwatyw Durex realizowana w Wielkiej Brytanii została wstrzymana przez organizację ASA zajmującą się kontrolą standardów w reklamie....

26 maja 2003

Cordiant sprzedał agencję reklamową George Patterson Bates

Grupa reklamowa Cordiant sprzedała agencję reklamową George Patterson Bates (GPB) za 30 mln funtów. Pakiet 70 proc. udziałów nabył fundusz...

26 maja 2003

DDB dołącza do przetargu na wizerunek korporacyjny AOL

Agencja reklamowa DDB Worldwide z Nowego Jorku, należąca do Grupy Omnicom, weźmie udział w przeglądzie organizowanym przez America Online, który...

26 maja 2003

Publicis stworzył dział dedykowany koncernowi Procter & Gamble

Sieć mediowa Starcom Media Vest Group (grupa Publicis) ujawniła, że tworzy właśnie wydzieloną spółkę SMG/P&G do obsługi biznesu związanego z...

26 maja 2003

Publicis kupuje udziały w Starcom Motive Partners

Kontynuując proces akwizycji, Grupa Publicis zakupiła większość należących do Bartle Bogle Hegarty udziałów w spółce Starcom Motive Partnership (SMP), tworząc...

26 maja 2003

Firma Kellog mianowała prezesa departamentu przekąsek

Firma Kellog mianowała Brada Davidsona prezesem departamentu firmy zajmującego się przekąskami. Ostatnio stanowisko to zajmował David Mackay, wiceprezes wykonawczy w...

26 maja 2003

Drink alkoholowy French Connection wycofany z rynku brytyjskiego

Firma odzieżowa French Connection, która w swojej kontrowersyjnej kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję reklamową TBWA Worldwide (Omnicom) na rynek brytyjski...

26 maja 2003

Nikon Europe wybrał agencje reklamowe na krótką listę przetargu

Europejski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon wybrał cztery agencje na krótką listę przetargu dotyczącego budżetu reklamowego firmy. Budżet europejski...

27 maja 2003

Królowa golfa idealnym "medium" dla sponsorów

Szum, jaki powstał wokół pierwszej kobiety grającej w topowych męskich turniejach golfowych, przyniósł sponsorom Anniki Sorenstam miliony funtów "zysku" w...

27 maja 2003

Playtex wygrywa w sądzie z P&G

Producent środków higieny firma Playtex otrzyma 2,96 mln dol. odszkodowania od P&G za wyemitowanie reklamy zawierającej nieprawdziwe stwierdzenia. Zdaniem sądu...

27 maja 2003

Reklama Lil-Lets zbulwersowała widzów

Brytyjscy widzowie zaprotestowali przeciwko reklamie tamponów Lil-Lets, którą określili jako "nieprzyjemną", "niestosowną", a nawet "odrażającą". Reklama jest częścią kampanii promocyjnej,...

27 maja 2003

Bartley odciąży Tarakajiana w agencji FCB w Nowym Jorku

W agencji reklamowej Foote Cone Belding (FCB) Worldwide z Nowego Jorku, należącej do grupy Interpublic, nastąpiła zmiana na kierowniczym stanowisku....

27 maja 2003

Wokalista Simple Minds wspiera stację Arrow w staraniach o licencję

Najpierw rockowy weteran Ozzy Osbourne pomagał Virgin Radio zdobyć licencję w swoich rodzinnych stronach, a teraz Jim Kerr, wokalista zespołu...

28 maja 2003

Artyści pozwali do sądu koncern Honda

Dwóch artystów, których prace są pokazywane w galerii Tate Modern, zamierza wystąpić z pozwem przeciwko koncernowi Honda UK. Uważają oni,...

28 maja 2003

Corbis przekaże fotografie stockowe organizacjom non-profit

Agencja fotograficzna Corbis wraz z Ad Council przekażą na rzecz organizacji non-profit fotografie stockowe, których wartość wyceniono na 1 mln...

28 maja 2003

Arsenal Londyn wygrał w sądzie z nielegalnym producentem gadżetów

Klub piłkarski Arsenal Londyn wygrał w sądzie sprawę przeciwko Matthew Reedowi - nielegalnemu producentowi i sprzedawcy materiałów promocyjnych wykorzystujących znak...

28 maja 2003

Maitland Consultancy będzie przygotowywać działania PR GlaxoSmithKline

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline wybrał firmę Maitland Consultancy do przygotowywania działań PR dotyczących m.in. poprawy wizerunku firmy. Związane jest to z...

29 maja 2003

Janusz Kamiński będzie reżyserem w firmie reklamowej Space

Janusz Kamiński, operator filmowy uhonorowany dwoma Oscarami, dołączy do zespołu reżyserów reklamowych firmy Space Program. Dotychczas współpracował z domem produkcyjnym...

29 maja 2003

Norwegia zrealizuje pierwszą w Europie kampanię antynikotynową

Od 1 stycznia 2004 r. w Norwegii zacznie obowiązywać nowe prawo zakazujące palenia papierosów we wszystkich miejscach publicznych, gdzie podawane...

29 maja 2003

Grey Worldwide zdobył budżet Captain Morgan w Wielkiej Brytanii

Należąca do koncernu Diageo firma Captain Morgan zleciła agencji Grey Worldwide z Nowego Jorku przygotowanie kampanii reklamowej dla produkowanego przez...

29 maja 2003

Trzy agencje konkurują o budżet reklamowy America Online

Trzy agencje reklamowe konkurujące o budżet reklamowy America Online dotyczący wizerunku korporacyjnego firmy będą miały swoje prezentacje 5 i 6...

29 maja 2003

Pace Micro Technology zawarł umowę ze Sky Italia

Koncern Pace Micro Technology (PMT) zawarł w tym tygodniu umowę z należącą do Ruperta Murdocha platformą Sky Italia. Jest ona...

29 maja 2003

Zmiana właściciela Pressplay może utrudnić przetarg reklamowy

Zmiana właściciela muzycznego serwisu internetowego Pressplay przerwie lub opóźni proces wyboru agencji reklamowej dla tej marki. Pressplay został przejęty od...

29 maja 2003

Komisja Europejska ma zastrzeżenia do działalności Premier League

Sezon futbolowy w Wielkiej Brytanii właśnie się kończy, a rozpoczyna się sezon transferów i związanych z nimi prasowych spekulacji. Jednak...

30 maja 2003

Delta Air Lines odbiera budżet Leo Burnettowi z Chicago

Delta Air Lines zabrała swój wart 33 mln dol. budżet kreatywny agencji Leo Burnett USA z Chicago (Publicis Groupe). Część...

30 maja 2003

General Motors rozpoczyna kampanię mającą poprawić wizerunek

Koncern General Motors Corp. rozpocznie 2 czerwca br. kampanię reklamową w prasie amerykańskiej. Ma ona trafić do dużej liczby konsumentów,...

30 maja 2003

Szef WPP zarobił w ub.r. 1,6 mln funtów

Martin Sorrell, dyr. zarządzający koncernu WPP, w 2002 r. zarobił 1,59 mln funtów brytyjskich. Oznacza to, że jego ubiegłoroczne wynagrodzenie...

30 maja 2003

Brytyjski festiwal D&DA bez głównej nagrody

Po raz pierwszy w 10-letniej historii brytyjskiego festiwalu D&DA jurorzy zdecydowali o nieprzyznawaniu głównej złotej nagrody znanej jako Czarny Ołówek,...

30 maja 2003

Phil Kramer został dyrektorem reklamy w "The Wall Street Journal Europe"

Phil Kramer został dyrektorem ds. reklamy w dzienniku ekonomicznym "The Wall Street Journal Europe" wydawanym przez wydawnictwo Dow Jones &...

11 czerwca 2003

Madonna wystąpi w kampanii marki Gap

Publiczny wizerunek Madonny jest bardziej w stylu marki Gucci niż marki Gap, ale wygląda na to, że artystka jest fanką...

11 czerwca 2003

Brytyjskie dzieci chętnie oglądają programy TV dla dorosłych

Brytyjczycy opublikowali raport "Co oglądają dzieci" na temat preferencji telewizyjnych najmłodszych widzów w ub.r. Z raportu wynika, że najchętniej oglądane...

12 czerwca 2003

"Creativity" typuje zwycięzców

Filmowych faworytów konkursu reklamy w Cannes - wg serwisu AdCritic.com należącego do magazynu "Creativity" - można obejrzeć na stronie www.media.com.pl/spoty

12 czerwca 2003

Bartle Bogle Hegarty powołuje oddział ds. specjalnej produkcji telewizyjnej

Londyńska agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty, która zasłynęła pracami dla firm Levi's, Barclays Bank i Barnardos, otwiera oddział, który będzie...

12 czerwca 2003

Kim Kosak obejmie stanowisko szefowej reklamy marki Chevrolet

Koncert General Motors Corp. wybrał Kim Kosak na stanowisko dyrektora reklamy i promocji sprzedażowych brandu Chevrolet. Wcześniej zajmowała ona podobne...

12 czerwca 2003

AOL rozszerza współpracę z BBDO

America Online po wybraniu agencji Wieden & Kennedy do obsługi swojego budżetu korporacyjnego ujawiła także szczegóły dotyczące współpracy z agencją...

12 czerwca 2003

Lee Garfinkel krytykuje hipokryzję rynku reklamowego

Na finałowej sesji szczytu American Association of Advertising Agencies Lee Garfinkel, prezes dyrektor kreatywny DDB z Nowego Jorku, ubolewał nad...

13 czerwca 2003

Heye & Partner z Monachium wiodącą agencją kreatywną McDonald's

Wczoraj została wybrana wiodąca agencja reklamowa McDonald's, która opracowała plan strategii reklamowej obowiązujący na wszystkich rynkach. Zwycięska agencja to Heye...

13 czerwca 2003

Nowe systemy badania outdooru tematem konferencji OAAA w USA

Dwie amerykańskie firmy badawcze Arbitron i Nielsen Media Research pracują wspólnie nad rozwojem nowych narzędzi badawczych dla reklamy zewnętrznej. Nowe...

13 czerwca 2003

Coca-Cola wprowadza Nestea Ice Rush do Azji

Coca-Cola Co. wprowadziła Nestea Ice Rush do Hongkongu i na Tajwan. Debiutowi tej marki towarzyszy kampania reklamowa, która została przygotowana...

13 czerwca 2003

Mazda zmienia obsadę stanowisk marketingowych

Kontrolowany przez Ford Motor Co. oddział Mazda North American Operations (MNAO) zamierza stworzyć stanowisko director of product strategy. Nazwisko osoby,...

13 czerwca 2003

G2 i MediaCom będą pracować dla Rinnai Korea Corp.

Koreańska firma Rinnai Korea Corp. wybrała agencję reklamową G2 i dom mediowy MediaCom, należące do sieci Grey Global Group, do...